Και απο οτι καταλαβατε το βαρος που ηταν στις κονσολες παλια τωρα μεταφερθηκε στα κοντρολια,ημαρτον."We haven't made any kind of blunder, but I should have shown a single picture of the new console, then started talking about the controller," said Iwata.
"The console is not drastically different, and Wii U is about the controller. The console itself will be almost invisible."
Για εξηγήστε μου κάτι που δεν καταλαβαίνω: Ο Iwata λέει: "What Wii U will offer is very different, but I believe we have the strong potential to change the entire format of videogames and of entertainment,"Aardvark είπε:Και απο οτι καταλαβατε το βαρος που ηταν στις κονσολες παλια τωρα μεταφερθηκε στα κοντρολια,ημαρτον.
Πηρατε χαμπαρι οτι φετος δεν ειδαμε ουτε ενα JRPG για κονσολικα???Because we merged with Eidos and had games like Tomb Raider, Deus and Hitman, as a company we were able to keep face. But the decline in Japanese titles was almost humiliating. This has been a week where I worried daily about how we can fix this.
H Nintendo γνώριζε εξαρχής ότι τα χειριστήρια τύπου Wii είναι καθαρά gimmick και μόδα που κάποια στιγμή θα περάσει. Απλά επωφελήθηκε τα μέγιστα αιφνιδιάζοντας τους αντιπάλους από εκεί που δεν το περίμεναν (αφού οι άλλοι θεώρησαν ότι το παιχνίδι θα κερδιζόταν στην ισχύ της κονσόλας) και πουλώντας φύκια για μεταξωτές κορδέλες. Κάποια στιγμή φυσικά το μπαλόνι ξεφούσκωσε και οι πωλήσεις έπεσαν κατακόρυφα, ενώ και οι Microsoft/Sony αντέδρασαν, έστω και καθυστερημένα.Leon είπε:Και σκέφτομαι εγώ με το φτωχό μου το μυαλό: Με το Wii υποτίθεται ότι περάσαμε στον έλεγχο στις τρεις διαστάσεις. Δηλαδή ενώ παίζαμε πριν τρισδιάστατα παιχνίδια, τα χειριστήρια μας παρέμεναν δισδιάστατα κατά μια έννοια. Ενώ με το Wii, υποτίθεται, ότι αυτό το εμπόδιο ξεπεράστηκε και είχαμε σαφώς μια μεγαλύτερη σύμπτωση των κινήσεων που κάναμε εμείς με τις κινήσεις που γίνονται στο παιχνίδι. Δηλαδή τα motion controllers, υποτίθεται, ήταν σαφώς καλύτερα και αμεσότερα για την τρισδιάστατη εποχή του gaming.
Τώρα επιστρέφουμε σε καθαρά δισδιάστατα controls (πατάμε πάνω σε μια δισδιάστατη οθόνη) και στην ουσία πάμε σε μια συνταγή που η Nintendo χρησιμοποιεί χρόνια (και πριν το Wii) με το DS. Αυτό δεν είναι πισωγύρισμα, ή κάνω λάθος;
Γιατί, ρε συ; Άντε για την MS να το πεις, αλλά για τους άλλους δυο γιατί; Δηλαδή σε ποια Ε3 τα προηγούμενα χρόνια είδαμε κάτι παραπάνω;Wally είπε:Αν ειναι οπως τα φετινα χαλια, ουτε το Live stream δεν θα κατσω να παρακολουθησω. Για πολλες φαπες και οι 3 "μεγαλοι"...