billy
Retromaniax Co-Founder
- Joined
- 8 Ιαν 2006
- Μηνύματα
- 4.232
- Αντιδράσεις
- 264
O Captain πρέπει να σετάρει το (Thrustmaster) Cougar, και εγώ να βγάλω επιτέλους το (CH Products) Fighterstick απο τη... ναφθαλίνη. (είναι κατά κάποιο τρόπο ο απόγονος του κλασσικού -και θρυλικού- Flightstick Pro)
Επειδή το demo επιτρέπει να παιχθούν μόνο κάποιες εκπαιδευτικές αποστολές, δεν μπορούμε ακόμα να σχολιάσουμε για το εμπόριο, την οικονομία, κλπ. (αν και φυσικά υπάρχουν πάμπολλα video στο youtube απο όσους πλήρωσαν για να συμμετάσχουν στις δοκιμές της beta, οπότε οι περισσότεροι λίγο-πολύ έχουμε πάρει μία δόση απο το aspect του εμπορίου, καθώς και απο μάχες, κλπ).
Πάντως, επειδή συνεχώς γίνεται fine-tuning, πιθανότατα αυτά που ισχύουν σήμερα, να είναι άκυρα αύριο.
Τέλος πάντων, βλέποντας εν συντομία (έπαιξα τρείς ώρες περίπου) όσα (λίγα) προσφέρει το demo (κυρίως μάχες δηλαδή), νομίζω μπορούμε να πούμε πως έχουν ευτυχώς διατηρηθεί κάποια βασικά απο τον "πυρήνα" του παλιού Elite.
Kαι δεν μιλάμε μόνο για το design των διστημοπλοίων αλλά και για επιλογές που έγιναν στον χειρισμό, όπου με χαρά διαπίστωσα ότι "βάρος" έχει δοθεί στο roll (όπως στο Εlite) και όχι στο yaw (όπως στο Frontier - Elite II) το οποίο απαιτεί λιγότερο skill.
Tι γίνεται όμως με τα physics ? Οπως θα θυμάστε, στο Frontier υπήρχε αρκετός κόσμος που δεν μπορούσε να συνηθίσει το νέο, πιό ρεαλιστικό μοντέλο κίνησης (αν και οι φανατικοί elitόβιοι του πήραμε τον αέρα γρήγορα), οπότε όταν κυκλοφόρησε το First Encounters είχαν φροντίσει να το "μετριάσουν" κάπως.
Το E.D. είναι και αυτό κάπου στη μέση: Δεν έχει τον αυστηρό ρεαλισμό του μοντέλου κίνησης του Frontier, αλλά δεν απαρνείται τελείως τα physics όπως έκανε το αρχικό Elite. Aυτό που θα μπορούσαμε να πούμε με μία φράση, είναι πως πρόκειται για ιδιαίτερα playable παιχνίδι, και αυτό σίγουρα μετράει αρκετά.
Οι πιό "άρρωστοι" πάντως έχουν την δυνατότητα να κλείσουν το flight assist, αλλά θα πρέπει να προειδοποιήσω πως το αποτέλεσμα (τουλάχιστον απο το λίγο που πρόλαβα να παίξω) δεν είναι το ίδιο με το κλείσιμο των κινητήρων του Frontier ή το newtonian μοντέλο του Space Rogue διότι τώρα δεν γίνεται αυτόματο compensation απο τα υπόλοιπα thrusters, αλλά παίρνετε τον έλεγχο τους εσείς.
Θα χρειαστεί δηλαδή να "παλεύετε" αρκετά με τα controls αν σώνει και καλά θέλετε να κλείσετε το flight assist. (εκτός αν μέχρι την τελική κυκλοφορία του παιχνιδιού αλλάξουν τα πράγματα, ώστε το flight assist off να κλείνει ή να δίνει manual έλεγχο στους κεντρικούς κινητήρες, αλλά τα υπόλοιπα thrusters που λειτουργούν ως stabilizers, να παραμένουν στον "αυτόματο" για compensation).
Να συμπληρώσουμε επίσης ότι σε συγκεκριμένη θέση του throttle υπάρχει κάτι αντίστοιχο της corner speed των αεροσκαφών (θυμηθείτε και το X-Wing vs TIE Fighter όπου το συγκεκριμένο σημείο ήταν στο 1/3 του throttle). Mάλιστα corner speed υπάρχει και όταν κινούμαστε με τους retro-thrusters !!
Στά όπλα είδα κάποιες αρκετά ενδιαφέρουσες προσθήκες, μιά και τώρα μαζί με τα κλασσικά energy weapons (κυρίως lasers) & πυραύλους, έχουμε και projectile weapons. (ειδικά εκείνα τα multicannons θυμίζουν το Stormfire απο το WC4), ενώ τώρα έχουμε και power distribution α-λα-XWing (μηχανές, όπλα, subsystems), το οποίο μπορείτε να δουλέψετε και πιό "μικρομετρικά", κλείνοντας την παροχή σε -συγκεκριμένα- υποσυστήματα ή μπορείτε να τους δώσετε και priority - oπως περίπου κάναμε και στο αξέχαστο PSI-5 Trading Co.
