Megadrive ή SNES; Part II

Aardvark

Retromaniax Co-Founder
Joined
26 Σεπ 2006
Μηνύματα
14.884
Αντιδράσεις
3.874
[h=1]Megadrive ή SNES; [και ολίγον από AMIGA πλέον][/h]

Οriginal Post by Telonio.

Παρ'ολλο που και οι δυο κονσόλες διέθεταν 16bit επεξεργαστές, το SNES της Nintendo ήταν ένα σκαλί παραπάνω τεχνικά απο το MEGADRIVE της SEGA. Φανατικούς υποστηρικτές είχαν και έχουν ακόμα. Αν και ποτέ δεν συμπάθησα τον Mario της Nintendo πάντα προτιμούσα τον Sonic τελικά είχα αγοράσει τότε το SNES. Δεν είχα δει πολλά παιχνίδια στο Megadrive αλλά είχα ξεχωρίσει τα Sonic, Golden axe και Ghouls'n'ghosts. Βέβαια με κέρδισαν τα Starwing, Axelay και StarWars στο SNES το οποίο και αγόρασα.
Εσείς ποιά απο τις δύο κονσόλες προτιμάτε;
 
Με κριτήριο τα παιχνίδια και τα περισσότερα χρώματα θα έλεγα SNES με μικρό προβάδισμα από το Mega Drive. Επίσης σε κάποια παιχνίδια όπως το Street Fighter 2 παρατήρησα καλύτερη μουσική επένδυση (καλύτερα μπάσα) από εκείνα στο Mega Drive. Ναι μεν και οι δύο κονσόλες ήταν 16bit αλλά μην ξεχνάμε ότι το Mega Drive λανσαρίστηκε μερικά χρόνια νωρίτερα με ότι αυτό συνεπάγεται. Από την άλλη το Mega Drive κυκλοφόρησε πολλά add on μηχανήματα το οποίο ήταν και καλό και κακό. Για κάποιον π.χ. που δεν είχε CD player εκείνη την εποχή, ένα Mega CD θα ήταν ότι έπρεπε ώστε και να παίζει παιχνίδια και να ακούει μουσική στην τιβί του.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ενα απο τα μεγαλυτερα debate στον χωρο ηταν ποια εκδοση ηταν καλυτερη του Alladin,ο designer του παιχνιδιου δινει φως στην συγκεκριμενη διαμαχη με νικητη το Μega Drive.




aladdin_sega_genesis.0_cinema_720.0.jpg

"If I didn't actually make [the SNES game], I would probably buy the Genesis one," Mikami told Polygon in an interview. "Animation-wise, I think the Genesis version's better. The Genesis version had a sword, actually. I wanted to have a sword."Mikami also docks the Capcom-published version for another reason: the lack of The Genie on the Super Famicom version's box art. The Genie appears in the North American-published version of the SNES game's box art, but the Japanese release featured only Aladdin, Abu and the Magic Carpet on its cover."Originally, the front of the Super Famicom package had a genie on it," Mikami said. "Disney said no to that, so we had to move the genie to the back of the package in a smaller size. But the Sega version, they had the genie on the front."

The decision to downplay the presence of The Genie on the Super Famicom box may have had something to do with voice actor Robin Williams' dispute with Disney at the time. After the film's release, the actor publicly bristled after Disney used his character's likeness in promotional materials.

"That put the use of the Genie as 'sensitive' during those discussions," said David Perry, designer of the Genesis version of Disney's Aladdin and founder of Gaikai.
http://www.polygon.com/2014/2/20/5431778/aladdin-genesis-vs-super-nintendo-shinji-mikami-dave-perry

Ασε το animation που λεει ο αλλος,το οτι αντι για σπαθι η Νιντυ για να μην κοπεις και τραυματιστεις σου ειχε να πετας μηλα δεν σε πειραξε.
tinysmile_tongue_t.png
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Δεν νομιζω οτι ηταν debate το συγκεκριμενο , δυστηχως για εμας που ειχαμε Snes το Aladdin του Mega Drive ηταν πολυ καλυτερο! Παλι καλα υπηρχαν και φιλοι που ειχανε Mega Drive και το παιξαμε εκει :D . Ενδιαφερον αρθρο παντως.

