Emulation vs. the Real Thing

Emulation vs. the Real Thing

  • Emulation

    Ψηφοφορίες: 3 42,9%
  • Real Thing

    Ψηφοφορίες: 4 57,1%

  • Συνολικοί ψηφοφόροι
    7
Δεν πρόκειται αν σε κατηγορήσει κανείς, όταν έχεις διαφορετικές απόψεις σε κάποια θέματα, ίσα ίσα, αυτό είναι το νόημα των φόρουμ, ως χώροι συζητήσεων.

Απλά αυτό που σου λέμε, είναι πως στο GRM προσπαθούμε (σχεδόν) πάντα να κάνουμε συζητήσεις χωρίς προστριβές και εντάσεις. Συνήθως με πολλά πειράγματα μεταξύ μας και με χαλαρή και φιλική διάθεση.

Και πίστεψέ με, αρκετές φορές, συμφωνούμε μόνο στο ότι διαφωνούμε μεταξύ μας... :)

Ο καθένας με την (σεβαστή) άποψή του πάντα.

Αυτό που προσπαθούμε να σου δώσουμε να καταλάβεις, είναι πως ίσως είσαι λίγο "σφιχτός" ακόμα σε αυτά που γράφεις και είμαι σίγουρος πως σύντομα θα εγκλιματιστείς εδώ μέσα, φτάνει βέβαια να το θέλεις και εσύ.

Φιλικά και ελπίζω χωρίς να με παρεξηγείς για αυτά που σου γράφω. ;)
 
oyama82 είπε:
κοιτα να δεις αγαπητε,δεν εχω με κανεναν τιποτα,αλλιμονο και χαιρομαι που ειμαι εδω.....να υπαρχει μεγαλυτερο ενδιαφερον και νοημα.....δε μπορουμε να συμφωνουμε σε ολα
Δε διαφωνώ σε κάτι από αυτά.Άλλωστε κι εμείς τόσο καιρό εδώ μέσα δεν έχουμε....κανονίσει να συμφωνούμε ντε και σόνι ! ;)

Αυτό το "του χώρου είμαστε όλοι" πολύ μου άρεσε πάντως ! :p ;)
 
Μετα και την τοποθετηση joypad στο pc,τεινω προς την emulation πλευρα του πραγματος,σε εποχη κρισης ιδιως η αγορα ακομα και μικρου κοστους cartridges παιζει ρολο.


Αν οχι τα καρτριντζακια που ειναι πανεμορφα και δεν μπορεις να αντισταθεις στην αγορα τους,τουλαχιστον λεφτα γλυτωσα απο τους ρετρο-πειρασμους των διαφορων lives,Virtual console και PSN που ουδεμια διαφορα δεν εχει πλεον απο το να τα παιζεις στος pc με το Pad και την συνδεση αυτου με HDMI στην τηλεοραση.



Πλεον ψηφιακες αγορες μονο παιχνιδια που εχουν το κατι παραπανω απο ενα απλο dump,δηλαδη ειτε graphics remake,ειτε presentation remake οπως το τελευταιο Final Fight που σου βαζει την οθονη της καμπινας σε border.



Eπισης εβγαλα απο την Wish list μου επιτελους και το Everdrive,the hell with it.



Aν το'χα κανει νωριτερα θα'χα γλυτωσει και τα παρακατω compilations.


http://www.retromaniax.gr/vb/showthread.php?9218-Retro-Games-%E3%E9%E1-PS2&p=342018&viewfull=1#post342018
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Και τα 2 έχουν τα πλεονεκτήματα τους και τα χρησιμοποιώ το ίδιο.

Αλλά σαν προσωπική προτίμηση: Real thing, φυσικά!

Άλλη αίσθηση να "βαράει" το 1541 και να περιμένεις υπομονετικά να φορτώσει το παιχνίδι.

Άλλη χάρη να έχεις την "μεγάλη κυρία" στημένη στο γραφείο, με το 1084 και το tomahawk.

