Είπες ότι βγαίνουν πιο εύκολα οι κινήσεις και τα fatalities ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων. Και υπέθεσα ότι θεωρείς καλύτερο τον χειρισμό έτσι.
Οσο για το αν είναι κακός ο χειρισμός σε ένα fighting ή όχι με 1 κουμπί, αυτό είναι κάτι που οι fans των fighting games μπορούν να στο διαβεβαιώσουν. Εγώ σαν παίκτης των MK 2-3 και των παλιών SF μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι ναι, είναι κακός ο χειρισμός ενός fighting game (που χρησιμοποιεί 5 κουμπιά και πάνω) όταν είσαι περιορισμένος με ένα κουμπί. Και όχι, ο συνδυασμός του μοχλού με το 1 κουμπί δεν βγάζει όλες τις κινήσεις, γιατί και στο SNES με τα 4 επιθετικά κουμπιά στο MK, υπάρχουν κι εκεί συνδυασμοί με τον σταυρό, πχ με το πίσω και την χαμηλή κλωτσιά κάνει σκούπα, με το πίσω και την ψιλή κλωτσιά κάνει την κλασσική γυριστή, με το κάτω και την ψιλή μπουνιά κάνει uppercut, με την χαμηλή κάνει άλλη κίνηση, χωρίς τον σταυρό, κάθε κουμπί κάνει άλλη κίνηση (απλή ψιλή κλωτσιά, απλή ψιλή μπουνιά, χαμηλή κλωτσιά κλπ) με το κάτω πάλι κάθε κουμπί έχει άλλη κίνηση και ανάλογα τον χαρακτήρα, ακόμα και με το μπροστά μπορεί κάποια κουμπιά να κάνουν άλλη κίνηση.
Με λίγα λόγια μιλάμε για 12-16 διαφορετικές επιθετικές κινήσεις τουλάχιστον, χωρίς να λαμβάνουμε υπόψιν τις εναέριες και τις special. Και αυτό στο Mortal Kombat 2. Το Street Fighter μπορεί να έχει ακόμα περισσότερες αφού έχει 6 επιθετικά κουμπιά (γρήγορα, μεσαία και δυνατά χτυπήματα) γιατί κάνεις άμυνα με το πίσω και με συνδυασμούς του σταυρού βγάζεις ένα σωρό κινήσεις. Και να μην μιλήσω ΚΑΝ για τα MK3, SF Alpha κλπ που έχουν και πολλά combos. Εκεί άστο, δεν είναι ούτε για να το συζητάμε για πλάκα.
Αρα λοιπόν δεν υπάρχει περίπτωση ούτε μία στο εκατομμύριο να παίξεις σωστά με ένα κουμπί. Τώρα αν εσένα σε βολεύει ή τα πολλά κουμπιά σου φαίνονται περίπλοκα είναι δικό σου θέμα βέβαια, όμως και πάλι δεν υπάρχει περίπτωση να είσαι ανταγωνιστικός με κάποιον που παίζει με τα κουμπιά που πρέπει, αφού ένας έμπειρος παίκτης χρησιμοποιεί σχεδόν όλες τις κινήσεις ανάλογα με την περίσταση. Και να σου θυμίσω το ότι το 6κουμπο pad στο Mega Drive βγήκε γιατί ακόμα και τα 3 κουμπιά δεν ήταν αρκετά για fighting games. Κι εμείς εδώ συζητάμε για 1 κουμπί!
Κι εμένα μου φαίνονται περίπλοκα τα flight sims ας πούμε αλλά αν ήθελα να τα παίζω υπεραπλουστευμένα σε σημείο που ουσιαστικά να παύουν να είναι sims, τότε πολύ απλά σημαίνει ότι, τα καλά έστω, fligh sims δεν είναι για μένα.