NES vs Master System

metalcandyman είπε:
Ολα αυτα περι μαγκιας και εμφανισης και καλα κτλ απο οσα λες για τους κατοχους NES σε σχεση με αυτους που ειχαν κονσολες sega ισχυουν για εκει που μεγαλωσες εσυ και τα δικα σου μερη.Εδω που μεγαλωσα εγω η πλειοψηφια των sega fanboys ηταν τα παιδια της μαμας που το αργοτερο στης 10 επρεπε να ειναι στο σπιτι ηταν τα παιδια του κατηχητικου και τα παιδια της εκκλησιας καθε κυριακη με τα κοτλε παντελονια το πουκαμισο και απο πανω το πουλοβερακι.Τωρα αν ονειρευτοταν οι της NINTENDO να παραμεινουν σαυτη την τεχνολογια αλλα τοσα χρονια ειναι δικη σου θεωρια και δεν μπορεις να ξερεις ουτε εσυ ουτε εγω τι θα γεινοταν αν δεν κυκλοφορουσε το mega drive πριν το snes.
Βασιλη το ιδιο ισχυε και για τα παιδια της Nintendo. Το θεμα ητανε σε οποια γειτονια και να βρισκοσουνα,παντα υπηρχε το κατι διαφορετικο.^^
 
Wally είπε:
Δεν ημουν ποτε φαν του NES.Θα ελεγα μαλιστα οτι οταν μπηκα πια σε μια ηλικια που ειχα και τις πηγες, την χρονικη αποσταση απο τα γεγονοτα και ειχα ξετυλιξει το κουβαρι της ιστοριας του videogaming, μου γεννηθηκε μια απεχθεια για το NES.

Δεν θα κρινω για αρχη τα παιχνιδια.Θα περιοριστω να συμφωνησω με τον Imgema οτι το SMS ειχε καλυτερα action platform και το NES ανωτερα JRPGs.

Το προβλημα μου ειναι οτι η Nintendo με το NES φρεναρε για χρονια την τεχνολογια των παιχνιδιων - καθυστερησε το breakthrough της κονσολικης βιομηχανιας. Εκμεταλευτηκε το crash και με μονοπωλιακες τακτικες stall-αρε την εξελιξη. Δεν την ψεγω για την αποφαση της αλλωστε ειναι κερδοσκοπικη εταιρεια και οχι η εκκλησια της ενοριας ΑΛΛΑ ειδα τα αποτελεσματα...και ευτυχως αποφευχθησαν τα χειροτερα.

Οσοι πιστοι του NES θα επρεπε να αναβουν λαμπαδες στη Sega που εδωσε την κλωτσια για να ξετυλιχτει παλι το κουβαρι της εξελιξης και του τεχνολογικου ανταγωνισμου. Ειχε τους "αδενες" να κτυπησει κατα μετωπο ενα κονσολικο μονοπωλειο (μην γελιομαστε, η Atari και λοιποι ηταν απλα σκιες) και αναγκασει τα εργαστηρια του Κιοτο που ονειρευοντουσαν να μεινει το NES για καμια 10ετια ακομα η defacto επιλογη, να βαλουν τον πισινο τους κατω και να δουμε νεα πραγματα, να ξημερωσει εν τελει μια απο τις καλυτερες videogaming γενιες.

Δεν με τραβαει η παλετα, οι χαριτωμενιες, το υφος των γραφικων στα περισοτερα NES παιχνιδια. Δεν μου αρεσε που προσελκυσε ασχετους στο πολυ ειδικο χομπι μας. Δεν μου αρεσε που συνδεσε το videogaming με τον παππουλη και τη γιαγιακα που παιζουν με το εγγονακι τους Bible Adventures. Δεν μου αρεσε το γεγονος οτι ο μεσος παιχτης της πλατφορμας επρεπε να ειναι με πλεκτο πουλοβερ της μαμας και πατομπουκαλα.Δεν γουσταρα ποτε να βλεπω αυτο το politically correct κουτι να μουντρουχιζει το σαλονι.

Ευτυχως ηρθε η Sega και τα αλλαξε ολα εν μια νυχτι. Μπορει να εφερε το σεισμο με το Genesis/Megadrive αλλα το Master System προλειανε το δρομο, εδειξε σημαδια σε αυτους που βλεπαν περα απο το Chubby Cherub οτι ερχεται τσουναμι. Οτι η γιαγια φευγει απο το σαλονι. Οτι το αχαρο μπεζ κουτι παει παταρι. Οτι το videogaming ειναι σοβαρο χομπι και ειναι cool!

