Emulation News - Νέες κυκλοφορίες

Θελει παρα πολυ πολυ καιρο ακομα,αλλα το πρωτο βημα εγινε....
 
Το emulation των παιχνιδομηχανών 1-2 γενιές πριν θα είναι για τους νεώτερους ότι ήταν/είναι για εμάς το mame!

Πάντα όμως είχα την απορία πως οι σύγχρονοι πανίσχυροι, πολυπύρηνοι υπολογιστές με τις φοβερές κάρτες γραφικών και την τεράστια μνήμη αδυνατούν να εξομοιώσουν πλήρως μηχανήματα σχεδόν μιας δεκαετίας πριν όπως το ps3 ή το xbox360! Ακόμα χειρότερα πως δεν μπορούν να εξομοιώσουν αξιοπρεπώς ps2 και xbox!
 
spyros_s είπε:
Το emulation των παιχνιδομηχανών 1-2 γενιές πριν θα είναι για τους νεώτερους ότι ήταν/είναι για εμάς το mame!Πάντα όμως είχα την απορία πως οι σύγχρονοι πανίσχυροι, πολυπύρηνοι υπολογιστές με τις φοβερές κάρτες γραφικών και την τεράστια μνήμη αδυνατούν να εξομοιώσουν πλήρως μηχανήματα σχεδόν μιας δεκαετίας πριν όπως το ps3 ή το xbox360! Ακόμα χειρότερα πως δεν μπορούν να εξομοιώσουν αξιοπρεπώς ps2 και xbox!
Αυτο ειναι και δικεια μου απορια και πραγματικα δεν μπορω να το καταλαβω.
 
spyros_s είπε:
Το emulation των παιχνιδομηχανών 1-2 γενιές πριν θα είναι για τους νεώτερους ότι ήταν/είναι για εμάς το mame!Πάντα όμως είχα την απορία πως οι σύγχρονοι πανίσχυροι, πολυπύρηνοι υπολογιστές με τις φοβερές κάρτες γραφικών και την τεράστια μνήμη αδυνατούν να εξομοιώσουν πλήρως μηχανήματα σχεδόν μιας δεκαετίας πριν όπως το ps3 ή το xbox360! Ακόμα χειρότερα πως δεν μπορούν να εξομοιώσουν αξιοπρεπώς ps2 και xbox!
Eίναι θέμα προγραμματιστών, ζήτησης και πολυπλοκότητας της κονσόλας που θες να εξομοιώσεις. Εγώ ακόμα περιμένω έναν emulator της προκοπής για το Jaguar, για παράδειγμα. Το PS2 από ότι ξέρω έχει προχωρήσει πολύ πάντως ενώ ακόμα καλύτερη είναι η εξομοίωση του GC/Wii.
 
Συμφωνω με ingema .Ειναι καθαρα θεμα προγραμματιστων και πολυπλοκοτητας και φυσικα διαθεσης να ασχοληθουν περισοτερο ωστε να τον τελοιοποιησουν και να τον κανουν συμβατο οσο γινεται πιο πολυ ωστε να εχει λιγοτερα σφαλματα .Οτι emulator βλεπετε αυτην την στιγμη απο εποχη n.e.s και μετα ο οποιος τρεχει καλα τα παιχνιδια ειναι αποτελεσμα της δουλειας των "παιδιων" .Ενοειται πως υπαρχει εν ετει 2014 η τεχνολογια στα pc για να εξομοιωσουν τελεια xbox ps2 gc και αρκετα καλα τα xbox 360 και ps3 .Απλα δεν εχουν κυκλοφορησει ακομα οι emulators που θα το κανουν πραγματικοτητα .Οτι εψαξα στο διαδυκτιο για ps3 xbox 360 ειτε ειναι fake ειτε σε πολυ αρχικο σταδιο .Παραδειγματα παρα πολλα και πολλες φορες εαν εχεις δυνατο pc μεταμορφωνεις τα παιχνιδια ριζικα σε σημειο το lifting να σε ικανοποιει full !! :D
 
Μετά υπάρχει και το θέμα "accuracy" δηλαδή πόσο κοντά είναι το emulation με την λειτουργία ενός πραγματικού μηχανήματος. Οι περισσότεροι emulators έχουν διάφορα hacks, shortcuts και patches ώστε να τρέχουν τα παιχνίδια γρήγορα αλλά δεν λειτουργούν όπως το πραγματικό μηχάνημα (από ότι καταλαβαίνω).

