Metal Gear Solid 4: abandon ship και άλλες ιστορίες...

Maddog

Immense Cult RetroFigure
Joined
10 Νοέ 2006
Μηνύματα
4.887
Αντιδράσεις
126
Δεν ξέρω πόσοι από εσάς είδανε την συνέντευξη του Hideo Kojima στο Gamepro:

http://www.gamepro.com/news.cfm?article_id=94010

Είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα από πάρα πολλές απόψεις. Δεν θα μείνω στα περιεχόμενα του παιχνιδιού που πιθανώς ενδιαφέρουν μόνο τους οπαδούς της συγκεκριμένης σειράς, αλλά στα υπόλοιπα λεγόμενα-ειδικά το τέλος της συνέντευξης είναι must read! :thumbup:

Απολαύστε μια συνέντευξη-ποταμό με απρόσμενα ειλικρινή σχόλια για πολλά από τα κακώς κείμενα της εποχής (τα bold δικά μου...)

Κατ'αρχήν ο Kojima εκφράζει ξεκάθαρα την αντίθεση του στην HD-mania της εποχής. Κάτι που και εμένα με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο και είναι καλό food for thought...

GP: Is 1080p a goal for Metal Gear Solid 4? Do you think 1080p is an important feature to have?
Kojima: In that sense, the answer is simple: we're not really insistent on sticking to HD. We're not the ones who are saying we want HD. We want something really pretty on a very small screen. But 360 and PS3 don't allow that because HD is kind of a must-have...

I'm not interested, myself, about HD at all. Because if it gets prettier and prettier with more details, that means more mistakes [on the game development side].

As you know, MGS games tend not to care about how clean the screen looks. It's more about the atmosphere that we give it. Meaning, once we create graphics in a scene, we deliberately make them look dirtier to give the atmosphere more life. My team and I think that high-res is not needed for the next two or three years.
Ακόμα εκφράζει την προσωπική του επιθυμία να δουλέψει κάποτε στο Wii και το PC και εκφράζει μια μάλλον σαφή αντίθεση στις πρακτικές των μεγάλων εταιριών, δείχνοντας να του αρέσουν οι ανοιχτές αρχιτεκτονικές:

GP: On that note, do you have any fantasies about working with the Wii, which doesn't use HD graphics?
Kojima: Wii! [laughs] Yes, I will do it. I'm saying this every day. [laughs] But first, I have to face this giant that is called Metal Gear Solid 4, so until I'm finished with that, I can't do anything.

.........

GP: Speaking as a PC gamer, I'd love to see you work on a PC project.

Kojima: I want to do it. But our staff, especially the younger ones, don't so much like to work on the PC. If it was PC, we don't have to go into some crappy things with the first parties (Sony, Microsoft, and Nintendo).
Τρίτον, λέει ξεκάθαρα ότι δυσκολεύονται να προγραμματίσουν το PS3 και αφήνει σαφή αιχμή ότι θα έλεγε περισσότερα ακόμα αν δεν φοβόταν τις αντιδράσεις της Sony:

GP: Back to PS3 hardware: has it been challenging to work with the PS3 Cell CPU?
Kojima: Of course I don't actually work with all the programs, so I can't tell you specifically what's difficult. But overall I think it is difficult, of course. But if it's easy and simple, then how can you differentiate from other games? Other people will do the same thing as you. Therefore, we're trying to use [the Cell's] difficulty to create something different.

If I say too much, Mr. Kutaragi might get really upset. I think that the PS3 is difficult to work with, but so was the PS2.
Τελευταίο (και εκρηκτικότερο!) αφήνει υπόνοιες ότι μπορεί το MGS 4 να μην παραμείνει PS3 exclusive και λέει καλά λόγια για το XBox 360!

GP: Is MGS4 still planned as an exclusive PS3 game? Do you have any interest in Xbox 360 development?
Kojima: Well, yes, I do have strong interest in creating something for the Xbox 360. In the US and Europe, it is selling, and I think it will sell a lot this year as well. I'm a fan of Gears of War as well, it's very interesting.

Frankly speaking, I want to create something on the PC. It's a multi-platform [format]. I've been regularly studying work on the PC anyways, and I want to provide something as a world-wide platform because of the consequences with timing on the PlayStation platforms, MGS4 is actually for the PS3 only so far.

.........

GP: If you ever made an Xbox 360, would you find it difficult to work with because it uses a standard DVD?

