Megadrive ή SNES; [και ολίγον από AMIGA πλέον]

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας telonio
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Imgema είπε:
ακόμα χειρότερα, το ότι τα fighting είναι το ίδιο καλά (η και καλύτερα ακόμα) με ένα κουμπί. Ειδικά το τελευταίο, όσο προσωπική άποψη και να είναι πρέπει να παραδεχτούμε ότι παραείναι εκκεντρική για να την μετρήσουμε.
Ωπα κατσε, που το ειπα εγω αυτα? ειπα οτι παιζεται μια χαρα με ενα κουμπι, και το παιχνιδι ειναι πολυ καλο στον τεχνικο τομεα, το ιδιο μπορει και καλυτερο απο του SNES/MD. Δεν ειπα οτι ειναι καλυτερος ο χειρισμος με ενα κουμπι, απλα οτι δεν ειναι κακος με ενα κουμπι.
 
mike είπε:
Ωπα κατσε, που το ειπα εγω αυτα? ειπα οτι παιζεται μια χαρα με ενα κουμπι, και το παιχνιδι ειναι πολυ καλο στον τεχνικο τομεα, το ιδιο μπορει και καλυτερο απο του SNES/MD. Δεν ειπα οτι ειναι καλυτερος ο χειρισμος με ενα κουμπι, απλα οτι δεν ειναι κακος με ενα κουμπι.
Είπες ότι βγαίνουν πιο εύκολα οι κινήσεις και τα fatalities ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων. Και υπέθεσα ότι θεωρείς καλύτερο τον χειρισμό έτσι.

Οσο για το αν είναι κακός ο χειρισμός σε ένα fighting ή όχι με 1 κουμπί, αυτό είναι κάτι που οι fans των fighting games μπορούν να στο διαβεβαιώσουν. Εγώ σαν παίκτης των MK 2-3 και των παλιών SF μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι ναι, είναι κακός ο χειρισμός ενός fighting game (που χρησιμοποιεί 5 κουμπιά και πάνω) όταν είσαι περιορισμένος με ένα κουμπί. Και όχι, ο συνδυασμός του μοχλού με το 1 κουμπί δεν βγάζει όλες τις κινήσεις, γιατί και στο SNES με τα 4 επιθετικά κουμπιά στο MK, υπάρχουν κι εκεί συνδυασμοί με τον σταυρό, πχ με το πίσω και την χαμηλή κλωτσιά κάνει σκούπα, με το πίσω και την ψιλή κλωτσιά κάνει την κλασσική γυριστή, με το κάτω και την ψιλή μπουνιά κάνει uppercut, με την χαμηλή κάνει άλλη κίνηση, χωρίς τον σταυρό, κάθε κουμπί κάνει άλλη κίνηση (απλή ψιλή κλωτσιά, απλή ψιλή μπουνιά, χαμηλή κλωτσιά κλπ) με το κάτω πάλι κάθε κουμπί έχει άλλη κίνηση και ανάλογα τον χαρακτήρα, ακόμα και με το μπροστά μπορεί κάποια κουμπιά να κάνουν άλλη κίνηση.

Με λίγα λόγια μιλάμε για 12-16 διαφορετικές επιθετικές κινήσεις τουλάχιστον, χωρίς να λαμβάνουμε υπόψιν τις εναέριες και τις special. Και αυτό στο Mortal Kombat 2. Το Street Fighter μπορεί να έχει ακόμα περισσότερες αφού έχει 6 επιθετικά κουμπιά (γρήγορα, μεσαία και δυνατά χτυπήματα) γιατί κάνεις άμυνα με το πίσω και με συνδυασμούς του σταυρού βγάζεις ένα σωρό κινήσεις. Και να μην μιλήσω ΚΑΝ για τα MK3, SF Alpha κλπ που έχουν και πολλά combos. Εκεί άστο, δεν είναι ούτε για να το συζητάμε για πλάκα.

Αρα λοιπόν δεν υπάρχει περίπτωση ούτε μία στο εκατομμύριο να παίξεις σωστά με ένα κουμπί. Τώρα αν εσένα σε βολεύει ή τα πολλά κουμπιά σου φαίνονται περίπλοκα είναι δικό σου θέμα βέβαια, όμως και πάλι δεν υπάρχει περίπτωση να είσαι ανταγωνιστικός με κάποιον που παίζει με τα κουμπιά που πρέπει, αφού ένας έμπειρος παίκτης χρησιμοποιεί σχεδόν όλες τις κινήσεις ανάλογα με την περίσταση. Και να σου θυμίσω το ότι το 6κουμπο pad στο Mega Drive βγήκε γιατί ακόμα και τα 3 κουμπιά δεν ήταν αρκετά για fighting games. Κι εμείς εδώ συζητάμε για 1 κουμπί!