Το γενικό κακό βέβαια είναι στα παιχνίδια με τις πολλές δισκέτες.

Επίσης συμφωνώ στο θέμα ότι αλλοιώνουν την εικόνα όταν συνδέονται παλιά μηχανήματα με υπερσύγχρονες TFT και LCD οθόνες.

Από την άλλη ο emulator παρέχει αφθονία, ταχύτητα και φορητότητα.

Μια άλλη χρήση του emulator που κάνω, είναι τα διάφορα πειράματα και οι δοκιμές όταν θέλω να κάνω κάτι στην αληθινή Amiga. Έχοντας φτιάξει ένα πανομοιότυπο setup του αληθινού μηχανήματος μου, στον WinUAE, δοκιμάζω εκεί πρώτα όταν κάνω κάτι "επικίνδυνο", για να μη βγάλω τα ματάκια του αληθινού.
 
Ενδιαφέρον θέμα!! Κρίμα όμως που το "real thing" έχει τόσες ψήφους. Ομολογώ ότι έχω πάρα πολύ καιρό να πιάσω κονσόλα στα χέρια μου, που να βγάζεις την κονσόλα τώρα από την αποθήκη, να τη συνδέσεις, να βρεις το game που θες, αν δε σου αρέσει να το ξαναβάλεις στο κουτί του, να ανοίξεις κάποιο άλλο. Φθορά στα κουτιά, στα cartridge, χάσιμο χρόνου στο να συνδέσεις την κονσόλα, άντε να βρεις τη σωστή συχνότητα στην CRT για μια ακόμη φορά, ρισκάρεις να χαλάσεις την μπαταρία του cartridge και να χάσεις όσα saves έκανες μικρός, όλη σου τη ζωή δηλαδή. Γιατί δεν είναι το ίδιο το πρώτο σου save που είχες στο A Link to the Past ως "Geo Hero" με άπειρους θανάτους και δεκάδες ώρες συγκρίνοντας με το save που έκανες 20 χρόνια αργότερα??!!!

Θεωρώ τον emulator τεράστια πολυτέλεια μιας και οι περισσότεροι από εμάς (αν όχι όλοι) έχουμε πάντα συνδεδεμένο και αναμμένο τον Η/Υ και έτοιμο για όποια στιγμή θέλουμε να παίξουμε λιγάκι να χαλαρώσουμε. Αν αντί να χαλαρώσουμε, κάνουμε τη ζωή μας δύσκολη ξενερώνουμε και με το gaming στην τελική. Ο μοναδικός λόγος πλέον για να συνδέσω μία κονσόλα είναι να έχω κανονίσει με φίλους να παίξω όπως τον παλιό καλό καιρό, εκεί real thing ασυζητητί....
 
κονσολα,τηλεοραση,απεναντι στον καναπε και παιχνιδι...οτι καλυτερο.
 
Eγω εχω συνδεδεμενες τις παλιες κονσολες στις CRT τηλεορασεις 21" και παιζω τα αγαπημενα μου παιχνιδια ετσι.
Για mame και παιχνιδια που δεν εχω στις κονσολες παιζω στον υπολογιστη που εχω συνδεσει στην crt trinitron 21" με vga to scart rgb σε 15khz για αυθεντικες αναλυσεις.Ειναι λες και εχω συνδεσει τις παλιες πλακετες arcade στην crt.Δεν χορταινω retrogaming!!τα παιχνιδια φαινονται απιστευτα στις crt που εχω.

Η λαμψη του φωσφορου της crt σε συνδυασμο με τις χαμηλες αναλυσεις κανει τα παλια παιχνιδια και τα χρωματα να δειχνουν φανταστικα.Με εντυπωσιαζουν το ιδιο και σημερα οπως παλια.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Καργα emulation.

