Vetusomaru
RetroMaNiaC
- Joined
- 21 Αύγ 2008
- Μηνύματα
- 840
- Αντιδράσεις
- 159
Όπως έχει γίνει ήδη γνωστό πρόσφατα από επίσημη ανακοίνωση του Satoru Iwata η Nintendo θ' αφιερώσει μια μικρή ομάδα ανάπτυξης για να προωθήσουν τα δικά τους software στην smartphone αγορά.
http://www.siliconera.com/2014/01/29...e-development/
Φυσικά από την πλευρά της smartphone gaming κοινότητας υπάρχουν αρκετά ανίδεα άτομα που επιμένουν ότι η Nintendo θα πρέπει ν' εγκατελείψει την hardware αγορά και ν' αφοσιωθεί στην software αγορά για άλλες εταιρείες και κυρίως για smartphones. Κι αυτό επειδή ναι μεν θέλουν να παίξουν παιχνίδια της Nintendo αλλά απαξιούν ν' αγοράσουν κονσόλα της Nintendo για τον σκοπό αυτό και πόσο μάλιστα τα παιχνίδια της επειδή έχουν καλομάθει με το τσάμπα και την φτήνια στα smartphones. Koινώς όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια.
http://www.pocketgamer.co.uk/r/Andro...ws.asp?c=56732
Απόδειξη; H δημοτικότητα των Nintendo consoles emulators και των Super Mario, Pokemon και Zelda clones (που είναι σχεδόν όλα τους από μέτρια εως και αδιάφορα) στο Google Play και στο App Store. Tα νούμερα μιλάνε από μόνα τους. Και σαν να μην έφτανε αυτό οι περισσότεροι δημιουργοί τέτοιων παιχνίδιων προκειμένου να διαφημίσουν τα παιχνίδια τους χρησιμοποιούν ατάκες του στυλ "Αν σας αρέσει το Super Mario θα λατρέψετε και το δικό μας παιχνίδι", κάτι τ' όποιο φυσικά δεν ισχύει εκτός κι αν έχετε πολύ χαμηλά στάνταρντς.
Κι ενώ η αλήθεια είναι ότι η πολιτική της Nintendo με τις τιμές των παιχνιδιών θα πρέπει ν' αλλάξει άμεσα (ειδικά από την στιγμή που η Nintendo παραδέχεται ότι πρέπει να γίνουν αλλαγές στην εταιρεία για να καλύψουν τις ζημιές τους) θα πρέπει να παραδεχτούμε (τουλάχιστον στις περιπτώσεις ΑΑΑ παιχνιδιών όπως το Super Mario 3D World) πως ό,τι πληρώνεις παίρνεις. Διότι ναι μεν αρκετά παιχνίδια στα smartphones είναι φτηνά ή τσάμπα αλλά δεν έχουν την ίδια ποιότητα και διάρκεια ζωής με τα παιχνίδια για κονσόλες. Συν τ' ότι τα περισσότερα παιχνίδια που διαφημίζονται ως τσάμπα στην ουσία για να τ' απολαύσεις σε όλο τους το μεγαλείο θα πρέπει να πληρώνεις διαρκώς με αληθινά λεφτά σαν κορόϊδο.
http://en.wikipedia.org/wiki/Free2play
Και δυστυχώς αρκετά τέτοια παιχνίδια αποδείχτηκαν απογοητευτικά λόγω του συστήματος αυτού. Χίλιες φορές προτιμότερο να δώσω περισσότερα λεφτά μια και καλή για ένα πλήρες προϊόν παρά να με κοροϊδεύουν στην μάπα ότι μου δίνουν δήθεν τσάμπα πράγμα κι ότι πληρώνεις προαιρετικά μονάχα για να "διευκολυνθείς" στο παιχνίδι. Ευτυχώς υπάρχουν και μερικά ποιοτικά παιχνίδια όπου ναι μεν είναι free-to-play αλλά έχεις μια πλήρης εμπειρία και μπορείς να νικήσεις δίκαια με τις δικές σου επιδεξιότητες κι όχι με το πορτοφόλι σου. Αλλά δυστυχώς τέτοια παιχνίδια που ν' αξίζουν τον κόπο είναι μετρημένα στα δάκτυλα. Επίσης υπάρχουν κι αρκετά ωραία freeware games (κυρίως indie) που στην χειρότερη περίπτωση να σ' επιβαρύνουν μ' ένα διακριτικό, διαφημιστικό banner (που σε μερικά παιχνίδια δεν εμφανίζεται καν εαν παίζεις με το wi-fi απενεργοποιημένο) αλλά και πάλι δεν αποτελούν σοβαρό λόγο για να παρατήσεις το 3DS και το PS Vita για χάρη των smartphones.