Ενας accurate emulator δεν χρειάζεται τέτοια πράγματα όμως είναι πολύ πιο "βαρύς". Για παράδειγμα ένας accurate emulator για SNES (BSNES) σέρνεται ακόμα και σε Pentium 3.0Ghz ενώ στο ίδιο μηχάνημα μπορώ να εξομοιώσω με σχετική άνεση μηχανήματα όπως το PS1 και N64 με απλούς emulators. Και κάπου διάβαζα ότι ακόμα και σήμερα δεν υπάρχει κάποιος υπολογιστής που να μπορούμε να αγοράσουμε o οποίος να μπορούσε να τρέχει έναν accurate Ν64 emulator με καλή ταχύτητα...
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Το περίεργο είναι το πρώτο ΧΒΟΧ...x86 επεξεργαστής σχεδόν ίδιος με Pentium 3, τσιπάκι γραφικών Nvidia, custom μεν αλλά τύπου GeForce και να μην είναι ακόμα emulated; Μυστήριο...
 
Πραγματικα ετσι ειναι ..το πρωτο xbox ηταν πιο κοντα σε αρχιτεκτονικη pc οσο καμμια αλλη κονσολα κα δεν εχουν καταφερει να κανουν κατι αξιολογο ..Απο τα παραξενα της φυσης :p Δυο καταπληκτικοι emulators που ασχολoυμαι τους τελευτεους μηνες ειναι ο Dolphin (Wii Gamecube) και o Demul ο οποιος τρεχει τα απαντα της ιστοριας της Sega στα arcade εποχης Naomi Naomi 2 Atomiswave (Sammy) και βεβαια Dreamcast :bow:
 
Καλό το Naomi αλλά δεν φτάνει το Model 3 για μένα. Υπάρχουν πολύ καλοί emulators για Model 2 και Naomi αλλά όχι για Model 3 :(

Το Sega Rally 2 δεν έχει καμία σχέση με την μετριότητα που βγάλανε στο Dreamcast και τα PC. Επίσης βγάλανε πολλά παιχνίδια του Model 2 στο XBLA αλλά πάλι, όχι του Model 3.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Κυρίες και Κύριοι...

...ιδού ένας Amstrad CPC/Plus emulator, εν ονόματι ACE, για το λαοπρόβλητο λειτουργικό MorphOS.

Κυκλοφόρησε αισίως, η έκδοση 1.6...

Ίσως όχι κάτι σημαντικό, αλλά ένεκα του αντικειμένου του emulation, καθώς και του ονόματος του emulator, ε, δεν αντιστάθηκα και το δημοσίευσα...

Επίσημη Ιστοσελίδα
 
ScummVM 1.7.0,η ...adventure VMachine

ScummVM 1.7.0

New Games:

Added support for Chivalry is Not Dead.

Added support for Return to Ringworld.

Added support for The Neverhood.

Added support for Mortville Manor.

Added support for Voyeur.

General:

Updated Munt MT-32 emulation code to version 1.3.0.

Switched from our custom JPEG and PNG decoders to libjpeg(-turbo) and libpng, which are faster and can handle more images. (NOTE: The change to libpng was done in version 1.6.0, but it was not added to the NEWS file).

Added generic OpenGL (ES) output (based on GSoC Task).

The GUI can now be rendered in 32-bits.

The build system has been changed to be more modular and easier to add new engines.

SDL:

Added OpenGL graphics mode based on our generic OpenGL output. This allows for arbitrary output sizes. However, it does not support special filters like AdvMAME, HQ, etc.

