Hobby Basic, ένας μικρός διερμηνευτής για την κονσόλα των Windows

Να 'σαι καλά xdir :thumbup:

Είχα την Commodore Logo σε δισκέτα στα ’80s, αλλά δεν έτυχε να τη δουλέψω πολύ.
Η DR Logo ήταν εξαιρετική έκδοση -όπως οι περισσότερες γλώσσες στον Amstrad. Θυμάμαι ότι είχε ένα εκτενές σετ εντολών.

Πολύ ενδιαφέρον project! Με τι την υλοποίησες; GDI, SDL, DirectX;
Η σχεδίαση γίνεται από το GDI αλλά η προβολή στο παράθυρο της εφαρμογής (Plotter) μπορεί να γίνει είτε μέσω του τυπικού DC είτε μέσω DirectDraw surface (DirectX) -καθορίζεται από τον χρήστη.

Το project είχε ξεκινήσει για πλάκα οπότε αρχικά υποστήριζε μόνο τις τυπικές εντολές γραφικών της LOGO, σταδιακά όμως επεκτάθηκε στο σύνολο των εντολών της DR LOGO (μαζί με κάμποσες νέες) πλην των εντολών εγγραφής και ανάγνωσης δεδομένων σε αποθηκευτικά μέσα (πχ. δίσκο κλπ).

Στο τέλος πρόσθεσα έναν πλήρες editor (με syntax highlight, auto-suggestion κλπ), έναν Debugger / Inspector για όλα τα τμήματα του συστήματος (μεταβλητές , sub functions κλπ) και μια ενσωματωμένη βοήθεια που μοιάζει με το παλιό WinHelp το οποίο προτιμούσα ανέκαθεν από το νεότερο CHM.

Ακολουθεί ένα screen-shot με τα βασικά σημεία του λογισμικού ανοικτά:
TLOGOFSCR.png

Και ένα video που είχα αναρτήσει παλιότερα στο κανάλι μου όπου ο μεταφραστής σχεδιάζει ένα τρίγωνο Sierpinski - port ουσιαστικά από ένα demo του Amstrad CPC πλην ότι τα χρώματα είναι σταθερά.
 
Φαίνεται ότι έχει γίνει πολλή δουλειά -μπράβο για το project xdir, ανταποδίδω το respect.

Ένας μικρός editor με syntax highlighting είναι στα μελλοντικά μου σχέδια για την Hobby BASIC. Πιστεύω πως θα κάνει το project πιο ελκυστικό και θα προσελκύσει περισσότερους φίλους. Επειδή όμως, δεν θέλω σε καμία περίπτωση να χρησιμοποιήσω third-party εργαλείο και η ανάπτυξή του σε assembly είναι χρονοβόρα, θα χρειαστεί χρόνος. Ωστόσο, έχω ήδη ξεκινήσει, με περίπου 20% ολοκληρωμένο. Προς το παρόν, το project βρίσκεται στον πάγο, καθώς έχω επικεντρωθεί στην ανάπτυξη του διερμηνευτή.
 
Φαίνεται ότι έχει γίνει πολλή δουλειά -μπράβο για το project xdir, ανταποδίδω το respect.

Ένας μικρός editor με syntax highlighting είναι στα μελλοντικά μου σχέδια για την Hobby BASIC. Πιστεύω πως θα κάνει το project πιο ελκυστικό και θα προσελκύσει περισσότερους φίλους. Επειδή όμως, δεν θέλω σε καμία περίπτωση να χρησιμοποιήσω third-party εργαλείο και η ανάπτυξή του σε assembly είναι χρονοβόρα, θα χρειαστεί χρόνος. Ωστόσο, έχω ήδη ξεκινήσει, με περίπου 20% ολοκληρωμένο. Προς το παρόν, το project βρίσκεται στον πάγο, καθώς έχω επικεντρωθεί στην ανάπτυξη του διερμηνευτή.
Σε ευχαριστώ!

Για τον editor δες το Rich Edit control, προσφέρει πολλές δυνατότητες παραμετροποίησης των περιεχομένων του σχετικά εύκολα (μέσω μηνυμάτων) δίχως ανάγκη για subclass ενώ παράλληλα υποστηρίζει το TOM COM interface για πιο εξωτικές δυνατότητες (πχ. Text Range collapse/expand κλπ).

Καλή συνέχεια!
 
Πίσω
Μπλουζα