Χαλαρωσε το βαρυδι που ειχε πεταξει η N στην τεχνολογια και στη θεματολογια του παιχνιδιου. Και αυτο μαγκες και γοργονες ειναι τιτανοτεραστιο.

Ξεκινησε ξανα η μαχη των Mhz, των χρωματων, των χαρακτηριστικων, των μασκοτς στα προαυλια (για τις κονσολες, στο μετωπο των home micros o fanboy-ισμος ηταν αμειωτος ευτυχως).

Hideki Sato να σαι καλα οπου και να εισαι. Το οτι ζησαμε τετοιες εμπειριες το χρωσταμε κατα πολυ και σε εσενα και το πνευματικο σου τεκνο. Και το λεει καποιος που εμαθε τη "τεχνη" μεσα απο τα υπεροχα Game&Watch της N καπου στα 1982...

SMS 10 points
μάλλον το pc engine,και αργότερα ίσως και το megadrive,που με το που κυκλοφόρησε ξεπέρασε για αρκετά μεγάλο διάστημα σε πωλήσεις το famicom επηρέασε την απόφασή της να ξεκολλήσει από hardware 5+ ετών,κατά τα άλλα συμφωνώ με το μήνυμά σου.

πάντως η σύγκριση,αν την κάνουμε μόνο βάσει αριθμών παιχνιδιών,είναι άνιση αν όχι παράλογη στη συγκεκριμένη γενιά .πιστέυω ότι σε αυτή τη περίπτωση πρέπει να γίνει σύγκριση και της ποιότητας των 2 βιβλιοθηκών σε σχέση με τον συνολικό αριθμό τίτλων.
 
DarkSynbios είπε:
Βασιλη το ιδιο ισχυε και για τα παιδια της Nintendo. Το θεμα ητανε σε οποια γειτονια και να βρισκοσουνα,παντα υπηρχε το κατι διαφορετικο.^^
Αυτο λεω και γω φιλε οτι δεν ειναι κατι το δεδομενο αυτο.Δεν ειναι ολοι οι ανθρωποι ιδιοι ωστε να τους τους βαλουμε σε κατηγοριες οπως ΠΧ της NINTENDO ειναι αλανια και της sega φλωρακια η το αντιθετο.Καθε εταιρια εχει ολων των ειδων τα fanboys.
 
Και πλακα πλακα χαρη στην TecToy ειδαμε πολλα διαμαντακια να ερχονται στο Master System.Το να βλεπεις εν ετη 1997-98 να ερχονται καινουργια παιχνιδια για την κονσολα ητανε κατι το αξιοσεβαστο.Θυμαμαι στις βιτρινες ειχανε πολλα παιχνιδια του Master System με μπλε εξωφυλλο σχεδον ολοιδιο του Mega Drive.
 
Wally είπε:
Ευτυχως ηρθε η Sega και τα αλλαξε ολα εν μια νυχτι. Μπορει να εφερε το σεισμο με το Genesis/Megadrive αλλα το Master System προλειανε το δρομο, εδειξε σημαδια σε αυτους που βλεπαν περα απο το Chubby Cherub οτι ερχεται τσουναμι. Οτι η γιαγια φευγει απο το σαλονι. Οτι το αχαρο μπεζ κουτι παει παταρι. Οτι το videogaming ειναι σοβαρο χομπι και ειναι cool!
Χαλαρωσε το βαρυδι που ειχε πεταξει η N στην τεχνολογια και στη θεματολογια του παιχνιδιου. Και αυτο μαγκες και γοργονες ειναι τιτανοτεραστιο.

Ξεκινησε ξανα η μαχη των Mhz, των χρωματων, των χαρακτηριστικων, των μασκοτς στα προαυλια (για τις κονσολες, στο μετωπο των home micros o fanboy-ισμος ηταν αμειωτος ευτυχως).

Hideki Sato να σαι καλα οπου και να εισαι. Το οτι ζησαμε τετοιες εμπειριες το χρωσταμε κατα πολυ και σε εσενα και το πνευματικο σου τεκνο. Και το λεει καποιος που εμαθε τη "τεχνη" μεσα απο τα υπεροχα Game&Watch της N καπου στα 1982...

