N64 Αναμνήσεις...

dominator1985

RetroWannaBe
Joined
17 Δεκ 2009
Μηνύματα
35
Αντιδράσεις
0
Γεια σας nintendoμανιακοί φίλοι/ες!

Αρχικά θέλω να δηλώσω ότι θεωρώ τον εαυτό μου gamer... Από τα χέρια μου πέρασαν σχεδόν όλες οι κονσόλες και τα περισσότερα games... Άπειρες ώρες διασκέδασης ή "καψίματος" αν προτιμάτε...

Απ' όλες τις κονσόλες όμως αυτή που πραγματικά ΛΑΤΡΕΨΑ ήταν το n64... Και αυτή είναι μια καθαρά προσωπική γνώμη... Τι να πρωτοθυμηθώ:

1) τετραπλά στο goldeneye, άπειρο κάψιμο, καινοτομίες, τα περιβόητα cheats και πώς τα ξεκλειδώνουμε...

2) perfect dark, multiplayer (το οποίο πραγματικά δίδαξε πως πρέπει να είναι τα cooperative, counter- operative κτλ σε first person shooters), επέκταση μνήμης (την θυμάται κανείς άραγε ;) ...

3) ocarina of time, ίσως το καλύτερο game που έχω παίξει (μαζί με το metal gear solid στο psx), ώρες ατελείωτες αναζήτησης στο hyrule field...

4) mario cart, τα λόγια περιττά, από τα καλύτερα multiplayer ever...

Ελπίζω να μην κούρασα με το post μου... Απλά ήθελα να μοιραστώ τις απίστευτες στιγμές gaming που μου έδωσε το n64... Σε μια εποχή που είχε κατακριθεί τόσο έντονα λόγω cartridge, το n64 έβγαλε μερικά από τα καλύτερα παιχνίδια στην αγορά. Καινοτομίες όπως τα 4 χειριστήρια, το rumble pack, η επέκταση μνήμης κτλ έδειξαν τον δρόμο για μελλοντικές εξελίξεις...

Τονίζω και πάλι ότι όλα τα παραπάνω είναι προσωπικές απόψεις... Δεν έχω σκοπό να θίξω αντίπαλα "στρατόπεδα" gamers ούτε να επαναφέρω τον περιβόητο πόλεμο κονσολών (οι παλιοί θυμούνται...)

Φίλοι/ες αν έχετε παρόμοιες αναμνήσεις, θα χαρώ πολύ να τις μοιραστείτε στο post... :)
 
Το Ν64 ειχε παιχνιδαρες ,εγω το πηρα μτχ για να παιξω το καινουργιο τοτε Resident Evil 2.

Playstation δεν ηθελα,saturn ειχα αλλα δεν εβγαινε εκει.

Πιο πολυ στοιχισε θυμαμαι τοτε το καινουργιο cartridge μαζι με το expansion memory παρα η κονσολα.

60.ΟΟΟ να εκανε το resi 2 δεν θυμαμαι καλα.

Τα γρηγορα loading times ενα απο τα ατου του..
 
σε λίγο καιρό θα είναι διαθέσιμο το flashcart της http://www.neoflash.com παρεπιπτώντως.... :)
 
Aσχολουμαι με videogames 20+ χρονια και οταν με ρωταει κανεις πια περιοδος ηταν η καλυτερη για αυτα, εγω παντα απανταω το δευτερο μισο της δεκαετιας του 90 λογο του N64 και μονο. Στα 3-4 χρονια που ασχολήθηκα με το Ν64, εχω περισσοτερες αναμνήσεις καλού gaming απο οτι είχα παλιότερα με τα 8-16 bit συστηματα αλλα και με τα πιο σύγχρονα.