Για να ειμαι ειλικρινης το retrogaming δεν το εζησα 100% στην εποχη του. Ειχα cpc και Amiga και σε επαιζα κυριως adventures. Με το arcade δεν το ειχα ποτε. Μου φαινεται αδιανοητο οτι μπορει να περασεις απο 40 κυματα και ξαφνικα να χασεις απο τυχαιο παραγοντα, και μετα ναμη μπορεις να ξαναφτασεις ποτε  στο συγκεκριμενο σημειο. Για μενα δεν υπαρχει παραγοντας "βελτιωση" στα arcades καθοτι ενω ενας "επαγγελματιας" παικτης μπορει να αποφευγει 100% ενα επικινδυνο σημειο, εμενα δεν μου εγγυαται κανενας οτι στο συγκεκριμενο σημειο δεν θα ξαναχασω στο μελλον (τα αντανακλαστικα  μου παραμενουν παντα τα ιδια χωρις να βελτιωνονται, οποτε το αν περναω ή αν χανω οφειλεται στην τυχη).

Το emulating μου ελυσε τα χερια, επιτελους μπορω να εχω μια (παρανομα) δωρεαν συλλογη παιχνιδιων που δεν ειχα ποτε, χωρις να πιανουν φυσικο χωρο σε ντουλαπα/βιβλιοθηκη, αλλα και να εχω απολυτη εξουσια πανω στο gameplay χωρις να κανω cheating αλλα και χωρις να χανω το χρονο μου οντας υποχρεωμενος να "πειραματιστω" και να "βελτιωθω" σε καποια σημεια.

Τωρα το θεμα των φιλτρων κλπ δεν το καταλαβαινω. Εγω απολαμβανω να βλεπω πιξελιασμενα γραφικα με πλακατα χρωματα στις συγχρονες οθονες, φαινεται 100% το artwork, ενω το "φυσικο" blurring που εκαναν οι τοτε οθονες και καλυπταν το πιξελιασμα, παντα μου φαινοταν αηδια.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Τωρα το θεμα των φιλτρων κλπ δεν το καταλαβαινω. Εγω απολαμβανω να βλεπω πιξελιασμενα γραφικα με πλακατα χρωματα στις συγχρονες οθονες, φαινεται 100% το artwork, ενω το "φυσικο" blurring που εκαναν οι τοτε οθονες και καλυπταν το πιξελιασμα, παντα μου φαινοταν αηδια.
Οι παλιές CRT δεν κάλυπταν το artwork όπως λες. Αλλά το έδειχναν όπως έπρεπε αφού οι σχεδιαστές είχαν πάντα στο μυαλό τους το πως δουλευει μια CRT και έφτιαχναν τα pixels Και τα χρώματα έτσι ώστε όταν "περάσουν" από την CRT, να φανούν σωστά. Ακόμα και καλές συνδέσεις όπως RGB μπορεί να σου δείχνουν κάποια παιχνίδια λάθος, πχ στο Mega Drive οι σχεδιαστές εκμεταλλεύονταν το dithering και την ανάμιξη που κάνουν τα χρώματα στην σύνδεση με composite και με αυτόν τον τρόπο πετύχαιναν περισσότερα χρώματα αλλά και διαφάνειες.

Ολα αυτά τα χάνεις σε μία σύγχρονη τηλεόραση. Βλέπεις τα RAW γραφικά χωρίς το τελευταίο layer της CRT που συμπληρώνει ας πούμε το artwork που είχε ο σχεδιαστής στο μυαλό του για να σου δείξει.
 
Δεν ειχα ιδεα για αυτο, μονο  προσφατα κατι ψιλοκαταλαβα διαβαζοντας απο δω κι εκει τα παραπονα σας. Θα με ενδιεφερε πολυνα δω ενα συγκεκριμενο παραδειγμα, οτι δηλαδη ενα CRT αποτελεσμα δειχνει μια διαφανεια ή dithering που υπολογιζε ο artist (και δεν υπαρχει στο RAW artwork).

