Retro reviews του "ektelion"

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Nemo
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Wally είπε:
Μπραβο! Kαλη φαση! Το Sword of Sodan παιζει να ηταν το πρωτο multi-disk παιχνιδι που λανσαριστηκε (στοιχειωνε) στα Amiga-δικα. Ολοι επαιζαν Gianna και Sword of Sodan στα πρωτα βηματα των Αμιγκαδικων.
Παιζει μαλιστα να ηταν το πρωτο παιχνιδι που επαιξα σε Amiga. Παρολο που το βρηκα χαλια, γυρνωντας σπιτι ηξερα πως στο κοντινο μελλον πρεπει να γινω κατοχος Amiga (και τα καταφερα! :) ).
Ναι, αληθεύει ότι τα "system sellers" της Amiga ήταν αυτά που επιδείκνυαν τα γραφικά που μπορούσε να βγάλει, αλλά συνήθως χώλαιναν από πλευράς gameplay. Όπως το Shadow of the Beast φερ' ειπείν ("ωωω, μα πώς τολμάς" χαχαχα). Εγώ μάλλον είμαι από τους λίγους που ψήθηκα να πάρω Amiga βλέποντας το... Kick Off 2 :D

cirleag είπε:
Με μια λέξη, Φοβερός!!!!
Τι άλλο μπορείς να πεις άλλωστε για...

τα video reviews που κάνεις.. το όλο επαγγελματικό στήσιμο τους.. την άψογη και πάντα σωστή κριτική σου για τα παιχνίδια που έχεις παρουσιάσει.. το χιουμοριστικό σου ύφος που πάντα με κάνει να γελάω :D .. και τώρα για το άψογο site σου...

Εύγε ektelion!!!!
Ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια! Είμαστε και συντοπίτες ;-)
 
Πολύ ωραίο το site και διασκεδαστικότατο και πάλι το review για το Sword of Sodan (δυστυχώς για τον C64 δεν κυκλοφόρησε). Εύχομαι κάθε επιτυχία στο νέο site και με ευχαρίστηση είδα ότι τα retro reviews είναι πλέον μαζεμένα.

(Επί τη ευκαιρία, τα retro reviews του ektelion με διασκεδάζουν τόσο πολύ ώστε κάποιες φορές τα αφήνω να παίζουν στον υπολογιστή ακόμη και όταν τυχαίνει να κάνω δουλειές στο σπίτι :) )

Περιμένουμε νέα...
 
Alucard είπε:
(Επί τη ευκαιρία, τα retro reviews του ektelion με διασκεδάζουν τόσο πολύ ώστε κάποιες φορές τα αφήνω να παίζουν στον υπολογιστή ακόμη και όταν τυχαίνει να κάνω δουλειές στο σπίτι :) )
Κι εγώ το ίδιο κάνω μερικές φορές, αν μου αρέσει να ακούω τον ομιλητή, αφήνω το video να παίζει και ας κάνω κάτι άλλο.

Ektelion, ο τρόπος που μιλάς και η φωνή σου μου θυμίζουν Retro εκπομπή της τηλεόρασης για κάποιο λόγο. Και συγκεκριμένα τον Αρη Σταθάκη στην εκπομπή από την θέση του οδηγού, αν θυμάμαι καλά. Αυτό είναι κοπλιμέντο να ξέρεις. Οσο πιο retro τόσο πιο καλά ;)

.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πραγματικά απολαυστικός για άλλη μια φορά. Και ναι, η φωνή θυμίζει τον Άρη Σταθάκη!
 
Χαχαχα, και να φανταστείς ότι δεν έχω ιδέα από αυτοκίνητα, μόνο πώς να τα οδηγώ ;-)
 
Ωραιο review οπως παντα αλωστε περα απο τα συμηθισμενα και με χιουμορ και γλωσα που γουσταρουμε :thumb:

Περα απο αυτο κατι που παρατηρησα οσον αφορες της κινησεις των ηρωων που ανελυσες ειναι πως δεν αναφερες μια απο της πιο δυνατες κινησεις του παιχνιδιου.Καθως τρεχουμε λοιπον με τον παικτη μας παταμε το αλμα και αφου κανει το μεγαλο αλμα κραταμε πατημενο το πληκτρο του χτυπηματος και ο παικτης μας με καθετα το σπαθι η το τσεκουρι με ενα χτυπημα σκοτωνει τον αντιπαλο.Ειδικα αμα το κανουμε στον γιαννη και στον θαναση οπως ειπες ξεμπερδευουμε απο αυτους στον μπαμ μπαμ με ενα χτυπημα :D :D:D Αυτη η κινηση υπαρχει κανονικα στα arcades τωρα για την amiga δεν ξερω δεν εχω παιξει το παιχνιδι ποτε εκει.Οσο για το παιχνιδι οντως ειναι μικρο εγω προσωπικα το λεω σφηνακι οπως και το shinobi αντιστοιχα ειναι σφηνακι και ενα βιντεο τερματισμου που ειχα ανεβασει στο youtube πριν 4 χρονια για το Golden axe ειναι μολις 13 λεπτα και 15 δευτερολεπτα.
 