Aardvark είπε:
Ασε το animation που λεει ο αλλος,το οτι αντι για σπαθι η Νιντυ για να μην κοπεις και τραυματιστεις σου ειχε να πετας μηλα δεν σε πειραξε. :p
Χαχαχαχαχα Εγω παντως επαιξα πρωτα την MegaDrive εκδοση πριν κανω παρω Snes αρα ημουν Hardcore απο τοτε ,παιζοντας την καλυτερη εκδοση :p .
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
καλά όλα αυτά αλλά η amiga....(αστειεύομαι!!! :p )
 
Όποια κονσόλα είχε ο καθένας,λογικό ειναι και αυτήν να υποστηρίζει.Τις περισσότερες φορές δεν κρίνουμε αντικειμενικά,κάτι το οποιο εν μέρη είναι λογικό καθώς ο καθένας μας έχει σχηματίσει μία εικόνα που συνδέει το παρελθόν(άρα μιλάμε και για νοσταλγία) και τις ώρες που έχουμε περάσει μπροστά στην τηλεόραση(δλδ με ευχάριστες ώρες/στιγμές)Να πώ την αλήθεια δέν περίμενα απο τον johnny19818 να πάρει το μέρος του snes :p Εδώ ένα ενδιαφέρον κανάλι που συγκρίνει παιχνίδια ανάμεσα στις 2 κονσόλες

http://www.youtube.com/channel/UC4Cza8wE3HGa4tq3WuwmbKw
 
sephirothson είπε:
Να πώ την αλήθεια δέν περίμενα απο τον johnny19818 να πάρει το μέρος του snes :p
Ωπ τι έχουμε εδώ; Μου βγήκε η ταμπέλα του Αντι-Nintendo :) ; Έχω δηλώσει ότι ούτε Segaκιας είμαι ούτε Nintendάκιας. Εξάλλου από τις 2 κονσόλες του συγκριτικού το SNES ήταν η κονσόλα που έπιασα πρώτα στα χέρια μου η οποία τώρα βέβαια είναι στο πατρικό χιλιόμετρα μακριά και μόνο το Multi Mega έχω από 16bit. Και οι δύο κονσόλες έχουν τα συν και τα πλήν τους. Βέβαια, όπως έχω ήδη τοποθετηθεί με ξενερώνει το MD με τα ξεθωριασμένα χρώματα και δεν μπορώ να αποφύγω τη σύγκριση σε παιχνίδια όπως το NBA JAM, Mortal Kombat, Street Fighter κτλ. Από την άλλη πάλι υπάρχουν παιχνίδια που δε δίνεις σημασία για τα χρώματα όπως το Aladdin, αλλά και το Super Street Fighter 2 τα οποία τα θεωρώ πιο playable από αυτά στο SNES.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
H πλάκα είναι ότι το Aladdin στο SNES ήταν ένα καλό παιχνίδι από την Capcom αλλά στο MD ήταν τόσο καλό και οπτικά τόσο πιο κοντά στο cartoon που απλά εξαφάνισε την SNES έκδοση από τον χάρτη.

Εγώ έχω ξαναπεί ότι εκείνη την εποχή μου άρεσε περισσότερο το MD, μέχρι που βγήκαν τα Sυper Metroid/DKC2/Υoshi's Island. Αυτό που μου άρεσε στο MD ήταν η απόκρισή του και το ότι είχε περισσότερα παιχνίδια με cartoon animation τα οποία έδειχναν πιο γρήγορα και πιο "ανάλαφρα" από τα παιχνίδια του SNES. Επίσης Το MK3 (το αγαπημένο μου MK τότε) το προτιμώ στο MD από ότι στο SNES παρόλο που στο SNES έχει καλύτερα γραφικά. Στο MD όμως το ένιωθα πιο γρήγορο και άμεσο στον χειρισμό. Γενικά, σε πολλά multiplatform ήταν έτσι, ίσως έχει να κάνει με τον πιο γρήγορο επεξεργαστή που είχε το MD?

