H Sega Επιστρεφει?

cast128dreams

Retro Member
Joined
15 Ιαν 2009
Μηνύματα
182
Αντιδράσεις
3
Μην ΒΑΡΑΤΕ Απο το google translator...εκανα οτι μπωρουσα για να βγαζει νοημα.... :D :D:D

Γεια σε όλους!

Φαίνεται ότι υπάρχει κάποια συναρπαστικά νέα για τους οπαδούς Sega παλαιών και των gamers.

Kotaku.com ανέφερε ότι Sega εταιρειών της Ιαπωνίας έχει κατατεθεί ένα δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για την επόμενη ΝΕΑ-ΓΕΝΙΑ hardware θα με τα ονόματα των "RingWide" και "RingEdge".

Σύμφωνα με το άρθρο: "Τρία εμπορικά σήματα ξεπεταχτηκαν για χρήση λογισμικού βιντεοπαιχνιδιών, arcade game ,κονσολες σπιτιων,κονσολες με ενσωματωμένες οθόνες. Τα σήματα φαίνονται να συνδέονται και είναι " RINGWIDE, "" RINGEDGE "και ειναι λογότυπα με δακτυλίους."

"Stand alone game machines(home consoles)!" «Το αυτοτελώς παιχνίδι συσκευών (κονσόλες)!"

Το σήμα έγινε την Παρασκευή, Ιανουάριος 30,2009 http://www.siliconera.com/2009/02/04...cade-hardware/

Φαίνεται ότι τα λογότυπα έχουν δακτυλίους , και εκτός από το σχεδιασμό ενός νέου συμβουλιου η Sega δήλωσε σχέδια σχετικά με το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για την χρήση του υλικού για την "παιχνιδομηχανη σπιτιου" ότι αυτή η επόμενη γενια μπορεί να κατοχυρωθεί με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για μια μελλοντική κονσόλα σπίτι πράγμα που σημαίνει ότι τώρα Sega εξετάζει μια νεα κονσόλα ετοιμη για πωλησης παγκοσμιως

Σε αντίθεση με τον Λίντμπεργκ, το οποίο είχε ιαπωνική απελευθέρωση μόνο το 2006 και είχε κατοχυρωθεί με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας μόνο για χρήση στην Ασία τον Σεπτέμβριο του 3,2005.Η Ringwide Ringedge εχει εμπορικό σήμα για χρήση σε τόσο τις ΗΠΑ, την Ιαπωνία και την Ευρώπη.

Δεδομένου ότι η αμερικανική αγορά εχει κατά βάση arcade νεκρό, δεν θα ήταν πολύ σοφή η Sega να απελευθερώσουν το υλικο μονο για arcade.Επίσης, η Sega έχει πάντα με βάση την εγχώρια κονσόλες The Genesis/MD is based off of System 16, The SEGA CD/MEGA CD is based off of System 24, Saturn off of System 32 M3 and Dreamcast off of Naomi. Η Genesis / MD βασίζεται του συστήματος 16, η Sega CD / MEGA CD βασίζεται στα ανοικτά του Συστήματος 24, Satrun εκτός των 32 Σύστημα Μ3 και στα ανοικτά της Naomi Dreamcast. Έτσι, η νέα αυτή τεχνολογία στέκεται μια ευκαιρία να γίνει κονσόλα παιχνιδιών.

. Η ιδέα της Sega να επιστρέψει στην αγορά της κονσόλας είναι συναρπαστική. Οι περισσότερες κινησεις χρονολογουνται από τα τέλη του 2007 όταν το Dreamcast 2 (κερδοσκοπία FIRS) αρχίζει μετά η Sega να κατατεθεί ένα δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για την προστασία του ονόματος, πολλοί παίκτες προσπάθησε να πάρει κερδοσκοπία FIRS.Και οι οπαδοι της nitendo ανόητoi προσπάθησαν λέγοντάς ότι αυτό θα σήμαινε ότι τα DC παιχνίδια θα ηταν για το wii virtual machine (που δεν έγινε καθόλου.)

Για κάθε sega fan ή fanboy, είναι μια μικτή τσάντα εκπληξη.Η SEGA εαν

επιστρεψή θα ενώσει τους Sega επανάστατημενων οπαδων για την υποστήριξή τους για την νεα κονσολα.Οι Sony fans μισούν την ιδέα, και πολλοί είναι πλέον αυτοι που ανησυχούν οτι η ειναι μια κινηση να εξαλειφθει σταδιακά το PS3. λόγω μελαγχολικων πωλήσεουν του PS3 ώστε να προσπαθήσουνε να πισουνε ότι αυτό είναι μια φάρσα ή ότι δεν έχει σχέδια Sega να οικοδομηθεί μια νέα κονσόλα.Οι Xbox φίλαθλοι είναι προφανώς πολύ πιο αισιόδοξοι για ένα DC 2, μπορει να συμβαλη στην καταπολεμηση του PS3.

Μόλις ολοκληρωθεί αυτή η είδηση hits, πρόκειται να εξαπλωθεί σαν φωτιά και η φημες για την νεα Sega κονσόλα πρόκειται να αυξηθεί. Θα υπάρξουν πολλοί που θα προσπαθήσουν να την απορρίψουν, πιστεύω πως είναι πολύ πιθανό. Υπάρχει λόγος για να εχουν την αμβιβολιες τους. S. Sega δεν έχει ξεκινήσει μια κονσόλα μέσα σε δέκα χρόνια, αποχωρήσε από την αγορά του υλικού το 2001, και από τότε έχουν περάσει τη δεκαετία προσπαθεί να περάσει το γ Sonic franchise, μαζεύοντας δεκάδες προγραμματιστές, και κυρίως την αποδέσμευση μέση λογισμικού.

Αλλά στην Ιαπωνία με το Λίντμπεργκ έχει αποκτήσει μια ισχυρή αγορα και άκουσα είναι πολύ πετυχημένο.Κατά τη διάρκεια της ημέρας του Dreamcast, Sega ήταν πτώχευσης και αναγκάστηκε να ξεκινήσει το DC για να παραμείνουν στην αγορά υλικού. . Και παρόλο που το DC ήταν μια αποτυχία στην Ιαπωνία ενώ έσπευσε ορίζονται στο χρόνο για Ευχαριστιών του 1998, το έκανε πολύ καλά στις ΗΠΑ, το γεγονός ότι η Sony έκανε τον καλύτερο τρόπο για τη σταδιακή κατάργηση της DC με PS2, Sega έλαβε την απόφαση για να κλείσετε τη στιγμή που θα ακουστεί σχετικά με το Xbox και Gamecube.

Είναι ενδιαφέρον να σημειωθεί ότι παραμένει μονο η Sega παραγωγης υλικού παιχνίδιων.Η Atari σταμάτησαν τις δραστηριότητές το 2003 (το όνομα του είχε πωληθεί σε Infrogrames) τόσο Mattel Electronics και Coleco εχουν κλείσει μετά τη συντριβή του 1984.Η SNK πήγε σε κατάσταση αδρανοποίησης μετά το κλείσιμο των ΗΠΑ στη διάσπαση του 2000. Και η NEC εγκαταλείψε το video game για το καλό των επιχειρήσεων το 1994, να μην επιστρέψουν.

Εδώ είναι μερικά άλλα άρθρα σχετικά με το θέμα:

http://news.cnet.com/8301-13506_3-10158267-17.html'>http://news.cnet.com/8301-13506_3-10158267-17.html http://news.cnet.com/8301-13506_3-10158267-17.html
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Προσωπικά δεν θέλω να την ξαναδώ μέσα στο παιχνίδι τουλάχιστον όχι τώρα στην κατάσταση που είναι.Ίσως σε μερικά χρονάκια να ξαναβγει αλλά έτσι που είναι τα οικονομικά της τώρα δεν υπάρχει περίπτωση.
 
Παντως και τα 2 νεα boards (RingWide,RingEdge - τα οποια ηδη κυκλοφορουν στα arcades) ειναι γελοια φθηνα και ουσιαστικα με generic PC components.

Αν πεθανει εντελως το arcade business και στην Ιαπωνια, πιστευω οτι δεν θα εχανε φραγκα αν εβγαζε κανα 2αρι εκατομυρια κονσολες με ενα arcade παιχνιδι built-in και τα αλλα διαθεσιμα αλλα καπως ακριβουτσικα ωστε να τσιμπησει και απο εκει.
 
Wally είπε:
Αν πεθανει εντελως το arcade business και στην Ιαπωνια, πιστευω οτι δεν θα εχανε φραγκα αν εβγαζε κανα 2αρι εκατομυρια κονσολες με ενα arcade παιχνιδι built-in και τα αλλα διαθεσιμα αλλα καπως ακριβουτσικα ωστε να τσιμπησει και απο εκει.
Πολύ χλωμό το κόβω, δυστυχώς. Τελικά από ότι κατάλαβα πρόκειται απλώς για τα arcade boards της, τα οποία δεν έχουν και τίποτα φοβερά χαρακτηριστικά, και φυσικά δεν υπάρχει καμία σκέψη επιστροφής στις κονσόλες.

Πάντως, η μάλλον αφελής μου γνώμη είναι ότι υπάρχει ένα hardcore κοινό που θα ήθελε μια κονσόλα Sega που να μεταφέρει την Arcade εμπειρία σπίτι. Νομίζω ότι η "φιλοσοφία" των υπαρχόντων κονσολών αλλά και τα παιχνίδια τους δεν το καλύπτουν.
 
ΜΑΚΑΡΙ !!!!!!!!!!!

Αλλά όπως αναφέρθηκε και από τους προλαλήσαντες, από χλωμό έως αδύνατον.

Πολύ θα ήθελα ένα Dreamcast II ή έστω μια επαναλυκλοφορία του Dreamcast με ενσωματωμένο DVD-rom και κανένα IDE ή sata interface.....

Άλλωστε γραφικά, σε σχέση με το Wii που σαρώνει τις πωλήσεις, δεν διαφέρει και τόσο πολύ.........
 
Και αλλο Sega comeback θρεντ,ετσι απο περιεργεια ενα search ποσα θα βγαλει.......

Sega comeback,Sega επιστρεφει,Dreamcast 2,Nεο Dreamcast,Nεα Κονσολα απο την Sega. :rofl:

 


Exω ανοιξει και εγω αρκετα..
icon10.gif


 
 
Leon απο χαρακτηριστικα το Ringedge δεν ειναι ασχημα! Μπορεις να δεις τι μαγιες εκανε η Namco με το System N2 (AthlonXP και GeForce 4800!).

Πιστευω οτι σε μια niche αγορα μπορει ανετα να φυγει ενα μιλιονακι "home arcade" και να ξελασπωσει ελαφρως η Sega.

Οπως επισης αν εβγαζε ενα DC με ενσωματωμενο σκληρο με καμια 10αρια καλα παιχνιδια μεσα (και "ξεχναγε" καποιες πορτουλες ασφαλειας ;) ), broadband, διπλα analogs και patches για να ενσωματωνει τις νεες δυνατοτητες σε συγκεκριμενα παιχνιδια θα φευγανε 2 εκατομυριακια DC. Απλα σε αυτη τη περιπτωση δεν γνωριζω αν το κοστος θα ηταν χαμηλο και η επαρκεια, λογω ετων, ικανοποιητικη.
 
ρε παιδες... τα νεα για αυτα τα arcade boards ειναι παμπαλαια.

Και η sega δεν επιστρεφει πουθενα για την ωρα. Κατσε να βγει κερδισμενη απο την αναμπουμπουλα που προκαλει η οικονομικη κριση και μετα βλεπουμε xD /emoticons/laugh@2x.png 2x" width="20" height="20" />

:p
 
4 μηνων για την ακριβεια και εχουν και απο παλια σχολιαστει πολλακις εδω μεσα.

Αλλα...we have a dream :)
 
Τech blog φερνει και αλλο φως Sega SAMMY HARDWARE ROADMAPπαγκόσμια αποκλειστικότητα

Φενεταi οτι εχουμε και αλλες εξελιξεις γυρω απο την νεα κονσολα της SEGA.O λογος για το Sega rindegde.

Tech blog http://fgnonline.webs.com/)( κανει λογο πως το SEGA RINEDGE θα κυκλοφορισει το καλοκαιρι του 2010 και επισημες ανακοινωσεις απο την sega θα εχουμε στης αρχες του 2010.Η τιμη του θα κημαινεται μεταξη στα 200 και 250 δολαρια.Ο επεξεργαστης θα ειναι ενας Pentium E2160 Allendale 1.8GHz Dual-Core Processor,GPU θα υποστιριζει shader Model 4.0 παρομια με μια 9600GSO με 384 MB GDDR3 RAM, Η ram του συστηματος θα ειναι στο 1GB DDR2-με συχνοτηατ 800mhz.Θα υποστιριζει ηχο πολυκαναλο 5,1,ασηρματη δικτιωση(wiifi).DVD playback,ψηφιακο σκληρο δισκο 32 giga (SSD.

 


Επισης η Sega σχεδιαζει να κυκλοφορισει στην συσκευασια ενα χειριστηριο με αισθητιρα κινησεως(οπως του wii) και ενα σαν του sega Saturn 3D controller(nights into dreams controler.δηλαδη ενα για συντηριτικους gamer και μη..


 

 


Τα νεα εκαναν τον γυρω του κοσμου με ταχεις ρυθμους...Εχουμε αναφορες στο Digg


 


http://digg.com/gaming_news/SEGA_SAMMY_CONSUMER_HARDWARE_ROADMAP_WORLD_EXCLUSIVE_REPORT

 




http://www.sonicyouth.com/gossip/showthread.php?t=31239

 


στο sega of america forum



http://boards2.sega.com/sega_board/viewtopic.php?p=2729063&sid=69e3b3d0fe155fe390410066f856383e

 


http://segatastic.blogspot.com/2009/05/is-sega-planning-to-release-new-console.html

 

 


To μονο που περιμενουμε τωρα ειναι ολλα αυτα τα βγουν αληθινα.Εαν και ολλα αυτα ακουγονται πλασματικα φτιαγμενα απο sega fans μονο και μονο να δημιουργισουν ΝΤΟΡΟ... αναφορες απο αλλα site αλλα και σχολια αναγνωστον θελουν το site(
http://fgnonline.webs.com/'>http://fgnonline.webs.com/)αξιοπιστο κατα 98%!!!!!!!!!!!

Εδω εχουμε και ολλο το ΑΡΘΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΑΤΑ με ολλα τα ζουμια της υποθεσης!!!

SEGA SAMMY CONSUMER HARDWARE ROADMAP (WORLD EXCLUSIVE REPORT PART 1)

- 05/11/09

Τoday we would like to present to you part 1 of our world exclusive report in which we shed light on SEGA SAMMY's plan for a HD casual system in development since 2007 and scheduled for worldwide release for the holiday season of 2010.




History




At the end of 1999 SEGA held a press conference where they laid out their hardware ambitions and talked extensively about broadband and a whole host of future technologies. Shoichiro Irimajiri was stated here as saying that SEGA would strike back with a vengeance in the next millenium. By Spring 2000 Irimajiri-san was already tasked with heading the development of SEGA's next console, Irimajiri was stated as saying that it would be a joint venture with numerous companies because the future box would do more than just play videogames thus they had to partner with cable companies, telecommuncation companies and Hollywood conglomerates. The aim for the design was a single chip solution measuring in at 250 million transistors ready for a Q4 2004 worldwide release. What is not known by the mainstream is that SEGA at this time was also in early stages of development for a 3D handheld which was to be based on the chip that went on to be known as the MBX developed by Imagination Technologies PowerVR division. The PowerVR MBX hit silicon in 2002 about the time SEGA had initially planned on launching a new Game Gear. This device would have beaten the PSP to market by 2 years. All of these plans where scrapped however by Isao Okawa who foresaw a software future for the company, the rest of the company however where vehemently against the idea of software only.




Fast forward a few years to early 2003 when Hideki Sato and the rest of SEGA's high level executives were desperately in search for either a merger or even a sale of the company. The discussions where being held with Sammy, Namco, EA and Microsoft. Again what is not known to the general public is that the reason for SEGA's desperation was that at this very moment SEGA had yet another system in development which had a worldwide target ship date of Q4 2005. This system would have competed against what went on to be known as the XBOX360 and Sony's PS3. The system was designed around a PowerVR Series 5 GPU and an unknown CPU, using standard DVD it was to be a cost/performance solution targeting a $300 launch price tag whilst simultaneously incorporating equal 3D throughput as the higher priced offerings by the competition. SEGA and Imagination Technologies on the 18th of March 2004 released a press release regarding the development of the chip for arcade use. Come Jamma 2005 when the world was expecting SEGA to unveil it's PowerVR based arcade board everyone was shocked to learn of the LINDBERGH which was basically a PC tower with an nVidia 6800GT and a Intel Pentium 4 3GHz Prescott. Whatever happened to the PowerVR based integrated silicon arcade board? Simple, the console that was to be based on the arcade board was scrapped by the newly formed SEGA SAMMY. With no console counterpart for the arcade board it wasn't financially feasible to spend tens and indeed hundreds of millions of dollars on integrated silicon thus SEGA quietly without telling anyone just took a mother board and slotted in components from a mid range PC from 2004 and called it "LINDBERGH". The PowerVR Series 5 whose development SEGA funded lived on however as the PowerVR SGX series of mobile GPU's. The Series 5 architecture was designed to be highly scaleable, low end parts for mobile phones and high end parts for arcade boards and consoles, unfortunately the world never got to see the performance of the higher end variants.

So to recap -

There was a next gen system in development in 2000 which was scrapped by owner Isao Okawa and there was a next gen system in development in 2003/2004 which was scrapped by Isao Okawa's friend and new owner Hajime Satomi.




Present and Future

With the Nintendo Wii hitting retail and gaining worldwide superstardom of the likes never witnessed SEGA SAMMY once again immediately got to work on another system with orders from the boss himself Satomi-san. This system shall be a HD casual console and is designed to compete with the successor to the Wii. The design of the system FGN can officially confirm was finalised in late 2008, it's arcade variant goes by the name "RINGEDGE" the specifications of the system are as follows.

The chosen CPU is the Intel Pentium E2160 Allendale 1.8GHz Dual-Core Processor, the GPU of choice is the Shader Model 4.0 compliant 9600GSO with 384 MB GDDR3 RAM, System memory measuring 1GB DDR2-800. Other features include an onboard HD audio DSP, 32GB SSD, standard DVD, and WiFi connectivity. SEGA SAMMY plans on shipping the system with two controllers, a motion sensing remote and one which looks similar to the Saturn 3D controller. One for casual gaming the other for non-casual. To top this off SEGA SAMMY shall be using a stripped down version of Microsoft's Windows Embedded Standard 2009 for ease of development. This particular version differs from the standard version where only the DirectX functionality is included, the standard edition costs $90 per shipping device. As SEGA SAMMY's version doesn't include the non gaming features SEGA SAMMY has managed to get a hold of the OS for less than half of that cost.

SEGA SAMMY plans on launching the system in time for the holiday season of 2010 for no less than $200 and no more than $250. The company doesn't plan on publically acknowledging the project this year, thus an official announcement won't take place until 1H 2010.

Stay tuned for part 2 of our world exclusive where we shed light on SEGA SAMMY's consumer plans for the "RINGWIDE"

- Zach Morris

 


Επισημο αρθρο



http://fgnonline.webs.com/


 

 

 


Τι λετε θα την δουμε την SEGA μετα απο τοσο καιρο ξανα πισω?



ΜΑΚΑΡΙ
:D :D


 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Mε μηχάνημα τέτοιων προδιαγραφών,δε γίνεται να καταφέρει τίποτε,το αποκλείω !!
 
Στο Beyond3d εβαλαν κατω τα specs του RINGEDGE arcade board και ειπαν οτι σε raw power η GPU ειναι στα σημεια ισχυροτερη απο του 360 (και αρα και απο του PS3) αν και η ελλειψη EDRAM την καταδικαζει απο τα αποδυτηρια για console χρηση...

Full DX10 compliance (SM4, geometry shaders etc...)*150% of Xenos pixel fill rate* - based on 12 ROPs but it may well have fewer than this

150% of Xenos texture capability

100% of Xenos geometry setup

107% of graphics memory bandwidth - dedicated to GPU rather than shared with CPU as it is with Xenos. No edram though so thats the big Xenos benefit (although it does mean you don't need to worry about tiling).

56% of Xenos raw shader capability - however Ringedge will see higher utilisation due to its scalar design.
Παντως με ολα τα game studio διαλυμενα και με ισχνες οικονομικες πλατες μια mainstream console κυκλοφορια ειναι μαλλον αυτοκτονια.

Ενα concept για το περιορισμενο niche market ειναι πιστευω ο μονος δρομος για τη Sega στη παρουσα φαση.

Tωρα αυτα που παραθετει ο φιλος cast δεν τα ειδα και στα μεγαλα Gaming fora ακομα... ειδομεν
 
Ρε το Rinedge δεν είναι arcade σύστημα;Σαν το NAOMI;

Επίσης την κάρτα γραφικών θα την κόβει ο επεξεργαστής.
 
@

F2bnp

εχω την εντυπωση πως δεν ειναι noami.Τα noami boards ειναι τεχνολογια της sega..Aυτο τα ringegde και ringwide ειναι pc copoments εκ των οποιων η sega αγορασε τα δικαιωματα πχ nvidia για να τα πουλαει με το ονομα της....Ετσι πολυ χονδρικα..

F2bnp τα διαβασες τα νεα... Τι λες να ειναι?αληθεια-ψεματα?
 
Για κονσόλα;Είμαι σίγουρος πως δεν ισχύει.Θέλει πολλά λεφτά για να ξαναμπει η SEGA μέσα στο παιχνίδι και πρέπει να φέρει κάτι επαναστατικό όπως το WII αλλιώς δεν θα καταφέρει τίποτα.Είμαι σίγουρος πως πρόκειται για arcade σύστημα.
 
Pooky είπε:
ΜΑΚΑΡΙ !!!!!!!!!!!
Αλλά όπως αναφέρθηκε και από τους προλαλήσαντες, από χλωμό έως αδύνατον.

Πολύ θα ήθελα ένα Dreamcast II ή έστω μια επαναλυκλοφορία του Dreamcast με ενσωματωμένο DVD-rom και κανένα IDE ή sata interface.....

Άλλωστε γραφικά, σε σχέση με το Wii που σαρώνει τις πωλήσεις, δεν διαφέρει και τόσο πολύ.........
Αυτό είναι το όνειρο όλων όσων λάτρεψαν αυτή τη κονσόλα :D ...
 
Κι όμως ρε Θέμη,όσο και να γελάμε,η αλήθεια είναι ότι το Wii ξεχωρίζει 1000% από τις αντίστοιχες κονσόλες/PC rip offs.

Έχει κερδίσει τον γύρο αυτό στα κονσολικά με τεράστια διαφορά !

Και τέλος πάντων,εδώ που τα λέμε,τον τρόπο παιξίματος των παιχνιδιών του δεν το έχει κανένα XBOX ή PS,την απόλαυση και το γέλιο που προσφέρει,τα άλλα δεν τα έχουν ονειρευτεί καν.

Κοινώς,η N απλά "έγραψε" με το Wii,έκανε κόσμο να μαζεύεται σε σπίτια "για Wii",κι άφησε τους άλλους στη μιζέρια της αντιγραφής των PCοπαίχνιδων...
 
Mάνο, πάω πάσο. Δεν διαφωνώ σε τίποτα με αυτά που λες. Θυμάμαι όταν ήμουν στη Sony που έλεγα στη manager του PS (όταν περιμέναμε το 3) ότι ναι, παιχνιδάκι είναι το Wii και το DS, αλλά η Ν έχει ταλέντο στο να φτιάχνει διασκεδαστικές λύσεις...

Αλλά απέχει παρασάγκας από το χαρακτηρισμό "επαναστατικό", πόσο μάλλον που είναι μίξη παλαιότερων τεχνολογιών...
 
Πίσω
Μπλουζα