Βασικα εχω τοσο πολυ καιρο να δω crt οθονη που πλεον οταν βλεπω ενα παλιο παιχνιδι, εχω την εντυπωση (false memory) οτι απο παντα ετσι το εβλεπα, απο τον παλιο μου υπολογιστη.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Για μενα τα παλια παιχνιδια  δειχνουν τερμα αηδια χωρις φιλτρα σε καινουργιες τηλεορασεις.Πιο τερμα δεν παει.Δεν βλεπονται με ενα ματσο pixels στην οθονη.Και τα καλυτερα φιλτρα δεν μπορουν  να φτασουν το αποτελεσμα μιας καλης crt τηλεορασης.Εχουν και θολουρα στην κινηση στις hd.Ουτε για πλακα δεν παιζω σε hd τηλεορασεις retro games.

Aν δεν ειχα crt τηλεορασεις θα ειχα παρατησει το retro gaming.Ακομα και με φιλτρα στις hd δεν μπορω να παιξω τωρα που βλεπω τι εικονα εχω στην crt μου...Εχει συνηθισει και το ματι μου στην καθαρη κινηση των retro παιχνιδιων στην crt.

Το τελικο αποτελεσμα της εικονας των παλιων παιχνιδιων ηταν στην CRT οθονη..Χωρις τα pixels και το ξεπλυμενο αποτελεσμα που βλεπουμε στις σημερινες hd  τηλεορασεις

Εγω απολαμβανω να βλεπω πιξελιασμενα γραφικα με πλακατα χρωματα στις συγχρονες οθονες, φαινεται 100% το artwork, ενω το "φυσικο" blurring που εκαναν οι τοτε οθονες και καλυπταν το πιξελιασμα, παντα μου φαινοταν αηδια.
Εδω βλεπεις μια διαφορα απο την crt τηλεοραση μου και απο hd οθονη.Αηδια που σου φαινεται ???

Aριστερα crt τηλεοραση     Δεξια lcd τηλεοραση
/monthly_2019_06/1047398383_donkeykongcountry.thumb.jpg.a94386510fcd47bf438a0c5216c149d2.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Δεν ειχα ιδεα για αυτο, μονο  προσφατα κατι ψιλοκαταλαβα διαβαζοντας απο δω κι εκει τα παραπονα σας. Θα με ενδιεφερε πολυνα δω ενα συγκεκριμενο παραδειγμα, οτι δηλαδη ενα CRT αποτελεσμα δειχνει μια διαφανεια ή dithering που υπολογιζε ο artist (και δεν υπαρχει στο RAW artwork).

Βασικα εχω τοσο πολυ καιρο να δω crt οθονη που πλεον οταν βλεπω ενα παλιο παιχνιδι, εχω την εντυπωση (false memory) οτι απο παντα ετσι το εβλεπα, απο τον παλιο μου υπολογιστη.
Διαφάνεια:

195006723a7b1f34c2ec42afad79565f.jpg


dithering_zoom.png


Δες τον καταρράκτη. Το σωστό είναι το δεξιά. Σε LCD ποτέ δεν θα το δεις αυτό χωρίς κάποιο composite φίλτρο. Αυτό γίνεται γιατί σε μία CRT γίνεται ένα ελαφρύ blending ενώ στις LCD τα pixels είναι τέλεια καθαρά και ξεχωριστά. Καλό για σύγχρονα παιχνίδια αλλά για τα παλιά που είχαν φτιαχτεί με γνώμονα τις παλιές τηλεοράσεις με RF ή Composite είναι απλά λάθος.