Ο άλλος λόγος που μου άρεσε το MD ήταν γιατί προτιμούσα τα Sonic από τα Mario, τότε. Και με το SMW1 δεν τρελάθηκα, μου φάνηκε μικρό upgrade από το Mario Bros 3. Αλλά όταν βγήκαν τα παιχνίδια που ανέφερα στην αρχή δεν υπήρχε πλέον σύγκριση. Οσο καλά και να ήταν τα Sonic 3 & Knuckles, Comix Zone, Vectorman και άλλα late MD παιχνίδια, δεν κατάφεραν να με κερδίσουν όσο τα αριστουργήματα της Nintendo.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Imgema είπε:
Επίσης Το MK3 (το αγαπημένο μου MK τότε) το προτιμώ στο MD από ότι στο SNES παρόλο που στο SNES έχει καλύτερα γραφικά. Στο MD όμως το ένιωθα πιο γρήγορο και άμεσο στον χειρισμό. Γενικά, σε πολλά multiplatform ήταν έτσι, ίσως έχει να κάνει με τον πιο γρήγορο επεξεργαστή που είχε το MD?
Ναι αλλά πως την πάλευες με το χειριστηριο του MD? 3 κουμπiιά και για να αλλάξεις απο punch σε kicks έπρεπε να παίζεις τουλάχιστον 5 χρόνια κιθάρα για να έχεις "σπασμένα" δάχτυλα για να μπορσουσες να κάνεις γρήγορες αλλαγές :p
 
sephirothson είπε:
Ναι αλλά πως την πάλευες με το χειριστηριο του MD? 3 κουμπiιά και για να αλλάξεις απο punch σε kicks έπρεπε να παίζεις τουλάχιστον 5 χρόνια κιθάρα για να έχεις "σπασμένα" δάχτυλα για να μπορσουσες να κάνεις γρήγορες αλλαγές :p
Είχα το 6 κουμπο ;)
 
Imgema είπε:
Το χειριστήριο των 6 κουμπιών δεν σου έρχεται λίγο μικρό; Εννοείται σε σύγκριση με το original 3 κουμπο ότι είναι αλλά γενικά νομίζω ότι το 6 κουμπο χάνεται λίγο στα χέρια μου...
 
johnny19818 είπε:
Το χειριστήριο των 6 κουμπιών δεν σου έρχεται λίγο μικρό; Εννοείται σε σύγκριση με το original 3 κουμπο ότι είναι αλλά γενικά νομίζω ότι το 6 κουμπο χάνεται λίγο στα χέρια μου...
Τα εξακουμπα απο τριτες εταιριες ηταν πολυ πιο δημοφιλης απο το αυθεντικο της Sega. Για καποιο λογο, τα επισημα χειρηστηρια παραηταν ακριβα. Θυμαμαι που ηθελα οπωσδηποτε ενα δευτερο χειρηστηριο, και ελεγα να προτιμησω το επισημο της Sega. Αλλα με την τιμη που ειχε ( 8000δρχ αν θυμαμαι καλα; ) επερνα δυο χειρηστηρια της Competition Pro!

Οπου και στη τελικη ειχα προτιμησει αυτη εδω την χειρηστηριαρα:

retro-gaming-1990s-sega-genesis-mega-drive-competition-pro-series-2-professional-control-pad-nos.jpg
 
johnny19818 είπε:
Το χειριστήριο των 6 κουμπιών δεν σου έρχεται λίγο μικρό; Εννοείται σε σύγκριση με το original 3 κουμπο ότι είναι αλλά γενικά νομίζω ότι το 6 κουμπο χάνεται λίγο στα χέρια μου...
Είχα (ακόμα δλδ το έχω) αυτό ακριβώς το pad, το οποίο ήταν και λίγο μεγαλύτερο από τα pad του SNES, βασικά το ίδιο ακριβώς μέγεθος με τα original του Mega Drive (μπροστά μου τα έχω και είναι ολόιδιο το σασί).
320px-ThePadPlus.jpg


