E3 2011

Αυτο βασικα που με εντυπωσιασε στην Ε3 ειναι η κονσολα nintendo σιγουρα ειναι η επομενη μου αγορα μιας και δεν ειχα ποτε nintendo καιρος να αποκτησω ενα.
 
Πάει κι αυτό...

Σήμερα μεταξύ άλλων έπαιξα από καμιά ωρίτσα με το Wii U και άλλη μια με το PS Vita... Πάω να την πέσω για κανα διωρο όμως γιατί το τελευταίο τριήμερο είμαι με μ.ο. 1,5 ώρα ύπνο και έχω ανεβάσει πυρετό από την κούραση, την αϋπνία, την έλλειψη φαγητού και το άγχος (αυτά για όσους μας ζηλεύουν) και θα αρχίσω το γράψιμο των εντυπώσεων αργότερα...
 
Eκ μερους των ανταποκριτων του Retromaniax που περασαν ενα υπεροχο τριημερο στο LA σας ευχομαστε ενα καλο καλοκαιρι και σας περιμενουμε του χρονου.

e32012530-1.jpg
 
Αν ειναι οπως τα φετινα χαλια, ουτε το Live stream δεν θα κατσω να παρακολουθησω. Για πολλες φαπες και οι 3 "μεγαλοι"...
 
Θα εχει Playstation 4 του χρονου δεν χανεται,δεν θα'χει Xbox βεβαια για τι θα εχει πεσει εξω το Gaming division της Μ$ ,αλλα τι να κανουμε.

 


Θα εχει και HALO 4 exclusive στο ps4. ;)

 
 
Επιτελους το παραδεχτηκε και ο Iwata και νομιζα οτι ημουν ο μονος που μπερδευτηκα με το launch του U στην Ε3.

"We haven't made any kind of blunder, but I should have shown a single picture of the new console, then started talking about the controller," said Iwata.

"The console is not drastically different, and Wii U is about the controller. The console itself will be almost invisible."
Και απο οτι καταλαβατε το βαρος που ηταν στις κονσολες παλια τωρα μεταφερθηκε στα κοντρολια,ημαρτον.

http://www.thisislondon.co.uk/standard-business/article-23959157-mark-prigg-interviews-the-nintendo-boss-about-the-poor-share-price-reaction-to-the-new-wii-console.do
 
Aardvark είπε:
Και απο οτι καταλαβατε το βαρος που ηταν στις κονσολες παλια τωρα μεταφερθηκε στα κοντρολια,ημαρτον.
Για εξηγήστε μου κάτι που δεν καταλαβαίνω: Ο Iwata λέει: "What Wii U will offer is very different, but I believe we have the strong potential to change the entire format of videogames and of entertainment,"

Και σκέφτομαι εγώ με το φτωχό μου το μυαλό: Με το Wii υποτίθεται ότι περάσαμε στον έλεγχο στις τρεις διαστάσεις. Δηλαδή ενώ παίζαμε πριν τρισδιάστατα παιχνίδια, τα χειριστήρια μας παρέμεναν δισδιάστατα κατά μια έννοια. Ενώ με το Wii, υποτίθεται, ότι αυτό το εμπόδιο ξεπεράστηκε και είχαμε σαφώς μια μεγαλύτερη σύμπτωση των κινήσεων που κάναμε εμείς με τις κινήσεις που γίνονται στο παιχνίδι. Δηλαδή τα motion controllers, υποτίθεται, ήταν σαφώς καλύτερα και αμεσότερα για την τρισδιάστατη εποχή του gaming.

Τώρα επιστρέφουμε σε καθαρά δισδιάστατα controls (πατάμε πάνω σε μια δισδιάστατη οθόνη) και στην ουσία πάμε σε μια συνταγή που η Nintendo χρησιμοποιεί χρόνια (και πριν το Wii) με το DS. Αυτό δεν είναι πισωγύρισμα, ή κάνω λάθος;
 
Δεν μπορω να ξερω τι εχει στο μυαλο του ο Iwata λεγοντας αυτα,ισως να ονειρευεται δυνατοτητες του U ,ισως να εχει ασσους στο μανικι του,ισως εμεις να μην εχουμε απολυτα καταλαβει τι μπορει να κανει το κοντρολι,(γιατι πλεον για κοντρολι θα μιλαμε και οχι για κονσολα).