Η κλασσική καραμέλα που χρησιμοποιούν αρκετοί ως λόγο για ν' αφοσιωθεί η Nintendo στα smartphones είναι η "αποτυχία" του Wii U. Δεν λέω, οι πωλήσεις δεν ήταν κι οι καλύτερες κι οι Nintendo είχε μεγάλες απώλειες κερδών αλλά όχι και σε σημείο να πάει η εταιρεία για κλείσιμο. Εδώ η Nintendo άντεξε σε πιο δύσκολες καταστάσεις όπως με το N64 όπου το Playstation είχε το μονοπώλειο και το Gamecube όπου ερχόταν τρίτο σε προτίμηση μετά το Playstation 2 και το Xbox. Κι ένας λόγος είναι επειδή η επιτυχία των φορητών της παιχνιδομηχανών την βοηθούσαν αρκετά ώστε να σταθεί στα πόδια της. Επίσης και για τα PC λέγανε στην δεκαετία του '90 ότι θ' αποτελειώσουν την console αγορά εξαιτίας της ισχύος και της δημοτικότητας των PC αλλά είδαμε κατά πόσο ίσχυσε αυτό με την αγορά των game consoles να είναι ακόμα ζωντανή (και θα εξακολουθεί να είναι).
Τέλος, ένα άλλο επιχείρημα που χρησιμοποιείται είναι η μεγάλη δημοτικότητα των παιχνιδιών στα smartphones. Αν και πραγμάτι έχει κλέψει ένα μεγάλο ποσοστό casual gamers και non-gamers που προηγουμένων τίμησαν την Nintendo αγοράζοντας το Wii Και το DS αλλά μην ξεχνάμε ότι η αγορά δεν αποτελείται μονάχα απ' αυτούς τους αγοράστες. Αποτελείται κι από τους core και hardcore gamers που δεν θα βρουν τ' αγαπημένα τους παίχνιδα στα smartphones αλλά στις επιτραπέζιες και τις φορητές κονσόλες, ειδικά αν πρόκεται για αποκλεικότητες της Nintendo, Sony και Microsoft. Όσο υπάρχει ένα τεράστιο κοινό που στηρίζει τα παιχνίδια των τριών αυτών εταιρειών θα υπάρχει και στήριξη των μηχανημάτων τους και κατ' επέκταση θα προσελκύει κι άλλες εταιρείες να να στηρίζουν τα μηχανήματα αυτά με τα δικά τους παιχνίδια (μέχρι και παιχνίδια που πρωτοβγήκαν για smartphones βλέπουμε να γίνονται port στις κονσόλες). Απλά τα πράγματα. Κι οι εταιρείες αυτές πλην της Nintendo απλά εκμεταλεύονται την νέα αγορά των smartphone games για να βγάλουν εξτρά, εύκολα χρήματα. Μια αγορά η οποία ενδέχεται να μειωθεί η δημοτικότητά της κατακόρυφα όπως έγινε και με τα social games που πριν μερικά χρόνια πουλούσαν σαν φρεσκοψημένα ψωμάκια. Γι' αυτό είναι τεράστια βλακεία της Capcom που εν καιρό οικονομικών προβλημάτων που έχει επενδύει τόσα πολλά λεφτά στην smartphone gaming αγορά.
http://www.screwattack.com/news/capc...-mobile-gaming
Κλείνοντας το post αυτό θα σας πω το εξής: Aν και η επέκταση της Nintendo στην smartphone αγορά σίγουρα θα της προσφέρει νέα ωφέλη που θα την κάνει να προσελκύσει νέο κοινό (όπως για παράδειγμα να βγάζει mini games που θα διαφημίζουν τα προϊόντα της Nintendo στις κονσόλες της) δεν αποτελεί λόγο για ν' αρχίσει να μεταφέρει γνωστές τις επιτυχίες σε μηχανήματα όπου θα υποβαθμιστεί η ποιότητά τους, κυρίως λόγω χειρισμού (εκτός κι αν πρόκεται για παιχνίδια με touch χειρισμό όπως το WarioWare Touched και το Picross DS που είναι ιδανικά και για smartphone).