SMS 10 points
Χμμμ... ναι, πράγματι μπορεί να ισχυριστεί κάποιος ότι η SEGA τα κατόρθωσε όλα αυτά (αν και αυτά που εσύ βλέπεις ως "σοβαρή στροφή" στο gaming, εγώ ακόμα και σήμερα τα βλέπω ως "τσάμπα μαγκιά για να πιάσουμε τα ξαναμμένα 15χρονα κακομαθημένα που θέλουν να το παίξουν cool"). Όμως τα κατόρθωσε με το Mega Drive και όχι φυσικά με το Master System το οποίο σε καμία περίπτωση δεν είχε σχέση με αυτή την "αλλαγή" που περιγράφεις...

Το Master System ήταν για τη SEGA κάτι σαν το πρώτο Xbox για τη Microsoft: Μια (ψιλο)αποτυχηυμένη προσπάθεια ώστε να δοκιμάσει τα δόντια της, να μάθει από τα λάθη της και να επανέλθει με μια πιο ολοκληρωμένη άποψη που έφερε τα videogames ένα βήμα παραπέρα...
 
Εντάξει τώρα, το Street Fighter το ποστάρατε για καλό? Το παιχνίδι δεν βλέπεται. Αν θέλετε να δείξετε ένα παιχνίδι που να δείχνει τις δυνατότητες του μηχανήματος βάλτε κανένα Land of illusion ή κανένα R-Type. Το Street Fighter δεν δείχνει τίποτε άλλο από την αδυναμία του μηχανήματος να το υποστηρίξει.
 
Βασίλη,μια ερώτηση που δεν έχει 100% σχέση με το θέμα,αν έμπαινε στη διαμάχη και το pc engine/turbografx που και αυτό είναι στη καρδιά του 8bit ,ποία θα ήταν η απάντησή σου τότε (καλά,nes θα ήταν φαντάζομαι :p ,αλλά θέλω να δω πως θα το δικαιολογήσεις) ; το ρωτάω αυτό γιατί περίπου το 1/5 της βιβλιοθήκης του ήταν rpg's ,δυστυχώς στα Ιαπωνικά η συντριπτική πλειοψηφία...
 
Ρε Βασιλη δεν ειπα αυτο. Τονισα το ποιο ηθελε το marketing team της Nintendo να ειναι/φαινεται το target group της. Μιλαω για την καμπανια και εν προεκτασι τη φιλοσοφια που εδειχνε να εχει για το gaming/gamers.

Ενδεικτικα:

tumblr_m51puwOIYy1qa0m77o1_1280.jpg

NESFamilyFunAd.jpg

Gameboy%u00252BAd%2B2%2B001.jpg
 
Imgema είπε:
Εντάξει τώρα, το Street Fighter το ποστάρατε για καλό? Το παιχνίδι δεν βλέπεται. Αν θέλετε να δείξετε ένα παιχνίδι που να δείχνει τις δυνατότητες του μηχανήματος βάλτε κανένα Land of illusion ή κανένα R-Type. Το Street Fighter δεν δείχνει τίποτε άλλο από την αδυναμία του μηχανήματος να το υποστηρίξει.
XAXAXAXAXAXA! Ναι ρε φιλε! :p Γενικα τα disney παιχνιδια στο Master System θυμιζανε 16-Bit εκδοσεις και παρε παραδειγμα το Alladin στα backround του παιχνιδιου.
 
Olorin είπε:
Χμμμ... ναι, πράγματι μπορεί να ισχυριστεί κάποιος ότι η SEGA τα κατόρθωσε όλα αυτά (αν και αυτά που εσύ βλέπεις ως "σοβαρή στροφή" στο gaming, εγώ ακόμα και σήμερα τα βλέπω ως "τσάμπα μαγκιά για να πιάσουμε τα ξαναμμένα 15χρονα κακομαθημένα που θέλουν να το παίξουν cool"). Όμως τα κατόρθωσε με το Mega Drive και όχι φυσικά με το Master System το οποίο σε καμία περίπτωση δεν είχε σχέση με αυτή την "αλλαγή" που περιγράφεις...
Mαλλον δεν διαβασες προσεκτικα τι εγραψα ;

Ευτυχως ηρθε η Sega και τα αλλαξε ολα εν μια νυχτι. Μπορει να εφερε το σεισμο με το Genesis/Megadrive αλλα το Master System προλειανε το δρομο, εδειξε σημαδια σε αυτους που βλεπαν περα απο το Chubby Cherub οτι ερχεται τσουναμι. Οτι η γιαγια φευγει απο το σαλονι. Οτι το αχαρο μπεζ κουτι παει παταρι. Οτι το videogaming ειναι σοβαρο χομπι και ειναι cool!
 