Επίσης, όπως βλέπεις όλα τα κουμπιά είναι στρογγυλά και μεγάλα :)
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
@Getta,Imgema. Εντάξει εσείς πήρατε third party controllers που μοιάζουν με το original της κονσόλας αλλά εγώ στη συσκευασία του Multi Mega βρήκα τα παρακάτω 2 χειριστήρια

megafire.jpg

Όποιος έχει εμπειρία και από τα 2 καταλαβαίνει αμέσως τη διαφορά ότι το 6 κουμπο είναι για μικρά χέρια. Αυτό όμως που είναι πραγματικά τεράστιο (όσο το multi mega) είναι το Arcade Stick 2 το οποίο όμως είναι πολύ καλό στα fighting.

mega drive arcade stick 2.jpg

6 button.jpg
 
Κατι ενδιαφερον που "αλιευσα"... :)

sega-genesis-does-nintendont.jpg

seth-rogen-evan-goldberg-console-wars-slice.jpg

Last year, South Park astutely pointed out (as they usually do) how “wars” between consoles are done for PR rather than the benefit of the actual consumers, so the “battle” between Xbox One and PlayStation 4 was nonsense. But championing a video game console is nothing new, and it began in earnest back in the 1990s as Sega and Nintendo went head-to-head. Author Blake Harris has penned a book on the history between the two companies, Console Wars: Sega, Nintendo and the Battle that Defined a Generation, and it will be released in August. Sony Pictures and producer Scott Rudin (The Social Network) have picked up the movie rights, and have brought on Seth Rogen and Evan Goldberg to write and direct.


Hit the jump for more.



According to
Booktrade.info (via Kotaku), “Blake Harris draws on hundreds of interviews to present the first full account of this titanic corporate battle, which transformed computer games into a global industry that last year recorded sales of $50 billion (surpassing the film and music businesses combined).” It sounds like an interesting book, and as someone who vividly remembers participating in the childish debates about the consolesʼ merits, Iʼm excited to read about what was happening behind the scenes.


Harris will serve as the executive producer on the movie, and heʼs also co-directing a documentary on the same subject. Itʼs unknown where this project will fall on Rogen and Goldbergʼs busy slate. Theyʼre
adapting Preacher for AMC, developing a hard-R animated comedy, and working on The Interview starring James Franco. If Harrisʼ book lives up to the premise, I hope the adaptation wonʼt stay on the backburner for too long.

 


[side note: if youʼre wondering where you can buy those pins pictured in the image above,
go here]

 


Πηγη

 
Aυτο το NINTENDON'T ειναι μεγαλος παπας αλλα δεν θα κατσω να το αναλυσω γιατι δεν ειναι και το θεμα αυτου το Thread.Φυσικα και στην κοντρα SNES vs MD ειμαι με το SNES και ο λογος δεν ειναι μονο γιατι ειμαι οπαδος της N αλλα για διαφορους πολυ απλους λογους.Το SNES καταρχην με προσφερε παιχνιδια που δεν μπορουσα να βρω στο MD αλλα και αποκλειστικοτητες της N και των Third party εταιριων που ηταν ποιο ποιοτικες απο τα περισσοτερα παιχνιδια του MD αλλα και δεν μπορουσα να τα βρω στο MD και δεν ξερω τι θα εκανα αν τα ιδια παιχνιδια εβγαιναν και στης δυο κονσολες.Δεν με ενοιαζε αν το sonic ηταν πιο γρηγορο απο το super mario world αλλα οτι το SMW ηταν πιο πολυπλοκο και ειχε μεγαλητερη διαρκεια,μυστικα και πιο ενδιαφερον gameplay που σε κρατουσε πολυ περισσοτερο απο το sonic και αυτο μετρουσε πολυ για μενα γιατι δεν ειχα τα φραγκα να περνω καθε λιγο και λιγακι και νεο παιχνιδι.Με ενοιαζε που εταιριες μεγαλες οπως η square και enix καποια απο τα καλητερα παιχνιδια τους τα βγαλανε στο SNES και μαλιστα αποκλειστικα οποτε αλλο ενα μεγαλο συν για να προτιμησω το SNES.Οταν κυκλοφορησε το Zelda A link to the past ενα απο τα κορυφαια παιχνιδια ολων των εποχων η απαντηση του MD ηταν το Beyond Oasis που ειναι καλο παιχνιδι αλλα δεν μπορει να συγκριθει με το Zelda και δεν υπαρχει καμια συγκριση μεταξυ των ελαχιστων καλων RPG'S του MD με ολα αυτα που εχει το SNES.Δεν υπαρχει παιχνιδι στο MD που να εχω βαλει περισσοτερες κοντρες και να το εχω λιωσει με φιλους απο το Mario kart του SNES και δεν δεν υπαρχει πιο ομορφο και τελειο στον τομεα του Gameplay παιχνιδι στο ΜD απο τα 3 Donkey kong country του SNES.Σε οποιον τομεα και να δω το SNES υπερτερουσε εναντι του MD εκτος απο εναν και αυτος ηταν τα arcades που αυτο ηταν που ακουγες απο τους κατοχους MD οταν τους παρεθετες τα επιχειρηματα για το και τοτε VS μεταξυ των δυο κονσολων αλλα εμενα προσωπικα αυτο ηταν κατι που δεν με ενδιεφερε ουτε στο ελαχιστο.

Οι λογοι που δεν με συγκινουσε αυτο το πραγμα για να αγορασω MD αντι για SNES ηταν γιατι δεν ημουνα παιδι που καθομουνα πολυ μεσα στο σπιτι και ημουνα με της ωρες καθε μερα στα ηλεκτρονικα οποτε ολα αυτα που μπορουσα να απολαυσω εκει δεν με ενδιεφερε να παιξω ξανα το ιδιο πραγμα στο σπιτι και να παιζω altered beast η Rainbow island στο MD.Ηθελα να παιζω κατι που δεν θα μπορουσα να το βρω αλλου και οχι να το εβρισκα στα ηλεκτρονικα που ηταν σε αποσταση 5 λεπτων απο το σπιτι μου.Φυσικα καποια στιγμη οταν μαζεψα τα χρηματα πηρα και MD για να παιξω vectorman,Beyond oasis και πολλα αλλα παιχνιδια ομως ολα αυτα που με προσφερε το SNES σε καμια περιπτωση εμενα προσωπικα δεν μπορουσε να με τα προσφερει το MD.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Αν δεν απατώμαι το παραπάνο σλόγκαν εφευρέθηκε όταν δεν υπήρχε ακόμη το SNES αλλά το NES. Ε, λογικό είναι το Mega Drive (Αμερικανιστί Genesis) να είναι καλύτερο από το NES. Εδώ όμως η σύγκριση είναι άνιση.
 
johnny19818 είπε:
Αν δεν απατώμαι το παραπάνο σλόγκαν εφευρέθηκε όταν δεν υπήρχε ακόμη το SNES αλλά το NES. Ε, λογικό είναι το Mega Drive (Αμερικανιστί Genesis) να είναι καλύτερο από το NES. Εδώ όμως η σύγκριση είναι άνιση.
Άνιση είναι και η σύγκριση Mega Drive - SNES που είχαν 2 χρόνια τεχνολογικής εξέλιξης .

Εδώ τα 5 χρόνια που χωρίζουν το NES απο το Mega drive βλέπουμε χαοτική διαφορά σε όλα τα επίπεδα, σκεφτείτε τι πλεονέκτημα τεχνολογικό 2αιτίας έχει το SNES, ΚΙ ΩΜΟΣ το Μega Drive κατάφερε να του πάει κόντρα σε αρκετούς τομείς.