Αυτο το οποιο κανει το N64 τοσο καλο για εμενα ειναι οτι εχει τις καλύτερες εκδόσεις απο όλα σχεδον τα franchises της Nintendo (εκτος απο το Metroid το οποιο δυστηχως δεν ειχε καποια εκδοση εκει). Το καλύτερο 3D Μario εξακολουθει να ειναι το Mario64, ενω τα Starfox64, F-Zero64 και Waverace ειναι πολυ καλυτερα απο τα αντιστοιχα στο Gamecube. Και βεβαια το Οcarina of Time εξακολουθει να ειναι το καλύτερο και μεγαλύτερο Zelda. Ακόμα και το Majora's Mask πιστέυω ότι είναι ελαφρως καλυτερο απο το Twilight Princess. To Mariokart64 ειναι καλο, αλλα δεν νομιζω οτι ειναι το καλύτερο της σειρας.

Και μετα εχουμε και τα "bonus". To Turok ειχε τοσο καλα γραφικά (Μιλαμε για 1997), που ακομα και ενας φίλος μου που έπαιζε το εντυπωσιακο τοτε Quake, το ζηλευε. Το Goldeneye ειναι το παιχνίδι που εφερε την επανασταση στα FPS τοσο στις κονσολες, οσο και στα PC αφου πολλα PC FPS πήραν πολλές ιδεες απο αυτό. Για όσους ασχολουνταν τότε με τα FPS, θα θυμούνται οτι το Goldeneye ηταν το πρώτο που εσπασε τον ορο "Doom clone". Βεβαια σήμερα οι περισσοτεροι νεοι κονσολαδες θεωρουν το Halo σαν το σημαντικοτερο console FPS, αλλα για μένα ηταν ενα τεράστιο βήμα πίσω (οσον αφορα το single player game). Μετα, ειχαμε και τα Banjo Kazooie, Conker, DK64, Perfect Dark όλα βγαλμένα απο την χρυσή εποχή της RARE.
 
Φίλε Imgema θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου... Το Goldeneye ήταν πρωτοποριακό σε πολλούς τομείς... Ηταν το πρώτο που έδειξε πώς πρέπει να είναι οι missions σε ένα παιχνίδι (και όχι ψάξε και βρες το μπλέ, το κόκκινο και το κίτρινο κλειδί... :( ). Οι ιδέες τις RARE ήταν απίστευτες: remote mines, ρολόι laser και φυσικά το sniper rifle (ναι, ναι, η RARE ήταν η πρώτη που σκέφτηκε κάτι που σήμερα θεωρείται αυτονόητο στα fps...).

Όσο για το Turok 2 τι να πούμε... Έτυχε να "ξεθάψω" το n64 πρίν περίπου 2 χρόνια και αποφάσισα να παίξω turok (το είχα άχτι γιατί ποτέ δεν το είχα τερματίσει, τουλάχιστον χωρίς cheats- όσοι το έχουν παίξει καταλαβαίνουν από βαθμό δυσκολίας...). Τα γραφικά του με εντυπωσίασαν και πάλι, για εκείνη την εποχή ήταν ό,τι καλύτερο και ακόμη και σήμερα στέκονται αξιοπρεπέστατα.

::) Άληθεια ποιός θυμάται ότι το n64 ήταν το πρώτο που "εισήγαγε" τον αναλογικό μοχλό στις κονσόλες; Μέχρι τότε ήταν απλά ατού των arcade και αντε και του -αποτυχημένου για πολλόυς λόγους- neogeo...

Ωραιές gaming εποχές!

Φίλε Aardvark το resident evil 2 στο n64 ήταν θαύμα συμπίεσης... Τα cartridges είχαν -δικαίως- κατακριθεί για περιορισμένη χωρητικότητα κτλ. Παρόλα αυτά η CAPCOM έκανε το θαύμα της αποδεινύοντας ότι όταν ξέρεις καλά την δουλειά σου, την κάνεις ανεξάρτητα από τα μέσα που διαθέτεις...

Ας μην ξεχνάμε τα τεράστια ocarina of time και donkey kong 64 τα οποία έδειξαν ότι η χωρητικότητα δεν παίζει ρόλο αν υπάρχει θέληση για δουλειά ;)

Δυστυχώς τα cartridges απέτρεψαν πολλούς developers να ασχοληθούν με το n64 κάτι που οδήγησε και στην ήττα του από το psx (το saturn είχε βγεί εκτός συναγωνισμού πολύ νωρίτερα)
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Να είχε μόνο λίγο πιο μεγάλο χειρηστήριο...

