Jaguar CD 64 Bit For Ever

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας jaguar-man
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Zούμε για τη δευτέρα παρουσία του Dreamcast στη γή ¨... :D
 
Προσωπικη μου γνωμη οτι καλα εκαναν και τον πεθαναν - γιατι σιγουρα καποια στιγμη θα κοβοταν (δικαστικα) απο παντου...διαφημισεις που δειχνουν γομαρια να δερνουν παιδακια επειδη δεν ειναι σοβαροι gamers δεν στεκουν πουθενα εκτος ισως απο την υπογραφη σου αδερφε :biglaugh:

Περα απο αυτο παντως, πετυχημενο promotion θεωρειται αυτο που φερνει το προιον στα σπιτια των πελατων - και στην περιπτωση του "Γομαριου" αυτο δεν εγινε. Δικαιως λοιπον τον πεθανε η SEGA μπας και σωσει τα προσχηματα - εστω τα του marketing.
 
The solitary man who devoted his soul to the way of gamesToday, he comes again

He will punish those who do not play seriously

Their battered bodies will never forget!
:worship:

Ιεροσυλε Τελαμωνα θα ακουσεις 6 ωρες Radio Sega για εξαγνισμο!!!
 
telamonas.stokos είπε:
Ναι γιαυτο και σημερα λεω να παω να παρω μια απο τις καινουριες κονσολες της Sega....χμμμ ποια να διαλεξω αραγε(ς) ? :biglaugh::biglaugh::biglaugh:
Dreamcast 2 - Coming Q3 2009

BELIEVE! :P :p
 
Tι.... το γράφει το βιβλίο του πατέρα Μάξιμου? Για το 2013 δεν ήταν? :D :D:D
 
Καθομαι και παιζω ησυχα ησυχα το Cooking Mama μου και ξαφνικα γκρεμιζεται η πορτα του σπιτιου και μπουκαρει μεσα ο Segata και με υφακι μου πεταει την ατακα "Sega Saturn shiro!", "τι λες βρε αθλιε ???" του απανταω και του πεταω το Nunchuk στα μουτρα....πιανομαστε στα χερια και κυλιομαστε στο σαλονι...ειμαι και λιγο ντεφορμε, εχασα 1 κιλο τελευταια (αληθεια που πηγε ??) και η μαχη ειναι αμφιρροπη...πεφτουμε πανω στο συνθετο και ξαφνικα βλεπω το gamecube που ειχα βαλει στο πανω ραφι να πεφτει ....."οχι το gamecuuuuuuuuubeee ρεεεεε !!!!!" :eek::eek::eek:

 




...ξυπνησα μουσκεμα στον ιδρωτα πανω στο pc που προσπαθω απο χτες να στρωσω το Arch Linux....ελεος... :help:
 
gtsamour είπε:
Tι.... το γράφει το βιβλίο του πατέρα Μάξιμου? Για το 2013 δεν ήταν? :D :D:D
GTS οι πηγές σου είναι λανθασμένες. Η πληροφορία είναι στο "Ο Καιρός γαρ εγγύς 3", που αναφέρεται ολοκληρωτικά στην ανάσταση της παντοκρατορίας της Σέγας (Sega) :tease:

@Telamonas

Repeat after me :

asobi no michi ni tamashii kometa


hitori no otoko ga kyou mo yuku



majime ni asobanu yatsura ni wa



karada de oboe saseru zo


 


Segata Sanshirou


Segata Sanshirou



Sega Saturn, shiro!
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Το πράσινο είναι το χρώμα του κακού λέει ο Λ, το XBOX εννοεί :D
 
telamonas.stokos είπε:
...ξυπνησα μουσκεμα στον ιδρωτα πανω στο pc που προσπαθω απο χτες να στρωσω το Arch Linux....ελεος... :help:
Τοοοοοοοοοοσο φιλικό είναι αυτό το λειτουργικό τελικά ε; :diablotin: :shocked::suspect: :points:
 
Το Arch δεν ειναι λειτουργικο για νεους χρηστες, ειναι αλλο πραγμα.
 
