Elite: Dangerous

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Aardvark
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
O Captain πρέπει να σετάρει το (Thrustmaster) Cougar, και εγώ να βγάλω επιτέλους το (CH Products) Fighterstick απο τη... ναφθαλίνη. :P (είναι κατά κάποιο τρόπο ο απόγονος του κλασσικού -και θρυλικού- Flightstick Pro)

Επειδή το demo επιτρέπει να παιχθούν μόνο κάποιες εκπαιδευτικές αποστολές, δεν μπορούμε ακόμα να σχολιάσουμε για το εμπόριο, την οικονομία, κλπ. (αν και φυσικά υπάρχουν πάμπολλα video στο youtube απο όσους πλήρωσαν για να συμμετάσχουν στις δοκιμές της beta, οπότε οι περισσότεροι λίγο-πολύ έχουμε πάρει μία δόση απο το aspect του εμπορίου, καθώς και απο μάχες, κλπ).

Πάντως, επειδή συνεχώς γίνεται fine-tuning, πιθανότατα αυτά που ισχύουν σήμερα, να είναι άκυρα αύριο.

Τέλος πάντων, βλέποντας εν συντομία (έπαιξα τρείς ώρες περίπου) όσα (λίγα) προσφέρει το demo (κυρίως μάχες δηλαδή), νομίζω μπορούμε να πούμε πως έχουν ευτυχώς διατηρηθεί κάποια βασικά απο τον "πυρήνα" του παλιού Elite.

Kαι δεν μιλάμε μόνο για το design των διστημοπλοίων αλλά και για επιλογές που έγιναν στον χειρισμό, όπου με χαρά διαπίστωσα ότι "βάρος" έχει δοθεί στο roll (όπως στο Εlite) και όχι στο yaw (όπως στο Frontier - Elite II) το οποίο απαιτεί λιγότερο skill.

Tι γίνεται όμως με τα physics ? Οπως θα θυμάστε, στο Frontier υπήρχε αρκετός κόσμος που δεν μπορούσε να συνηθίσει το νέο, πιό ρεαλιστικό μοντέλο κίνησης (αν και οι φανατικοί elitόβιοι του πήραμε τον αέρα γρήγορα), οπότε όταν κυκλοφόρησε το First Encounters είχαν φροντίσει να το "μετριάσουν" κάπως.

Το E.D. είναι και αυτό κάπου στη μέση: Δεν έχει τον αυστηρό ρεαλισμό του μοντέλου κίνησης του Frontier, αλλά δεν απαρνείται τελείως τα physics όπως έκανε το αρχικό Elite. Aυτό που θα μπορούσαμε να πούμε με μία φράση, είναι πως πρόκειται για ιδιαίτερα playable παιχνίδι, και αυτό σίγουρα μετράει αρκετά.

Οι πιό "άρρωστοι" πάντως έχουν την δυνατότητα να κλείσουν το flight assist, αλλά θα πρέπει να προειδοποιήσω πως το αποτέλεσμα (τουλάχιστον απο το λίγο που πρόλαβα να παίξω) δεν είναι το ίδιο με το κλείσιμο των κινητήρων του Frontier ή το newtonian μοντέλο του Space Rogue διότι τώρα δεν γίνεται αυτόματο compensation απο τα υπόλοιπα thrusters, αλλά παίρνετε τον έλεγχο τους εσείς.

Θα χρειαστεί δηλαδή να "παλεύετε" αρκετά με τα controls αν σώνει και καλά θέλετε να κλείσετε το flight assist. (εκτός αν μέχρι την τελική κυκλοφορία του παιχνιδιού αλλάξουν τα πράγματα, ώστε το flight assist off να κλείνει ή να δίνει manual έλεγχο στους κεντρικούς κινητήρες, αλλά τα υπόλοιπα thrusters που λειτουργούν ως stabilizers, να παραμένουν στον "αυτόματο" για compensation).

Να συμπληρώσουμε επίσης ότι σε συγκεκριμένη θέση του throttle υπάρχει κάτι αντίστοιχο της corner speed των αεροσκαφών (θυμηθείτε και το X-Wing vs TIE Fighter όπου το συγκεκριμένο σημείο ήταν στο 1/3 του throttle). Mάλιστα corner speed υπάρχει και όταν κινούμαστε με τους retro-thrusters !!

