RetroArch (PC)

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Wally
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Τα δικα μου, Guest.r-Dr.Venom σε στιλ Trinitron

Αυτα τα φιλτρα shinobi ειναι και για arcades και για κοσολες?Παντως καλο ειναι να υπαρχουν στο θεμα πολλες φωτο σαν τις δικες σου και του imgema με crt φιλτρα για γνωστα παιχνιδια απο arcades και κονσολες ωστε και υπολοιποι που ασχολουνται με το retrorch να εχουν πιο πληρη εικονα για τις δυνατοτητες των καλυτερων crt φιλτρων.
 
Ειναι για οτι παιζει στο retroarch. Βασικα εκατσα και ειδα στην δικια μου Trinitron οτι τα pixel ειναι ορατα απο το μισο μετρο οποτε προσπαθησα να κανω κατι που ειναι αρκετα κοντα σε αυτο.


Clipboard03.png
 
Εδω ανεβαζει ο Guest.r τις νεες εκδοσεις των shaders σε mega με μεγαλη συχνοτητα και ακουγωντας την κοινοτητα.

To PCSX2 core υποστηριζει πλεον και αυτο CHD
 
  • Like
Reactions: Ace
Αυτό που έβαλα είναι η παλιά έκδοση
 
Ειναι για οτι παιζει στο retroarch. Βασικα εκατσα και ειδα στην δικια μου Trinitron οτι τα pixel ειναι ορατα απο το μισο μετρο οποτε προσπαθησα να κανω κατι που ειναι αρκετα κοντα σε αυτο.
Ναι οντως οπως το εχεις φτιαξει ειναι πιο κοντα στην πραγματικη οθονη sony trinitron crt tv.Οτι καλυτερο νομιζω στο retroarch αν θελει καποιος πιο ρεαλιστικη crt εικονα στην lcd τηλεοραση.
 
Κανένας all-in-one shader για Mega Drive υπάρχει; Που να δείχνει το dithering σαν transparency;
 
Νομίζω οι τελευταίες εκδόσεις του Guest Venom έχουν composite options που κάνουν για αυτήν την δουλειά.
 
Δεν μπορω να καταλαβω πως να ενεργοποιησω το Turbo Fire.
Προσπαθω στο MAME core αλλα τζιφος
 
Για συγχρονες οθονες.

All CRT Shaders (RetroArch 1.9.7)


MiSTer FPGA DE-10 - FPGA Emulation vs Software Emulation in RetroArch - which is "better"

 
MiSTer FPGA DE-10 - FPGA Emulation vs Software Emulation in RetroArch - which is "better"

Δεν ειναι καλο συγκριτικό αυτο, ο τυπος συγκρίνει FBA που ειναι performance based με FPGA που στοχευει accuracy. Ας το συγκρινε με την τελευταια εκδοση του Mame να ειναι πιο δίκαιο.
 
@Imgema μπορεις πληζ να κανεις ενα πολυ μικρο Tutorial πως στηνεται το MegaBezel για 1080p?
Εντοπισα καποια πραγματα αλλα στο github του Duimon λεει οτι το art ειναι μονο για 4K (και ειναι psd).
Kαι οταν το βρουμε, πρεπει να παμε σε καθε platform και να ορισουμε το bezel(?) του?
Επισης πως βαζεις τα φρεσκα GuestVenom οταν πας σε MegaBezel?

Θανξ
 
Θα το κοιταξω σε λιγες μερες και θα σου πω. Αν δεν το εχεις βρει μέχρι τοτε δηλαδη
 
Ερώτηση για Citra: Κάποια (πολλά) παιχνίδια δεν ξεκινούν καθόλου στον RA Citra core, ενώ παίζουν κανονικά στον standalone Citra. Για παράδειγμα το Donkey Kong Country Returns 3D (USA) δεν παίζει στο RA, αλλά παίζει στον standalone. Χρησιμοποίησα και encrypted και decrypted ROMs.
Χρειάζεται κάποια ρύθμιση ή κάποιο άλλο core ή έτσι έχουν τα πράγματα;
 
Ερώτηση για Citra: Κάποια (πολλά) παιχνίδια δεν ξεκινούν καθόλου στον RA Citra core, ενώ παίζουν κανονικά στον standalone Citra. Για παράδειγμα το Donkey Kong Country Returns 3D (USA) δεν παίζει στο RA, αλλά παίζει στον standalone. Χρησιμοποίησα και encrypted και decrypted ROMs.
Χρειάζεται κάποια ρύθμιση ή κάποιο άλλο core ή έτσι έχουν τα πράγματα;
Δεν ξερω κατα πόσο up to date ειναι το core σε σχεση με το standalone. Ειναι ενα θεμα με μερικα cores, δεν σου δειχνουν αυτην πληροφορία.
 
  • Like
Reactions: Ace
Παω να βαλω HSM Bezel Reflection

Κατ αρχην, μου φαινεται παραξενο το 3 (εγω κρατησα το Core default)
  1. Inside the .zip is a bezel folder, copy this bezel folder inside the Retroarch/shaders/shaders_slang folder
  2. Set video driver to Vulcan or GLCore (Vulcan seems faster)
  3. Set video aspect ratio to your monitor aspect ratio, e.g. 16:9
  4. Set integer scale to OFF
  5. Load a preset in the shaders menu, Mega Bezel shaders are found in shaders_slang/bezel/Mega_Bezel

Οντως πεταω το φακελο bezel μεσα στο shaders/sladers_slang φακελο.

Οτι και να κανω, τα MBZ_1_ADV_GDV και MBZ_1_AVG_GUEST μου δινουν Fail to Apply. Ενεργοποιησα το log της RetroArch αλλα δεν δινει καποια πληροφορια. μηπως ειναι βαρυ για το συστημα μου?

To Glass δεν μου αρεσει.

Το 2 μου παει την GPU στο MegaDrive κοντα στο 70%

Παιζω λιγο με τον MBZ_3_BASIC_REFLECT_GDV. Ωραιο φαινεται. Χρησιμοποιει τον GuestVenom? Ερχεται προ-ρυθμισμενο?
 
Τελευταία επεξεργασία:
Εγω εχω μια πιο παλια εκδοση του shader απο κανα χρονο πριν...
 
Εστησα και τα Bezel του Duimon και ξεφορτωθηκα επιτελους τα overlays - εκτος απο τα Arcades.
Πολυ εντυπωσιακο το ολο αποτελεσμα!
 
Δεν μπορώ να ξεκινήσω με τίποτα το Px68000. Έχω τα ROM files μέσα στο keropi folder, αλλά κρασάρει μόλις επιλέξω κάποιο παιχνίδι. Δοκίμασα και gl και dx11. Καμία ιδέα;
 
Δεν ειμαι στο PC μου αλλα θυμηθηκα οτι ειδα αυτο

Κανε ενα Update Core πριν και δοκιμασε μηπως το εχουν ηδη διορθωσει
 
  • Like
Reactions: Ace
Πίσω
Μπλουζα