Μάλλον αυτό που λες δεν γίνεται στην Amiga, γιατί για να κάνεις άλμα κινείς τον μοχλό προς τα άνω (δεν έχει κουμπί για άλμα δλδ). Αυτό γενικά είναι ίσως και το μεγαλύτερο μειονέκτημα των παιχνιδιών της Amiga, ειδικά των ports όπως το Golden Axe που στην πλειοψηφία τους φτιάχνονταν με τη (σωστή) λογική του "κουμπί για άλμα".
 
Γιαυτο εγραψα πως για να μην το αναφερεις λογικα δεν θα υπαρχει στην εκδοση της amiga αυτη η κινηση και πραγματικα κριμα γιατι αυτη η κινηση ειναι ολα τα λεφτα,πολυ βολικη και μπορεις να βγεις σωος και αβλαβης απο δυσκολες καταστασεις.
 
θα το δω το βραδάκι και θα επανέλθω! :)
 
Πάντα το ζήλευα στην Amiga. Στην έκδοση του C64 είχε μείνει τουλάχιστον το μουσικό θέμα σε αξιοπρεπή επίπεδα. Τα υπόλοιπα...

Για το review απλά θα πω ότι:

Τρελές οι λεπτομέρειες του video στο sprite της αμαζόνας :D

We want more! We want more!
 
circleag είπε:
θα το δω το βραδάκι και θα επανέλθω! :)
Με λίγες μέρες καθυστέρηση, επιτέλους τα κατάφερα και το είδα σήμερα... :thumb:
hqdefault.jpg


:D

Για άλλη μια φορα το review ήταν απολαυστικότατο και με πολύ εύστοχο χιούμορ!!!

Θα ήθελα πολύ να δω τον ektelion να κάνει review με ιστορική ανάδρομη σε θρυλικές εταιρείες βιντεοπαιχνιδιών (όπως Psygnosis, infogrammes, Silmarils, Ocean κ.α).

Επίσης, θα μου άρεσε πολύ να δω ιστορική ανάδρομη στην πορεία της Commodore και της amiga.

Όλα τα παραπάνω σαν ιδέες μιας και ο ektelion γουστάρει πολύ τα reviews και τα reviews γουστάρουν πολύ τον ektelion! :D
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ektelion και εχω σαν σακες τις εβλεπα τις φουστες.
 
Αν και δεν πρόλαβα να το δω ολόκληρο σίγουρα το Golden Axe είναι ένα πασίγνωστο παιχνίδι και φαντάζομαι το review αξίζει με 1000. Μου λύθηκε και μία απορία όσον αφορά το παιχνίδι Ax Battler A Legend of Goldex Axe για το Game Gear διότι έλεγα ποιος είναι αυτός ο Ax Battler?
 
Απολαυστικος για ακομη μια φορα!!! :D :thumb:

Αν και το 350.000 στο τελος, μου εκατσε λιγο βαρυ...:burn:
 
Πάντως αν και δεν διαφωνώ με την αυστηρή κριτική για το θέμα της δυσκολίας ,των άδικων κάποιες φορές θανάτων ,της -φτού κι από την αρχή- μίας ζωής ,των κάποτε παράλογων γρίφων,του δύστροπου inventory system που σε ανάγκαζε να προσχεδιάσεις μελλοντικές κινήσεις τα συγκεκριμμένα -Dizzy- (action) platform-adventures είχαν αυτό το κάτι ,που σε τραβούσε να τα παίξεις και μιλάω κι ως c64-άς ,που τα εντελώς Spectrum-ish γραφικά ήταν ένας ακόμη παραπάνω μάλλον ανασταλτικός παράγοντας .

Όσο για τις 350000 που ζητούσαν για ένα ....Dizzy game ούτε Faberge να ήταν το αυγό ....

Υ.Γ.1 Βέβαια τότε αναγκαστικά ήμασταν πιο "σκληραγωγημένοι" σαν παίκτες ,ακόμη κι αν ήμασταν μέτριων επιδόσεων ,

(αν και τότε μας κακομάθαιναν οι trainers)

Υ.Γ.2 Μάλιστα αν θυμάμαι καλά για ένα σημαντικό διάστημα -μετά από κάποιες game απογοητεύσεις - γενικά οτιδήπωτε έφερε την υπογραφή των Codemasters ήταν στην προσωπική μου μαύρη λίστα , κάτι που άρχιζε να αλλάζει ελαφρώς μετά τα Dizzy .
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πίσω
Μπλουζα