Θετική είναι και η stealth "νότα" που έχει δοθεί, αφού τώρα μπορείτε να μειώσετε το θερμικό στίγμα σας κλείνοντας κάποιους αγωγούς ώστε να "κρυφτείτε" απο τους αντιπάλους σας - αλλά χρειάζεται προσοχή για να μην "ψηθείτε".
Οπως είπαμε όμως και στην αρχή, όλα αυτά που λέμε είναι ήδη γνωστά απο τα διάφορα βιντεάκια που έχουν κυκλοφορήσει.
Εννοείται πως είναι ακόμα πολύ νωρίς για να βγάλουμε τελικό συμπέρασμα.
Πάντως εφ' όσον μιλάμε για παιχνίδι που βασίζεται σε πολύ μεγάλο μέρος στο multiplayer στοιχείο, θα πρέπει πρώτα να περάσει κάποιος καιρός (και να γίνουν όσα tweaks απαιτούνται) για να υπάρξει "ισορροπία" όπου χρειάζεται.
Σαν πρώτο δέιγμα πάντως, το E.D. αν και στα επιμέρους χαρακτηριστικά του δεν είναι 100% προτότυπο (πράγμα λογικό και απόλυτα αναμενόμενο), παρ' όλα αυτά, ως σύνολο είναι ευχάριστο και διασκεδαστικό στο παίξιμο.
Αν ο Braben και η παρέα του φροντίσουν να εξαλείψουν τυχόν ατέλειες και bugs και συνεχίσουν να στηρίζουν το παιχνίδι με νέο περιεχόμενο για να μην βαρεθεί ο κόσμος, τότε δεν βρίσκω τον λόγο γιατί να μην έχει το Ε.D. μία επιτυχημένη πορεία.
Τέλος, για το θέμα του performance, δεν θα έλεγα ότι είναι "βαρύ" παιχνίδι (έτσι κι αλλιώς όποιος αντιμετωπίζει πρόβλημα μπορεί να χαμηλώσει κάποιες λεπτομέρειες στα γραφικά). Βέβαια, άλλο να κρίνει κανείς βάσει των επιδόσεων του single player practice και άλλο στο multiplayer, γι' αυτό πρέπει να πούμε για μία ακόμα φορά ότι είναι νωρίς για να κρίνει κανείς συνολικά το E.D.
Περιμένω και την γνώμη του Captain, μετά την hands-on εμπειρία που θα έχει (...μόλις τελειώσει με τις ρυθμίσεις των controls )
Επειδή το demo επιτρέπει να παιχθούν μόνο κάποιες εκπαιδευτικές αποστολές, δεν μπορούμε ακόμα να σχολιάσουμε για το εμπόριο, την οικονομία, κλπ. (αν και φυσικά υπάρχουν πάμπολλα video στο youtube απο όσους πλήρωσαν για να συμμετάσχουν στις δοκιμές της beta, οπότε οι περισσότεροι λίγο-πολύ έχουμε πάρει μία δόση απο το aspect του εμπορίου, καθώς και απο μάχες, κλπ).
Πάντως, επειδή συνεχώς γίνεται fine-tuning, πιθανότατα αυτά που ισχύουν σήμερα, να είναι άκυρα αύριο.
Τέλος πάντων, βλέποντας εν συντομία (έπαιξα τρείς ώρες περίπου) όσα (λίγα) προσφέρει το demo (κυρίως μάχες δηλαδή), νομίζω μπορούμε να πούμε πως έχουν ευτυχώς διατηρηθεί κάποια βασικά απο τον "πυρήνα" του παλιού Elite.
Kαι δεν μιλάμε μόνο για το design των διστημοπλοίων αλλά και για επιλογές που έγιναν στον χειρισμό, όπου με χαρά διαπίστωσα ότι "βάρος" έχει δοθεί στο roll (όπως στο Εlite) και όχι στο yaw (όπως στο Frontier - Elite II) το οποίο απαιτεί λιγότερο skill.
Tι γίνεται όμως με τα physics ? Οπως θα θυμάστε, στο Frontier υπήρχε αρκετός κόσμος που δεν μπορούσε να συνηθίσει το νέο, πιό ρεαλιστικό μοντέλο κίνησης (αν και οι φανατικοί elitόβιοι του πήραμε τον αέρα γρήγορα), οπότε όταν κυκλοφόρησε το First Encounters είχαν φροντίσει να το "μετριάσουν" κάπως.
Το E.D. είναι και αυτό κάπου στη μέση: Δεν έχει τον αυστηρό ρεαλισμό του μοντέλου κίνησης του Frontier, αλλά δεν απαρνείται τελείως τα physics όπως έκανε το αρχικό Elite. Aυτό που θα μπορούσαμε να πούμε με μία φράση, είναι πως πρόκειται για ιδιαίτερα playable παιχνίδι, και αυτό σίγουρα μετράει αρκετά.