http://www.siliconera.com/2014/01/29...e-development/
Φυσικά από την πλευρά της smartphone gaming κοινότητας υπάρχουν αρκετά ανίδεα άτομα που επιμένουν ότι η Nintendo θα πρέπει ν' εγκατελείψει την hardware αγορά και ν' αφοσιωθεί στην software αγορά για άλλες εταιρείες και κυρίως για smartphones. Κι αυτό επειδή ναι μεν θέλουν να παίξουν παιχνίδια της Nintendo αλλά απαξιούν ν' αγοράσουν κονσόλα της Nintendo για τον σκοπό αυτό και πόσο μάλιστα τα παιχνίδια της επειδή έχουν καλομάθει με το τσάμπα και την φτήνια στα smartphones. Koινώς όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια.
http://www.pocketgamer.co.uk/r/Andro...ws.asp?c=56732
Απόδειξη; H δημοτικότητα των Nintendo consoles emulators και των Super Mario, Pokemon και Zelda clones (που είναι σχεδόν όλα τους από μέτρια εως και αδιάφορα) στο Google Play και στο App Store. Tα νούμερα μιλάνε από μόνα τους. Και σαν να μην έφτανε αυτό οι περισσότεροι δημιουργοί τέτοιων παιχνίδιων προκειμένου να διαφημίσουν τα παιχνίδια τους χρησιμοποιούν ατάκες του στυλ "Αν σας αρέσει το Super Mario θα λατρέψετε και το δικό μας παιχνίδι", κάτι τ' όποιο φυσικά δεν ισχύει εκτός κι αν έχετε πολύ χαμηλά στάνταρντς.
Κι ενώ η αλήθεια είναι ότι η πολιτική της Nintendo με τις τιμές των παιχνιδιών θα πρέπει ν' αλλάξει άμεσα (ειδικά από την στιγμή που η Nintendo παραδέχεται ότι πρέπει να γίνουν αλλαγές στην εταιρεία για να καλύψουν τις ζημιές τους) θα πρέπει να παραδεχτούμε (τουλάχιστον στις περιπτώσεις ΑΑΑ παιχνιδιών όπως το Super Mario 3D World) πως ό,τι πληρώνεις παίρνεις. Διότι ναι μεν αρκετά παιχνίδια στα smartphones είναι φτηνά ή τσάμπα αλλά δεν έχουν την ίδια ποιότητα και διάρκεια ζωής με τα παιχνίδια για κονσόλες. Συν τ' ότι τα περισσότερα παιχνίδια που διαφημίζονται ως τσάμπα στην ουσία για να τ' απολαύσεις σε όλο τους το μεγαλείο θα πρέπει να πληρώνεις διαρκώς με αληθινά λεφτά σαν κορόϊδο.
http://en.wikipedia.org/wiki/Free2play
Και δυστυχώς αρκετά τέτοια παιχνίδια αποδείχτηκαν απογοητευτικά λόγω του συστήματος αυτού. Χίλιες φορές προτιμότερο να δώσω περισσότερα λεφτά μια και καλή για ένα πλήρες προϊόν παρά να με κοροϊδεύουν στην μάπα ότι μου δίνουν δήθεν τσάμπα πράγμα κι ότι πληρώνεις προαιρετικά μονάχα για να "διευκολυνθείς" στο παιχνίδι. Ευτυχώς υπάρχουν και μερικά ποιοτικά παιχνίδια όπου ναι μεν είναι free-to-play αλλά έχεις μια πλήρης εμπειρία και μπορείς να νικήσεις δίκαια με τις δικές σου επιδεξιότητες κι όχι με το πορτοφόλι σου. Αλλά δυστυχώς τέτοια παιχνίδια που ν' αξίζουν τον κόπο είναι μετρημένα στα δάκτυλα. Επίσης υπάρχουν κι αρκετά ωραία freeware games (κυρίως indie) που στην χειρότερη περίπτωση να σ' επιβαρύνουν μ' ένα διακριτικό, διαφημιστικό banner (που σε μερικά παιχνίδια δεν εμφανίζεται καν εαν παίζεις με το wi-fi απενεργοποιημένο) αλλά και πάλι δεν αποτελούν σοβαρό λόγο για να παρατήσεις το 3DS και το PS Vita για χάρη των smartphones.