Σε ότι αφορά την σύγκριση, ΟΚ τα γραφικά του SNES είναι καλύτερα, ΟΚ ΣΥΝΟΛΙΚΑ τα παιχνίδια του είναι καλύτερα. Περισσότερους ΑΑΑ τίτλους. ΑΛΛΑ. Με τα σημερινά δεδομένα και σε επίπεδο emulatoros το SNES κερδίζει αφού έχει μεγαλύτερη γκάμα καλύτερων παιχνιδιών. Πόσα όμως παιδιά τότε είχαν πάνω απο 10 "κασσέτες"; Που θέλω να καταλήξω, ότι αν κάποιος του την σπάει το αργό παιδικό ΜΑΡΙΟ πάει στον SONIC. αν θέλει shooting up πάει στο MD, με λίγα λόγια, δεν πρέπει εκείνες τις εποχές να κοιτουσαμε τα τεχνικά χαρακτιριστικά αλλα΄τους τίτλους και ποιοι ήταν πιο κοντά στα γούστα μας. Όπως τώρα, είναι χαζό να μετράμε ποια κονσόλα (XBOXONE-PS4) την έχει μεγαλύτερη στα χαρτιά, σημασία έχει αν σου αρέσει το HALO και το Forzza, ή είσαι τύπος του Gran turismo και του the last of us. ανάλογα τα γούστα. Σε όλα τα πράματα ισχύει αυτό . Αυτοκίνητα , κινητά , ακίνητα, ΧΩΡΕΣ, Πολεις, Ηχεία , ακουστικά, τηλεοράσεις , κονσόλες, PlasmaVSLED κτλ. Αυτά τότε μας έκαναν να επιλέξουμε στρατόπεδο. Τόσο απλά.

Αν υπήρχε κάτι που είναι αντικειμενικά για όλα τα γούστα καλύτερο σε όλα απο τους ανταγωνιστές θα γινόταν χαμος. Εδώ δεν συγκρίνουμε τις 2 κονσόλες ποια είναι καλύτερη, αλλά τα γούστα μας, ποια είναι πιο καλά."Το δικό μου γούστο είναι καλύτερο απο το δικό σου", παραθέτοντας μερικά τεχνικά χαρακτηριστικά που κερδίζουν στο ένα κομμάτι , αλλά σε μια άλλη οπτική γωνία κάπου θα χάσει. Δεν υπάρχει βαρόμετρο τεχνικού συνολικού τομέα αφου μπαίνει μέσα ο αστάθμητος παράγοντας... ΓΟΥΣΤΟ.... Τι να το κάνω αν το Final fantasy στο SNES είναι παιχνιδάρα, αν μου την σπάει η μουρη του πρωταγωνιστή ή η διάταξη του μενού , μου αρέσει περισσότερο το SHining Force II ...

Και οι δύο κονσόλες ήταν φανταστικές και μας χάρισαν μοναδικές ώρες ξεγνοιασιάς 16BIT . η κόντρα των 16Βιτ της εποχής μας,ήταν ένα κερασάκι στην τούρτα των αναμνήσεων μας, και τίποτα ουσιώδες.
 
mib είπε:
σκεφτείτε τι πλεονέκτημα τεχνολογικό 2αιτίας έχει το SNES, ΚΙ ΩΜΟΣ το Μega Drive κατάφερε να του πάει κόντρα σε αρκετούς τομείς.
Μπα, η Nintendo δεν εκμεταλλεύτηκε την νεότερη τεχνολογία όσο θα μπορούσε. Το SNES είχε αρκετά καλό custom hardware σε σχέση με το Mega Drive για διάφορα γραφικά εφέ και αρκετά καλύτερο sound chip όμως ο επεξεργαστής ήταν πολύ κατώτερος. Αν χρησιμοποιούσε τον ίδιο επεξεργαστή με το Mega Drive θα μιλούσαμε για πολύ μεγαλύτερη διαφορά σε δυνατότητες μεταξύ των δύο κονσολών, ουσιαστικά η CPU του SNES το τράβηξε αρκετά πίσω ώστε το Mega Drive να είναι συγκρίσιμο. Δεν ξέρω γιατί η Nintendo επέλεξε να χαντακώσει το hardware του SNES με αυτόν τον τρόπο, ίσως για να μειώσει το κόστος? Και πάλι, η 68000 CPU δεν νομίζω να ήταν πια και κάτι τόσο τρομερό όσον αφορά το κόστος αφού το MegaDrive το χρησιμοποιούσε ήδη 2 χρόνια.
 
Πίσω
Μπλουζα