Κι εμένα μου φαίνονται περίπλοκα τα flight sims ας πούμε αλλά αν ήθελα να τα παίζω υπεραπλουστευμένα σε σημείο που ουσιαστικά να παύουν να είναι sims, τότε πολύ απλά σημαίνει ότι, τα καλά έστω, fligh sims δεν είναι για μένα.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Other_Reality είπε:
@Imgema
Δεν ειπώθηκε ακριβώς το ότι είναι καλύτερη η Amiga επειδή είχε πειρατεία. Ήταν ένας απο τους σημαντικούς παράγοντες που συνέτειναν στην διάδοση των παιχνιδιών της και στην διαθεσιμότητά τους. Αν το αναλύσεις ελαφρά, βγάζεις νόημα απο κάτι τέτοιο. Τα fighting επίσης δεν είπε κανείς ότι είναι καλύτερα. Αναφέρθηκε η "αδυναμία" αυτή απο μερικούς, υπενθυμήσαμε το οτι κάτι τέτοιο δεν ενοχλούσε τους Amiga gamers ακριβώς γιατί ήταν ήδη συνηθισμένοι σε αυτό. Καλώς η κακώς. Και εμένα με ενοχλεί πολύ ο σταυρός, τον θεωρώ γελοίο τρόπο χειρισμού, και τα πλαστικά joypads snes/MD που τρίζουν με ανατριχιάζουν. Δεν θα πώ, όπως δεν είπα ότι το tomahawk είναι σαφέστατα ανώτερο, και ότι πάει και τελείωσε ! Αναγνωρίζω το ότι αυτά είναι, πολύς κόσμος έμαθε με αυτά, that's life ! Αναγκαστικά και εγώ με αυτά τα joypads έπαιξα/παίζω στις εν λόγω κονσόλες. Προσωπικά εξακολουθώ να λατρευω τα μεταλλικά joysticks, και όχι απλά δεν με ενοχλεί, αλλα το προτιμώ πολύ περισσότερο απο τα joypads.

@metalcandyman

Θα ήταν ποιο εποικοδομητικό τότε να μην επικρίνεις όταν κάτι σου είναι αδιάφορο, και να μην να σχολιάζεις έτσι ακυρωτικά. Τα υπόλοιπα παιδιά μπαίνουν στον κόπο να επιχειρηματολογησουν τουλάχιστον, ασχέτως αν τελικά συμφωνούμε η όχι. Το ίδιο και εγώ πιστεύω, και οι υπόλοιποι του Amigo-στρατοπέδου.
Tι ειναι πιο εποικοδομητικο για την παρτη μου ασε να το κρινω εγω.Τα οποια επιχειρηματα μου και οτι ειχα να πω γενικοτερα τα ειπα στο post μου στην σελιδα 23 και ανεφερα πραγματα για θεματα που γνωριζω και δεν μπορω να καθομαι και να γραφω και να γεμιζω σελιδες με τεχνικους ορους και καποια εξειδικευμενα θεματα για την amiga οπως κανουν οι Getta Robo και imgema γιατι σιγουρα εχουν μεγαλητερη εμπειρια απο μενα με την amiga και μπορει και να ειχαν κιολας στην κατοχη τους.ΑΔΙΑΦΟΡΗ με ειναι και το ξαναλεω γιατι τα arcades γοπυσταρω να τα παιζω αυθεντικα οπως και εκανα αλλα και γιατι προτιμω να τα παιζω στο mame που ειναι οτι καλητερο υπαρχει μετα τα arcades και οσο για της υπολοιπες ''παιχνιδαρες'' της amiga δεν με ενδιαφερουν καν γιατι μια ζωη με της κονσολες ειχα τα παντα δεν με ελειψε κατι αλλα απο την αλλη ασχετα αν με ειναι αδιαφορο η οχι και αφου το θεμα πηγε σε κονσολες vs amiga ειναι δεδομενο οτι θα γραψω θα ποσταρω και θα σχολιασω οταν κρινω εγω και κανενας αλλος οτι χρειζεται.Επειδη ομως δεν χρειαζεται προς το παρον δεν υπαρχει περιπτωση να ασχοληθω αλλο γιατι με καλυψαν σε ολα οι imgema και Getta Robo που γνωριζουν πολυ καλα το θεμα και φυσικα παρα πολυ καλητερα απο μενα.
 
