Retroarch σε CRT PC Monitor

διαφορα 640Χ480 με 240 σε οθονη CRT
sonic.jpg


sonic2.jpg
 
διαφορα 640Χ480 με 240 σε οθονη CRT
sonic.jpg


sonic2.jpg

Ναι εδω φαινεται καθαρα οτι τα 480p - 240p ειναι σε crt οθονη υψηλης αναλυσης crt pc monitor.

Οι crt tv 21" που ειναι πιο κοντα σε αυτες τις ιντσες του crt monitor βγαζουν πολυ πιο λεπτες scanlines σε 240p

Aναλογες scanlines πρεπει να βγαζουν και καποια pvm η bvm crt monitors
 
21 με 17 στις οθόνες του υπολογιστή είναι τεράστια διαφορά. 19 με 21 είναι πιο κοντά
 
Πολύ κακά χρώματα και γκρι μαύρα δείχνει η αριστερή οθόνη.
 
Πολύ κακά χρώματα και γκρι μαύρα δείχνει η αριστερή οθόνη.
Ναι οντως αν και επηρεαζονται αυτα απο τον φωτισμο της καμερας για το βιντεο η μπορει να ειναι στα τελευταια του το pvm crt monitor και να εχει λιωσει με 1.000.000 ωρες λειτουργιας η μια κακη ρυθμιση με την παραπανω αυξηση φωτεινοτητας της οθονης που χαλαει απο ενα σημειο και μετα το μαυρο και τα χρωματα.
 
Ενα ακομη δειγμα με scanlines των pvm που ειναι πιο κοντα σε pc CRT monitor και οι διαφορες με aperture grille CRT tv.

Δεν φαινονται καθαρα εδω οι CRT λεπτομερειες μιας και ειναι θολη η εικονα αλλα οι διαφορες στις scanlines λογο της πιο λεπτης μασκας σε pvm - bvm σε σχεση με την CRT TV aperture grille μασκα ειναι εμφανεις.

scanlines.png
 
Τελευταία επεξεργασία:
αναγκαστικά έμεινα στην έκδοση 1.16 flatpak και μπλόκαρα τις αναβαθμίσεις γιατί στην 1.17 όλες οι εκδόσεις (ppa, appimage, flathub) αρνούνται να ενεργοποιήσουν τη crt switchres που η οθόνη μαυρίζει και πρέπει να την αποσυνδεσω. Ακόμα και το cfg να σβήσω. Ή παγώνει το πρόγραμμα αν πατήσω P & K.
 
Δοκίμασα τα shaders από sonkun σε ανάλυση 1280x1024x65hz στην παλιά Phillips αλλά δεν μου πολυάρεσε το αποτέλεσμα. Iδίως αυτά τα τετραγωνάκια λες και παίζεις Nαρκαλιευτή με χαλάνε. Eνώ στην πρώτη εικόνα φαίνεται πολύ καλύτερο το αποτέλεσμα σε flat οθόνη. Γενικά αφού μπορώ και τα τρέχω σε 224-240, κάθε shader εκεί μου φαίνεται περιττό.

20240223-222431.jpg
20240223-221603.jpg
 
Δοκίμασα τα shaders από sonkun σε ανάλυση 1280x1024x65hz στην παλιά Phillips αλλά δεν μου πολυάρεσε το αποτέλεσμα. Iδίως αυτά τα τετραγωνάκια λες και παίζεις Nαρκαλιευτή με χαλάνε. Eνώ στην πρώτη εικόνα φαίνεται πολύ καλύτερο το αποτέλεσμα σε flat οθόνη. Γενικά αφού μπορώ και τα τρέχω σε 224-240, κάθε shader εκεί μου φαίνεται περιττό.

20240223-222431.jpg
20240223-221603.jpg

Και απο τις φωτο ναι δεν τα λες και ωραια αυτα γραφικα με τους shaders.

Εχουν και μεγαλη θολουρα που ειναι σαν να βλεπουμε τα γραφικα με χαμηλωμενη την ευκρεινια στην ρυθμιση της οθονης με τα φιλτρα bilinear filtering και crt shaders που προσπαθουν να αντιγραψουν την shadow mask τηε crt tv.
 
Το μόνο αβαντάζ που έχουν οι νέες οθόνες με τα κατάλληλα shaders είναι στις πιο ξεκούραστες γραμματοσειρές, ιδίως στα Ιαπωνικά φόντα.

Aν και παρατήρησα πως το Saturn έχει περισσότερη λεπτομέρεια σε αυτές σε σχέση με το Playstation στο ίδιο παιχνίδι (Slayers Royal 2). Δεν ξέρω αν υπερτερεί στην απεικόνιση φόντων γενικά.
οθονη VGA CRT
20240320-193541.jpg

Retroarch
Saturn
20240320-193640.jpg

Playstation
Slayers Royal 2 (Japan)-240320-200640.png
 
Από ότι ξέρω τα περισσότερα shaders τα φτιάχνουν για σύγχρονες οθόνες και όχι CRT monitors. Δηλαδή ειναι ρυθμισμένα για τα χρώματα, φωτεινότητα, contrast, ευκρίνεια κλπ των flat panels. Oπότε το αποτέλεσμα σε CRT οθόνη θα είναι αλλοιωμένο, δεν ξέρω αν αλλάξεις τα parameters τι βελτίωση θα έχεις.
 
δεν έχω shader στην οθόνη crt, απλώς η ανάλυση είναι 240p. οι εικόνες του retroarch είναι από άλλη οθόνη flat με το sonkun s-video, J-ntsc, 1440 Χρειάζεται μάλλον interlaced για πιο ομαλά φόντα
 
Πίσω
Μπλουζα