Κατα τα άλλα ωρες με Ocarina, ISS, M64 & Star wars.
 
Ο μοχλος στα Arcade, Neo Geo κλπ, δεν ειναι αναλογικός. Ειναι απλά ενας μοχλος αντι για D-Pad που αναγνωρίζει 8 κατευθυνσεις, οπως και στις παλιοτερες κονσολες πριν το NES το οποιο εισηγαγε το D-Pad (στις κονσολες).

Η πρωτη κονσολα με πραγματικα αναλογικο μοχλό (δηλαδή να αναγνωρίζει και την αποσταση των περισσοτερων, στα αναλογικα, κατευθυνσεων) ήταν το ATARI 5200. Ομως ποτέ δεν εγινε σωστή χρήση του analog και χρησιμοποιουταν σαν απλός μοχλος. Η πρώτη κονσόλα που ειχε αναλογικό, αλλα και software καταλληλο για να το χρησιμοποιησει, είναι το N64.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Εγώ δυστυχώς το πήρα το 2000 μεταχειρισμένο καθώς μάζευα χρήματα 1 χρονο :( Όπως καταλαβαίνετε δεν το χάρηκα.
 
Imgema είπε:
Η πρωτη κονσολα με πραγματικα αναλογικο μοχλό (δηλαδή να αναγνωρίζει και την αποσταση των περισσοτερων, στα αναλογικα, κατευθυνσεων) ήταν το ATARI 5200.
Έχω την εντύπωση οτι η πρώτη κονσόλα με αναλογικό μοχλό ήταν το vectrex...
 
Το vectrex δεν θυμαμαι να ειχε αναλογικό... Το 5200 βγηκε ακριβως την ίδια ημερομηνια οποτε αν το vectrex οντως ειχε, τοτε ο τιτλος ανηκει και στα δυο. ;)

"Το Goldeneye ήταν πρωτοποριακό σε πολλούς τομείς" - Να το δουμε και σε βαθος:

1. Non-linear mission based gameplay. Το ότι εκανες αποστολές ήταν ηδη μια πρωτιά αλλα σε πολλές περιπτώσεις μπορούσες ακομα και να τις κάνεις με τυχαία σειρα ή ανάλογα πως σε βόλευε.

2. Sniper Rifle. Αν και το MDK ήταν το πρώτο game που είχε κάτι παρομοιο, το Goldeneye ήταν το πρώτο FPS που είχε sniper rifle και ήταν τόσο καλό που σε ολα τα FPS έγινε standard.

3. Stealth based gameplay. Το πρώτο FPS στο οποίο προσπαθούσες να περνάς απαρατηρητος για να κάνεις κάποιες αποστολές. Ιδέες όπως οι κάμερες, ο σιγαστήρας, οι συναγερμοί που ενεργοποιούσαν κάποιοι εχθροί όταν σε έβλεπαν, ήταν κάτι εντελώς καινούριο.

4. Body Hit Detection. To πρώτο παιχνίδι στο οποίο ο εχθρός έτρωγε ζήμια ανάλογα σε ποιο σημείο του σώματος τον χτυπάς. Οπότε και το πρώτο game που χρησημοποιήσαμε τον όρο "Head shot". Η ιδέα αυτή ηταν τόσο μπροστά, που άργησε να γίνει standard στα FPS. Το Halflife που βγήκε πολύ αργότερα για παραδειγμα, δεν είχε αυτό το χαρακτηριστικο.

5. Enemy ΑΙ. Εντάξει, μπορεί να είναι λίγο πρωτόγονο για τα σημερινά δεδομένα, αλλα το Goldeneye ήταν το πρώτο που είχε ενα έστω υποτυπώδες AI. Μέχρι τότε, σε όλα τα παιχνίδια οι εχθροί σου επιτήθονταν με εναν συγκεκριμένο τρόπο όταν σε έβλεπαν. Στο Goldeneye οι εχθροί έκαναν πολλές (για την εποχή) διαφορετικές αντιδράσεις ανάλογα με την περίσταση.

