The solitary man who devoted his soul to the way of gamesToday, he comes again
He will punish those who do not play seriously
Their battered bodies will never forget!
Dreamcast 2 - Coming Q3 2009telamonas.stokos είπε:Ναι γιαυτο και σημερα λεω να παω να παρω μια απο τις καινουριες κονσολες της Sega....χμμμ ποια να διαλεξω αραγε(ς) ?
GTS οι πηγές σου είναι λανθασμένες. Η πληροφορία είναι στο "Ο Καιρός γαρ εγγύς 3", που αναφέρεται ολοκληρωτικά στην ανάσταση της παντοκρατορίας της Σέγας (Sega) :tease:gtsamour είπε:Tι.... το γράφει το βιβλίο του πατέρα Μάξιμου? Για το 2013 δεν ήταν?
Γιατί, πότε τελείωσε η πρώτη;gtsamour είπε:Zούμε για τη δευτέρα παρουσία του Dreamcast στη γή ¨...
Τοοοοοοοοοοσο φιλικό είναι αυτό το λειτουργικό τελικά ε; :suspect: oints:telamonas.stokos είπε:...ξυπνησα μουσκεμα στον ιδρωτα πανω στο pc που προσπαθω απο χτες να στρωσω το Arch Linux....ελεος...
καλε μου φιλε δεν ειναι ετσι ακριβως τα πραγματα(χιχιχιχι σιγα μην ελεγα οτι ειναι) εζησα στις ηνωμενες πολιτειες πολλα καλοκαιρια και αυτο που εχω να πω ειναι οτι δεν περνουσε μερα χωρις να διαφημιστει το jaguar σε ολη την Αμερικη(στην Ελλαδα η atari hellas κοιμοταν )οσο για το μηχανημα το ξαναλεω ειναι 64 bit,απλα ειχε και 16 bit 32 bit κια 64 bit επεξεργαστη, καποια παιχνιδια τρεχαν στον 16 bit(οπως zool 2, dragon story, pitfall κλπ)πολυ ανωτερος απο snes kai md μπορουσε να τρεξει 12000 colors ταυτοχρονα σε 60 frames me 1000000 pixels taytoxrona kai 5000 πολυγωνα) ο 32 bit επεξεργαστης οπου κυριως ολα εκει φτιαχνοντουσαν οπως πχ doom,nba jam t.e,tempest 2000,rayman,fight for life,iron soldier 2,myst κλπ αναφερω καθαρα 32 βιτ παιχνιδια ,ετρεχε με 16 ,9 εκατ χρωματα ταυτοχρονα 50000 πολυγωνα 850 εκατ, pixels στην οθονη, οσο για τον 64 bit επεξεργαστη δεν τον ειδαμε σε δραση ποτε :icon_cry: :icon_cry: ενα παιχνιδι μονο δειχνει και φωναζει 64 βιτ καπως το alien vs predator, οσο για το jaguar οταν βγηκε to 1993 αφισε αφωνο ολο τον τοτε gaming κοσμοfalcon030gr είπε:Η Atari (όπως και η Commodore), ήταν εταιρίες που έβγαζαν φοβερά μηχανήματα, είχαν ιδέες & πρωτότυπα πολύ μπροστά από την εποχή τους και ως συνήθως έπασχαν από μέτριο ως κάκιστο marketing. Η Atari δε, είχε τα ηνία σε αυτό τον τομέα. Δεν ξέρω, λες και περίμεναν ποιοι θα αγοράσουν τα μηχανηματά τους και δεν τους ενδιέφερε να τα διαφημίσουν σωστά για να ξέρει και το αγοραστικό κοινό πως βγήκε κάτι "καινούριο".... Έχω "χρυσοπληρώσει" από τους πρώτους εν Ελλάδει το Falcon030 (340k to '93), το Jaguar (150k το '94) & άλλα 150k το Cd drive ('95). Εγώ έχω να πω τα εξής. Ελλειπής υποστήριξη software, λίγοι τίτλοι (και οι καλοί πιο λίγοι...), ανύπαρκτη διαφήμιση...Όσο για το Jaguar, όταν άκουσα πως η Atari αποφάσισε να "εγκαταλείψει" την σειρά των home computers και να ρίξει όλο το βάρος της στο Jag, δεν μου άρεσε καθόλου σαν ιδέα.
Το μηχάνημα ήταν μια 16-bit κονσόλα με κάποια custom 32/64-bit chips. Και αυτό φαίνεται στα περισσότερα παιχνίδια. Και έχω αρκετά....Τι χρήση έχει να κάνεις εσωτερική επεξεργασία 64-bit, όταν το bus και η controller cpu (m68k) είναι 16-bit, είναι κάτι που μόνο η Atari μπορεί να μας εξηγήσει γιατί το έκανε...(βλέπε επίσης Falcon Ram: 24-bit access του 32-bit bus)..
Σημασία δεν έχει μόνο τι cpu "φοράς", αλλά σε τι bandwidth κάθεται και το πόση πληροφορία της μπορείς να μεταχειριστείς ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ...