Kojima: It's not necessarily challenging or difficult, it's just a matter of how we do it. It might be a couple of discs, or possibly a new form of dual-layer.
Και τώρα περιμένουμε την έκρηξη του Wally... :biglaugh:
 
Απο το περιπτερο της MS στην τελευταια Ε3 (11 Μαη 2006)

e3-2006-dear-mr-kojima-jump-in-ad-20060511021024189-000.jpg


;)
 
wally το δικό μου το όνομα το είδες πουθενά;

Στα σοβαρά τώρα η Sony όχι μόνο δεν θα παίρνει μια από τον Kojima για την διάθεση του παιχνιδιού αλλά θα τον πληρώνει και αδρά από πάνω
 
@Wally

Πολύ καλή φωτό :thumbup:

Καλά και άγια όσα λέει ο κολλητός αλλά οσον αφορά το μέλλον του gaming, το HD είναι μονόδρομος.

Ο λαός απαιτεί και ατμόσφαιρα και HD ;)

No turning back.... (IMHO)
 
Το παρόν μέλος του "λαού" εκδηλώνει ακόμα μια φορά την πλήρη αδιαφορία του για το HD. Σχεδόν 30 χρόνια δεν με χάλαγε το standard resolution, δεν νομίζω ότι θα αρχίσει να με χαλάει τώρα... :p

Fashion victims είστε ρε, όχι λαός! :diablotin:
 
Maddog είπε:
Το παρόν μέλος του "λαού" εκδηλώνει ακόμα μια φορά την πλήρη αδιαφορία του για το HD. Σχεδόν 30 χρόνια δεν με χάλαγε το standard resolution, δεν νομίζω ότι θα αρχίσει να με χαλάει τώρα... :p
Fashion victims είστε ρε, όχι λαός! :diablotin:
Ούτε το 2600 μας χάλαγε τότε αλλα απο κάποια στιγμή και μετά κούρασε.

Kι εσύ fashion victim είσαι αλλα δεν το ξέρεις :tease: :tease:
 
Το HD δεν ειναι διαφορετικο gaming,ειναι απλα μετεξελιξη...

Απο τα blocks φτασαμε στα Shaders και δεν παθαμε τιποτα.

Το HD διευρυνει την εμπειρια.

Το HD δεν καταργει το old school gaming.

Θα χαλαγε κανεναν ενα Silvergun σε 2D-HD που θα προσφερε μεγαλυτερη ακριβεια,διακριτες γωνιες και λεια γραφικα?

Για οποιον δεν βαριεται,εδω υπαρχει ενα πολυ καλο thread για το αν και πως τα συγχρονα GPU μπορουν να γινουν 2D Powerhouses...

EDIT:για να ειμαι ontopic..στις τελευταιες δηλωσεις του ο Kojima "κατηγορησε" την τεχνολογια μιας και δεν "μπορεσε" να του δωσει μεγαλυτερο σε χωρητικοτητα οπτικο μεσο απο το Blue Ray για να φτιαξει το MGS...FMVs και αγιος ο θεος...not to be taken very seriously... :D
 
χαχαχαχαχαχαχαχαχα!!

Παντως η μονη σιγουρη αποκλειστικοτητα που εχει μεινει πλεον στο Σονυ-κουτο ειναι το Gran Turismo... :p
 
At the end of 2007, one of the biggest titles to be released for any of the current generation consoles is Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots. As the follow up to the blockbuster smash hit PS2 title Metal Gear Solid 3: Snake Eater, it will problably sell extremely well and be played by many PS3 fans. However, sole owners of Wii and Xbox 360 would have to do without it. Fortunately, Konami isn´t completely blind to the fact that more gamers deserve to play this epic title, and it is now confirmed that Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots for the Xbox 360 will launch a year later in November 2008. It will come with new content additions including VR missions and other bonus gameplay like Snake Tales, which lets you go on more objective-based missions -- some quite lengthy. So, there's no question that Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots for the Xbox 360 comes packed with more content than the original PS3-version.
;)

Αντωνη ξεκινα τα conspiracy theories :D
 
Πάει κι αυτό το κάστρο ... :p

Wally την μέρα που θα μου φέρεις καλά νέα για το licensing της F1 θα σου φέρω δώρο ενα elite .... :D
 
Now that Metal Gear Solid 4 has been confirmed for the Xbox 360, a Konami representative has stated that the 360 version will also feature exclusive content and gameplay not offered in the PS3 edition. Not much else was revealed apart from the fact that with the addition of online capability, MGS4 is a leading product and will signal the dawn of a new gaming era for the MGS series. Maybe even bigger news than Xbox 360 exclusive content, is that with the phenomenal success of the Wii, a scaled down version of the game is rumoured to be in the pipeline.
Οποτε παει περιπατο η MS συνομοσιολογια,απλα ο Kojima μυριστηκε που ειναι το χρημα...
 