Αυτά είναι τα πιο σημαντικά. Υπάρχουν και άλλα "μικρότερα" τα οποία μου έκαναν φοβερή εντύπωση, όπως για παράδειγμα οι τρύπες στους τοίχους που έμεναν εκει, το ότι μπορούσες να καταστρέψεις πολλά αντικειμενα του background, να σπας λαμπες, το ότι μπορούσες να σημαδεύεις με το όπλο "κλειδώνοντας" την οθόνη, οπότε έμενε ακίνητη καθώς εσύ κινούσες το οπλο σου (φοβερο χαρακτηριστικο που δεν το βλέπεις σε άλλα παιχνίδια, μονο στο Metroid Prime το εχω δει), οι ήχοι που έκαναν οι σφαίρες όταν εξοστρακίζονταν, τα διάφορα animations που έκαναν οι εχθροί όταν εμεναν για πολύ ώρα idle, τα ρεαλιστικά όπλα και ο ήχος του κάλυκα που έπεφτε κάτω και πολλά άλλα...

Το Goldeneye ήταν γεμάτο με τόσες νέες ιδέες, που επηρρέασε το FPS genre περισσότερο απο κάθε άλλο παιχνίδι.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
A, και κατι αλλο που ξέχασα να πω για το Goldeneye (και sorry για το διπλο post, δεν μπορω να κανω edit), ειναι οτι ηταν το πρωτο παιχνίδι που υποστηριζε Dual analog control (!), πολυ πριν βγουν τα πρωτα χειρηστήρια με 2 αναλογικους μοχλους (!!).

Τωρα βεβαια θα μου πείτε πως ειναι δυνατον... Στο options menu στα controls σου εδινε την επιλογη να χρησιμοποιησεις 2 controllers μαζι, ενα στο κάθε χέρι κρατοντας τα απο το μεσαιο grip, και να έχεις το ενα για analog movement και το αλλο για analog look/target.

Εγω επαιζα για καποιο καιρο έτσι γιατι μου εκανε πολυ εντυπωση... Μιλαμε για ετη μπροστα το game....
 
Φίλε Imgema, σε ευχαριστούμε για τις κατατοπιστικές πληροφορίες σχετικά με τον αναλογικό μοχλό! Το n64 πραγματικά έδειξε τον δρόμο...

Όσο για το golneneye τι να πούμε... Με έχεις καλύψει και με το παραπάνω... Θα σταθώ λίγο στην καινοτομία με τα δύο χειριστήρια ταυτόχρονα: τυχαία το είχα ανακαλύψει και μου έκανε τόση εντύπωση (όπως και σε εσένα) που έπαιζα για λίγο καιρό έτσι... Ήταν πραγματική πρόκληση να συντονίσεις και τα δύο σου χέρια ταυτόχρονα! Πραγματικά διασκεδαστικό...

Και ας μην ξεχνάμε και το απίστευτο σύστημα cheats... Για να ξεκλειδώσεις τα cheat του παιχνιδιού έπρεπε να τερματίσεις συγκεκριμένες πίστες σε συγκεκριμένο χρονικό περιθώριο... Αν το πιστεύετε μέχρι και 2 χρόνια πριν το πάλευα μέχρι να τα ξεκλειδώσω όλα, άπειρες ώρες, άπειρες στρατηγικές... Ειδικά η δεύτερη mission σε λιγότερο από 5 λεπτά σε 00 agent ήταν πρόκληση...

Το thread ίσως θα έπρεπε να μετονομαστεί σε goldeneye αναμνήσεις :D Όπως και να χει το goldeneye είναι κομμάτι των αναμνήσεων του n64 οπότε νομίζω του αξίζουν 2-3 παραπάνω post... ::)
 
Αναμνήσεις εχω πολλες, αλλα μια απο τις πιο παλιες (απο N64) ειναι οταν διαβαζα ενα τευχος του αγγλικου περιοδικου C&VG, τευχος 176 (το εχω μπροστα μου :p ) του 1996. Ειχε λοιπον πολλες εικονες απο το Mario64, πολυ πριν δω καποιο video (εμ, βεβαια αφου τοτε δεν ειχα internet).