Μα, δεν σε ρωτάει κανείς για το αν σου είναι αδιάφορη, ούτε προσπαθεί να σε πείσει να ενδιαφερθείς. Το να λες ότι "άστους μωρέ αφού οτι και να τους πεις αυτοί τα ίδια σου λένε" θεωρείς εσύ ότι είναι εποικοδομητικό δηλαδή ;

'Ντάξει, άντε να το δεχτώ και αυτό. Τα επιχειρήματα σου για τα περιστέρια τα θυμάμαι, όταν σου είπα για τα αμιγκάδικα, και ότι δεν έχω δει πότε σεγκάδικα /νιντεντάδικα, εκει που ελεγες για την διάδοση και οτι κανεις δεν την ήξερε την Amiga, πάλι δεν απάντησες. Άμα σου πώ εγώ τώρα που κολλάνε τα arcades ή τι σχέση έχει το ΜΑΜΕ με την κουβέντα, εγώ Amiga γουστάρω για μια ζωή θα συνεννοηθούμε δηλαδή ;
 
Ρε φιλε καταλαβαινεις τι γραφω η οχι;Διαβασε καλητερα εκεινο το post και μετα γραψε.Σε ειπα εγω οτι την amiga δεν την ηξερε κανεις σε ολοκληρη την ελλαδα και δεν το ξερω;Πως ειναι δυνατον να πω κατι που δεν ισχυει την στιγμη που δεν ειμαι 20 χρονων αλλα 33 και δεν κατεβηκα απο το διαστημα η ξυπνησα τωρα απο 30 χρονια ληθαργο για να μην ξερω τι γεινοταν.Σε μιλησα για εδω που μενω εγω για τον νομο αυτον και μετα συμφωνησε και ο sephirothson που ειπε το ιδιο και για την δραμα που μενει αυτος.Οτι η amiga ηταν διαδεδομενη στην αθηνα και γενικα σε μεγαλες πολεις δεν σημαινει οτι ηταν το ιδιο στην υπολοιπη ελλαδα που περα απο αυτους που μπορει να την ηξεραν η και να ειχαν ολοι οι αλλοι δεν την ηξεραν η απλα την γνωριζαν αλλα και ειχαν κονσολες σε συντριπτικο αριθμο παρα amiga.To παραδειγμα με τα περιστερια το εδωσα για να δειξω οτι εδω που μενω εγω δεν ασχολιοταν κανεις δεν ενδιεφερε κανεναν γιατι ολοι επαιζαν arcades στα μαγαζια η ειχαν καποια κονσολα.Τελως παντων δεν θα κατσω να μεταφραζψω αυτα που εγραψα λες και ειναι ιερογλυφικα και ουτε θα συνεχιζω το θεμα γιατι την καταληξη την ξερω και αυτη ειναι η μερικα edits η κανενα pm οποτε ας παω να παιξω κανενα Ghosts'n Goblins να γουσταρω και λογομαχηστε οσο θελετε με τα ατρανταχτα επιχειρηματα σας.
 
Καλά δεν λύνουμε και το Μεσανατολικό, είπαμε ! Το συζητάμε, όσο μπορούμε ήρεμα. Τα posts σου φυσικά και τα διάβασα και πιστεύω ότι δεν έκανα δική μου μετάφραση αλλά....anyway...

Mε τη σειρά μου και εγώ αποσύρομαι σιγά-σιγά, εξάλλου ήδη έχουμε πει τα πάντα. Ας αφήσω το MD και το Snes στην ησυχία τους, εγώ πάω να παίξω AGONY !!!

(Έλα Getta, πλάκα κάνω :P )
 
Imgema είπε:
Είπες ότι βγαίνουν πιο εύκολα οι κινήσεις και τα fatalities ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων. Και υπέθεσα ότι θεωρείς καλύτερο τον χειρισμό έτσι.
Οσο για το αν είναι κακός ο χειρισμός σε ένα fighting ή όχι με 1 κουμπί, αυτό είναι κάτι που οι fans των fighting games μπορούν να στο διαβεβαιώσουν. Εγώ σαν παίκτης των MK 2-3 και των παλιών SF μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι ναι, είναι κακός ο χειρισμός ενός fighting game (που χρησιμοποιεί 5 κουμπιά και πάνω) όταν είσαι περιορισμένος με ένα κουμπί. Και όχι, ο συνδυασμός του μοχλού με το 1 κουμπί δεν βγάζει όλες τις κινήσεις, γιατί και στο SNES με τα 4 επιθετικά κουμπιά στο MK, υπάρχουν κι εκεί συνδυασμοί με τον σταυρό, πχ με το πίσω και την χαμηλή κλωτσιά κάνει σκούπα, με το πίσω και την ψιλή κλωτσιά κάνει την κλασσική γυριστή, με το κάτω και την ψιλή μπουνιά κάνει uppercut, με την χαμηλή κάνει άλλη κίνηση, χωρίς τον σταυρό, κάθε κουμπί κάνει άλλη κίνηση (απλή ψιλή κλωτσιά, απλή ψιλή μπουνιά, χαμηλή κλωτσιά κλπ) με το κάτω πάλι κάθε κουμπί έχει άλλη κίνηση και ανάλογα τον χαρακτήρα, ακόμα και με το μπροστά μπορεί κάποια κουμπιά να κάνουν άλλη κίνηση.