Ακυρωνουν αυτες οι 6 (εξι) γραμμες κειμενου τη μεγαλυτερη μαχη βιομηχανιων στην παγκοσμια ιστορια ?

Ειναι δυνατον να πιστευει καποιος οτι η αληθεια κρυβεται στις "ανακοινωσεις" των "δορυφορων" εταιρειων και οχι στη πολιτικη των 2 κυριων αντιπαλων ?

Το μεγεθος της αγορας videoπαιχνιδιων (hardware/software) ειναι τετοιο πλεον που συμπαρασυρει (και ταυτοχρονα) υποβιβαζει αλλες αγορες (μεχρι προσφατα κραταιες) οπως η Βιομηχανια Θεαματος πχ.

Για να μην ξεχναμε τα μεγεθη - αλλα και το τι παιζεται - του χωρου αυτου , ενδεικτικα αναφερω/θυμιζω οτι το project XBOX απεδωσε στη "μαμα" 4.000.000.000 δολλαρια ζημια - το σε απολυτους αριθμους μεγαλυτερο αποτυχημενο project στην ιστορια του Ιδιωτικου τομεα.

Τωρα αν καποιος νομιζει οτι ολα οσα ειδαμε μεχρι τωρα και οσα θα δουμε τους επομενους μηνες ειναι απλα μια αλυσιδα τυχαιων γεγονοτων του στυλ "η Tsunami Games θα διαθεσει τον τιτλο της για το καλο 360 και οχι για το κακο PS3..." τοτε χανει το νοημα και την "μεγαλη εικονα".

Και ισως Wally το δευτερο μερος της τελευταιας σου προτασης "απλα ο Kojima μυριστηκε που ειναι το χρημα..." να ακυρωνει αμεσα το πρωτο μερος της.
 
Αν η Microsoft "αγοραζε" τον Kojima δεν θα εβγαινε retarded-version του MGS4 για το Wii...

Αλλωστε oυσιαστικα μονο το Wii "τρωει" αυτη τη στιγμη λεφτα απο τη "τσεπη" της MS.

Το 360 το Σεπτεμβριο για πρωτη φορα γινεται κερδοφορο...ηταν μια αιματηρη επενδυση της MS που θα αρχισει να της αποφερει...βρωμικη ή οχι δεν ξερω...το μονο που γνωριζω ειναι οτι με τα αρκετα λεφτα που εχωσα πηρα μια συσκευη που κοστιζε τα διπλασια (ακριβως το αντιθετο του Wii)

Οπότε ας το συνεχισει η MS το τραγουδι αυτο διοτι σε εμενα,τον στενα σκεπτομενο οπως θα προστρεψει η Linux συμμορια του GRM να με αποκαλεσει :D ,μου αρεσει να ψωνιζω με τα μισα λεφτα ενα "μπιστολακι" καθε 3-4 χρονια...
 
Wally είπε:
Οποτε παει περιπατο η MS συνομοσιολογια,απλα ο Kojima μυριστηκε που ειναι το χρημα...
H λέξη συνομοσιολογία χάνει το νόημα της όπως τη χρησιμοποίησες εδώ. Οταν μιλάει το χρήμα δεν υπάρχει συνομοσία αλλά οικονομικά συμφέροντα. Το ότι η μαμά χάνει τόσα χρήματα και στο τέλος θα κερδίσει και θα δυαλύσει και αυτή την αγορά, εμένα προσωπικά μου προκαλεί αηδία.
 
Αν η Microsoft "αγοραζε" τον Kojima δεν θα εβγαινε retarded-version του MGS4 για το Wii...
Μα φυσικα θα εβγαινε - αν ειναι ποτε δυνατον να κερδισεις μια αγορα απλα καταστρεφοντας την - και για Wii θα βγει και για PS3 και για Megadrive αν θες ....ΑΛΛΑ ολες οι υπολοιπες versions πλην του 360 θα ειναι για καποιο λογο κατωτερες ετσι ωστε αυτος που θελει να παιξει τη "τελεια" εκδοση να ξερει και ποιο μηχανακι πρεπει να αγορασει.