Το μονο σιγουρο ειναι οτι η Σονυ αμα δει οτι παει καλα το U τραβαει ενα firmware upgrade συνδεσης στο Vita και στο Ps3 και εχει ετοιμο τον αντιπαλο στο U κοντρολι. ;)
 
Φυσικα και δεν ηταν ο μονος που δυσαρεστηθηκε με το φετινο τσιρκο!

Koji Taguchi (senior executive officer στη Square Enix)

Because we merged with Eidos and had games like Tomb Raider, Deus and Hitman, as a company we were able to keep face. But the decline in Japanese titles was almost humiliating. This has been a week where I worried daily about how we can fix this.
Πηρατε χαμπαρι οτι φετος δεν ειδαμε ουτε ενα JRPG για κονσολικα???
 
Leon είπε:
Και σκέφτομαι εγώ με το φτωχό μου το μυαλό: Με το Wii υποτίθεται ότι περάσαμε στον έλεγχο στις τρεις διαστάσεις. Δηλαδή ενώ παίζαμε πριν τρισδιάστατα παιχνίδια, τα χειριστήρια μας παρέμεναν δισδιάστατα κατά μια έννοια. Ενώ με το Wii, υποτίθεται, ότι αυτό το εμπόδιο ξεπεράστηκε και είχαμε σαφώς μια μεγαλύτερη σύμπτωση των κινήσεων που κάναμε εμείς με τις κινήσεις που γίνονται στο παιχνίδι. Δηλαδή τα motion controllers, υποτίθεται, ήταν σαφώς καλύτερα και αμεσότερα για την τρισδιάστατη εποχή του gaming.
Τώρα επιστρέφουμε σε καθαρά δισδιάστατα controls (πατάμε πάνω σε μια δισδιάστατη οθόνη) και στην ουσία πάμε σε μια συνταγή που η Nintendo χρησιμοποιεί χρόνια (και πριν το Wii) με το DS. Αυτό δεν είναι πισωγύρισμα, ή κάνω λάθος;
H Nintendo γνώριζε εξαρχής ότι τα χειριστήρια τύπου Wii είναι καθαρά gimmick και μόδα που κάποια στιγμή θα περάσει. Απλά επωφελήθηκε τα μέγιστα αιφνιδιάζοντας τους αντιπάλους από εκεί που δεν το περίμεναν (αφού οι άλλοι θεώρησαν ότι το παιχνίδι θα κερδιζόταν στην ισχύ της κονσόλας) και πουλώντας φύκια για μεταξωτές κορδέλες. Κάποια στιγμή φυσικά το μπαλόνι ξεφούσκωσε και οι πωλήσεις έπεσαν κατακόρυφα, ενώ και οι Microsoft/Sony αντέδρασαν, έστω και καθυστερημένα.

Τώρα που η αγορά γέμισε με (πιθανότατα καλύτερους...) αντιπάλους στα motion controls, πάει να βγάλει άλλο gimmick και να αιφνιδιάσει και πάλι. Το αν θα καταφέρει να δημιουργήσει νέα μόδα απομένει να το δούμε.

Τα δισδιάστατα controls δεν πρόκειται να πεθάνουν έτσι εύκολα, ούτε είναι πισωγύρισμα. Απλά βολεύουν. :)
 
Γενικά η Nintendo απο την εποχή του DS και μετά του Wii, ακολουθεί την λεγόμενη Blue Ocean Strategy. Ψάχνει δλδ. για νέες αγορές, σε τομείς που δεν υπάρχει ανταγωνισμός. Εξάλειψε τον ανταγωνισμό οδεύωντας σε νέα αχαρτογράφητα νερά. Μέχρι στιγμής, έχει αποδείξει ότι μπορεί να πείσει τον κόσμο να τα αγοράσει. Τι θα καταφέρει με το Wii U, είναι νωρίς ακόμα να πούμε!!
 