Με λίγα λόγια μιλάμε για 12-16 διαφορετικές επιθετικές κινήσεις τουλάχιστον, χωρίς να λαμβάνουμε υπόψιν τις εναέριες και τις special. Και αυτό στο Mortal Kombat 2. Το Street Fighter μπορεί να έχει ακόμα περισσότερες αφού έχει 6 επιθετικά κουμπιά (γρήγορα, μεσαία και δυνατά χτυπήματα) γιατί κάνεις άμυνα με το πίσω και με συνδυασμούς του σταυρού βγάζεις ένα σωρό κινήσεις. Και να μην μιλήσω ΚΑΝ για τα MK3, SF Alpha κλπ που έχουν και πολλά combos. Εκεί άστο, δεν είναι ούτε για να το συζητάμε για πλάκα.

Αρα λοιπόν δεν υπάρχει περίπτωση ούτε μία στο εκατομμύριο να παίξεις σωστά με ένα κουμπί. Τώρα αν εσένα σε βολεύει ή τα πολλά κουμπιά σου φαίνονται περίπλοκα είναι δικό σου θέμα βέβαια, όμως και πάλι δεν υπάρχει περίπτωση να είσαι ανταγωνιστικός με κάποιον που παίζει με τα κουμπιά που πρέπει, αφού ένας έμπειρος παίκτης χρησιμοποιεί σχεδόν όλες τις κινήσεις ανάλογα με την περίσταση. Και να σου θυμίσω το ότι το 6κουμπο pad στο Mega Drive βγήκε γιατί ακόμα και τα 3 κουμπιά δεν ήταν αρκετά για fighting games. Κι εμείς εδώ συζητάμε για 1 κουμπί!

Κι εμένα μου φαίνονται περίπλοκα τα flight sims ας πούμε αλλά αν ήθελα να τα παίζω υπεραπλουστευμένα σε σημείο που ουσιαστικά να παύουν να είναι sims, τότε πολύ απλά σημαίνει ότι, τα καλά έστω, fligh sims δεν είναι για μένα.
Θες να σου πω κατι να σε κουφανω: εαν παιξουμε διπλο, εσυ με 5 κουμπια και εγω με 1, ειναι σιγουρο οτι θα χασεις XA-XA. Απλα ειναι πιο απλοικο, αλλα αυτο δεν λεει τιποτα, δεν σου εγραψα ποτε οτι ειναι καλυτερος ο χειρισμος με 1 κουμπι, εαν γυρισεις καμια δεκαρια σελιδες πισω θα δεις οτι ελεγα οτι ειναι πιο ευκολο. Αλλο πραγμα πιο ευκολο, αλλο πραγμα καλυτερο. Και στην Α500 το παιχνιδι ειναι πολυ καλο οπως σου ξαναλεω, παρα το οτι εχει μονο 1 ή 2 κουμπια. Και δεν αναφερω οτι ειναι καλυτερο επειδη εχει 1 κουμπι, πουθενα δεν το λεω αυτο. Στο συγκρητικο που ειχα γραψει, δεν ειχα καν γραψει τοτε το 2010 οτι ειναι καποια εκδοση καλυτερη, τις ειχα βγαλει ισοπαλες. Και απλα αντιγραφω ενα κομματι στο τελος του συγκριτικου "Η Α500 συμμετείχε σε 16 αγώνες με 8 νίκες, 3 ισοπαλίες και 5 ήττες". Να σου πω σε ποια παιχνιδι ειχα βγαλει χειροτερη την Α500: στα prince of persia, desert strike, jungle strike, road rush, golden axe. Και στο γραφω αυτο για να σου πω οτι εβγαζα καλυτερο το desert strike/jungle strike στο MD μονο επειδη ειχε 3 κουμπια ενω στην Α500 ειχε 1, παρολο που τα γραφικα ηταν καλυτερα στην Α500 και ειδικα οι sampling ομηλιες δεν υπηρχαν στο MD. Αρα δεν ειμαι παντα κατα των πολλων κουμπιων του joypad.
 
