Retro ΚΤΕΛ

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας tv1988
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Νο 56 Αιτ/νιας «Σουηδέζα»
Ιδιοκτήτης και οδηγός
ΚΑΤΑΠΟΔΗΣ Μάκης
Στην φωτό είναι ο Αλέξανδρος ΚΑΤΑΠΟΔΗΣ του Μάκη (δεξιά) και ο ΑΡΤΙΝΟΣ Χρηστος (αριστερά) οδηγός σε αρκετά λεωφορεία.
1708712546536.png
πηγή

Δυστυχώς δεν υπάρχει πια, έχει γίνει παλιοσίδερα...
βλ.σχετ.
 
Άλλες φωτογραφίες της θρυλικής "Σουδέζας" την δεκαετία του 90
Είχε ταξινομηθεί στη Νότια Αιτωλοακαρνανία (Μεσολόγγι) (κωδ. γραφείου συγκοινωνιών "28") και είχε λάβει τον
αρ. κυκλοφορίας ΡΤ-2409
1708712938911.png

1708712970203.png

1708713006838.png

1708713041753.png

1708713077013.png

<iframe src="https://www.facebook.com/plugins/post.php?href=https://www.facebook.com/sakisgiannoulis13/posts/528988305940359&show_text=true&width=500" width="500" height="639" style="border:none;overflow:hidden" scrolling="no" frameborder="0" allowfullscreen="true" allow="autoplay; clipboard-write; encrypted-media; picture-in-picture; web-share"></iframe>

 
Mιας και μιλαμε για παλια λεωφορια των ΚΤΕΛ ποιος θυμαται τα ATLAS;
Mε τετοιο πηγαιναμε με την μητερα μου η την γιαγια μου απο το χωριο που εκανα διακοπες
στον Πυργο της Ηλειας για ψωνια αλλωστε και το χωριο μου στον νομο Ηλειας ηταν.
Η φωτο ειναι απο το διαδικτυο.

10660204_1517568785149333_4956528788599265565_n.jpg
 
1995 το Νο 97 του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, δρομολόγιο Νεοχωρούδας
1709317408584.png
πηγή

1995, το Νο 103 του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, ΜΒ F580S Biamax
1709317532673.png
πηγή

1997, το Νο 43 του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, στο πρακτορείο Μαλγάρων στην Γιαννιτσών.
1709317330727.png
πηγή
 
πόσες φορές είχα πάρει το λεωφορείο των Μαλγάρων για να πάω στην θεία μου! (μένει στα Κίμινα ένα χωριό κοντά στα Μάλγαρα). το παλιό ΚΤΕΛ δεν ήταν πίσω από τα νέα δικαστήρια; τώρα έχουν πάει αλλού αν δεν κάνω λάθος, δεν πρόλαβα την αλλαγή.
 
Τελευταία επεξεργασία:
MAGIRUS-DEUTZ HELLAS M230E120 #132 ΚΤΕΛ ΑΤΤΙΚΗΣ
Στην Πλατεία Χαραυγής, στον Υμηττό, το Σεπτέμβριο του 1984.
1714236769383.png
 
Βλ. σχετική ανάρτηση στο
 
1738161440489.png
Τὰ Μάταλα τῆς Κρήτης δὲν ἔμειναν γνωστὰ μόνο ἐπειδὴ ἔγιναν ὁ τόπος τῆς ἀμφισβήτησης καὶ τῆς συγκέντρωσης τῶν «χίππηδων». Ἦταν καὶ τὸ σημεῖο ἀπ’ ὅπου ἔφευγαν οἱ νέοι ἀπὸ τὰ χωριὰ στὸ νότιο μέρος τοῦ νόμου Ἡρακλείου γιὰ τὸ λιμάνι κι ἀπὸ ἐκεῖ πρὸς τὴ Γερμανία, τὴν Ἀμερική, τὸν Καναδᾶ καὶ τὴν Αὐστραλία ἀναζητῶντας καλύτερη τύχη.
Γιὸς μετανάστη ἀπὸ τή #Βόρριζα μᾶς εἶπε δείχνοντας αὐτὴ τὴ φωτογραφία: «ἂν δὲν ὑπῆρχε βεντέτα σὲ ἐξέλιξη, ὁ ἄλλος ἔφευγε γιατί ὑπῆρχε φτώχεια καὶ καταστροφὴ ἀπ’ ὅσα ἄφησαν πίσω τους οἱ Ναζὶ κατακτητές. Ἔφευγε πάντα ὁ ἄνθος τῆς κάθε οἰκογένειας, ἐκεῖνοι ποὺ ἦταν ρωμαλέοι, ὑγιεῖς καὶ δυνατοί. Ὅταν ὑπῆρχε καλὴ «φουρνιὰ» ἦταν κάτι σὰν πανηγύρι ὁ ἀποχαιρετισμός τους μὲ λύρες, μπαλωθιές, εὐλογία ἀπὸ τὸν παπᾶ, κλάμματα ἀπὸ τὶς μανάδες καὶ καμάρι γιὰ τοὺς πατεράδες ποὺ περίμεναν κάτι καλύτερο γιὰ τὸ σπιτικό τους. Ἀκόμα καὶ τὸ ΚΤΕΛ ἔστελνε τὰ πιὸ καλά του λεωφορεῖα, σὰν αὐτὸ ἐδῶ κι ὄχι τὰ παλιὰ μὲ τὶς μουτσοῦνες».
Σὲ ἕναν τέτοιο ἀποχαιρετισμὸ στά #Μάταλα σώθηκε τούτη ἡ φωτογραφία μὲ θρυλικὸ #55, ἕνα ἱστορικό #Volvo #B635 ποὺ κατασκεύασε ὁ μεγάλος κρητικὸς τεχνίτης #Μαρινάκης (ΗΜ-7212). Ἀντίγραφο αὐτῆς τῆς φωτογραφίας ἀποτελεῖ ἔκθεμα στό @nationalhellenicmuseum τοῦ Σικάγο.


 
Βλέπετε μιὰ ἀπίθανη φωτογραφία ἀπὸ τὸ καλοκαίρι τοῦ 1969 στὸ τέρμα του Λεωνιδίου. Ἕνα ὑπέροχο 32άρι #Volvo #B615 ποὺ κατασκεύασε ὁ #Σαρακάκης, ἐπιβιβάζει γιὰ ἕνα δρομολόγιο μήκους 210 χιλιομέτρων καὶ τελικὸ προορισμὸ τὸν προβλῆτα ὑπερωκεανείων τοῦ Πειραιᾶ...
Προσέξτε τὸ ἀνοικτὸ καπάκι γιὰ τὸν ἐξαερισμὸ τοῦ ψυγείου καὶ τοῦ κινητῆρα.
Ἡ φωτογραφία προέρχεται ἀπὸ ἰδιωτικὴ συλλογὴ στὸ Σικάγο τῶν Ἡνωμένων Πολιτειῶν.
1738245044108.png
 
Πίσω
Μπλουζα