falcon030gr είπε:
Η Atari (όπως και η Commodore), ήταν εταιρίες που έβγαζαν φοβερά μηχανήματα, είχαν ιδέες & πρωτότυπα πολύ μπροστά από την εποχή τους και ως συνήθως έπασχαν από μέτριο ως κάκιστο marketing. Η Atari δε, είχε τα ηνία σε αυτό τον τομέα. Δεν ξέρω, λες και περίμεναν ποιοι θα αγοράσουν τα μηχανηματά τους και δεν τους ενδιέφερε να τα διαφημίσουν σωστά για να ξέρει και το αγοραστικό κοινό πως βγήκε κάτι "καινούριο".... Έχω "χρυσοπληρώσει" από τους πρώτους εν Ελλάδει το Falcon030 (340k to '93), το Jaguar (150k το '94) & άλλα 150k το Cd drive ('95). Εγώ έχω να πω τα εξής. Ελλειπής υποστήριξη software, λίγοι τίτλοι (και οι καλοί πιο λίγοι...), ανύπαρκτη διαφήμιση...Όσο για το Jaguar, όταν άκουσα πως η Atari αποφάσισε να "εγκαταλείψει" την σειρά των home computers και να ρίξει όλο το βάρος της στο Jag, δεν μου άρεσε καθόλου σαν ιδέα.

Το μηχάνημα ήταν μια 16-bit κονσόλα με κάποια custom 32/64-bit chips. Και αυτό φαίνεται στα περισσότερα παιχνίδια. Και έχω αρκετά....Τι χρήση έχει να κάνεις εσωτερική επεξεργασία 64-bit, όταν το bus και η controller cpu (m68k) είναι 16-bit, είναι κάτι που μόνο η Atari μπορεί να μας εξηγήσει γιατί το έκανε...(βλέπε επίσης Falcon Ram: 24-bit access του 32-bit bus)..

Σημασία δεν έχει μόνο τι cpu "φοράς", αλλά σε τι bandwidth κάθεται και το πόση πληροφορία της μπορείς να μεταχειριστείς ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ...

Συγγνώμη αν ακούγομαι αρνητικός, αλλά όντας Atarόβιος από τα 3 (ναι 3!) μου χρόνια (με VCS 2600 Darth Vader), κάτοχος πολλών ST/STe, Falcon, Jaguar/JagCD, νομίζω πως αυτή είναι μέσες-άκρες η πικρή αλήθεια. Καλά μηχανήματα με ελλείψεις, που ΑΝ δεν τις είχαν, ίσως να είχε αλλάξει (έστω και λίγο..) η αγορά των υπολογιστών/consoles.....

Φιλικά
καλε μου φιλε δεν ειναι ετσι ακριβως τα πραγματα(χιχιχιχι σιγα μην ελεγα οτι ειναι:biglaugh::biglaugh::biglaugh:) εζησα στις ηνωμενες πολιτειες πολλα καλοκαιρια και αυτο που εχω να πω ειναι οτι δεν περνουσε μερα χωρις να διαφημιστει το jaguar σε ολη την Αμερικη(στην Ελλαδα η atari hellas κοιμοταν :mad::mad::mad:)οσο για το μηχανημα το ξαναλεω ειναι 64 bit,απλα ειχε και 16 bit 32 bit κια 64 bit επεξεργαστη, καποια παιχνιδια τρεχαν στον 16 bit(οπως zool 2, dragon story, pitfall κλπ)πολυ ανωτερος απο snes kai md μπορουσε να τρεξει 12000 colors ταυτοχρονα σε 60 frames me 1000000 pixels taytoxrona kai 5000 πολυγωνα) ο 32 bit επεξεργαστης οπου κυριως ολα εκει φτιαχνοντουσαν οπως πχ doom,nba jam t.e,tempest 2000,rayman,fight for life,iron soldier 2,myst κλπ αναφερω καθαρα 32 βιτ παιχνιδια ,ετρεχε με 16 ,9 εκατ χρωματα ταυτοχρονα 50000 πολυγωνα 850 εκατ, pixels στην οθονη, οσο για τον 64 bit επεξεργαστη δεν τον ειδαμε σε δραση ποτε :icon_cry: :icon_cry: ενα παιχνιδι μονο δειχνει και φωναζει 64 βιτ καπως το alien vs predator, οσο για το jaguar οταν βγηκε to 1993 αφισε αφωνο ολο τον τοτε gaming κοσμο :)
 
telamonas.stokos είπε:
Το Arch δεν ειναι λειτουργικο για νεους χρηστες, ειναι αλλο πραγμα.
To κατέβασα για δοκιμή, αλλά στο 5λεπτο, άλλαξα δισκάκι στο tray :D

jaguar-man είπε:
καλε μου φιλε δεν ειναι ετσι ακριβως τα πραγματα(χιχιχιχι σιγα μην ελεγα οτι ειναι:biglaugh:) εζησα στις ηνωμενες πολιτειες πολλα καλοκαιρια και αυτο που εχω να πω ειναι οτι δεν περνουσε μερα χωρις να διαφημιστει το jaguar σε ολη την Αμερικη(στην Ελλαδα η atari hellas κοιμοταν :mad::mad::mad:)οσο για το μηχανημα το ξαναλεω ειναι 64 bit,απλα ειχε και 16 bit 32 bit κια 64 bit επεξεργαστη, καποια παιχνιδια τρεχαν στον 16 bit(οπως zool 2, dragon story, pitfall κλπ)πολυ ανωτερος απο snes kai md μπορουσε να τρεξει 12000 colors ταυτοχρονα σε 60 frames me 1000000 pixels taytoxrona kai 5000 πολυγωνα) ο 32 bit επεξεργαστης οπου κυριως ολα εκει φτιαχνοντουσαν οπως πχ doom,nba jam t.e,tempest 2000,rayman,fight for life,iron soldier 2,myst κλπ αναφερω καθαρα 32 βιτ παιχνιδια ,ετρεχε με 16 ,9 εκατ χρωματα ταυτοχρονα 50000 πολυγωνα 850 εκατ, pixels στην οθονη, οσο για τον 64 bit επεξεργαστη δεν τον ειδαμε σε δραση ποτε :icon_cry: :icon_cry: ενα παιχνιδι μονο δειχνει και φωναζει 64 βιτ καπως το alien vs predator, οσο για το jaguar οταν βγηκε to 1993 αφισε αφωνο ολο τον τοτε gaming κοσμο :)
Τεμέτερον νομίζω οτι το ποίμνιο λοξοδρομεί προς AMIGA μεριά. Βάλε τα δυνατά σου !!! :diablotin: :diablotin:
 
teflon είπε:
To κατέβασα για δοκιμή, αλλά στο 5λεπτο, άλλαξα δισκάκι στο tray :D


Τεμέτερον νομίζω οτι το ποίμνιο λοξοδρομεί προς AMIGA μεριά. Βάλε τα δυνατά σου !!! :diablotin: :diablotin:
:animeek::animeek: τιιιιιιιιιιι? καλα λες:biglaugh::biglaugh::biglaugh: τεμετερον θα επαναφερω την ταξη:biglaugh::biglaugh:
 
Κοίτα φίλε μου, εμείς δεν μέναμε Αμερική. Και τα πράγματα τα περιγράφουμε όπως εκτυλίχθηκαν στην Ελλάδα, εδώ. όλα αυτά που αναφέρεις είναι ΤΕΧΝΙΚΩΣ άρτια και αληθή (καλά τι ελληνικά μιλάω σήμερα?) αλλά στην πράξη είδαμε ΠΟΛΥ λιγότερα από αυτά. Συγγνώμη που θα σου αντιπαρατεθώ και πάλι (ΠΑΝΤΑ ΦΙΛΙΚΑ) αλλά οι περισσότεροι τίτλοι του Jaguar παρέπεμπαν σε εποχή SNES & MegaDrive. Και μπορεί να προκάλεσε έκπληξη όταν βγήκε (λόγω tech specs) αλλά ξέρω πολλούς που τα πούλησαν 1,2 μήνες μετά γιατί τα παιχνίδια του ήταν από μέτρια ως κάκιστα...Υπήρξαν τίτλοι που "ξεχώριζαν" αλλά δεν ήταν αρκετοί για να σώσουν την πορεία της Atari. Θές πραγματική 64-bit κονσόλα με cartridge? Nintendo64. "Τα ράσα δεν κάνουν τον παπά" καλέ μου συν-αταρόβιε. Και αυτή την στιγμή που στο λέω, πάιζω Tempest2k στο Jaguar...Μην "χρυσώνουμε το χάπι"... Τα πράγματα πήγαν άσχημα για την Atari διότι έβγαζε ΦΟΒΕΡΟ hardware, αλλά (ίσως) δεν υπήρχαν καλοί προγραμματιστές για αυτό. Και φοβερό hardware χωρίς τίτλους είναι σαν να έχεις Lamborghini και να μην έχεις να της βάλεις βενζίνη για να πάρει μπρος..... :icon_cry: :icon_cry: :icon_cry:
 
το jaguar δεν εχει καμια μα καμια σχεση με snes και mega drive φιλε μου συνφοριτη,συνatariti (στο τελος θα βγουμε ξαδερφια:biglaugh::biglaugh::biglaugh:) πιστευεις οτι το doom, to alien vs predator,fight for life,kasumi ,ultra vortec, rayman,missile command 3d,iron soldier 1 kai 2, super burnout hover strike 1 και 2 ,myst, και αλλα παρα πολλα μπορουν να βγουνε σε 16 bit κονσολα πιστεψεμε οχι δεν γινετε,ειναι σαν να προσπαθεις να χωρεσεις εναν ελεφαντα σε μια lamborghini:biglaugh::biglaugh: ας μην τα ισοπεδονουμε ολα, ναι οντως δεν ηταν αυτο που περιμεναμε, αλλα οχι και να το εξισονουμε με 16 bit:)
 
Εγώ πάντως το έβαλα αγγελία με μερικά παιχνιδάκια και θα κρατήσω προς το παρόν το 2ο Jag με το cd του... AvP & Rayman συμφωνώ, όπως και το Primal Rage, παιχνιδάρες! Δεν μας έσωσαν όμως...
 
Στα μειονεκτηματα δυστηχως που εζησε αυτη η αδικοχαμενη κονσολα, ηταν και οτι η πανεξυπνη atari παρειχε μηδαμινη υποστηριξη στους σχεδιαστες / προγραμματιστες (πχ δινανε ενα manual της πλακας και ΜΗΔΕΝ μετεπειτα οταν αυτοι ζητουσαν περισοτερες πληροφοριες) οπως και επισης λογω του ιδιοτροπου hardware του, το οποιο οδηγησε σε πολλα μετρια παιχνιδια..

Οπως και σε μερικα απλα θεικα. Πχ Iron Soldier, 10 χρονια και βαλε παιχνιδι, εκτος του οτι παιζεται κανονικα, κανει πολλους προγραμματιστες του ps2 να ντρεποντε. Κριμα που η atari δεν ακολουθησε καποια πολυ βασικα πραγματα, και ουσιαστικα αφησε αυτο το πανισχυρο μηχανημα να πεθανει :(
 
Με εναν SH2 αντι για τον γερο-68000 που παρελυε το συστημα και με 4mb μνημη ακομα θα ηταν ενα πολυ δυνατο μηχανακι...ααααα αν ειχε και σοβαρα εργαλεια αναπτυξης βεβαιως βεβαιως!
 
Getta Robo είπε:
Στα μειονεκτηματα δυστηχως που εζησε αυτη η αδικοχαμενη κονσολα, ηταν και οτι η πανεξυπνη atari παρειχε μηδαμινη υποστηριξη στους σχεδιαστες / προγραμματιστες (πχ δινανε ενα manual της πλακας και ΜΗΔΕΝ μετεπειτα οταν αυτοι ζητουσαν περισοτερες πληροφοριες) οπως και επισης λογω του ιδιοτροπου hardware του, το οποιο οδηγησε σε πολλα μετρια παιχνιδια..Οπως και σε μερικα απλα θεικα. Πχ Iron Soldier, 10 χρονια και βαλε παιχνιδι, εκτος του οτι παιζεται κανονικα, κανει πολλους προγραμματιστες του ps2 να ντρεποντε. Κριμα που η atari δεν ακολουθησε καποια πολυ βασικα πραγματα, και ουσιαστικα αφησε αυτο το πανισχυρο μηχανημα να πεθανει :(
ετσι ακριβως ειναι :thumb: ειδικα το iron soldier 2 στο jaguar cd ειναι παιχνιδι που εβγαζε ματια 1995:animeek: αλλα και hover strike 2 επισης ηταν το πρωτο game console game που ειχε πανω απο 50000 texture πολυγωνα real time(1995 αρχες) και 24 bit color palet σε πληρη διαταξη) επισης για το doom τα λογια ειναι λιγα το θαυμα της χρονιας πισω στο 1993 νερο πιναν στο ονομα του παιχνιδιου οι απανταχου doom-maniacs, ενα ακομη παιχνιδι ηταν το kasumi ninja τι να πει κανεις 16,9 εκατ χρωματα για πρωτη φορα στην ιστορια, οσο για τα λογια του wally εχει απολυτο δικιο :thumb:
 
Πίσω
Μπλουζα