Edge Grinder CPC

Optimus

RetroActive
Joined
9 Δεκ 2006
Μηνύματα
481
Αντιδράσεις
181
Γνωρίζετε το Format War; Είναι ένα site που διεξάγει διαγωνισμούς μεταξύ 8bits, π.χ. δίνουν ένα prototype παιχνιδιού και οι προγραμματιστές διαγωνίζονται για να δούμε ποιός μπορεί να κάνει την καλύτερη version. Αρκετά ενδιαφέρον γιατί είναι δημιουργικός ανταγωνισμός, δηλαδή ο άλλος θα ξεσκιστεί για να κάνει κάτι να είναι σχεδόν τόσο καλό στον Spectrum όσο η C64 version ας πούμε.

Το πρώτο πείραμα ήταν το Edge Grinder. Γενικώς είναι αρκετά εύκολο να κάνεις ομαλό pixel perfect scrolling στον C64, άραγε πόσο δύσκολο θα ήταν αυτό στον Amstrad; Και η απάντηση έρχεται από τον Axelay, γνωστό και για τα Star Sabre, Dead on Time και Sub Hunter στο CPC. Η CPC version είναι εδώ. Πραγματικά δεν είχα ξαναδεί τόσο ομαλό smooth pixel perfect scrolling σε παιχνίδι ποτέ στον Amstrad. Αναρωτιέμαι τι μέθοδο χρησιμοποίησε. Και τα γραφικά είναι φοβερά, πιο έγχρωμα από τον C64 ενώ και η μουσική είναι πολύ καλή (φυσικά το SID του C64 είναι αξεπέραστο). Μου αρέσουν τα πολλαπλά animation frames στις εκρήξεις όταν σκοτώνονται τα εχθρικά διαστημοπλοιάκια. Βέβαια τα ίδια sprites ακριβώς υπάρχουν και στον C64 μιας και ο διαγωνισμός βασίστηκε στα ίδια datafiles. Απλώς μου αρέσουν πολύ, δεν έχω ξαναδεί τέτοια εκρηξούλα σε 8bit game.

Φοβερό! Και το format wars έχει forum με φοβερές coding συζητήσεις σχετικά με όλα αυτά.
 
Πω πω, τι λες τώρα !?! :eek:

Το "Format War" δεν το γνώριζα καθόλου (θα τσεκάρω το site σε λίγο).

Το Edge Grinder το έπαιξα μόλις τώρα, και τεχνικά είναι απίθανο !! (τα γραφικά φέρνουν ελαφρώς σαν κάτι μεταξύ Αrmalyte και Zynaps). Πραγματικά υπέροχη η κίνηση !!

Απο πλευράς gameplay, αρκετά καλή η ιδέα να αυξάνεται το σκορ περνώντας "ξυστά" με το σκάφος μας στα εμπόδια του background.

Optimus είπε:
Και τα γραφικά είναι φοβερά, πιο έγχρωμα από τον C64
Kλασσικά !! (αθάνατη χρωματική παλέττα amstrad :headbangdude: )

Optimus είπε:
η μουσική είναι πολύ καλή (φυσικά το SID του C64 είναι αξεπέραστο).
Συμφωνώ απόλυτα !!
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
[video=youtube;BcZ7-E7Mx-Y]

 
Εντυπωσιακό.. Δεν ξέρω τι τεχνική μπορεί να χρησιμοποίησε αν και τα χρήματα μου θα τα έβαζα στο preshifting μιας και τα digidrums πρέπει να τρώνε αρκετή cpu. Το παιχνίδι φαίνεται πολύ crappy σαν gameplay πάντως...
 
Καταπληκτικό το scrolling στον 6128! Προσέξτε το πόσο ομαλή είναι η έκρηξη των αντιπαλων διαστημοπλοίων. Ο ήχος όμως του C64 είναι ...αμιγκάτος ;) .
 
Ωραίο το παιχνιδάκι αλήθεια, αλλά πολύ δύσκολο..

Γιατί άραγε δεν δέχεσαι πυρά απο κανένα? Είναι ιδέα μου?

Ο μόνος τρόπος να χάσεις είναι εάν τρακάρεις

Πραγματικά δεν είχα ξαναδεί τόσο ομαλό smooth pixel perfect scrolling σε παιχνίδι ποτέ στον Amstrad. Αναρωτιέμαι τι μέθοδο χρησιμοποίησε.
Το γράφει στο source code άλλωστε:

the register 3 scroll code is based on source posted by Executioner

Χρησιμοποιεί scrolling μέσω του crtc reg.3. Δες πχ Ghost'n'Goblins..
 
πολύ καλό....εκείνο τον καιρό αυτό το παιχνίδι θα θεωρούταν πρωτοκλασάτο και στις 2 πλατφόρμες! Ειδικά στον cpc η κίνηση είναι μοναδική για τις δυνατότητες του!
 
Πίσω
Μπλουζα