Εδώ θα δεις πολλά παραδείγματα πως ακόμα και με RGB καλώδιο, έχανες πράγματα γιατί οι σχεδιαστές έφτιαχναν τα παιχνίδια έχοντας υπόψιν το blending του composite, σε μία μέσης ποιότητας CRT. Και φαντάσου ότι οι σύγχρονες τηλεοράσεις δείχνουν ακόμα πιο"τέλεια", "RAW" εικόνα από ότι δείχνει ένα RGB καλώδιο.

http://nerdlypleasures.blogspot.com/2015/03/the-case-for-composite.html

Παράδειγμα από το link:

Dithering/raw/RGB:

Earthworm+Jim001.png


Composite:

Clipboard01.png


Παρατήρησε το blending και πως τα dithered pixels γίνονται παστέλ χρώμα. Αυτό ήθελε να πετύχει ο σχεδιαστής και όχι patterns με pixels ή γραμμούλες.

Δες και τις δύο παρακάτω εικόνες και πες ποια θεωρείς πως είχε στο μυαλό του ο γραφίστας για να σου δείξει?

30086-ffvi_upres.png


30085-ffvi_ntsc.png


Δες πως φαίνονται τα τούβλα στην RAW, αφιλτράριστη εικόνα και πως με φίλτρο.

Με λίγα λόγια, ναι, οι σύγχρονες LCD έχουν την τέλεια καθαρότητα όσον αφορά τα pixels. Μπορείς να πετύχεις πολύ καλύτερη ευκρίνεια από ότι οι παλιές CRT. Αλλά εδώ μιλάμε για χαμηλής ανάλυσης Retro games που όταν τα φτιάχνανε δεν υπήρχαν αυτά τα standards και εκμεταλλεύονταν τις ατέλειες τις παλιάς τεχνολογίας για να "δέσει" το pixel art και να γίνει καλύτερο, με περισσότερα χρώματα, στρογγυλά σχήματα, διαφάνειες κλπ..

Ολα τα παραπάνω μπορείς να τα πετύχεις σε μία LCD χρησιμοποιώντας φίλτρα ή shaders. Τα καλύτερα αποτελέσματα τα δίνουν οι shaders του RetroArch. Αλλά ακόμα κι έτσι δεν υπάρχει shader που να σου δίνει την έξτρα λάμψη μιας CRT και φυσικά οι σύγχρονες οθόνες υποφέρουν από το φαινόμενο του motion blur. Μπορεί να φαίνεται πιο καθαρή η εικόνα σε μία LCD όταν είναι ακίνητη αλλά μονο μια CRT έχει καθαρή εικόνα σε κίνηση.

Πάντως κι εγώ προτιμώ το emulation γενικά. Αρκεί να έχω την σωστή CRT οθόνη ή έστω τα σωστά φίλτρα.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Μιας και μίλησα για φίλτρα και shaders στο RetroArch, να παραθέσω και μερικές εικόνες από το δικό μου σύστημα. Αυτά είναι τα αποτελέσματα που έχω πετύχει εγώ στην LCD μου και είμαι ευχαριστημένος μέχρι έναν βαθμό. Πατάμε πάνω στις εικόνες + zoom για να τις δούμε στο σωστό scale, αλλιώς τα scanlines φαίνονται λάθος.

Sonic the Hedgehog (USA, Europe)-190701-162322.png

Το Sonic που λέγαμε πριν. Εδώ έχω βάλει crt-geom σε συνδυασμό με s-video filter από το core. Δεν έβαλα composite filter γιατί νομίζω το s-video είναι μια καλή μέση λύση μεταξύ composite και RGB/RAW πάνω σε LCD οθόνη, έχει αρκετή καθαρότητα και ελαφρύ blending. H διαφάνεια του καταρράκτη δεν είναι τέλεια αλλά πολύ καλύτερη από τις γραμμές του RGB/RAW.