mike είπε:
Θες να σου πω κατι να σε κουφανω: εαν παιξουμε διπλο, εσυ με 5 κουμπια και εγω με 1, ειναι σιγουρο οτι θα χασεις XA-XA.
ωωωω, αυτό θα ήθελα πάρα πολύ να το δω, δυστυχώς δεν γίνεται όμως, ακόμα και αν έβαζες ένα pad με πολλά κουμπιά στη Amiga, το ίδιο το παιχνίδι δεν είναι σχεδιασμένο να τα αναγνωρίζει οπότε πάλι με 1 κουμπί θα έπαιζα... :P

Αν θες όμως μπορούμε να παίξουμε στο MD, εσύ με 3 κουμπιά (το λιγότερο που μπορείς να έχεις "δυστυχώς") κι εγώ με το 6-κουμπο. ;)
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Το ξερω οτι δεν γινεται.

Στην Α500 υποστηριζει και 2 κουμπια, απλα ενημερωτικα το λεω.

Θεωρητικα θα σε κερδιζα, εαν παιζαμε την εκδοση MD ή SNES, αλλα να μπορουσε να συνδεθει επανω tomahawk και οι κινησεις να γινονται οπως στην Α500. Παλι προς απλη ενημερωση σου, η "κατω light κλωτσια", αυτη που ο παικτης σηκωνει μονο το ενα ποδι και χτυπαει χωρις να προκαλεσει μεγαλη ζημια, στην Α500 γινεται πατωντας "κατω" και απο την κατω θεση κανεις διαγωνια "κατω/μπροστα", δηλαδη χωρις καν το κουμπι ΛΟΛ !!!!
 
Πολλά παιχνίδια χρησιμοποιούσαν μόνο τον μοχλό για κινήσεις χωρίς κουμπί. Με πρωταθλητές το IK+ και το Panza Kick Boxing. (Το ξέρω είπα θα σταματήσω αλλά με τρώει...) Ειδικά το IK+ είναι μαγεία στο gameplay. Aλλα είπαμε, είναι λογικό οι κονσολάδες να μην το διανοούνται αυτό΄!
 
mike είπε:
Το ξερω οτι δεν γινεται.Στην Α500 υποστηριζει και 2 κουμπια, απλα ενημερωτικα το λεω.

Θεωρητικα θα σε κερδιζα, εαν παιζαμε την εκδοση MD ή SNES, αλλα να μπορουσε να συνδεθει επανω tomahawk και οι κινησεις να γινονται οπως στην Α500. Παλι προς απλη ενημερωση σου, η "κατω light κλωτσια", αυτη που ο παικτης σηκωνει μονο το ενα ποδι και χτυπαει χωρις να προκαλεσει μεγαλη ζημια, στην Α500 γινεται πατωντας "κατω" και απο την κατω θεση κανεις διαγωνια "κατω/μπροστα", δηλαδη χωρις καν το κουμπι ΛΟΛ !!!!
Μου αρέσει που υποθέτεις ότι θα κερδίσεις ενώ δεν ξέρεις καν πόσο ο άλλος το ξέρει... Υποθέτουμε πάντα ότι έχουμε το ίδιο skill και με αυτό σαν κρατούμενο λέω ότι θα ήταν πιο εύκολο για μένα να κερδίσω. Γιατί πρώτων εγώ θα είχα περισσότερες κινήσεις άμεσα και δεύτερον, τον σταυρό τον χρησιμοποιείς ξεχωριστά από επιθέσεις και για να ελέγχεις την απόσταση συνέχεια. Είναι πιο γρήγορο να έχεις πατημένη την κατεύθυνση που θες και απλά να κάνεις μία κίνηση με ένα κουμπί, από το να αφήνεις το δεξιά πχ για να κατεβάσεις τον μοχλό ώστε να κάνεις την "διαγώνια κίνηση" χωρίς κουμπί. Ακόμα και ο flash να είσαι, έχει διαφορά.

Other_Reality είπε:
Πολλά παιχνίδια χρησιμοποιούσαν μόνο τον μοχλό για κινήσεις χωρίς κουμπί. Με πρωταθλητές το IK+ και το Panza Kick Boxing. (Το ξέρω είπα θα σταματήσω αλλά με τρώει...) Ειδικά το IK+ είναι μαγεία στο gameplay. Aλλα είπαμε, είναι λογικό οι κονσολάδες να μην το διανοούνται αυτό΄!
Αλλο το δεν μπορούμε να το καταλάβουμε και άλλο το αν το δεχόμαστε σαν καλό τρόπο χειρισμού. Είναι σαν λες σε έναν ραλίστα ότι με τις αυτόματες ταχύτητες του Smart έχεις τον ίδιο έλεγχο του αυτοκινήτου που έχεις και με τις manual. Φυσικά και ο άνθρωπος θα σκαλώσει τελείως.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Για να σκεφτω... μιλας μονο για beat em up ? το brutal paws δεν ειχε κινησεις χωρις κουμπι?