Η κλασσική καραμέλα που χρησιμοποιούν αρκετοί ως λόγο για ν' αφοσιωθεί η Nintendo στα smartphones είναι η "αποτυχία" του Wii U. Δεν λέω, οι πωλήσεις δεν ήταν κι οι καλύτερες κι οι Nintendo είχε μεγάλες απώλειες κερδών αλλά όχι και σε σημείο να πάει η εταιρεία για κλείσιμο. Εδώ η Nintendo άντεξε σε πιο δύσκολες καταστάσεις όπως με το N64 όπου το Playstation είχε το μονοπώλειο και το Gamecube όπου ερχόταν τρίτο σε προτίμηση μετά το Playstation 2 και το Xbox. Κι ένας λόγος είναι επειδή η επιτυχία των φορητών της παιχνιδομηχανών την βοηθούσαν αρκετά ώστε να σταθεί στα πόδια της. Επίσης και για τα PC λέγανε στην δεκαετία του '90 ότι θ' αποτελειώσουν την console αγορά εξαιτίας της ισχύος και της δημοτικότητας των PC αλλά είδαμε κατά πόσο ίσχυσε αυτό με την αγορά των game consoles να είναι ακόμα ζωντανή (και θα εξακολουθεί να είναι).
Τέλος, ένα άλλο επιχείρημα που χρησιμοποιείται είναι η μεγάλη δημοτικότητα των παιχνιδιών στα smartphones. Αν και πραγμάτι έχει κλέψει ένα μεγάλο ποσοστό casual gamers και non-gamers που προηγουμένων τίμησαν την Nintendo αγοράζοντας το Wii Και το DS αλλά μην ξεχνάμε ότι η αγορά δεν αποτελείται μονάχα απ' αυτούς τους αγοράστες. Αποτελείται κι από τους core και hardcore gamers που δεν θα βρουν τ' αγαπημένα τους παίχνιδα στα smartphones αλλά στις επιτραπέζιες και τις φορητές κονσόλες, ειδικά αν πρόκεται για αποκλεικότητες της Nintendo, Sony και Microsoft. Όσο υπάρχει ένα τεράστιο κοινό που στηρίζει τα παιχνίδια των τριών αυτών εταιρειών θα υπάρχει και στήριξη των μηχανημάτων τους και κατ' επέκταση θα προσελκύει κι άλλες εταιρείες να να στηρίζουν τα μηχανήματα αυτά με τα δικά τους παιχνίδια (μέχρι και παιχνίδια που πρωτοβγήκαν για smartphones βλέπουμε να γίνονται port στις κονσόλες). Απλά τα πράγματα. Κι οι εταιρείες αυτές πλην της Nintendo απλά εκμεταλεύονται την νέα αγορά των smartphone games για να βγάλουν εξτρά, εύκολα χρήματα. Μια αγορά η οποία ενδέχεται να μειωθεί η δημοτικότητά της κατακόρυφα όπως έγινε και με τα social games που πριν μερικά χρόνια πουλούσαν σαν φρεσκοψημένα ψωμάκια. Γι' αυτό είναι τεράστια βλακεία της Capcom που εν καιρό οικονομικών προβλημάτων που έχει επενδύει τόσα πολλά λεφτά στην smartphone gaming αγορά.
http://www.screwattack.com/news/capc...-mobile-gaming
Κλείνοντας το post αυτό θα σας πω το εξής: Aν και η επέκταση της Nintendo στην smartphone αγορά σίγουρα θα της προσφέρει νέα ωφέλη που θα την κάνει να προσελκύσει νέο κοινό (όπως για παράδειγμα να βγάζει mini games που θα διαφημίζουν τα προϊόντα της Nintendo στις κονσόλες της) δεν αποτελεί λόγο για ν' αρχίσει να μεταφέρει γνωστές τις επιτυχίες σε μηχανήματα όπου θα υποβαθμιστεί η ποιότητά τους, κυρίως λόγω χειρισμού (εκτός κι αν πρόκεται για παιχνίδια με touch χειρισμό όπως το WarioWare Touched και το Picross DS που είναι ιδανικά και για smartphone).
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή: