Megadrive ή SNES; Part II

Νομιζω οτι ο 68000 ηταν σχεδον μονοδρομος τοτε. Παντα πιστευα οτι η N πηγε στο χρεπι διοτι δεν ηθελε ευκολο port σε-και-απο MegaDrive. Κλασικος μονοπωλιακος τροπος σκεψης.

Θα μπορουσε φυσικα να μην παει σε ψιλικοκο αλλα να βαλει κατι σοβαροτερο...τεσπα.
 
Δεν εβαλε τον 68000 η Ν, γιατι ο 68000 ειχε συνδιαστει με τα coin-op (και με την sega ισως), η Ν διαλεξε αλλον δρομο για το software της, με παιχνιδια πιο "home", οπως το zelda, mario, metroid κτλ, μακρυα απο τα γρηγορα conversion της sega, που ηθελαν τον γρηγορο και συμβατο με con-op, 68000. Η cpu του ΣΝΕΣ ειναι πραγματι αρκετα κατωτερη απο του MD, αλλα και γενικα απο την εποχη της, ακομα και το pc engine ηταν γρηγοροτερο, αλλα το SNES στηριχθηκε στο καλυτερο custom chip για τα γραφικα που ειχε.
 
...και στα carts που ειχαν αλλο μισο SNES μεσα χαχαχαχαχαχα
 
Imgema είπε:
Μπα, η Nintendo δεν εκμεταλλεύτηκε την νεότερη τεχνολογία όσο θα μπορούσε. Το SNES είχε αρκετά καλό custom hardware σε σχέση με το Mega Drive για διάφορα γραφικά εφέ και αρκετά καλύτερο sound chip όμως ο επεξεργαστής ήταν πολύ κατώτερος. Αν χρησιμοποιούσε τον ίδιο επεξεργαστή με το Mega Drive θα μιλούσαμε για πολύ μεγαλύτερη διαφορά σε δυνατότητες μεταξύ των δύο κονσολών, ουσιαστικά η CPU του SNES το τράβηξε αρκετά πίσω ώστε το Mega Drive να είναι συγκρίσιμο. Δεν ξέρω γιατί η Nintendo επέλεξε να χαντακώσει το hardware του SNES με αυτόν τον τρόπο, ίσως για να μειώσει το κόστος? Και πάλι, η 68000 CPU δεν νομίζω να ήταν πια και κάτι τόσο τρομερό όσον αφορά το κόστος αφού το MegaDrive το χρησιμοποιούσε ήδη 2 χρόνια.
Σαν σύνολο ήταν πιο εξελιγμένο.

Σαν να έχεις 2 gaming PC και στο ένα να έχεις i7 με μια GeForce GT610 και on board ήχο της realtek , και το άλλο να είναι με έναν i5 με μια GeForce TITAN X με καρτα ήχου της Creative...

Στο σύνολο το SNES ήταν πιο εξελιγμένο και εκμεταλεύτηκε τα 2 αυτά χρόνια διαφοράς , για τις καλύτερες προσθήκες σε γραφικά και ήχο.
 
Εγω ποτε δεν ημουν κατοχος καμιας εκ των δυο αυτων κονσολών, καθως ειχα ATARI ST 1040.

Οποτε πηγαινα ομως διακοπες στα ξαδερφια στην Αθήνα, ο ενας ειχε το MEGA DRIVE (δε ξερω ποιο ειχε, 1 η το 2). Εξαιτιας αυτου ομως, δεν ειχα παιξει ποτέ με NES ή SNES.

Και οπως σωστα ειπωθηκε σε προηγουμενο post, η κριση αυτη ειναι υποκειμενικη, αναλογα με το τι παιζαμε η τις αναμνησεις μας..

Αρα εγω ημουν απο την μερια της...Νιntendo!! ΝΤΟΙΝΓΚ!!

Χαχαχα, πλακα κανω φυσικα!! :p
 
mib είπε:
Σαν σύνολο ήταν πιο εξελιγμένο.Σαν να έχεις 2 gaming PC και στο ένα να έχεις i7 με μια GeForce GT610 και on board ήχο της realtek , και το άλλο να είναι με έναν i5 με μια GeForce TITAN X με καρτα ήχου της Creative...

Στο σύνολο το SNES ήταν πιο εξελιγμένο και εκμεταλεύτηκε τα 2 αυτά χρόνια διαφοράς , για τις καλύτερες προσθήκες σε γραφικά και ήχο.
Καταλαβαίνω την σύγκρισή σου αλλά θα ήταν πιο σωστό να σύγκρινες την CPU του SNES με έναν σημερινό επεξεργαστή ΑΜD για tablets παρά με i5... ο i5 θεωρείται μεγάλο-μεσαίος επεξεργαστής όσον αφορά τις επιδόσεις του την σήμερον ημέρα και απόλυτα ικανοποιητικός.

Θα έλεγα ότι η κατάσταση της CPU του SNES είναι παρόμοια με τις σημερινές κονσόλες που έχουν πολύ καλά χαρακτηριστικά αλλά τις τραβάει πίσω η CPU... Ακόμα και ένας i3 καλύτερες επιδόσεις βγάζει.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Δεν εχει τοσο σημασια η ιπποδυναμη στα χαρτια, οσο ο χρονος και η επιμονη της καθε εταιριας για να βγει ενα παιχνιδι.

Και το Snes κερδισε με χαρακτηριστικη διαφορα (και) αυτη την μαχη. Ποια παιχνιδια πχ ειναι κοινα και στα δυο συστηματα και ειναι ανωτερα στο Mega Drive; Δεν νομιζω πως ειναι πανω απο δεκα καλοι τιτλοι ανωτεροι εκει απο το Snes, ενω το αντιστροφο ειναι αποδεδειγμενο.

Το Mega Drive θα τα ειχε παει απειρως καλυτερα αν η ιδια η Sega δεν του συμπεριφεροταν σαν να ειναι ο Φρανκεινσταιν, και να δουλευε πανω σε αυτο αντι για αλλα πεντε συστηματα ταυτοχρονα.
 
Wally είπε:
...και στα carts που ειχαν αλλο μισο SNES μεσα χαχαχαχαχαχα
Ναι, εκεί παίχτηκε αρκετό απο το "παιχνίδι", αν σκεφτεί κανείς οτι Yoshi's Island, Mario Kart, Pilotwings, Starwing και άλλοι πρωτοκλασσάτοι τίτλοι που σπρώξανε το Snes, ήταν μισο-βασισμένοι στα έξτρα chipsets των carts.

Πάντως ακόμη και έτσι, το Mega Drive φάνηκε σκληρό καρύδι, και κόντραρε μέχρι τέλους το Snes. Είχε το edge του "blast processing" lol, αν και η ταχύτητά του ήταν τόσο καλή που το πήγε μακρύτερα απο όσο θα περίμενε και η ίδια η Sega, γιάυτό το κάνανε και frankenstein που λέει ο Getta, και του μπιφτεκώσανε πάνω 32Χ και Mega CD.

Ο 68000 λοιπόν, αυτή η θρυλική cpu που φορέθηκε σε θρυλικά μηχανήματα, όπως η Amiga και το Neo Geo (Άντε και τα πΑΤARIα και τα Apple και πολλά arcades), έσπρωξε μέχρι τέλους και το Mega Drive. Εντάξει εννοείται οτι υπήρχαν και τα custom chips, απλώς λέμε.

Στην εποχή τους, εγώ είχα το Snes, και ενώ έπαιζα συχνά σε φίλους με MD, τότε το Snes μου φαινόταν ανώτερο σε όλα. Και δικαιολογημένα γιατί ακόμα και απλά παιχνίδια όπως το Super Tennis ή το World League Basketball ήταν άκρως εντυπωσιακά για την περίοδο.

Τώρα πια, για να είμαι ειλικρινής, πιο συχνά ανάβω το Mega Drive. Δεν ξέρω γιατί, είναι ο FM ήχος που μου σκάει όλες τις ευαίσθητες ρετρο-χορδές, είναι το γκάζι που μου βγάζει όλο το σύνολο, ακόμα και η ίδια η κονσόλα, έχει ας πούμε fader, εγώ σαν ηχολήπτης και μουσικός πορωνομαι μόνο που το αγγίζω για να αυξομειώσω την ένταση ! Και τα παιχνίδια, έχουν ένα περίεργο γκάζι, μια τρομερη απόκριση που δεν μου βγάζει το snes. Ακόμα και σε ψιλομάπα παιχνίδια, το γκάζι και τα distorted fm πίου-πίου, χλάτσ-μπόινγκ, με κρατάνε στην τσίτα, ενώ ας πούμε ενα μάπα παιχνίδι στο snes, δεν με κρατάει καθόλου και για τίποτα.

Τελικά λοιπόν, μετά απο όλα αυτά τα χρόνια έχω καταλήξει να θεωρώ καλύτερο το MD, επι συνόλου. Δηλαδή, fun factor, design κονσόλας, χειρηστήριο (ναι προτιμώ λιγότερα πλήκτρα), library (επι συνόλου λέμε), game cases (δείχνουν καλύτερα στο ράφι και αντέχουν σε αντίθεση με τα χαρτόκουτα του Snes), αντοχή στο χρόνο

Φυσικά το Snes το γουστάρω επίσης, αλλα μόνο για τα παιχνίδια που πραγματικά μου αρέσουν και θα ξαναπαίξω, τα οποία μπορεί να είναι καλύτερα απο όλα του Mega Drive, είναι όμως πολύ λίγότερα απο τα κάμποσα που θα ξαναβάλω στο MD (εχμ, ελπίζω να καταλάβατε γιατί όπως το έγραψα ουτε εγώ κατάλαβα τι λέω)

Υ.Γ Τίποτα απο τα δύο δεν συγκρίνεται με την Amiga

(όχι, εντάξει, καλοκαιρινό flame-ατάκι, σας αγαπώ και τους κονσολάδες)
 
Χμμμ...βάλτε και ένα poll στο θέμα και θα είμαστε μπόμπα :) .
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Το ΣΝΕΣ φανταζει και ειναι μια λογικη συνεχεια και αναβαθμιση του ΝΕΣ. Δεν κοιταγε αλλου, αυτο ηθελε να γινει και αυτο πετυχε. Η τεχνολογια που χρησιμοποιησε ηταν ενας συνδιασμος "αναβαθμισμενων" custom chips μεσα σε λογικη τιμη, χωρις πανακριβο εξειδικευμενο (και σε πολλες περιπτωσεις ανεκμεταλευτο) hardware. Εαν ηθελες το κατι παραπανω και ηθελες να πληρωσεις για αυτο, μπορουσες να χωσεις hardware μεσα στο cart.

Το MD ηταν σχεδιασμενο σαν κατι απλο: το hardware του να μοιαζει οσο γινεται περισσοτερο με τα coin-ops, ωστε το τελικο αποτελεσμα των conversions απο τα coin-op να ειναι παρομοιο. Τα περισσοτερα coin-οp ειχαν 68000 και Z-80 (που μπορουσε να κανει emulation o 68000 του MD) και ετσι η μεταφορα ηταν και πιο ευκολη και πιο κοντα στο αυθεντικο. Δεν θα μπορουσε φυσικα να μεταφερθει καποιο παιχνιδι με "σπεσιαλ" γραφικα οπως π.χ. θεωρητικα το donkey kong, αλλα παιχνιδια οπως τα 2D shooters απλα πεταγαν.
 
Getta Robo είπε:
Ποια παιχνιδια πχ ειναι κοινα και στα δυο συστηματα και ειναι ανωτερα στο Mega Drive; Δεν νομιζω πως ειναι πανω απο δεκα καλοι τιτλοι ανωτεροι εκει απο το Snes, ενω το αντιστροφο ειναι αποδεδειγμενο.
Γενικά το SNES είχε κατώτερους τίτλους shootemup από το Mega Drive. Επίσης δεν θυμάμαι κάτι αντίστοιχο με τα παιχνίδια της Treasure όπως το Dynamite Headdy και Gunstar Heroes όπου υπάρχουν δεκάδες sprites να εκτοξεύονται από εδώ και από εκεί με ταχύτητα και να γίνεται ένας χαμός στην οθόνη, αλλά αν γνωρίζεις κάτι αντίστοιχο στο SNES θα με ενδιέφερε :)

Οσον αφορά τα multiports από ότι ξέρω τα sport games ήταν γενικά καλύτερα στο Mega Drive λόγω καλύτερης απόκρισης και ταχύτητας. Αλλά και κάποια άλλα games που προσωπικά έπαιζα είχαν αυτήν την διαφορά. Πχ το Earthworm Jim στο MegaDrive το νιώθω πιο ελαφρύ και "σβέλτο", σαν να είχε περισσότερο νεύρο ενώ στο SNES κάπως πιο βαρύ με ίσως πιο αργή απόκριση. Περίπου το ίδια μου φάνηκαν και τα Mortal Kombat.

Πάντως γενικά δεν μπορώ να πω ότι το Mega Drive μου άρεσε περισσότερο μιας και τα αγαπημένα μου games ηταν στο SNES (Super Metroid, Yoshi's Island)
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Imgema είπε:
Γενικά το SNES είχε κατώτερους τίτλους shootemup από το Mega Drive. Επίσης δεν θυμάμαι κάτι αντίστοιχο με τα παιχνίδια της Treasure όπως το Dynamite Headdy και Gunstar Heroes όπου υπάρχουν δεκάδες sprites να εκτοξεύονται από εδώ και από εκεί με ταχύτητα και να γίνεται ένας χαμός στην οθόνη, αλλά αν γνωρίζεις κάτι αντίστοιχο στο SNES θα με ενδιέφερε :)
Οσον αφορά τα multiports από ότι ξέρω τα sport games ήταν γενικά καλύτερα στο Mega Drive λόγω καλύτερης απόκρισης και ταχύτητας. Αλλά και κάποια άλλα games που προσωπικά έπαιζα είχαν αυτήν την διαφορά. Πχ το Earthworm Jim στο MegaDrive το νιώθω πιο ελαφρύ και "σβέλτο", σαν να είχε περισσότερο νεύρο ενώ στο SNES κάπως πιο βαρύ με ίσως πιο αργή απόκριση. Περίπου το ίδια μου φάνηκαν και τα Mortal Kombat.

Πάντως γενικά δεν μπορώ να πω ότι το Mega Drive μου άρεσε περισσότερο μιας και τα αγαπημένα μου games ληταν στο SNES (Super Metroid, Yoshi's Island)
Μιλαω για κοινες κυκλοφοριες (ports) και στα δυο συστηματα, οχι υπεροχη σε καποιο ειδος συγκεκριμενα. Αν δεν κανω λαθος, δεν θυμαμαι καποιο shootemup κοινο και στα δυο συστηματα σαν μεταφορα.

Για αντιστοιχα παιχνιδια, στο πολυ περιπου θα πω τα Rendering Ranger και το Hagane. Οχι πανεμοιοτυπα, αλλα οχι και τοσο μακρυα. Ειδικα για το Rendering Ranger πιστευω οτι ειναι οτι εκπληκτικοτερο οπου δημιουργηθηκε στις δυνατοτητες του μηχανηματος διχως προσθετες μηχανισμους στη κασετα.

Το αποτελεσμα αφηνει μεχρι και σημερα, αφωνους για το τι καταφερε.

Οντως πολλα αθλητικα παιχνιδια παραμενουν καλυτερα στο Mega Drive, ειναι μεσα στα δεκα ανωτερα κοινα ως κυκλοφοριες. Αλλα με την συντριπτικη πλειοψηφια των αλλων κυκλοφοριων, αυτο δεν ισχυει.
 
Δυστυχως δεν υπαρχουν κοινα shooters για να κανουμε συγκριση, απλα το megadrive εχει πολλα και καλα shooters, οποτε φανταζομαστε οτι ειναι καλυτερο σε αυτον τον τομεα :) .

Απο τα κοινα ports, η εκτιμηση μου ειναι οτι στο ΣΝΕΣ ειναι καλυτερα τα 70 στα 100 παιχνιδια, ενω στο MD τα υπολοιπα 30, στο περιπου παντα.

Το NBA JAM ας πουμε ειναι καλυτερο στο MD, ενω το SF2 ενω ειναι πιο γρηγορο στο MD εχει κατωτερα γραφικα απο οτι στο SNES.
 
mike είπε:
ενω το SF2 ενω ειναι πιο γρηγορο στο MD εχει κατωτερα γραφικα απο οτι στο SNES.
Χμμμ, από ότι θυμάμαι μου άρεσαν τα γραφικά του MD πιο πολύ γιατί λόγω ίσως των λιγότερων χρωμάτων κάτσανε και σκεφτήκανε καλύτερα τι χρώματα να χρησιμοποιήσουν και ως αποτέλεσμα οι αντιθέσεις ήταν καλύτερες. Ο ήχος βέβαια ήταν καλύτερος στο SNES.
 
Λεγοντας "γραφικα" εννοω τα παντα, κυριως το animation και τα backgrounds.

Και εμενα μου αρεσε το Sf2 στο MD, ηταν αρκετα γρηγορο και με γεματο gameplay.
 
Σημειωση: Οντως το Mega Drive ειχε κατα πολυ ταχυτερο επεξεργαστη και αυτο εχει παραπανω απο εμφανη διαφορα στα παιχνιδια. Αλλα εδω στην Ευρωπη το Snes ειχε ενα αλλο προβλημα. Μπολικα παιχνιδια, κυριως στα πρωτα χρονια της κυκλοφοριας τους, ειχαν κακες μεταφορες απο NTSC σε PAL. Με αποτελεσμα να παιζουν περιπου 25% πιο αργα απο τις Ιαπωνικες/αμερικανικες εκδοσεις. Αυτο βελτιωθηκε κατα πολυ λιγα χρονια αργοτερα και τα παιχνιδια παιζαν σχεδον ισαξια και απο ταχυτητα.
 
Μα και στο Mega Drive υπήρχε αυτό το πρόβλημα. Δες την διαφορά του Sonic 1 PAL με την US έκδοση. Θεωρείται από τις χειρότερες μεταφορές σε PAL της εποχής... Ακόμα και η μουσική παίζει πιο αργά, όταν πρωτοέπαιξα την US έκδοση σε emulator νόμιζα ότι ήταν bugged και πήγαινε το παιχνίδι σε fast forward. Αλλα τελικά αποδείχτηκε ότι εμείς απλά παίζαμε το παιχνίδι σε slow motion τόσα χρόνια...

Βασικά ήταν ένα πρόβλημα για όλες τις PAL κονσόλες από το NES μέχρι και το N64 (με το Dreamcast βελτιώθηκε η κατάσταση χάρη στο PAL60hz που υποστήριζαν τα περισσότερα παιχνίδια). Για αρκετό καιρό μετά το πρόβλημα αυτό εξαφανίστηκε αλλά οι εταιρίες το φέρανε πίσω με τα RETRO releases τους (πρώτη η Nintendo με το PAL VC στο Wii). Ενας ακόμα λόγος να μην ασχοληθείς δηλαδή και απλά να μείνεις στα free/pirated/homebrew μιας και είναι πολύ πιο μπροστά από ότι βγάζουν οι εταιρίες, σε όλους τους τομείς.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Οντως το PAL πρωτοκολο ειναι πιο αργο απο το NTSC, εξου και οι διαφορες στα παιχνιδια. Ωστοσο, υπηρξαν καλες μεταφορες (Mario World, Donkey Kong και πολλα αλλα) αλλα και πολλες ασχημες. Πχ το Street Fighter 2 του PAL Snes παιζει χαλια ενω η αμερικανικη εκδοση ειναι πολυ καλη και σαφως πολυ καλυτερη.

Μου αρεσε και εμενα η διαφορα του ταχυτερου επεξεργαστη στο Mega Drive, αλλα απο τοτε μου κακοφαινοταν το πετσωκομα στον ηχο και στα γραφικα των παιχνιδιων. Πχ στο Mortal Kombat 3 στο Mega Drive ενιωθα σαν να εβλεπα Master System παιχνιδι.......
 
Getta Robo είπε:
Πχ στο Mortal Kombat 3 στο Mega Drive ενιωθα σαν να εβλεπα Master System παιχνιδι.......
χαχαχα εντάξει δεν ήταν και τόσο χάλια :D ... Σίγουρα όμως κατώτερο από την έκδοση του SNES σε γραφικά, ειδικά τα sprites. Παρόλα αυτά, αν έπρεπε να επιλέξω μία από τις δύο εκδόσεις θα επέλεγα του Mega Drive. Έπαιζα και τις δύο εκδόσεις τότε και στο Mega Drive μου φαινόταν πιο γρήγορο και με καλύτερη απόκριση. Στο SNES μου φαινόταν κάπως βαρύ, δεν ξέρω.

Οσον αφορά τον ήχο, θα σου φανεί fanboy-στικο αλλά και πάλι προτιμούσα του Mega Drive. Ο λόγος απλός. Μπορεί του SNES η μουσική να είχε καλύτερο instrumentation και γενικά ο ήχος να ήταν ανώτερος, όμως ακουγόταν λες και είχες βάλει τα ηχεία μέσα σε μία λεκάνη με νερό. Πολλές χαμηλές συχνότητες και καθόλου ψηλές. Ακουγόταν πολύ "μπουκωμένο" ένα πράγμα σαν να έχεις βάλει 2 εκατομμύρια φίλτρα. Στο Mega Drive είχες κατώτερο instrumentation και samples αλλά τουλάχιστον ο ήχος έβγαινε καθαρός και ζωντανός από τα ηχεία.

Γενικά προτιμώ τον unfiltered ήχο του Mega Drive σε πολλές περιπτώσεις. Πάρε για παράδειγμα τον ήχο του Super Metroid και των Donkey Kong. Απίστευτα soundtrack και ήχοι αλλά πολύ κακό filtering. Πάλι ακούγονται όλα λες και έχεις βάλει τα ηχεία κάτω από το μαξιλάρι. Μα γι αυτό είχα κάτσει και είχα κάνει "remaster" όλα τα αγαπημένα μου κομμάτια από το DK2. Στο Mega Drive δεν έχω αυτό το θέμα. Απολαμβάνω το εξαιρετικό soundrack του Sonic 3&K χωρίς να σκέφτομαι αν θα χρειαζόταν remastering ή όχι. Πάντως και στο SNES υπήρχαν soundtracks που για κάποιο λόγο δεν υπέφεραν από το βαρύ filtering. Το Soundrack του Yoshi's Island για παράδειγμα είναι πολύ καθαρό. Δεν ξέρω γιατί σε πολλά παιχνίδια του SNES το filtering ήταν τόσο βαρύ. Πάντως εμένα με ενοχλούσε.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Τα Mortal Kombat που παιζαν απλα πιο γρηγορα ειχαν σοβαρα ζητηματα στη μεταφορα τους. Ειδικα το τριτο ειναι καπως ερασιτεχνικο αυτο που βγηκε σαν αποτελεσμα. Για τα Mortal Kombat 1/2 παντως σε gameplay θα ελεγα πως μου αρεσουν και εμενα καλυτερα στο Mega Drive, ειχαν και καλυτερο διπλο παιχνιδι.

Κοιταξε για τον ηχο απο οτι καταλαβαινω εχει να κανει με το οτι πλεον που εχουμε προσβαση στην αυθεντικη/αναδημιουργημενη μουσικη ενος παιχνιδιου, αφηνει καλυτερη εντυπωση ο ηχος του Mega Drive οπου λογω του περιορισμων του, το αποτελεσμα να ακουγοντε σαν απο synth ειναι πιο αρεστο σε σχεση με του Snes. Σε κοινα παιχνιδια οπως πχ το Dracula το snes απλα κλεινει τα φωτα στο mega drive.

Παρεπιπτωντος, απο Snes σε Snes και απο Mega Drive το ηχητικο αποτελεσμα δεν ειναι το ιδιο λογω διαφορων στο υλικων των διαφορετικων εκδοσεων των μηχανηματων, αλλα ναι και εμενα μου αρεσει ο synth/chiptune ηχος πλεον του Mega Drive οπου ακουγεται καλυτερα στις μερες μας.

Τελος, πολλα εντυπωσιακα παιχνιδια του Snes δεν εχουν κανενα βοηθητικο τσιπακι. Πχ βλεπω τακτικα να αναφερεται το Donkey Kong Country ως σειρα με επιπλεον τσιπ, οντως υπηρξαν περιοδικα οπου το αναπαρηγαν αυτο αλλα δεν ισχυει. Ειναι σε κανονικη κασετα διχως κανενα προσθετο τσιπ.

Παντως, αυτος ειναι ισως ο κυριοτερος λογος που υπερισχυσε εναντι των ανταγωνιστων της. Η Sega απετυχε να δωσει υπο-στηριξη στο Mega Drive με τα περιφερειακα της, και ουτε η Amiga ουτε η Atari μπορεσαν να την χτυπησουν μιας και αναβαθμιζοντουσαν διαρκως με τεραστια για την εποχη ποσα.

Ολα αυτα τα προβληματα τα ελυσαν με τα διαφορα τσιπ, οπου με μια αυξηση της τιμης ειχες αποτελεσμα εφαμιλο αν οχι ανωτερο απο πολλα 32bit παιχνιδια. Οπως και εκανε.
 
Πίσω
Μπλουζα