@imgema : και ομως ειναι πιο ευκολο, εννοειται οτι θα παιζει καποιος με τις κυριοτερες κινησεις, οχι ολες στην Α500.

Και τωρα που μιλαμε για διπλο, γιατι μου φαινεται οτι το ΜΚ2 ειναι πολυ χειροτερο διπλό απο το SF2 ? μονο εγω το νομιζω? γενικα τα ΜΚ ειναι χειροτερα διπλά απο τα SF.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ντάξει, μισοχαριτολογώντας το είπα ! Το gameplay του IK+ είναι τόσο fluid όσο δεν πάει πάντως, δοκίμασε το με Joystick για να καταλάβεις !
 
ik+...άντε να τους πεις τώρα ότι είναι παιχνίδι του 1987....τρομερό gameplay
 
mike είπε:
@imgema : και ομως ειναι πιο ευκολο, εννοειται οτι θα παιζει καποιος με τις κυριοτερες κινησεις, οχι ολες στην Α500.
Ακριβώς γι αυτό θα έχανες. Δεν έχεις ιδέα πόσες κινήσεις "απλές" που δεν μπορείς καν να χρησιμοποιήσεις στην Amiga, μπορεί να είναι εξαιρετικά counters. Τις κινήσεις δεν τις βάζουνε στην τύχη, υπάρχει λόγος που υπάρχουν. Αν παίζεις μόνο με τις βασικές/δυνατές κλπ, είσαι χαμένος, τουλάχιστον από κάποιον ξέρει να χρησιμοποιεί όλες τις κινήσεις.

Και τωρα που μιλαμε για διπλο, γιατι μου φαινεται οτι το ΜΚ2 ειναι πολυ χειροτερο διπλό απο το SF2 ? μονο εγω το νομιζω? γενικα τα ΜΚ ειναι χειροτερα διπλά απο τα SF.
Απλά το hit detection δεν είναι τόσο καλό όσο στο SF. Και έχει και κάποια glitches/bugs/exploits παραπάνω. Υπάρχουν φορές που τα χτυπήματα περνάνε μέσα από τον αντίπαλο, φορές που η προτεραιότητα των χτυπημάτων είναι άντε γεια, κλπ. Επίσης είναι πιο δύσκολο να νικήσεις πατώντας randomly κουμπιά στο SF από ότι στα MK.


spyros_s είπε:
ik+...άντε να τους πεις τώρα ότι είναι παιχνίδι του 1987....τρομερό gameplay
Ναι αλλά είναι και ένα παιχνίδι πιο παλιό, σχεδιασμένο εξαρχής να παίζει με πιο λίγα κουμπιά. Δεν έχει τις κινήσεις και τα combos που έχει ένα πιο σύγχρονο και εξελιγμένο fighting. Δεν μιλάμε για Spectrum, NES και C64 εδώ πέρα. Μιλάμε για Amiga, ένα μηχάνημα πολύ πιο εξελιγμένο, που μπορεί να παίζει εξελιγμένα παιχνίδια υποτίθεται, όπως fighting με πολλές κινήσεις ας πούμε και συγκρίνεται με SNES/MD.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Other_Reality είπε:
@Getta
Το ότι παρακινήθηκες να (ξανα)ψάξεις την Amiga για μένα είναι καλό. Είμαι σίγουρος ότι και για σένα θα είναι καλό ! Για τα ποδοσφαιράκια, ξαφνικά να πεταχτούμε στο Pro του σήμερα, δεν νομίζεις οτι είναι υπερβολή ; Δεν μίλησα για τα σημερινά. To οτι ανέφετα δυο ρετρό παιχνίδια κολοσσούς για τα οποία υπάρχουν hardcore κοινότητες με ετήσια παγκόσμια τουρνουά, στην Amiga, εξακολουθεί να μένει επιχείρημα που δεν αντικρούστηκε με τίποτα. Δεν υπάρχει κιόλας, σε καμμία ρετρό πλατφόρμα κάτι αντίστοιχο. Περιμένω να δώ τα γραφόμενα σου περι Mega Drive πάντως, θέλω να δείξω λίγο περισσότερο ενδιαφέρον, ελπίζω να με πείσεις!
Εχω αυτες τις μερες τον WinUAE μαχημο και συνεχιζω. Δεν αμφιβαλα ποτε για την ποιοτητα των παιχνιδιων της Amiga, αλλα μιας και οι γνωσεις μου ειναι αρκετα περιορισμενες ψαχνω για οχι και τοσο γνωστα καλα της παιχνιδια.