AGOS:

Added mouse wheel support for inventory and save game lists.

Enabled verb name display in Simon the Sorcerer 2.

Fixed the Feeble Files loyalty rating in the English 4CD version. (This was apparently a bug in the original game. It is currently unknown if other versions still have the same problem.)

Broken Sword 1:

Added back support for MPEG-2 videos.

Broken Sword 2:

Added back support for MPEG-2 videos.

CGE:

Added an option to enable "Color Blind Mode" to the ScummVM GUI.

Gob:

Improved video quality in Urban Runner.

Hopkins:

Added an option to toggle "Gore Mode" from the ScummVM GUI.

Fixed bug that could cause the music to stop prematurely.

Pegasus:

Fixed several rare crashes and glitches.

Fixed multiple bugs carried over from the original binary.

SCI:

Added support for the more detailed RAVE lip syncing data in the Windows version of King's Quest 6. Portraits should now be much more expressive when talking.

Added support for simultaneous speech and subtitles in the CD versions of Laura Bow 2 and King's Quest 6 (toggled either in-game with the new "Dual" audio state, or via the ScummVM audio options).

Fixed music fading.

Fixed several script bugs in Camelot, Crazy Nick's, Hoyle 3, QFG1VGA, KQ5, KQ6, LB2, LSL2, LSL5, Pharkas, PQ1VGA, SQ4, SQ5.

Improved the MIDI parser so that music event processing is done more properly.

SCUMM:

Changed the saved game naming scheme of HE games to always contain the target name.

Fixed having multiple coaches in Backyard Football.

Improved AdLib support for Loom and Indiana Jones and the Last Crusade.

This makes sound effects like, for example, the typewriter and waterfall

in Indiana Jones and the Last Crusade sound like in the original.

Added support for the Steam versions of Indiana Jones and the Last Crusade, Indiana Jones and the Fate of Atlantis, Loom and The Dig. Both the Windows and the Macintosh versions are supported.

TONY:

Savegames in Tony Tough now work on big-endian systems.

Tinsel:

Discworld 1 and 2 no longer crash on big-endian systems.

Android port:

Added experimental support for the OUYA console.

PS2 port:

Added configurable TV modes: NTSC and PAL.

Added configurable graphics modes: SDTV progressive, SDTV interlaced, EDTV progressive and VESA.

Added a configuration option for the HDD partition used.

Added a configuration option for the IP address used.

Added a configuration option to toggle USB mass storage.

Tizen port:

The BADA port has been merged/updated into Tizen.

Nεα εκδοση του ScummVM 1.7.0 , της ...~ adventure Virtual Machine

=>> ScummVM 1.7.0 (win32)
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
ScummVM 1.7.0
New Games:

Added support for Chivalry is Not Dead.

Added support for Return to Ringworld.

Added support for The Neverhood.

Added support for Mortville Manor.

Added support for Voyeur.

General:

Updated Munt MT-32 emulation code to version 1.3.0.

Switched from our custom JPEG and PNG decoders to libjpeg(-turbo) and libpng, which are faster and can handle more images. (NOTE: The change to libpng was done in version 1.6.0, but it was not added to the NEWS file).

Added generic OpenGL (ES) output (based on GSoC Task).

The GUI can now be rendered in 32-bits.

The build system has been changed to be more modular and easier to add new engines.

SDL:

Added OpenGL graphics mode based on our generic OpenGL output. This allows for arbitrary output sizes. However, it does not support special filters like AdvMAME, HQ, etc.

AGOS:

Added mouse wheel support for inventory and save game lists.

Enabled verb name display in Simon the Sorcerer 2.

Fixed the Feeble Files loyalty rating in the English 4CD version. (This was apparently a bug in the original game. It is currently unknown if other versions still have the same problem.)

Broken Sword 1:

Added back support for MPEG-2 videos.

Broken Sword 2:

Added back support for MPEG-2 videos.

CGE:

Added an option to enable "Color Blind Mode" to the ScummVM GUI.

