Ναι, εννοείται ότι τα περισσότερα από αυτά τα είδη δεν βρίσκονται στο προσκήνιο ή τουλάχιστον δεν καταλαμβάνουν τόσο μεγάλο μερίδιο της (mainstream) αγοράς όσο κάποτε. Αλλά σε καμία περίπτωση δεν έχουν εξαφανιστεί για να αναρωτιόμαστε πού έχουν πάει ή πώς θα ξαναγυρίσουν... Π.χ. δεν μπορούμε να αναρωτιόμαστε πού έχουν πάει τα 2D παιχνίδια, όταν ένα πολύ μεγάλο ποσοστό των παιχνιδιών σε XBLA/PSN είναι 2D και στο Steam κάθε βδομάδα βλέπεις 5-6 καινούρια (και μιλάμε για αξιόλογους τίτλους, όχι προχειροφτιαγμένες εργασίες ενός φοιτητή)Maddog είπε:Ναι, από μια άποψη έχεις δίκιο. Αλλά αν σκεφτούμε την retail/mainstream αγορά αυτά τα είδη δεν ακμάζουν κιόλας.
Καλά τα λες γιατρέ μου!!!! :thanx2:Πράγματι, η αγορά τα τελευταία χρόνια άλλαξε σημαντικά. Προς το καλύτερο κατά την γνώμη μου. Η παρουσία των iOS/Android devices καθώς και η δυνατότητα για download-only τίτλους σε PC και κονσόλες "άνοιξε" τον δρόμο για κυκλοφορίες μεγαλύτερης ποικιλίας και ρίσκου καθώς και για πιό "δευτεροκλασάτα" είδη παιχνιδιών που σε καμμία άλλη περίπτωση δεν θα βλέπαμε. Ευτυχώς, γιατί σε retail AAA πήξαμε σε FPS, racing και action/hack and slash.
Tου οποίου πλέον ο source code είναι διαθέσιμος ...Leon είπε:To '86 θα βγάλει η Lucasfilm το Habitat ένα MMOG με γραφικά για τον C64 που θεωρείται ο πρόγονος των σημερινών.