Aardvark
Retromaniax Co-Founder
- Joined
- 26 Σεπ 2006
- Μηνύματα
- 15.414
- Αντιδράσεις
- 5.440
Και εχει και τον διδυμο αδερφακι του μαζι η μηπως ειναι γιος του.
Μαλλον θα ειναι το Sonic Generations.
http://www.youtube.com/watch?v=n8WcQAd2K6w
Μαλλον θα ειναι το Sonic Generations.
http://www.youtube.com/watch?v=n8WcQAd2K6w