Gob:

Improved video quality in Urban Runner.

Hopkins:

Added an option to toggle "Gore Mode" from the ScummVM GUI.

Fixed bug that could cause the music to stop prematurely.

Pegasus:

Fixed several rare crashes and glitches.

Fixed multiple bugs carried over from the original binary.

SCI:

Added support for the more detailed RAVE lip syncing data in the Windows version of King's Quest 6. Portraits should now be much more expressive when talking.

Added support for simultaneous speech and subtitles in the CD versions of Laura Bow 2 and King's Quest 6 (toggled either in-game with the new "Dual" audio state, or via the ScummVM audio options).

Fixed music fading.

Fixed several script bugs in Camelot, Crazy Nick's, Hoyle 3, QFG1VGA, KQ5, KQ6, LB2, LSL2, LSL5, Pharkas, PQ1VGA, SQ4, SQ5.

Improved the MIDI parser so that music event processing is done more properly.

SCUMM:

Changed the saved game naming scheme of HE games to always contain the target name.

Fixed having multiple coaches in Backyard Football.

Improved AdLib support for Loom and Indiana Jones and the Last Crusade.

This makes sound effects like, for example, the typewriter and waterfall

in Indiana Jones and the Last Crusade sound like in the original.

Added support for the Steam versions of Indiana Jones and the Last Crusade, Indiana Jones and the Fate of Atlantis, Loom and The Dig. Both the Windows and the Macintosh versions are supported.

TONY:

Savegames in Tony Tough now work on big-endian systems.

Tinsel:

Discworld 1 and 2 no longer crash on big-endian systems.

Android port:

Added experimental support for the OUYA console.

PS2 port:

Added configurable TV modes: NTSC and PAL.

Added configurable graphics modes: SDTV progressive, SDTV interlaced, EDTV progressive and VESA.

Added a configuration option for the HDD partition used.

Added a configuration option for the IP address used.

Added a configuration option to toggle USB mass storage.

Tizen port:

The BADA port has been merged/updated into Tizen.
Nεα εκδοση του ScummVM 1.7.0 , της ...~ adventure Virtual Machine

=>> ScummVM 1.7.0 download page

(btw , αν το ψαχνετε στην επισημη σελιδα , ... δεν εχει ανεβει ακομα εκει :diablotin: )
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Nemo είπε:
Port σε JAVASCRIPT του MESS (Multi Emulator Super System) του αδελφου project του ΜΑΜΕ απο τους Justin de Vesine, Alon Zakai, John Vilk, Andre D, Justin Kerk, Vitorio Miliano, και Jason Scott .
>>> http://jsmess.textfiles.com/

Source Code

https://github.com/jsmess/jsmess

Wiki

http://archiveteam.org/index.php?title=Javascript_Mess

Απλα οραματιστειτε το δυναμικο του project ( 685 μοναδικα συστηματα και 1771 παραλλαγες τους) σε javascript .

π.χ. >>> https://archive.org/details/historicalsoftware

Y.Γ.@Maddog

Υ.Γ2 Αν παραβαινει καποιο κανονισμο το παρων reply ας γινει edit ή ας γινει delete (αφου ομως πειτε με p.m. γιατι :) )






Nemo είπε:
Το Internet Archive σας δίνει πρόσβαση σε περισσότερα από 900 κλασσικά παιχνίδια

https://archive.org/details/internetarcade :D

Προβολή συνημμένου 117596
http://www.retromaniax.gr/vb/showthread.php?27166-The-Console-Living-Room-Internet-Archive&p=492270&viewfull=1#post492270
 
Εδω και λιγους μηνες εχουμε σχεδον ολα τα roms απο το Nintendo 64 Disk Drive.

Εδω και λιγες βδομαδες, εχουμε λειτουργικους εξομοιωτες για το συστημα!

Οι MESS, Project 64 και ο CEN64 εχουν αρχισει να υποστηριζουν το περιφερειακο. Εικοσι χρονια περιπου μετα την αρχικη παρουσιαση του, ο καθενας πλεον μπορει να δει τα παιχνιδια και προγραμματα του!