Συγγνώμη αν ακούγομαι αρνητικός, αλλά όντας Atarόβιος από τα 3 (ναι 3!) μου χρόνια (με VCS 2600 Darth Vader), κάτοχος πολλών ST/STe, Falcon, Jaguar/JagCD, νομίζω πως αυτή είναι μέσες-άκρες η πικρή αλήθεια. Καλά μηχανήματα με ελλείψεις, που ΑΝ δεν τις είχαν, ίσως να είχε αλλάξει (έστω και λίγο..) η αγορά των υπολογιστών/consoles.....
Φιλικά
To κατέβασα για δοκιμή, αλλά στο 5λεπτο, άλλαξα δισκάκι στο traytelamonas.stokos είπε:Το Arch δεν ειναι λειτουργικο για νεους χρηστες, ειναι αλλο πραγμα.
Τεμέτερον νομίζω οτι το ποίμνιο λοξοδρομεί προς AMIGA μεριά. Βάλε τα δυνατά σου !!!jaguar-man είπε:καλε μου φιλε δεν ειναι ετσι ακριβως τα πραγματα(χιχιχιχι σιγα μην ελεγα οτι ειναι) εζησα στις ηνωμενες πολιτειες πολλα καλοκαιρια και αυτο που εχω να πω ειναι οτι δεν περνουσε μερα χωρις να διαφημιστει το jaguar σε ολη την Αμερικη(στην Ελλαδα η atari hellas κοιμοταν )οσο για το μηχανημα το ξαναλεω ειναι 64 bit,απλα ειχε και 16 bit 32 bit κια 64 bit επεξεργαστη, καποια παιχνιδια τρεχαν στον 16 bit(οπως zool 2, dragon story, pitfall κλπ)πολυ ανωτερος απο snes kai md μπορουσε να τρεξει 12000 colors ταυτοχρονα σε 60 frames me 1000000 pixels taytoxrona kai 5000 πολυγωνα) ο 32 bit επεξεργαστης οπου κυριως ολα εκει φτιαχνοντουσαν οπως πχ doom,nba jam t.e,tempest 2000,rayman,fight for life,iron soldier 2,myst κλπ αναφερω καθαρα 32 βιτ παιχνιδια ,ετρεχε με 16 ,9 εκατ χρωματα ταυτοχρονα 50000 πολυγωνα 850 εκατ, pixels στην οθονη, οσο για τον 64 bit επεξεργαστη δεν τον ειδαμε σε δραση ποτε :icon_cry: :icon_cry: ενα παιχνιδι μονο δειχνει και φωναζει 64 βιτ καπως το alien vs predator, οσο για το jaguar οταν βγηκε to 1993 αφισε αφωνο ολο τον τοτε gaming κοσμο
:animeek::animeek: τιιιιιιιιιιι? καλα λες τεμετερον θα επαναφερω την ταξηteflon είπε:To κατέβασα για δοκιμή, αλλά στο 5λεπτο, άλλαξα δισκάκι στο tray
Τεμέτερον νομίζω οτι το ποίμνιο λοξοδρομεί προς AMIGA μεριά. Βάλε τα δυνατά σου !!!
ετσι ακριβως ειναι ειδικα το iron soldier 2 στο jaguar cd ειναι παιχνιδι που εβγαζε ματια 1995:animeek: αλλα και hover strike 2 επισης ηταν το πρωτο game console game που ειχε πανω απο 50000 texture πολυγωνα real time(1995 αρχες) και 24 bit color palet σε πληρη διαταξη) επισης για το doom τα λογια ειναι λιγα το θαυμα της χρονιας πισω στο 1993 νερο πιναν στο ονομα του παιχνιδιου οι απανταχου doom-maniacs, ενα ακομη παιχνιδι ηταν το kasumi ninja τι να πει κανεις 16,9 εκατ χρωματα για πρωτη φορα στην ιστορια, οσο για τα λογια του wally εχει απολυτο δικιοGetta Robo είπε:Στα μειονεκτηματα δυστηχως που εζησε αυτη η αδικοχαμενη κονσολα, ηταν και οτι η πανεξυπνη atari παρειχε μηδαμινη υποστηριξη στους σχεδιαστες / προγραμματιστες (πχ δινανε ενα manual της πλακας και ΜΗΔΕΝ μετεπειτα οταν αυτοι ζητουσαν περισοτερες πληροφοριες) οπως και επισης λογω του ιδιοτροπου hardware του, το οποιο οδηγησε σε πολλα μετρια παιχνιδια..Οπως και σε μερικα απλα θεικα. Πχ Iron Soldier, 10 χρονια και βαλε παιχνιδι, εκτος του οτι παιζεται κανονικα, κανει πολλους προγραμματιστες του ps2 να ντρεποντε. Κριμα που η atari δεν ακολουθησε καποια πολυ βασικα πραγματα, και ουσιαστικα αφησε αυτο το πανισχυρο μηχανημα να πεθανει