Περι των kick-off & sensible soccer. Ναι σεβομαι στο οτι υπαρχει κοσμος που εχει αναδειξει το παθος του σε τοσου ψηλου επιπεδου διοργανωσεις, αλλα εχει πολυ μικρο αντικτυπο πανω στο πως βλεπω τα παιχνιδια και το κατα ποσο με ιντριγκαρουν πραγματικα για να ασχοληθω εναντι του Super Sidekicks που λατρευω. Σημειωτεων, μιλησα γενικοτερα για ποδοσφαιρακια, σαφως και εχουν πολυ μικρη σχεση σαν συλληψη και υλοποιηση πανω στο παιχνιδι τους. Αλλα αφου με διασκεδαζει και με ενδιαφερει περισσοτερο θα σταθω εκει. Περι των αριθμων τωρα, οπως υπαρχουν αλλα χιλια δυο πραγματα σε τομεις και δραστηριοτητες οπου δεν με αγγιζουν, και δεν εχω σχεση με αυτες, ετσι αναλογως δεν με ενδιαφερουνε οι αριθμοι αυτων που ασχολουντε. Μπραβο ομως στον Alkis21 που το σηκωσε και πολυ το χαρηκα!

Για το Mega Drive εχω αρκετες ιδεες, ελπιζω να βγει καλο, και να κανετε και εσεις που κατεχετε την Commodore κατι αντιστοιχο.

Shinobi είπε:
Μπορουσαν να φτιάξουν εκδόσεις πολύ κοντά στα arcade και πιο πολύχρωμες από το megadrive αλλά είτε δεν τους έδιναν τα original γραφικά για να προωθήσουν τις κονσόλες είτε απαιτούσε χρήμα που μάλλον δεν ήθελαν να ριξουν.
Η Amiga σε ωμη και μονο ισχυ, ειχε τεραστιες δυνατοτητες στα παιχνιδια. Αλλα αμφιβαλω εαν ποτε την πηρανε πραγματικα στα σοβαρα οπως επρεπε. Μιλοντας παντα για παιχνιδια, δεν γνωριζω εαν εφτασε καποιο παιχνιδι κοντα στο 100% των δυνατοτητων της. Οπου ηταν αναμφιβολα ισχυροτερη. Αντε πες οτι ενταξει, οτι η Nintendo και η Sega ειχανε πιασει απο το χερακι μεγαλες εταιριες και βγαζανε παιχνιδια μονο αυτες. Η ιδια η Commodore ομως τι εκανε;

Other_Reality είπε:
Mε τη σειρά μου και εγώ αποσύρομαι σιγά-σιγά, εξάλλου ήδη έχουμε πει τα πάντα. Ας αφήσω το MD και το Snes στην ησυχία τους, εγώ πάω να παίξω AGONY !!!(Έλα Getta, πλάκα κάνω :P )
Εξιλεωση με τουλαχιστον δεκα παιχνιδια Battle Squadron για την υβρις!
 
Imgema είπε:
Αλλο το δεν μπορούμε να το καταλάβουμε και άλλο το αν το δεχόμαστε σαν καλό τρόπο χειρισμού. Είναι σαν λες σε έναν ραλίστα ότι με τις αυτόματες ταχύτητες του Smart έχεις τον ίδιο έλεγχο του αυτοκινήτου που έχεις και με τις manual. Φυσικά και ο άνθρωπος θα σκαλώσει τελείως.
Επειδή έδωσες πολύ καλή πάσα, αυτό ακριβώς είναι το παράδειγμα είναι που ήθελα να δώσω. Αντίθετα όμως ! Δηλαδή, σε εμένα η "μαγκιά" του ραλίστα φαίνεται στο μονόκουμπο χειρισμό, αφού εκεί πρέπει να κάνει περισσότερες μανούβρες για να πάρει καλά τις στροφές. Αν δείς έναν που παίζει με Tomahawk στο χέρι το Sensible, το Kick Off 2 και το ΙΚ+ (και αρκετά ακόμη), ακόμη και οι κινήσεις με την ταχύτητα, την ακρίβεια και την δεξιοτεχνία που εκτελούνται φέρνουν πιο πολύ στον πραγματικό λεβιέ του αυτοκινήτου. Δεν έχει σταυρό το Impreza στις ταχύτητες ! Αντίθετα τα πολλά πλήκτρα σημαίνουν και αυτοματοποίηση, και περιορισμό στις μανούβρες, αφού και το ίδιο το joypad δεν βοηθάει. Βασικά είναι και ο κύριος λόγος που οι σύγχρονες κονσόλες έχουν αναλογικά mini-joysticks (thumbsticks πως τα λένε)