Wally είπε:
Ρε Βασιλη δεν ειπα αυτο. Τονισα το ποιο ηθελε το marketing team της Nintendo να ειναι/φαινεται το target group της. Μιλαω για την καμπανια και εν προεκτασι τη φιλοσοφια που εδειχνε να εχει για το gaming/gamers.
Ενδεικτικα:

Προβολή συνημμένου 54274

Προβολή συνημμένου 54275

Προβολή συνημμένου 54276
ε... η 2η φωτογραφία έχει ως screenshot το γνωστό και μη εξαιρετέο custer's revenge του atari 2600 :p
 
Wally είπε:
Ρε Βασιλη δεν ειπα αυτο. Τονισα το ποιο ηθελε το marketing team της Nintendo να ειναι/φαινεται το target group της. Μιλαω για την καμπανια και εν προεκτασι τη φιλοσοφια που εδειχνε να εχει για το gaming/gamers.
Ενδεικτικα:

Προβολή συνημμένου 54274

Προβολή συνημμένου 54275

Προβολή συνημμένου 54276
Αυτο θα πει ..... Συντηρητισμος!
 
Wally είπε:
Ρε Βασιλη δεν ειπα αυτο. Τονισα το ποιο ηθελε το marketing team της Nintendo να ειναι/φαινεται το target group της. Μιλαω για την καμπανια και εν προεκτασι τη φιλοσοφια που εδειχνε να εχει για το gaming/gamers.
Ενδεικτικα:

Προβολή συνημμένου 54274

Προβολή συνημμένου 54275

Προβολή συνημμένου 54276
E βαλε και συ της φωτογραφιες και ξηγα το καλητερα :D Συτο εχεις δικειο παο πασο φαινεται και απο της φωτογραφιες εξαλου οτι ηθελε να τονισει το οικογενειακο gaming η NINTENDO.
 
Γιατί κολλάτε στις διαφημίσεις ρε παιδιά? Δηλαδή, σας εμποδίζουν από το να απολαύσετε ένα Mario 3, Turtles 2, Ducktales, Castlevania, Metroid κλπ?
 
metalcandyman είπε:
E βαλε και συ της φωτογραφιες και ξηγα το καλητερα :D Συτο εχεις δικειο παο πασο φαινεται και απο της φωτογραφιες εξαλου οτι ηθελε να τονισει το οικογενειακο gaming η NINTENDO.
Κατι που κανει εντονα απο το 2006 ;)
 
DarkSynbios είπε:
Κατι που κανει εντονα απο το 2006 ;)
Καλύτερα αυτό παρά το φιάσκο με τις διαφημίσεις του N64 από Nortec στο playboy και σε άλλα αντρικά περιοδικά (δεν ξέρω αν θυμάστε αυτήν την παρακμή).
 
Δεν βλεπω να γραφει κανεις για το ΑΘΛΙΟ/ΤΡΑΓΙΚΟ/ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ λαθος της νιντεντο στο hardware της κονσολας.

Καλα και η σεγκα εχει κανει αηδιες, αλλα αυτο με το NES παραπαει, δεν υπαρχει περιπτωση να παιξεις παιχνιδι την πρωτη φορα που θα βαλεις το cartidge.

Ενταξει θα μου πειτε και η sony με το ps3 κανει αηδιες (δεν παιζει ps2 παιχνιδια) καθως και ολες σχεδον οι εταιριες, αλλα αυτο δεν εξαφανιζει το λαθος της νιντεντο.
 
mike είπε:
Δεν βλεπω να γραφει κανεις για το ΑΘΛΙΟ/ΤΡΑΓΙΚΟ/ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ λαθος της νιντεντο στο hardware της κονσολας.Καλα και η σεγκα εχει κανει αηδιες, αλλα αυτο με το NES παραπαει, δεν υπαρχει περιπτωση να παιξεις παιχνιδι την πρωτη φορα που θα βαλεις το cartidge.

Ενταξει θα μου πειτε και η sony με το ps3 κανει αηδιες (δεν παιζει ps2 παιχνιδια) καθως και ολες σχεδον οι εταιριες, αλλα αυτο δεν εξαφανιζει το λαθος της νιντεντο.
Όντως, το NES δεν είναι και το καλύτερο μηχάνημα σαν κατασκευή (δεν ξέρω για το famicom), αλλά δεν μπορείς να πεις, από τότε έχει διορθώσει το λάθος της και οι υπόλοιπες κονσόλες της είναι σκυλιά.
 
Πίσω
Μπλουζα