Optimus
RetroActive
- Joined
- 9 Δεκ 2006
- Μηνύματα
- 485
- Αντιδράσεις
- 206
Γνωρίζετε το Format War; Είναι ένα site που διεξάγει διαγωνισμούς μεταξύ 8bits, π.χ. δίνουν ένα prototype παιχνιδιού και οι προγραμματιστές διαγωνίζονται για να δούμε ποιός μπορεί να κάνει την καλύτερη version. Αρκετά ενδιαφέρον γιατί είναι δημιουργικός ανταγωνισμός, δηλαδή ο άλλος θα ξεσκιστεί για να κάνει κάτι να είναι σχεδόν τόσο καλό στον Spectrum όσο η C64 version ας πούμε.
Το πρώτο πείραμα ήταν το Edge Grinder. Γενικώς είναι αρκετά εύκολο να κάνεις ομαλό pixel perfect scrolling στον C64, άραγε πόσο δύσκολο θα ήταν αυτό στον Amstrad; Και η απάντηση έρχεται από τον Axelay, γνωστό και για τα Star Sabre, Dead on Time και Sub Hunter στο CPC. Η CPC version είναι εδώ. Πραγματικά δεν είχα ξαναδεί τόσο ομαλό smooth pixel perfect scrolling σε παιχνίδι ποτέ στον Amstrad. Αναρωτιέμαι τι μέθοδο χρησιμοποίησε. Και τα γραφικά είναι φοβερά, πιο έγχρωμα από τον C64 ενώ και η μουσική είναι πολύ καλή (φυσικά το SID του C64 είναι αξεπέραστο). Μου αρέσουν τα πολλαπλά animation frames στις εκρήξεις όταν σκοτώνονται τα εχθρικά διαστημοπλοιάκια. Βέβαια τα ίδια sprites ακριβώς υπάρχουν και στον C64 μιας και ο διαγωνισμός βασίστηκε στα ίδια datafiles. Απλώς μου αρέσουν πολύ, δεν έχω ξαναδεί τέτοια εκρηξούλα σε 8bit game.
Φοβερό! Και το format wars έχει forum με φοβερές coding συζητήσεις σχετικά με όλα αυτά.
Το πρώτο πείραμα ήταν το Edge Grinder. Γενικώς είναι αρκετά εύκολο να κάνεις ομαλό pixel perfect scrolling στον C64, άραγε πόσο δύσκολο θα ήταν αυτό στον Amstrad; Και η απάντηση έρχεται από τον Axelay, γνωστό και για τα Star Sabre, Dead on Time και Sub Hunter στο CPC. Η CPC version είναι εδώ. Πραγματικά δεν είχα ξαναδεί τόσο ομαλό smooth pixel perfect scrolling σε παιχνίδι ποτέ στον Amstrad. Αναρωτιέμαι τι μέθοδο χρησιμοποίησε. Και τα γραφικά είναι φοβερά, πιο έγχρωμα από τον C64 ενώ και η μουσική είναι πολύ καλή (φυσικά το SID του C64 είναι αξεπέραστο). Μου αρέσουν τα πολλαπλά animation frames στις εκρήξεις όταν σκοτώνονται τα εχθρικά διαστημοπλοιάκια. Βέβαια τα ίδια sprites ακριβώς υπάρχουν και στον C64 μιας και ο διαγωνισμός βασίστηκε στα ίδια datafiles. Απλώς μου αρέσουν πολύ, δεν έχω ξαναδεί τέτοια εκρηξούλα σε 8bit game.
Φοβερό! Και το format wars έχει forum με φοβερές coding συζητήσεις σχετικά με όλα αυτά.