Κοιτουσα λοιπον τις φωτογραφιες και προσπαθουσα να καταλαβω πως στο καλο θα παιζει αυτο το παιχνίδι με όλες αυτες τις διαφορετικές οπτικες γωνίες! Μου φαινοταν πολυ παραξενο, καθε εικόνα εδιχνε και διαφορετικη οπτικη γωνία ala alone in the dark ή Resident Evil, μονο που ήξερα οτι η διαφορα με το mario ήταν οτι τα γραφικα ειναι όλα 3D και οχι pre-rendered και οτι οι κάμερα δεν ειναι στατική, ενω συνεχεια το περιοδικό έκανε λογο για "real time camera controls"...

Mα τι στο καλό ειναι αυτο το "real time camera controls", σκεφτομουν... πως να λειτουργει άραγε? Αμ το "analog controls"? νταξει, αυτο το καταλαβαινω... Οπα, τι λεει εδώ? "Princess Castle is the central hube from where you access levels".... Δηλαδή τι? Δεν πας απο την μια πίστα στην άλλη ετσι απλά?
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πολύ όμορφη κονσόλα το Nintendo 64. Βέβαια στην Ελλάδα υπήρχε το πρόβλημα ρης πειρατείς εκείνη την εποχή και οι καταστηματάρχες διαφήμιζαν περισσότερο το PSX, τουλάχιστον στην επαρχία. Επομένως, λίγοι συγκριτικά με το PSX, κατείχαν την κονσόλα στην Ελλάδα και ακόμη πιο λίγοι τη θαύμαζαν εκείνη την εποχή.

Επίσης, δεν είναι τυχαίο το ότι πάνω σε αυτή την κονσόλα κυκλοφόρησε το καλύτερο παιχνίδι όλων των εποχών. Αλλά εκτός αυτούς είχε πολλά διαμάντια παιχνίδια, όπως Goldeneye, Mario 64, Mario Kart, κτλ..... Εκείνο όμως το παιχνίδι που μου άρεσε ιδιαίτερα χωρίς να γνώρισε μεγάλη επιτυχία και καλές κρτιτικές ήταν το Mystical Ninja.
 
Φίλε Imgema η περιγραφή σου είναι απολαυστικότατη! Και όντως το Mario 64 ήταν το πρώτο παιχνίδι το οποίο έδινε στον παίκτη την δυνατότητα να χειρίζεται ο ίδιος την κάμερα, κάτι που πλέον θεωρείται δεδομένο στα παιχνίδια του είδους και όχι μόνο...

Φίλε geo2004z συμφωνώ απόλυτα μαζί σου... Το γεγονός ότι εκείνη την εποχή το n64 απλά δεν μπορούσε να "τσιπαριστεί" λόγω cartridge τεχνολογίας απέτρεψε πολλούς στην χώρα μας από το να αγοράσουν την κονσόλα... Ειδικά κάτι αλυσίδες videogames τότε συνεχώς προωθούσαν το psx λόγω των κερδών που προέκυπταν από τα αντεγραμμένα παιχνίδια και τα τσιπαρισμένα psx... Κρίμα γιατί πολλοί gamers της εποχής έχασαν τίτλους διαμάντια- το mystical ninja ήταν ένας από αυτούς, χωρίς όμως να γνωρίσει επιτυχία (αν θυμάμαι καλά είχε πολλά προβλήματα με την κάμερα...)