Στά όπλα είδα κάποιες αρκετά ενδιαφέρουσες προσθήκες, μιά και τώρα μαζί με τα κλασσικά energy weapons (κυρίως lasers) & πυραύλους, έχουμε και projectile weapons. (ειδικά εκείνα τα multicannons θυμίζουν το Stormfire απο το WC4), ενώ τώρα έχουμε και power distribution α-λα-XWing (μηχανές, όπλα, subsystems), το οποίο μπορείτε να δουλέψετε και πιό "μικρομετρικά", κλείνοντας την παροχή σε -συγκεκριμένα- υποσυστήματα ή μπορείτε να τους δώσετε και priority - oπως περίπου κάναμε και στο αξέχαστο PSI-5 Trading Co.

Θετική είναι και η stealth "νότα" που έχει δοθεί, αφού τώρα μπορείτε να μειώσετε το θερμικό στίγμα σας κλείνοντας κάποιους αγωγούς ώστε να "κρυφτείτε" απο τους αντιπάλους σας - αλλά χρειάζεται προσοχή για να μην "ψηθείτε".

Οπως είπαμε όμως και στην αρχή, όλα αυτά που λέμε είναι ήδη γνωστά απο τα διάφορα βιντεάκια που έχουν κυκλοφορήσει.

Εννοείται πως είναι ακόμα πολύ νωρίς για να βγάλουμε τελικό συμπέρασμα.

Πάντως εφ' όσον μιλάμε για παιχνίδι που βασίζεται σε πολύ μεγάλο μέρος στο multiplayer στοιχείο, θα πρέπει πρώτα να περάσει κάποιος καιρός (και να γίνουν όσα tweaks απαιτούνται) για να υπάρξει "ισορροπία" όπου χρειάζεται.

Σαν πρώτο δέιγμα πάντως, το E.D. αν και στα επιμέρους χαρακτηριστικά του δεν είναι 100% προτότυπο (πράγμα λογικό και απόλυτα αναμενόμενο), παρ' όλα αυτά, ως σύνολο είναι ευχάριστο και διασκεδαστικό στο παίξιμο.

Αν ο Braben και η παρέα του φροντίσουν να εξαλείψουν τυχόν ατέλειες και bugs και συνεχίσουν να στηρίζουν το παιχνίδι με νέο περιεχόμενο για να μην βαρεθεί ο κόσμος, τότε δεν βρίσκω τον λόγο γιατί να μην έχει το Ε.D. μία επιτυχημένη πορεία.

Τέλος, για το θέμα του performance, δεν θα έλεγα ότι είναι "βαρύ" παιχνίδι (έτσι κι αλλιώς όποιος αντιμετωπίζει πρόβλημα μπορεί να χαμηλώσει κάποιες λεπτομέρειες στα γραφικά). Βέβαια, άλλο να κρίνει κανείς βάσει των επιδόσεων του single player practice και άλλο στο multiplayer, γι' αυτό πρέπει να πούμε για μία ακόμα φορά ότι είναι νωρίς για να κρίνει κανείς συνολικά το E.D.

Περιμένω και την γνώμη του Captain, μετά την hands-on εμπειρία που θα έχει (...μόλις τελειώσει με τις ρυθμίσεις των controls :) )
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ρε Billy το ξετιναξες! Δεν εχω διαβασει ουτε στο NeoGaf τοσο ενδελεχη κριτικη και με flashback συγκρισης!

Γυρνα το στα Αγγλικα και ποσταρε στο GAF να σε ανακυρηξουν και εκει, Elite Dangerous :)
 
Ρε Billy το ξετιναξες! Δεν εχω διαβασει ουτε στο NeoGaf τοσο ενδελεχη κριτικη και με flashback συγκρισης!
Γυρνα το στα Αγγλικα και ποσταρε στο GAF να σε ανακυρηξουν και εκει, Elite Dangerous
Και που να δεις τι μου έχει στείλει, για το FTL. Του το λέω τόσο καιρό, αλλά δεν το κάνει!!!!
 