ηταν μια αιματηρη επενδυση της MS
Βρε Wally ελεος .. δεν μιλαμε για την ELCO Βαγιωνης...σιγα τα αιματα πια...

Οπότε ας το συνεχισει η MS το τραγουδι αυτο διοτι σε εμενα,τον στενα σκεπτομενο οπως θα προστρεψει η Linux συμμορια του GRM να με αποκαλεσει :D ,μου αρεσει να ψωνιζω με τα μισα λεφτα ενα "μπιστολακι" καθε 3-4 χρονια...
Τωρα μαλιστα, now we talking - αλλα ακομα και ως (φιλολογικα) αντιπαλος σου δεν μου αρεσει να διαβαζω οτι χαρακτηριζεις τον εαυτο σου ετσι.
 
Ποιον θα διαλυσει ρε παιδια?Τον Ρομπεν των δασων ή τη Αδελφη Τερεζα?

Οι αντιπαλοι της MS εχουν κανει ακριβως τα ιδια και χειροτερα.

Απλα η MS ειναι το trendy κοκκινο πανι.

Oταν η Nintendo απαγορευε να κυκλοφορησουν δουλειες 2 ετων επειδη ΜΕΤΑ απο 2 χρονια καταλαβαινε οτι δεν τις πηγαινει το concept του παιχνιδιου, εξαπελυε μηνυσεις σε χρηστες (ALA Metallica),πουλαει με 200% κερδος κτλ και οταν η Sony διεσπειρε/ει (αποδεδειγμενα) ψεματα και προσπαθει να δημιουργησει μονοπωλιο στα οπτικα μεσα δεν ειδα καμια αντιστοιχη κινητοποιηση....

Περιεργο...

Εγω καθε προσπαθεια (εστω και δολια) να γινει η τεχνολογια ΛΑΙΚΗ,την επικροτω...οι ελιτισμοι ειναι για τους "ευρεως σκεπτομενους"
 
Σεβαστος ο κυριος Kojima αλλα δεν μας τα λεει πολυ καλα.

In that sense, the answer is simple: we're not really insistent on sticking to HD. We're not the ones who are saying we want HD. We want something really pretty on a very small screen. But 360 and PS3 don't allow that because HD is kind of a must-have...
I'm not interested, myself, about HD at all. Because if it gets prettier and prettier with more details, that means more mistakes [on the game development side].

As you know, MGS games tend not to care about how clean the screen looks. It's more about the atmosphere that we give it. Meaning, once we create graphics in a scene, we deliberately make them look dirtier to give the atmosphere more life. My team and I think that high-res is not needed for the next two or three years.
Οι νεες παιχνιδομηχανες ειναι εκ φυσεως HD. Αν δεν του αρεσει το HD ας συνεχισει να γραφει παιχνιδια για το PS One.

Επισης, η very small screen ειναι πλεον συνηθως 32".

Το επιχειρημα "more details = more mistakes" μου θυμιζει ενα post στο insomnia που καποιος φωστηρας υποστηριζε οτι οι γρηγοροτεροι επεξεργαστες ειναι πιο ευκολο να κρασαρουν. Δεν γνωριζω αν αμφοτεροι ξερουν κατι που δεν ξερω, αλλα σαν δικαιολογια μου φαινεται τουλαχιστον αστεια.

Και οπως ειπε και ο φιλος παραπανω, αν υπαρχει ατμοσφαιρα σε SD τι τους εμποδιζει να δημιουργησουν ακομα πιο... ατμοσφαιρικη ατμοσφαιρα σε HD? Μηπως δεν νιωθουν τοσο σιγουροι για τους προγραμματιστες και τους γραφιστες τους?
 
Εγω καθε προσπαθεια (εστω και δολια) να γινει η τεχνολογια ΛΑΙΚΗ,την επικροτω
Εισαι λοιπον ο ιδανικος πελατης/καταναλωτης αυτος που δεν τον ενδιαφερει τιποτα αλλο απο το να "απολαμβανει" τα "αγαθα" της συγχρονης πραγματικοτητας χωρις ενοχες χωρις προβληματισμους και χωρις συνειδηση. Μου φαινεται εχεις καιρο να δεις κανα Alien, τη θυμασαι την The Company ?...
 
Πίσω
Μπλουζα