Γιατί να έχει πέσει έξω το gaming division της MS;
 
Wally είπε:
Αν ειναι οπως τα φετινα χαλια, ουτε το Live stream δεν θα κατσω να παρακολουθησω. Για πολλες φαπες και οι 3 "μεγαλοι"...
Γιατί, ρε συ; Άντε για την MS να το πεις, αλλά για τους άλλους δυο γιατί; Δηλαδή σε ποια Ε3 τα προηγούμενα χρόνια είδαμε κάτι παραπάνω;
 
Αν λανσαρες εσυ το Vita θα εστηνες ετσι την παρουσιαση?

Αν παρουσιαζες το επομενο κονσολικο θα το χειριζοσουν οπως εκανε η Nintendo με αοριστιες και thin air?

Ειδαμε γενικα κανα τιτλο που δεν περιμεναμε?

Ειδαμε κατι συνταρακτικο που δεν γνωριζαμε οτι θα δουμε?

Μαθαμε κατι περα απο την τιμη του Vita που μας εξεπληξε?

Ασε που δεν υπηρχε καμια απο τις παραδοσιακες ενδο-εταιρικες κοντρες μιας και ολα τα νεα αφεντικα ειναι πλεον "καλογριες".

Η E3 2011 θυμιζε telemarketing "βου" καναλιου - αμερικανιλα στην κακη της εκδοχη.

  • Χωρις Moore (σε καιριο ποστο), Kutaragi, Steve Race, Kalinske και λοιπους Ε3 heroes να πανε για το κεφαλι των αντιπαλων,
  • χωρις τις μεγαλες Ιαπωνικες εταιριες (και οχι πχ σαν το φετινο φιασκο της Eidos-Square),
  • χωρις πραγματικo nextgen,
  • χωρις διαθεση να μπει το χερι στη τσεπη απο τους μεγαλους. Μετρηστε ποσα studios εκλεισαν λογω διακοπης συνεργασιας με τα μεγαλα κεφαλια (πχ Bizzare), ποσοι τιτλοι δεν θα βγουν για τον ιδιο λογο (πχ Alan Wake), ποσα χρονια ζει παρα τις εξελιξεις η 7η γενια.

...δεν θα δουμε κατι αλλο περα απο ανοστες και polliticaly correct συρραφες νεων που γνωριζουμε εδω και μηνες.

Ποσους κλωνους COD να αντεξουμε? Ποση Activision και EA πρεπει να υπομεινουμε? Ποση ωρα πρεπει να ακουμε για ταινιες, μουσικουλες και τσατ με τα "φιλαρακια" μας??

Kατι ενδεικτικο απο το κοντινο παρελθον...2006 (GTA4 Tatoo)

[video=youtube;11qCQ-Ov-Q4]

 
Ναι, ξεχνάς όμως πόσο δύσκολο είναι στη σημερινή εποχή να γίνουν ανακοινώσεις χωρίς να έχει ακουστεί κάτι πριν, έστω και με τη μορφή φημών. Ουδέν κρυπτόν υπό τον ήλιον, πλέον...

Ειδικά για το Wii U νομίζω πως είναι σχεδόν ξεκάθαρο πως δεν ήταν στα πλάνα της Nintendo να το ανακοινώσει στην Ε3 και απλώς το έκανε βιαστικά, χωρίς να έχει ακόμα κάτι χειροπιαστό στα χέρια της, επειδή υπήρξαν διαρροές τους τελευταίους μήνες...

Συμφωνώ πως κάποια πράγματα στη βιομηχανία έχουν αλλάξει σε κατεύθυνση που ίσως εμάς να μην μας αρέσει (όπως λες, δεν υπάρχουν πια τόσες ίντριγκες και δίνεται αρκετό βάρος και σε μη gaming υπηρεσίες), αλλά για τα δεδομένα της κατάστασης της βιομηχανίας, δεν νομίζω πως κάποιος ρεαλιστής έπρεπε να περιμένει περισσότερα...

Εντάξει, δεν ξεχνάω σε ποιο forum βρίσκομαι, αλλά δεν είναι ανάγκη να γινόμαστε νοσταλγολάγνοι ακόμα και σε τέτοιο thread και να εξιδανικεύουμε το παρελθόν ακυρώνοντας το παρόν...
 
All the games ,all the fun,one trailer.

 
Πίσω
Μπλουζα