Wally είπε:
Ρε Billy το ξετιναξες! Δεν εχω διαβασει ουτε στο NeoGaf τοσο ενδελεχη κριτικη και με flashback συγκρισης!
Γυρνα το στα Αγγλικα και ποσταρε στο GAF να σε ανακυρηξουν και εκει, Elite Dangerous :)
Xαχα !! Τhank you, αλλά η preview κριτική που έγινε είναι εντελώς "επιδερμική" συγκριτικά με αυτές που μπορείς να βρείς απο τους (πραγματικά) "καμμένους" beta testers στο internet. :D

Οσο για το FTL, απλά προσπαθούσα να πείσω τον Captain να το παίξει (και να το τελειώσει) χωρίς τυχόν "διευκολύνσεις" (mods, κλπ). :)
 
OK! Έχοντας παίξει τα πρώτα τέσσερα σενάρια, μπορώ να πω ότι είναι αρκετά καλό (έως άκρως εθιστικό) στον τομέα της μάχης! Ο τρόπος που ανταποκρίνεται το Sidewinder που χειριζόμαστε, δεν φέρνει σε διαστημόπλοιο, αλλά σε Jet αεροσκάφος. Από γραφικά το είχα στα 1080p, και High ρυθμίσεις (δεν υπήρχε μεγαλύτερη) και πήγαινε σφαίρα (και είχα ξεχάσει και τους drivers της κάρτας σε AA x8 :P Έχω Ι5 2500Κ σε κανονική συχνότητα, 16GB, και AMD Radeon HD 6950 2 GB. Κοντεύει τέσσερα χρόνια το μηχανάκι :) ). Τώρα δεν ξέρω πως θα πηγαίνει στο κανονικό game, αλλά μέχρι στιγμής δεν είχα πρόβλημα.
 
Καλησπερα παιδια!!λοιπων το παιχνιδι ειναι παρα πολυ καλο και εθιστικο και μου δουλευει μια χαρα στο 8χρονο ΠιΣι μου!!Εχω καταφερει να γινω σε ανοιχτο παιχνιδι οχι σε γκρουπ ι σολο Expert στο μαχιμο βαθμο,Scout στην εξερευνηση και Εμπορος,επισης βαθμο στην Ομοσπονδια ειμαι Chief Petty officer !!το παιχνιδι εχει πολλες αναβαθμιστηκες ικανονιτες για να μπουνε πολλα πραγματα,το προτινω!!Σκαφος εχω ενα Ασπ εξερευνητικο!Οποιος θελει να με κανει add λεγομαι John Koening :) !!Ελπιζω να σας δω παιδια!!
 
Kαλησπέρα ΖΧ !!

Σε open παίζει (πλέον) και ο φίλτατος Captain. (εγώ που είμαι γνωστή "κότα", συνεχίζω σε group :P )

Mε τον Captain έχουμε κάνει αρκετές αναλύσεις πάνω στα διάφορα features του παιχνιδιού. Κάποια στιγμή στο μέλλον ίσως μεταφέρω κάποιες απο τις (δικές μου) απόψεις / posts, και εδώ. :)

Γενικά πάντως παίζω πολύ χαλαρά (λόγω περιορισμένου χρόνου), και δεν έχω προχωρήσει πολύ τα ranks (δεν βιάζομαι, και άλλωστε δεν συμμετέχω στο triple-Elite competition).

Ούτε απο ποσά χρημάτων έχω πολλά, ούτε τεράστια σκάφη (συνήθως όσοι έχουν καταφέρει να έχουν ολόκληρο... στόλο απο θηριώδη πλοία, είναι beta-testers που γλύτωσαν το τελευταίο wipe πριν την επίσημη κυκλοφορία του παιχνιδιού).

Πριν μία εβδομάδα πήρα ένα Asp στις "εκπτώσεις", αλλά και πάλι με Cobra κυκλοφορώ - κυρίως λόγω του υπερβολικού κόστους της ασφάλειας μετά απο πολλαπλά upgrades. :D
 
To καλοκαιρι κυκλοφορει και σε Xbox ONE




Elite: Dangerous Official GDC Trailer for PC, Mac and Xbox One

 
Χμμ...