Κλείνω το post με μια ανάμνηση από ocarina of time: να έχω κολλήσει άπειρες ώρες στο πρώτο δωμάτιο στο deku tree (το θυμάστε; ) και να σπάω το κεφάλι μου... Και τότε επιφοίτηση... Μα καλά, τότε στο SNES ανάβαμε με φωτιά τους πυρσούς... Παίζει να είναι το ίδιο και εδώ; Ναι, ήταν το ίδιο... Δεν θα συνεχίσω γιατί μπορεί να μιλάω για ώρες για αυτό το παιχνίδι :D
 
geo2004z είπε:
Εκείνο όμως το παιχνίδι που μου άρεσε ιδιαίτερα χωρίς να γνώρισε μεγάλη επιτυχία και καλές κρτιτικές ήταν το Mystical Ninja.
dominator1985 είπε:
Κρίμα γιατί πολλοί gamers της εποχής έχασαν τίτλους διαμάντια- το mystical ninja ήταν ένας από αυτούς, χωρίς όμως να γνωρίσει επιτυχία
geo2004z respect που το ανέφερες. Μystical ninja, κορυφαιο απλά. Ειχε προβλήματα αλλά ήταν πολύ ευχαριστο game. Ειδικα η μουσική του είναι το κάτι άλλο. Ακόμα και το sequel που δεν ήταν τόσο καλό σαν παιχνίδι, μου άρεσε να παίζω μόνο και μόνο για να ακούω τις υπέροχες μουσικές... Μάλιστα παρόλο που είναι απο τα μεγαλύτερα game OSTs που έχω (σε αριθμό tracks), μου αρέσουν σχεδόν όλα. (Δίνω μεγάλη βάση στην μουσική στα games)

Και μετα υπάρχει και το άλλο παιχνίδι που μου έμεινε χαραγμένο στο μυαλο, αλλα δεν έγινε επιτυχια. το Body Harvest. Tι να πω, ίσως το πιο "βαρή" σε ατμόσφαιρα παιχνίδι που έχω παιξει. Η μουσική? Οτι πιο μελαγχολικό και "απαισιοδοξο" έχω ακουσει (εχω ανεβασει το soundtrack στο youtube;)). Επεισης ήταν απο τα πρώτα (νομίζω το πρώτο) "sandbox" παιχνίδι που οδηγούσες δεκάδες διαφορετικά οχήματα και ειναι στην ουσια ο προγονος του GTA3, το οποιο το εφτιαξε η Rockstar, πρωην DMA, δηλαδή οι ίδιοι που εφτιαξαν το Body harvest. Μάλιστα καποιες αποστολές στα GTA τις έχουν πάρει απο το Body Harvest σαν φόρο τιμής, υπάρχει και μία αποστολή στο San andreas αν θυμάμαι καλά που λεγεται "body harvest":D)

Ομως το παιχνίδι είχε καπως άσχημα γραφικά, δυσκολο χειρησμό και ήταν και σαν παιχνίδι πολυ δύσκολο, οπότε δεν έκανε καθόλου επιτυχια :( . Και το χειρότερο είναι ότι ουτε σε emulator μπορεις να το παιξεις λογο καποιων "game braking" collition detection errors. Κι εγώ στην εποχή του το είχα νοικιάσει, αλλά ευτηχώς το βρήκα προσφατα σε ένα μαγαζί με μεταχειρησμένα και το άρπαξα εννοείται!

Βy the way, dominator1985, ευχαριστώ για το καλύτερο thread του φόρουμ!
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Imgema είπε:
Και μετα υπάρχει και το άλλο παιχνίδι που μου έμεινε χαραγμένο στο μυαλο, αλλα δεν έγινε επιτυχια. το Body Harvest. Tι να πω, ίσως το πιο "βαρή" σε ατμόσφαιρα παιχνίδι που έχω παιξει. Η μουσική? Οτι πιο μελαγχολικό και "απαισιοδοξο" έχω ακουσει (εχω ανεβασει το soundtrack στο youtube;)). Επεισης ήταν απο τα πρώτα (νομίζω το πρώτο) "sandbox" παιχνίδι που οδηγούσες δεκάδες διαφορετικά οχήματα και ειναι στην ουσια ο προγονος του GTA3, το οποιο το εφτιαξε η Rockstar, πρωην DMA, δηλαδή οι ίδιοι που εφτιαξαν το Body harvest. Μάλιστα καποιες αποστολές στα GTA τις έχουν πάρει απο το Body Harvest σαν φόρο τιμής, υπάρχει και μία αποστολή στο San andreas αν θυμάμαι καλά που λεγεται "body harvest":D)
Μπα...sandbox σε φουλ 3D κόσμο που βουτάμε οχήματα έχουμε από το Mercenary του 1985.