Super Mario 64 (USA)-190701-161926.png

N64, από τα πιο δύσκολα στο να πετύχεις σωστή εικόνα. Εδώ έχουμε crt-geom με Angrylion plugin το οποίο είναι pixel perfect Και δίνει το σωστό antialiasing και την θολούρα του N64. Στην εικόνα αυτή φαίνεται και η τελειότητα στο text. Πράγμα απίθανο να γίνει με άλλο plugin + CRT shader. Μονο το Angrylion δίνει την σωστή θολούρα σε γραφικά + καθαρά γράμματα. Με άλλα plugins θα είναι ή όλα πεντακάθαρα ή όλα θολά.

60390333_1089556384501669_6238561343151013888_n.jpg

Εδώ έχω φωτογραφίσει την LCD με το κινητό μου. Arcanoid + crt-geom + image-adjustment + overlay. Εκανα την εικόνα στο παιχνίδι ελαφρώς πιο φωτεινή και έτσι το μαύρο γύρω από την "CRT" εικόνα αλλά και οι γρατσουνιές και το γυαλί του overlay δίνει πιο ρεαλιστική αίσθηση.

Και σαν bonus το Game Boy:

Super Mario Land (World) (Rev A)-190201-143211.png

Άσχετο με τις CRT αλλά πάντα θέλω να δείξω που φτάνουν οι δυνατότητες των shaders του RetroArch.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Για τις hd απ το να παιζει καποιος με ενα ματσο pixels καλυτερα με τα φιλτρα που εβαλε ο imgema πιο πανω.Δεν φτανουν ομως το αποτελεσμα μιας καλης crt.
Οι χαρακτηρες και το πως φαινονται τα αντεικιμενα με την λαμψη του φωσφορου που βγαινει απ την shadow mask η aperture grille μιας καλης crt τηλεορασης στις κανονικες αναλυσεις των παιχνιδιων δεν μπορει να αποδωθει σε εικονα απο φωτογραφια για να καταλαβει καποιος.Καμια σχεση με τα φιλτρα που βαζουν στις hd απο retroarch κλπ.

Ειναι και το γυαλι της τηλεορασης  (μικροδιαφορα) και ενα σωρο αλλες λεπτομερειες σε μια καλη crt τηλεοραση...Αλλα απο ενα ματσο pixels στην hd καλυτερα το αποτελεσμα του imgema με τα φιλτρα.

Στον λαιμο μου καθεται η θολουρα στην κινηση στις hd τηλεορασεις στα retro games...
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Στον λαιμο μου καθεται η θολουρα στην κινηση στις hd τηλεορασεις στα retro games...
Αυτό είναι το χειρότερο για μένα. Ακόμα και με 240hz/fps monitor πλησιάζεις αλλά δεν φτάνεις την καθαρότητα στην κίνηση μιας 60hz CRT. Αλλά και 1000hz να είχες που λεει ο λόγος στα retro console games είναι άχρηστα αφού τρέχουν στα 60fps κλειδωμένα οπότε θα έχεις την θολούρα. Μονο με κάτι τεχνικές όπως black frame insertion ή κάποια hardware tricks που κάποιες οθόνες υποστηρίζουν αλλά όλες αυτές οι λύσεις έχουν κάποια artifacts.

Προσωπικά έχω δοκιμάσει το black frame insertion του RetroArch στα 120hz οπότε 60hz το παιχνίδι και 60 το μαύρο frame ενδιάμεσα. Και πραγματικά, το αποτέλεσμα είναι η απόλυτη καθαρότητα, ακριβώς όπως μία CRT. Αλλά η εικόνα γίνεται σκοτεινή και τα χρώματα πιο σκοτωμένα. Οπότε μισή λύση.
 
Ρε μαγκες εχω μια απορια που νομιζω την εχω γραψει και αλλη φορα.Απο παιχνιδια παιζετε τιποτα η ολη μερα με αναλυσεις και ρυθμισεις ασχολειστε γιατι το μονο που διαβαζω ειναι για διαφορα τετοια και για παιχνιδια κανενας δεν γραφει τιποτα.
 