 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
νομιζω πως εχουν γινει dump ολα τα παιχνιδια που βγηκαν επισημα +το dezaemon DD και το mario64 DD που δεν κυκλοφορισαν ποτε.

αυτο που δεν γνωριζα ειναι οτι ο pj64 υποστηριζει πλεον και DD παιχνιδια! εαν ισχυει αυτο, ειναι φανταστικο! δεν ειχαμε ποτε την ευκαιρια να αγορασουμε αυτο το μηχανακι και η τιμη του στο ebay εχει ξεφυγει! μακαρι καποτε να βρεθει και το ura zelda (το πραγματικο! οχι το master quest)

πως περασαν ετσι τα χρονια...
 
Δηλαδή πλέον μπορούμε να παίξουμε το expansion του F-Zero X?

Αυτό μου λέτε τώρα? :eek:
 
το εψαξα χθες και τελικα μπορουμε να παιξουμε οσα παιχνιδια εχουν γινει dump εκτος απο το mario 64. και μαλιστα με τον project64 οπως προανεφερε ο getta robo. απλα θα χρειαστει να κανετε compile το git του pj64 (η απλα να το κατεβασετε ετοιμο απο το emucr)

ηδη εχουν ξεκινησει να μεταφραζονται τα ρομς σε αγγλικα οποτε λιγη υπομονη και θα ειναι σα να βγηκε το DD στην ευρωπη πριν 20 χρονια! σαν ενα χρονικο παραδοξο ας πουμε χεχε

ευχαριστουμε getta που μας ενημερωσες
 
Agahnim είπε:
νομιζω πως εχουν γινει dump ολα τα παιχνιδια που βγηκαν επισημα +το dezaemon DD και το mario64 DD που δεν κυκλοφορισαν ποτε.
αυτο που δεν γνωριζα ειναι οτι ο pj64 υποστηριζει πλεον και DD παιχνιδια! εαν ισχυει αυτο, ειναι φανταστικο! δεν ειχαμε ποτε την ευκαιρια να αγορασουμε αυτο το μηχανακι και η τιμη του στο ebay εχει ξεφυγει! μακαρι καποτε να βρεθει και το ura zelda (το πραγματικο! οχι το master quest)

πως περασαν ετσι τα χρονια...
Οντως, οι κινησεις για την εξομοιωση του 64DD εχουνε ξεκινησει πολλα χρονια. Απο το 2008 περιπου γινανε καποιες πολυ σοβαρες κινησεις, αλλα δεν καρποφορησαν τελικα. Τα παιχνιδια ειχαν μετατραπει επισης σε ψηφιακη μορφη απο παλια, ωστοσο μεχρι προτινως αυτα ειχαν διαφορα προβληματα, οπου υποτιθεται πως πλεον εξαληφθηκαν.

Υπαρχουν καποια dev εργαλεια μαζι με φημολογουμενα ακυκλοφορητα παιχνιδια, οπως το mother 64dd οπου δεν εχουν κυκλοφορησει ακομα. Καλιο αργα παρα ποτε!

Imgema είπε:
Δηλαδή πλέον μπορούμε να παίξουμε το expansion του F-Zero X?
Αυτό μου λέτε τώρα? :eek:
Χεχε ηξερα πως θα ερχοταν καποια στιγμη ο φιλτατος Imgema για να δει τι γινεται και με το F-Zero X. Και ναι λοιπον, ο συγκεκριμενος τιτλος χαιρει ακρας δημοτικοτητας και αγαπης, και η μεταφραση του θεωρειται δεδομενη!

Υγ. Εκπληξη.

 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Λιποθυμώ!

Από ότι ξέρω το expansion βελτιώνει και το original παιχνίδι αφού αντικαθιστά το mono soundtrack με stereo εκδόσεις ενώ προσθέτει και 3 ή 4 καινούρια κομμάτια.
 
Πίσω
Μπλουζα