Οκ, αλλά θα προτιμούσα να το δω σε Linux. Πιστεύω πως είναι παιχνίδι που "ταιριάζει" περισσότερο στο computer crowd, παρά στους κονσολάδες.

Παιχνίδια με παραδοσιακό computer χειρισμό (π.χ. με mouse & πλήκτρα, όπως το Diablo III), κατάφεραν να μεταφερθούν με επιτυχία στο gamepad των κονσολών. Το Ε: D είναι παιχνίδι που το χειρισμός του είναι στα καλύτερά του όταν χρησιμοποιείται joystick (άλλος ένας τρόπος χειρισμού που παραδοσιακά "ανήκει" στους υπολογιστές). Πιθανότατα όμως θα καταφέρουν με κάποιο τρόπο να στριμώξουν την πληθώρα των κουμπιών στο gamepad του ΧΒΟΧ (απ' ότι διαβάζω, το PS4 το προσπέρασαν τελείως).

Απο εκεί και πέρα όμως το θέμα είναι πως το E: D δεν έχει το μικρό learning curve του Diablo III, ώστε να παρέχει το "instant appeal" που στην πλειοψηφία τους περιμένουν να βρούν στα παιχνίδια τους οι κονσολάδες, και κατά συνέπεια δεν είμαι σίγουρος για το αν θα καταφέρει να αποσπάσει τις ίδιες θετικές βαθμολογίες όπως η αρχική έκδοση. Σίγουρα υπάρχει μερίδα κονσολάδων που τους αρέσει -και- αυτό το είδος των παιχνιδιών, πόσοι είναι αυτοί όμως;

Υπάρχει βέβαια και το ενδεχόμενο να πάρει καλές βαθμολογές απο τους reviewers και στην console version, αλλά εν τέλει να μην καταφέρει να κάνει καλές πωλήσεις. (ακρβώς λόγω της ιδιαιτερότητας του "κονσολάδικου" κοινού)

Αnyway, ελπίζω να διαψευστώ. :) (αν και πιθανότατα δεν θα λείψουν και τα αρνητικά σχόλια σε διάφορα forum, όπως: "ΖoMG !!1!! Dis gmae is teh Bor1ng !!11 So much grindingz iz lam3 1111!! Skrew dis sh*t an jusT go play soem HALO !!!! LOLzZ!!!11!!one" :P )
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
αν και πιθανότατα δεν θα λείψουν και τα αρνητικά σχόλια σε διάφορα forum, όπως: "ΖoMG !!1!! Dis gmae is teh Bor1ng !!11 So much grindingz iz lam3 1111!! Skrew dis sh*t an jusT go play soem HALO !!!! LOLzZ!!!11!!one"
Το ρίξαμε στις ξένες γλώσσες τώρα? :P
 
Nαί, κάνω εντατικά, σε περίπτωση που χρειαστεί να επικοινωνήσω με τους νεαρούς παίκτες. :P (πρόσφατα έμαθα και το "teh SuxxorZ !!1" :P )
 
Nαί, κάνω εντατικά, σε περίπτωση που χρειαστεί να επικοινωνήσω με τους νεαρούς παίκτες. (πρόσφατα έμαθα και το "teh SuxxorZ !!1" )
Είδες άμα κάνεις κακές παρέες? :P
 
Ποιές κακές παρέες; Μόνος μου παίζω !! :D

Λοιπόν, όπως θα είδες, η 1.2 είναι ήδη σε beta. Οταν γίνει το release (οπότε και θα ενεργοποιηθούν τα wings), ίσως καταφέρουμε να τα ξαναπούμε και in-game. :headbangdude:

----EDIT----

Κυκλοφόρησαν τα Wings !! ...όσοι πιστοί προσέλθετε. :headbangdude: (επίσης ακούστηκε ότι η έκδοση για XBOX1 θα είναι timed exclusive, και τελικά το παιχνίδι θα έρθει και σε PS4. Ιδωμεν...)

----EDIT 2----

To επόμενο update θα είναι το powerplay (με drones που θα διευκολύνουν αρκετά), και θα έχουμε και release της έκδοσης για Mac (που προς το παρόν περνάει beta testing).