Με λίγα λόγια, ναι, οι σύγχρονες LCD έχουν την τέλεια καθαρότητα όσον αφορά τα pixels. Μπορείς να πετύχεις πολύ καλύτερη ευκρίνεια από ότι οι παλιές CRT. Αλλά εδώ μιλάμε για χαμηλής ανάλυσης Retro games που όταν τα φτιάχνανε δεν υπήρχαν αυτά τα standards και εκμεταλλεύονταν τις ατέλειες τις παλιάς τεχνολογίας για να "δέσει" το pixel art και να γίνει καλύτερο, με περισσότερα χρώματα, στρογγυλά σχήματα, διαφάνειες κλπ..
Ετσι ακριβως.Τα pixels απ τα ρετρο παιχνιδια (snes-arcades κλπ) στην hd οθονη δεν εχουν καμια σχεση με ρετρο.Δεν υπηρχε αυτη η εικονα παλια στις crt τηλεορασεις και στα crt arcade monitors.
Ειναι σαν να ειναι μια νεα εκδοχη (κατι σαν remake) του παλιου παιχνιδιου στην χειροτερη μορφη της στην hd οθονη.To ιδιο παιχνιδι αλλα αλλαγμενο προς το χειροτερο.

Ρε μαγκες εχω μια απορια που νομιζω την εχω γραψει και αλλη φορα.Απο παιχνιδια παιζετε τιποτα η ολη μερα με αναλυσεις και ρυθμισεις ασχολειστε γιατι το μονο που διαβαζω ειναι για διαφορα τετοια και για παιχνιδια κανενας δεν γραφει τιποτα.
Eγω παντως καθε μερα φιλε metalcandyman λιωνω στο παιχνιδι με mame-snes-nes-megadrive κλπ στην crt μου.Μια μαγεια τα retrogames.Ουτε με φιλτρα ασχολουμαι ουτε με ρυθμισεις.Δεν χρειαζεται στις crt που παιζω.Aνοιγω την τηλεοραση και παιζω.Πριν λιγο επαιζα και τερματισα για χιλιοστη φορα τα outrun - final fight - cadillacs and dinosaurs στο mame και προχωρησα αρκετα το alisia dragoon στο mega drive...Δεν χορταινω retro gaming στις crt τηλεορασεις μου.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Εγώ πάλι γουστάρω να ρυθμίζω και να παίζω με το RetroArch, τα shaders κλπ. Μου αρέσει γενικά να φτιάχνω το setup μου, να τεστάρω compatibility στα παιχνίδια, να συγκρίνω ports κλπ. Το καλό με τα shaders και τα overlays είναι και ότι στα MAME ας πούμε μπορείς να βάλεις και τα αυθεντικά αυτοκόλλητα και artwork γύρω από την οθόνη, κάτι που δεν μπορείς να πετύχεις σε μία CRT λόγω ανάλυσης αλλά και aspect ratio σε παιχνίδια 4:3 μαζί με το artwork δεξιά - αριστερά (πόσοι έχουν widescreen CRT?). Εχει και αυτό το γούστο του.

e1d4e0b03e8a3e708781662c14c0985b36b6f708.jpg


Yπάρχουν bezel για σχεδόν όλα τα παιχνίδια του MAME πλέον.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Στην crt καλυτερα full screen το παιχνιδι..Στην hd οθονη  ωραια ειναι να χαζευεις τα αυθεντικα αυτοκολλητα και artwork γυρω απο την οθονη  αλλα πιο πολυ θα μου αρεσε να βλεπω κατι τετοιο στην hd τηλεοραση σε  full 3d με zoom in out στην οθονη των παιχνιδιων και με φιλτρο στις οθονες των παιχνιδιων (αν υπαρχει) Unreal Engine CRT Shader...(χωρις να φοραω καποια vr συσκευη) 

Παραδειγμα στο βιντεο

 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ναι, και αυτό είναι ωραίο. Ολα αυτά είναι ωραία για μένα.
 
Πίσω
Μπλουζα