BTW sniper rifle σε first person 3D έχουμε από το 1989 (από όσο γνωρίζω εγώ τουλάχιστον) με το Midwinter.

Γενικά πολλές ιδέες που φαίνονται νέες, έχουν γίνει πολύ παλιότερα αλλά δυστυχώς οι περισσότεροι νέοι gamers δεν γνωρίζουν την ιστορία του gaming. Είναι κρίμα γιατί δεν αναγνωρίζονται οι πραγματικοί πρωτοπόροι, αλλά μόνο όσοι καταφέρνουν να περάσουν αυτές τις ιδέες στο mainstream.

Πχ. πολλά από τα στοιχεία που πολλοί προσδίδουν σε νεώτερα FPS είχαν εμφανιστεί από το 1994 με τα πρωτοποριακά System Shock και Marathon. Αν η Bungie δεν είχε γίνει η νο. 1 εταιρία στα FPS με τα Halo, ποιος θα θυμόταν το πραγματικά πρωτοποριακό Marathon που βγήκε για τον Mac (και όταν βγήκε αργότερα για PC δυστυχώς δεν έπιασε). Το ίδιο ισχύει και για το System Shock που δεν έκανε πολλές πωλήσεις, αλλά η συνεισφορά του ήταν επίσης καταλυτική για την πορεία των FPS. Για να μην πάω και παλιότερα, πριν ακόμα έχουμε τα FPS όπως τα εννοούμε σήμερα. :)
 
Φίλε Leon συμφωνώ μαζί σου σχετικά με το halo... Δυστυχώς αν ρωτήσεις πολλούς (κυρίως πιτσιρικάδες) θα σου πουν ότι είναι το καλύτερο fps που έχουν παίξει... Δεν τους αδικώ, οι γενιές και τα games αλλάζουν οπότε δυστυχώς (ή ευτυχώς; ) όλα είναι -σχεδόν- υποκειμενικά...

Φίλε Imgema σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Και συνεχίζουμε ακάθεκτοι...

Το Body Harvest ήταν ένα από τα πιο πολυαναμενόμενα παιχνίδια για το n64 και ένα πολύ φιλόδοξο project... Απ'όσα είχαμε ακούσει, το παιχνίδι προβλεπόταν επαναστατικό σε πολλούς τομείς... Δυστυχώς πήγαινε από αναβολή σε αναβολή... Και εμείς, στο περίμενε... Η τελική του έκδοση δυστυχώς δεν ικανοποίησε: βιαστική και πρόχειρη (λόγω των πιέσεων για άμεση κυκλοφορία) με την χαρακτηριστική "ομίχλη" του n64 να καλύπτει το παιχνίδι... Κρίμα τις προσδοκίες μας! :( Το (όντως εξαιρετικό) soundtrack ήταν ίσως το μόνο που σώθηκε από το ναυάγιο!

Και μιας και μιλάμε για soundtrack, ένα από τα καλύτερα (για μένα προσωπικά) ήταν αυτό του perfect dark: εξαιρετικά κομμάτια που σε έβαζαν μέσα στο παιχνίδι (π.χ. θυμάστε το carrington institute σε φάση alarm; και εγώ σε ετοιμότητα να τους "καθαρίσω" όλους!)

Αλλά το κομμάτι που πραγματικά με έκανε να ανατριχιάσω όταν το πρωτοάκουσα ήταν στο ocarina of time με το που έμπαινες στη gerudo valley, στο πρώτο cutscene... Μου έχει μείνει ακόμα και σήμερα! ::) Αλήθεια, πως να λεγόταν άραγε;
 
Δοξα και τιμη στα Sin and punishment,Ogre battle 64,και Bangai-o!!..Ενα ακομα διαμαντακι για το αγαπημενο συστημα της θεας Nintendo ηταν και το Mischief makers!..
 
Πίσω
Μπλουζα