Φυσικά, η απόλαυση είναι μεγαλύτερη όταν επιτυγχάνεται με τον μοχλό η "μανούβρα", παρά με δύο κουμπιά πατημένα ταυτόχρονα. Άλλα, είπα, προσωπικά μιλάω (αν και πιστεύω οτι αντιπροσωπεύει και άλλους αυτό,ας εκφραστεί όποιος θέλει). Δεν σημαίνει βίτσιο αυτό, αλλα άλλου είδους ευχαρίστηση απο το gameplay.

Πρέπει βεβαίως και τα παιχνίδια να προγραμματίζονται αντίστοιχα, στην Αmiga κυρίως έτσι γινόταν, και ίσως και να είναι ο λόγος που μου αρέσουν τόσο. Αν δηλαδή, κανείς δεν είχε joysticks και είχαμε όλοι joypads, τότε αλλιώς θα είχαν τα πράγματα, και αλλιώς θα ήταν και το software και πάει λέγοντας. Οπότε όταν οι αμιγκάδες εννοούν ότι αυτός ο χειρισμός είναι καλύτερος, ουσιαστικά σου λένε ότι έτσι έμαθαν να φχαριστιούνται τα games (και με το ποντίκι αλλά και με το πληκτρολόγιο). Πιθανότατα αυτό θα πούν και οι 8bitοι home φαν, αν είχαν μπροστά τους το ερώτημα π.χ Commodore 64 vs NES vs Master System (φαντάζομαι !)
 
Χρησιμοποίησα το παράδειγμα αυτό για να τονίσω ότι με περισσότερα κουμπιά έχεις καλύτερο έλεγχο και όλες τις κινήσεις προφανώς. Εχεις καλύτερο εργαλείο, πως αλλιώς να το εξηγήσω. Δεν μιλάω για σταυρό VS μοχλό. Μιλάω για το πόσες κινήσεις μπορείς να κάνεις ταυτόχρονα άμεσα. Αν δεν σου αρέσει ο σταυρός, έχεις την επιλογή να πάρεις ένα arcade stick, κυκλοφορούσαν ένα σωρό για κονσόλες και μάλιστα πολύ καλά. Αλλά είχαν όμως όλα 6 κουμπιά. Από ένα σημείο και μετά 4-5 κουμπιά ήταν το ελάχιστο πια. Εξελίχθηκαν τα games. Δεν μιλάω για παλιά παιχνίδια του 80 κάτι που παίζανε με 1 κουμπί. Μιλάω για πιο σύγχρονα fighting.

Το MK2 ήταν σχεδιασμένο να παίζει με 5 κουμπιά. Ετσι το έβγαλε η μαμά του στα arcade. Δεν έχει σημασία αν με διάφορες πατέντες, shortcuts, κομμένες κινήσεις κατάφερε να βγει και στην Amiga σε ημι-playable μορφή. Αν μαθαίνατε το παιχνίδι στην κονσόλα ή στο Arcade δεν υπήρχε περίπτωση να γυρνάγατε στην έκδοση της Amiga. Eκτος και αν τα fighting (τα σύγχρονα τουλάχιστον) δεν είναι το genre που προτιμάτε.

Και μιας και το έφερε η κουβέντα, μπορείτε να φανταστείτε το MK3 με 1 κουμπί? Θα μπορούσαν όλα αυτά τα combos να υπάρξουν σε μία έκδοση της Amiga?
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Oχι δεν θα μπορουσαν, οπως δεν μπορουσε να βγει και το NBA JAM (και αυτος ειναι ο λογος που δεν βγηκε) οπως και για αυτο δεν βγηκαν σοβαρα simulators στις κονσολες.
 
Το παρον αλλιως κινησε και αλλιως η ζωη το πηγε που ελεγε και το παλαιον ασμα κλειδωνει να ξεκουραστει και συνεχιζουμε σε δυο καθαρα θρεντς .

 


[h=1]Megadrive ή SNES; Part II[/h]

[h=1]Amiga VS 16 Bit Κονσόλες[/h]

Eνα απο τα συμπερασματα που βγηκαν απο αυτο το θρεντ ειναι οτι οι ιδιοι που το εβγαλαν απο την πορεια του οι ιδιοι ζητανε τωρα να επανελθει ον τοπικ.
 
Πίσω
Μπλουζα