Οι πιό "άρρωστοι" πάντως έχουν την δυνατότητα να κλείσουν το flight assist, αλλά θα πρέπει να προειδοποιήσω πως το αποτέλεσμα (τουλάχιστον απο το λίγο που πρόλαβα να παίξω) δεν είναι το ίδιο με το κλείσιμο των κινητήρων του Frontier ή το newtonian μοντέλο του Space Rogue διότι τώρα δεν γίνεται αυτόματο compensation απο τα υπόλοιπα thrusters, αλλά παίρνετε τον έλεγχο τους εσείς.
Θα χρειαστεί δηλαδή να "παλεύετε" αρκετά με τα controls αν σώνει και καλά θέλετε να κλείσετε το flight assist. (εκτός αν μέχρι την τελική κυκλοφορία του παιχνιδιού αλλάξουν τα πράγματα, ώστε το flight assist off να κλείνει ή να δίνει manual έλεγχο στους κεντρικούς κινητήρες, αλλά τα υπόλοιπα thrusters που λειτουργούν ως stabilizers, να παραμένουν στον "αυτόματο" για compensation).
Να συμπληρώσουμε επίσης ότι σε συγκεκριμένη θέση του throttle υπάρχει κάτι αντίστοιχο της corner speed των αεροσκαφών (θυμηθείτε και το X-Wing vs TIE Fighter όπου το συγκεκριμένο σημείο ήταν στο 1/3 του throttle). Mάλιστα corner speed υπάρχει και όταν κινούμαστε με τους retro-thrusters !!
Στά όπλα είδα κάποιες αρκετά ενδιαφέρουσες προσθήκες, μιά και τώρα μαζί με τα κλασσικά energy weapons (κυρίως lasers) & πυραύλους, έχουμε και projectile weapons. (ειδικά εκείνα τα multicannons θυμίζουν το Stormfire απο το WC4), ενώ τώρα έχουμε και power distribution α-λα-XWing (μηχανές, όπλα, subsystems), το οποίο μπορείτε να δουλέψετε και πιό "μικρομετρικά", κλείνοντας την παροχή σε -συγκεκριμένα- υποσυστήματα ή μπορείτε να τους δώσετε και priority - oπως περίπου κάναμε και στο αξέχαστο PSI-5 Trading Co.
Θετική είναι και η stealth "νότα" που έχει δοθεί, αφού τώρα μπορείτε να μειώσετε το θερμικό στίγμα σας κλείνοντας κάποιους αγωγούς ώστε να "κρυφτείτε" απο τους αντιπάλους σας - αλλά χρειάζεται προσοχή για να μην "ψηθείτε".
Οπως είπαμε όμως και στην αρχή, όλα αυτά που λέμε είναι ήδη γνωστά απο τα διάφορα βιντεάκια που έχουν κυκλοφορήσει.
Εννοείται πως είναι ακόμα πολύ νωρίς για να βγάλουμε τελικό συμπέρασμα.
Πάντως εφ' όσον μιλάμε για παιχνίδι που βασίζεται σε πολύ μεγάλο μέρος στο multiplayer στοιχείο, θα πρέπει πρώτα να περάσει κάποιος καιρός (και να γίνουν όσα tweaks απαιτούνται) για να υπάρξει "ισορροπία" όπου χρειάζεται.
Σαν πρώτο δέιγμα πάντως, το E.D. αν και στα επιμέρους χαρακτηριστικά του δεν είναι 100% προτότυπο (πράγμα λογικό και απόλυτα αναμενόμενο), παρ' όλα αυτά, ως σύνολο είναι ευχάριστο και διασκεδαστικό στο παίξιμο.
Αν ο Braben και η παρέα του φροντίσουν να εξαλείψουν τυχόν ατέλειες και bugs και συνεχίσουν να στηρίζουν το παιχνίδι με νέο περιεχόμενο για να μην βαρεθεί ο κόσμος, τότε δεν βρίσκω τον λόγο γιατί να μην έχει το Ε.D. μία επιτυχημένη πορεία.
Τέλος, για το θέμα του performance, δεν θα έλεγα ότι είναι "βαρύ" παιχνίδι (έτσι κι αλλιώς όποιος αντιμετωπίζει πρόβλημα μπορεί να χαμηλώσει κάποιες λεπτομέρειες στα γραφικά). Βέβαια, άλλο να κρίνει κανείς βάσει των επιδόσεων του single player practice και άλλο στο multiplayer, γι' αυτό πρέπει να πούμε για μία ακόμα φορά ότι είναι νωρίς για να κρίνει κανείς συνολικά το E.D.
Περιμένω και την γνώμη του Captain, μετά την hands-on εμπειρία που θα έχει (...μόλις τελειώσει με τις ρυθμίσεις των controls )
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή: