Halo: Combat Envolved Anniversary

Μπα, αυτό είναι πασίγνωστο. Μάλλον ο Wally καμαρώνει που το έφαγε ο αρχηγός του από τα χέρια της Apple. :p
 
iHalo λοιπόν. Και ο masterchief θα είχε iPhone για να επικοινωνεί και θα έλεγε "iKill" κάθε φορά που θα σκότωνε εχθρούς...... ΑΜΑΝ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Αν κρίνω από το video, ευτυχώς που πρόλαβε και το τσίμπησε ο Μπιλάκος...
 
...και αλλαξε το ρου της ιστοριας των FPS
 
Τις βρίσκω κάπως ακραίες τις απόψεις για το Halo. Σίγουρα δεν προσέφερε κάτι καινούριο ή επαναστατικό στα FPS και το περισσότερο ήταν hype για να πουληθούν Xbox, αλλά από την άλλη δεν ήταν και "χάλιο". Ήταν ένα πολύ καλά εκτελεσμένο FPS, όπου σχεδόν όλα τα στοιχεία έδεσαν (χωρίς να είναι όμως νέα). Για πραγματικά πρωτοποριακά FPS από την Bungie δείτε τα Marathon, όχι τα Halo.

Πάντως αν βγει σε HD Remake, το ξαναπαίζω άνετα, αρκεί να βγει για PC (πράγμα ιδιαιτέρως αμφίβολο), αφού FPS σε κονσόλα με joypad αρνούμαι να παίξω.
 
Wally είπε:
...και αλλαξε το ρου της ιστοριας των FPS
Πες τα ρε chief.

Γιατί μπορεί να πεταχτεί κανείς να πει τίποτε για τον Mario και να φύγουμε όλοι για Ουγκάντα......!!!!!!!!!!!!
 
Συμφωνώ ότι άλλαξε το ρου της ιστορίας των FPS. Εκεί που άρχισαν να αποκτούν λίγο βάθος και παραπάνω ενδιαφέρον (βλέπε System Shock 2, Goldeneye, Halflife), ήρθε το Halo και τα έκανε generic πάλι.

btw, πριν δω πάλι το "haters gonna hate" banner, να πω ότι όταν πρωτοέπαιξα το Halo 1, προσπάθησα πάρα πολύ να το αγαπήσω. Εκείνη την εποχή είμουν fan των FPS βλέπετε. Παρόλο που το βαρέθηκα σχετικά γρήγορα, έπαιξα μέχρι και τις τελευταίες αποστολές αλλά δεν άντεξα να το τελειώσω. Το ίδιο έκανα και με τα Halo 2 + 3. Πιστεύω ότι περισσότερη ζημιά έκαναν στο genre όπως και τα CoD, Killzone κλπ. Είναι τελείως "arcade", σε αίθουσα ηλεκτρονικών θα ταίριαζαν καλύτερα πιστεύω. Δεν λέω, καλές οι μάχες και το πίου πίου, αλλά όταν πληρώνεις full price για ένα παιχνίδι που θες να σε κρατήσει, λίγο περισσότερο βάθος, λίγη εξερεύνηση, κάτι να πω ότι βάζω το μυαλό μου να δουλέψει, δεν βλάπτει. Είναι σαν να βλέπω blockbuster του Michael Bay. Ακόμα και το Doom είχε κάτι παραπάνω, με έβαζε να σκεφτώ, να ψάξω βρε αδερφέ. Το level design είχε νόημα, δεν ήταν μόνο background πχ.

Ίσως να φταίει ότι είμουν λάτρης των FPS από πολύ νωρίς (Wolfenstein 3D) και περιμένω πιο πολλά από το genre τα τελευταία χρόνια. Ισως να φταίει ότι γενικώς δεν μου αρέσουν τα πολύ απλοϊκά και "εύπεπτα" παιχνίδια, εκτός αν πρόκειται για κάτι που δεν θα παίξω για παραπάνω από μια ώρα. Ισως είναι απλά θέμα γούστου.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Imgema είπε:
Συμφωνώ ότι άλλαξε το ρου της ιστορίας των FPS. Εκεί που άρχισαν να αποκτούν λίγο βάθος και παραπάνω ενδιαφέρον (βλέπε System Shock 2, Goldeneye, Halflife), ήρθε το Halo και τα έκανε generic πάλι.
btw, πριν δω πάλι το "haters gonna hate" banner, να πω ότι όταν πρωτοέπαιξα το Halo 1, προσπάθησα πάρα πολύ να το αγαπήσω. Εκείνη την εποχή είμουν fan των FPS βλέπετε. Παρόλο που το βαρέθηκα σχετικά γρήγορα, έπαιξα μέχρι και τις τελευταίες αποστολές αλλά δεν άντεξα να το τελειώσω. Το ίδιο έκανα και με τα Halo 2 + 3. Πιστεύω ότι περισσότερη ζημιά έκαναν στο genre όπως και τα CoD, Killzone κλπ. Είναι τελείως "arcade", σε αίθουσα ηλεκτρονικών θα ταίριαζαν καλύτερα πιστεύω. Δεν λέω, καλές οι μάχες και το πίου πίου, αλλά όταν πληρώνεις full price για ένα παιχνίδι που θες να σε κρατήσει, λίγο περισσότερο βάθος, λίγη εξερεύνηση, κάτι να πω ότι βάζω το μυαλό μου να δουλέψει, δεν βλάπτει. Είναι σαν να βλέπω blockbuster του Michael Bay. Ακόμα και το Doom είχε κάτι παραπάνω, με έβαζε να σκεφτώ, να ψάξω βρε αδερφέ. Το level design είχε νόημα, δεν ήταν μόνο background πχ.

Ίσως να φταίει ότι είμουν λάτρης των FPS από πολύ νωρίς (Wolfenstein 3D) και περιμένω πιο πολλά από το genre τα τελευταία χρόνια. Ισως να φταίει ότι γενικώς δεν μου αρέσουν τα πολύ απλοϊκά και "εύπεπτα" παιχνίδια, εκτός αν πρόκειται για κάτι που δεν θα παίξω για παραπάνω από μια ώρα. Ισως είναι απλά θέμα γούστου.
Το έχεις παίξει στο Legendary; Το πρώτο Halo (υπήρξε πτωτική πορεία από τότε) ήταν αυτό που ήταν γιατί σε έβαζε να σκεφτείς τι θα κάνεις με το puzzle όπλα-τύπος εχθρού-περιβάλλον. Το παιχνίδι δεν έχει κινηματογράφική αίσθηση τύπου Half - Life ή Goldeneye αλλά σαν videogame είναι κλάσεις ανώτερο, ακριβώς επειδή πατάει στα σημαντικά χαρακτηριστικά των games και όχι των ταινιών. Για τότε ήταν έπος και γέρασε πολύ καλυτερα από τα παιχνίδια που αναφέρεις. Απλά είχε ένα sequel με βαρετό campaign και άλλα 2 μετά που δεν μπόρεσαν να βελτιώσουν αυτά που έκανε καλά το πρώτο. Το πήγανε περιφερειακά και στο campaign δεν κατάφεραν πολλά. Το multi είναι θέμα αφοσίωσης και community, δεν μπορώ να το κρίνω καλά γιατί δεν του έχω δώσει χρόνο.
 
Jedah είπε:
σαν videogame είναι κλάσεις ανώτερο, ακριβώς επειδή πατάει στα σημαντικά χαρακτηριστικά των games και όχι των ταινιών
Μπορείς να μου το αναλύσεις λίγο αυτό? Τι εννοεις "πατάει στα σημαντικά χαρακτηριστικά των games"? Απο που συμπέρανες ότι το Goldeneye, ας πούμε, δεν πατάει στα χαρακτηριστικά των games αλλά των ταινιών? Απλά και μόνο επειδή βασίζεται σε ταινία?

Και δεν μπορώ να καταλάβω, γιατί πρέπει να το παίξω στο legendary? Δηλαδή σε αυτήν την δυσκολία έχουν προσθέσει και άλλα πράγματα εκτός από τις μάχες? Οταν λέω ότι ένα παιχνίδι είναι απλοϊκό, δεν εννοώ ότι είναι ντε και καλά εύκολο (btw, παίζω πάντα στην προτελευταία δυσκολία). Πάντως στο Goldeneye όταν το παίζεις στο 00 agent (η πιο μεγάλη δυσκολία) εκτός από πιο δύσκολους εχθρούς έχει και εξτρά αποστολές, πράγμα που αλλάζει τελείως τις διαδρομές και την στρατηγική που ακολουθούσες στις κατώτερες δυσκολίες.

Οσο για το πιο γέρασε καλύτερα, δεν με απασχολεί ιδιαίτερα. Αυτό που με απασχολεί είναι το παιχνίδι να με εντυπωσιάσει και να με κρατήσει την εποχή που κυκλοφορεί. Οταν το πχ το Goldeneye κυκλοφόρησε το 1997 ήταν ήταν πολύ μπροστά στο gameplay και δεν βασιζόταν αποκλειστικά στις μάχες. Δεν μπορώ να πω το ίδιο και για το Halo. Πέρα από τα γραφικά, δεν είδα κάτι που να με εντυπωσίασε όταν βγήκε στα τέλη του 2001. Εκτός ίσως από τα οχήματα, αυτό μου άρεσε. Αλλά ήταν ένα απλοϊκό on-rails shooter. Σίγουρα ήταν το παιχνίδι που άνοιξε τον δρόμο του online gaming στις κονσόλες και ίσως το multiplayer του να ήταν υπέροχο (δεν ξέρω, δεν έχω παίξει). Αλλά σαν single player, είχα ήδη παίξει 2-3 FPS σε Ν64 και αρκετά σε PC που ήταν πολύ ανώτερα.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Μου αρέσει που σε φόρουμ για ρετρό παιχνίδια (pacman, bomberman) και τα λοιπά με τα οποία οι περισσότεροι μεγαλώσαμε, θεωρείται (η κατάληξη με "αι" μιλάω γενικά) αδυναμία η απλοϊκότητα σε ένα παιχνίδι. Θέλετε γρίφους; Πηγαίνετε στα adventures!!! :) :)

Στα FPS αυτό που θέλω εγώ είναι mindless killing and bashing δεν με απασχολεί καθόλου να ψάχνω να βρω κλειδάκια για να ανοίξω πορτούλες ή να προσπαθήσω να λύσω τα ψυχολογικά προβλήματα του κάθε NPC τη στιγμή που εξαϋλώνεται ο κόσμος γύρω μου.
 
Εγώ πάλι από τα FPS θέλω και τα δύο είδη. Ναι λατρεύω το Quake, λατρεύω όμως και παιχνίδια όπως το Deus Ex που δεν είναι καθαρό FPS αλλά RPGοειδές κτλ.

Δεν έχω παίξει κανένα Halo πέραν του 1 και το 3 ελάχιστα(20 λεπτά) και μόνο multiplayer.

Αρχικά ας πιάσω το 1, το οποίο όταν το πρωτοέπαιξα πρέπει να το έφτασα γύρω στην μέση και σκυλοβαρέθηκα(2003;). Είχε τρελό γέλιο στο Multiplayer βέβαια, είτε στο PC είτε στο XBOX έπαιζες, και πραγματικά μια εποχή είχα κατεβάσει το Demo του στο PC και έπαιζα Bloodgulch ένα τεταρτάκι την ημέρα γιατί πολύ απλά είχε πολύ γέλιο!

Παρόλα αυτά το Singleplayer όπως προείπα ήτανε απογοητευτικό. Το σκεφτόμουν τελευταία και λέω δεν μπορεί κάτι δεν πάει καλά, οπότε είχα την ευκαιρία πριν μια βδομαδούλα να το ξαναπαίξω και το ξαναπαράτησα στην μέση με ακριβώς τα ίδια συναισθήματα με τότε. Πέραν από μερικές μάχες που οκ ξέδινες κάπως παραπάνω, όλο το υπόλοιπο ήτανε ένα μεγάλο χασμουριτό... Σενάριο; Παρλαπίπες ήτανε ρε παιδιά, μια φτηνή δικαιολογία και επειδή είμαι και λίγο fan του Sci-Fi και έχω δει κάτι παραπάνω, το σενάριο είναι παιδιαρίστικο και χαζό (μέχρι εκεί που το έφτασα τελοσπάντων).

Το level design αρχικά νομίζεις πως είναι ένα από τα θετικά του στοιχεία, με "ανοιχτό περιβάλλον" κτλ. Και το βάζω σε εισαγωγικά διότι ενώ σου δίνεται αυτή η αίσθηση, καταστρέφεται αμέσως μέτα διότι το παιχνίδι σου εμποδίζει την εξερεύνηση και σε βάζει να πας από συγκεκριμένο δρόμο πάντα! Επιπλέον, καταντά επαναλαμβανόμενο, ειδικά στις εσωτερικές πίστες και γι'αυτό συχνά χάνεσαι μέσα στις πίστες.

Να μην μιλήσω για enemy variety...

Τώρα όσον αφορά το Halo 3 όπως είπα παραπάνω έπαιξα μόνο 20 λεπτά μαζί με έναν φίλο μου στο Multiplayer και έχω να πω πώς ήτανε ακριβώς σαν να παίζω το Halo 1 με καλύτερα γραφικά. Δεν το έχω δει παραπάνω για να ξέρω, αλλά αυτήν την αίσθηση μου έδωσε.

Το μεγαλύτερο μου παράπονο με το Halo είναι το Health Regeneration που κατέντησε να γίνει στάνταρ. Δούλευε πολύ καλά στο Halo αλλά γιατί έπρεπε να υιοθετηθεί από όλα τα παιχνίδια; Ύμαρτον...
 
pooky(1) είπε:
Μου αρέσει που σε φόρουμ για ρετρό παιχνίδια (pacman, bomberman) και τα λοιπά με τα οποία οι περισσότεροι μεγαλώσαμε, θεωρείται (η κατάληξη με "αι" μιλάω γενικά) αδυναμία η απλοϊκότητα σε ένα παιχνίδι. Θέλετε γρίφους; Πηγαίνετε στα adventures!!! :) :)
Στα FPS αυτό που θέλω εγώ είναι mindless killing and bashing δεν με απασχολεί καθόλου να ψάχνω να βρω κλειδάκια για να ανοίξω πορτούλες ή να προσπαθήσω να λύσω τα ψυχολογικά προβλήματα του κάθε NPC τη στιγμή που εξαϋλώνεται ο κόσμος γύρω μου.
Θα συμφωνήσω σε αυτό που λες αλλά θα προσθέσω κάτι. Κι εμένα μου αρέσει το mindless killing. Δεν έχω πάντα την όρεξη να παίζω παιχνίδια με απαιτήσεις. Άλλα γι αυτό υπάρχει ένα Serious Sam ή ένα Paikiller τα οποία ναι μεν είναι μόνο "πιου πιου" τουλάχιστον όμως υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί εχθροί και, ειδικά στην περίπτωση του Painkiller, μπόλικα διαφορετικά σκηνικά και level themes για να κρατάει, οπτικά έστω, το ενδιαφέρον. Δεν λέω, ωραίες οι μάχες στο Halο και σίγουρα το AI παίζει ρόλο, αντίθετα από την περίπτωση του Painkiller, αλλά πόσα sci-fi στρουμφάκια πρέπει να σκοτώσω μέσα σε featurless κτίρια ή δάση για να δώ κάτι διαφορετικό?

f2bnp είπε:
Εγώ πάλι από τα FPS θέλω και τα δύο είδη. Ναι λατρεύω το Quake, λατρεύω όμως και παιχνίδια όπως το Deus Ex που δεν είναι καθαρό FPS αλλά RPGοειδές κτλ.
Επίσης, το Quake είχε και πολύ καλό level design. Δεν ήταν μόνο το shooting που σε κράταγε.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Halo: Anniversary Campaign (Silent Cartographer)

 
Halo: Combat Evolved Anniversary Opening Cinematic


(εχει μια διφημιση στην αρχη δυστυχως, ελεω Gamespot)
 
Το ειδα σε ελληνικο site στα 39 ευρω.

 

Απο την αλλη ειδα το Uncharted 3 στα 69 η απλη,γκρρρρρ.
 
Behind The Scenes Interview: Halo: Combat Envolved Anniversary

http://www.youtube.com/watch?v=8mWvPmir9gM

Εκτος των αλλων, παρουσιαζει τις τις αλλαγες και τις διαφοροποιησεις. Πολυ ενδιαφερον.

BTW το παιχνιδι τα σπαει (οπως κανει τα τελευταια 10 χρονια :) ). Η αλλαγη των γραφικων απο nextgen σε original και vice-versa με το κουμπι BACK ειναι εντυπωσιακη. Τα voice commands ελαφρως ανουσια. H remastered μουσικη πορωση. Τα βελακια στη Library καλοδεχουμενα.

Long Live the King!
 
Η κατακλειδα του review στο EDGE με καλυπτει

But perhaps thatʼs the point. Halo exhibits a single-minded focus that the modern FPS, with its choreographed set-pieces and thrilling scripted sequences, largely disregards. This is a game about the arc of a perfectly thrown grenade, a game about tense games of cat-and-mouse with foes as powerful as you, a game about constant improvisation with the tools at your disposal. Itʼs a game that always feels tactical, and a game that – even now – has the capacity to surprise. Allegedly, Bungie resisted the subtitle, but itʼs as true now as it was then. It might be older, it might look younger, but this is still Combat Evolved.
 
Πίσω
Μπλουζα