To άλλο νέο, είναι η εμφάνιση του E: D στο Steam !! :headbangdude:

----EDIT 3----

Tελικά τα drones ήταν μόνο ένα μικρό μέρος του Powerplay. Oι νέες πληροφορίες δίνουν έμφαση στις powers (σαν factions, αλλά με πιό εξειδικευμένες αποστολές και perks - ανάλογα με ποιά γαλαξιακή "δύναμη" θα ταχθείτε υπέρ), ενώ θα κάνουν την εμφάνισή τους και δύο ακόμα σκάφη: το Diamondback και το (ήδη γνωστό στους βετεράνους του Εlite II) Imperial Courier !!

Captain Kal, δεύρο έξω !! Καταφθάνει το Courier, καιρός να ξαναρχίσεις να παίζεις !! :D
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Εδώ, ένα καινούργιο review του Elite : Dangerous!! (By Yours Trully :D )
 
Εξαιρετικη η παρουσιαση σου (δεν περιμενα κατι διαφορετικο απο εσενα φυσικα!)

Με εψησες ασχημα...
 
Muy excelente, φίλτατε συμπολεμιστή !! :thumb:

(Eπίσης, this just in: Η έκδοση για Mac κυκλοφορεί την Τρίτη που μας έρχεται !! Για το Powerplay πάμε 20 Μαϊου με beta, και πιθανότατα λίγες μέρες αργότερα θα υπάρχει κυκλοφορία)
 
πάντως με το elite dangerous επιβεβαίωσα για άλλη μια φορά ότι μερικές κατηγορίες παιχνιδιών που κάποτε μας γοήτευαν και μας απορροφούσαν για...μέρες πλέον δεν μπορούν να το επαναλάβουν. Όχι γιατί είναι άσχημα παιχνίδια...παιχνιδάρες είναι! Απλά ο χρόνος ενασχόλησης πλέον είναι σπαστός από μερικές ώρες στην καλύτερη μέχρι μερικά λεπτά στη συνήθη περίπτωση οπότε παιχνίδια σαν αυτό πλέον δεν μπορώ να τα παίξω...ίσως σε άδεια στο μέλλον που η μαμά θα λείπει και ο γιος θα είναι στο...σχολείο! :) Δεν είναι τυχαίο που πλέον μου ξαναρέσουν τα mame όπου απλά παίρνεις την "δόση" σου ή τα ΄συγχρονα παιχνίδια που τα σώνεις εξαιρετικά συχνά δίχως να πρέπει να θυμηθείς τι είχες κάνει στο προηγούμενο gaming session!
 
πάντως με το elite dangerous επιβεβαίωσα για άλλη μια φορά ότι μερικές κατηγορίες παιχνιδιών που κάποτε μας γοήτευαν και μας απορροφούσαν για...μέρες πλέον δεν μπορούν να το επαναλάβουν. Όχι γιατί είναι άσχημα παιχνίδια...παιχνιδάρες είναι! Απλά ο χρόνος ενασχόλησης πλέον είναι σπαστός από μερικές ώρες στην καλύτερη μέχρι μερικά λεπτά στη συνήθη περίπτωση οπότε παιχνίδια σαν αυτό πλέον δεν μπορώ να τα παίξω...ίσως σε άδεια στο μέλλον που η μαμά θα λείπει και ο γιος θα είναι στο...σχολείο! Δεν είναι τυχαίο που πλέον μου ξαναρέσουν τα mame όπου απλά παίρνεις την "δόση" σου ή τα ΄συγχρονα παιχνίδια που τα σώνεις εξαιρετικά συχνά δίχως να πρέπει να θυμηθείς τι είχες κάνει στο προηγούμενο gaming session!
Άστα τα ίδια χάλια!!! Και δεν αντέχουμε και ξενύχτια πλέον!!!!

Muy excelente, φίλτατε συμπολεμιστή !!
Gracias companero!!! Ευτυχώς λοιπόν Ιούνιο το Imperial Courier!!!!
 
Και όπως έκοβα βόλτες χτες το βραδάκι στο μεγαλύτερο βιβλιοπωλείο του Dubai Mall, πέφτω σε αυτό εδώ.

Αγοράστηκε με συνοπτικές διαδικασίες. :D :D:D

attachment.php
 
Πίσω
Μπλουζα