RetroArch (PC)

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Wally
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Για να σας καραφλιασω εντελως, υπαρχει τροπος απο το GUI του RetroArch να καταλαβω ποιο Shader preset εχω φορτωμενο διοτι θελω να ξεμπλεξω guest κανονικο, Guest advanced, Guest hires ή πρπεει να παω να βλεπω τα .ini?

Με Interlace 4 παυει το τρεμοπαιγμα στο DC
 
Μιας και παιζω αυθεντικο dreamcast σε crt τηλεοραση 21" με scart rgb δεν τρεμοπαιζουν τα παιχνιδια και στα παιχνιδια με 60hz η εικονα ειναι κρυσταλλο.Και δεν εχουν και scanlines εκτος αν υπαρχουν λιγα παιχνιδια με 240p.H εικονα τρεμοπαιζει οταν εχουμε συνδεση με το vga σε scart rgb και 480i σημα με crt emudrivers η soft15khz και σε 240p δεν εχει καθολου τρεμοπαιγμα.Mε το svideo της καρτας γραφικων ati που εχω εχει και ρυθμιση που σχεδον μηδενιζει το τρεμοπαιγμα σε 480i σημα σε crt τηλεοραση.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Για να σας καραφλιασω εντελως, υπαρχει τροπος απο το GUI του RetroArch να καταλαβω ποιο Shader preset εχω φορτωμενο διοτι θελω να ξεμπλεξω guest κανονικο, Guest advanced, Guest hires ή πρπεει να παω να βλεπω τα .ini?
Oταν φορτώνεις ένα shader preset, σου δείχνει την αλυσίδα των shaders που έχει το preset αλλά δεν έχω δει να δείχνει πουθενά το όνομα του preset.

Ισως κάποια shader presets να το γραφουν μέσα στα parameters.
 
Πως ειναι δυνατον να συνδεσεις μια κονσολα 480i σε απλη τηλεοραση, να παιζει 25hz και να μην τρεμοπαιζει.
 
Πως ειναι δυνατον να συνδεσεις μια κονσολα 480i σε απλη τηλεοραση, να παιζει 25hz και να μην τρεμοπαιζει.
Xθες παλι επαιζα στο dreamcast ecco the dolphin και δεν τρεμοπαιζε η εικονα.Tσεκαρε στην trinitron κανενα παιχνιδι στο αυθεντικο dreamcast.Πολλα εχουν και επιλογη 60hz αντι για 50hz.

Oταν λεμε τρεμοπαιγμα εννοουμε να ειναι αισθητο οταν παιζεις και οχι η ανανεωση της εικονας που αντιλαμβανομαστε πχ αν κοιταξουμε με την ακρη του ματιου την οθονη της crt τηλεορασης.

Εκει που μου τρεμοπαιζει η οθονη ειναι οταν ειναι σε συνδεση vga σε scart rgb σε 480i σημα.640x480.Στις χαμηλοτερες αναλυσεις 240p η εικονα ειναι κρυσταλλο.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Δικα μου settings στον guest.r για να φερνει σε Trinitron οσο γινεται περισσοτερο. Οι ομοιότητες σταματάνε στο screenshot, γιατί πχ στο Ghosts n goblins σε Amstrad στην Trinitron με VGA to scart καλώδιο, όταν κανει flick screen animation γινεται ομαλά σαν νερό ενώ στην LCD εχουμε την γνωστή θολούρα.

 
Δικα μου settings στον guest.r για να φερνει σε Trinitron οσο γινεται περισσοτερο. Οι ομοιότητες σταματάνε στο screenshot, γιατί πχ στο Ghosts n goblins σε Amstrad στην Trinitron με VGA to scart καλώδιο, όταν κανει flick screen animation γινεται ομαλά σαν νερό ενώ στην LCD εχουμε την γνωστή θολούρα.

Αυτό που δεν μου αρέσει είναι όταν τα scanlines φαίνονται τόσο καθαρά στο άσπρο χρώμα όπως πχ, στο score. Νομίζω ότι αυτό το έβλεπες μόνο σε monitors υπολογιστών. Βλέποντας την δική μου τηλεόραση αλλά και το RGB Arcade CRT monitor, στα ανοιχτά χρώματα υπάρχει μιά λαμψη και ένα "bloom" effect ας πούμε που μπερδεύει λίγο το μάτι. Επίσης δεν φαίνονται τόσο καθαρά τα pixels, υπάρχει μία σχετική εξομάλυνση. Για μένα θέλει λίγο tweaking για να έρθει σε αυτό το επίπεδο κατά την άποψή μου:

bublbobl-210228-095539-png.224076


Η συγκεκριμένη φωτογραφία αφορά scanlines από arcade monitor (lottes) αλλά το αλλάζεις αυτό να μοιάζει με trinitron ή κάτι άλλο. Για μένα αυτό είναι πιο κοντά στην πραγματικότητα αλλά βέβαια συγκρίνω με τις δικές μου CRT οθόνες/τηλεόραση. Tα καθαρά pixels στην φωτό που ανέβασες θυμάμαι τα έβλεπα μόνο σε PC monitor.
 
Τα φιλτρα ισως ειναι καλα αν παιζεις απο μεγαλη αποσταση απο την οθονη ωστε να πουμε οτι ειναι πιο κοντα σε crt αλλα απο κοντα οι λεπτομερειες στην πραγματικη crt ειναι διαφορετικες.Δεν φτανουν τα crt φιλτρα την πραγματικη λεπτομερεια της crt τηλεορασης trinitron η του crt arcade monitor.
 
Δεν υπαρχει shader που να μην φαινεται ψευτικος, απο αποσταση ισως να φαινεται οκ. Σαν να εχεις βαλει ενα overlay πανω απο την εικονα. Σε πραγματικη τηλεοραση Trinitron ειναι εμφανες το mask σε ολη την οθονη και στο 1 μετρο σχεδον αποσταση, οι scanlines στα ασπρα φαινονται αμυδρα εως καθολου.

Παντως το screenshot τωρα που το βλεπω σε αλλο λαπτοπ φαινονται οντως πολυ εντονες οι γραμμες στα ασπρα ενω στο συγκεκριμενο λαπτοπ φαινονται διαφορετικα.
 
Απορώ 31 σελίδες τι αναλύεται, άκουγα retroarch και τον είχα φοβηθεί με όσα διάβαζα.
Τον κατέβασα μέσα από το μενού κατέβασα ένα mame και πάλι μέσα από το μενού κατέβασα το CRT GEOM shader πήγα από τα directories στα ΜΑΜΕ ROMs μου και μέσα σε τρία λεπτά έπαιζα.
Θα διαβασω αναλυτικά τι έχει γραφτεί μιας και μπήκα στο τριπακι.
 
Θα διαβασω αναλυτικά τι έχει γραφτεί μιας και μπήκα στο τριπακι.
Απλά έχε υπόψιν ότι έχουν αλλάξει πολλά στο RetroArch από το 2016 που ξεκίνησε το thread. θα έλεγα να αγνοήσεις πληροφορίες παλαιότερες από 2019 ας πούμε, για να είμαστε safe.
 
Πουλαω τις κονσολες μου!
Δεν υπαρχει λογος να τις εχω μετα το Retroarch, τι Dreamcast τι Saturn (ναι ετρεξα Saturn μετα απο τοσα χρονια που κατηγορουσα τους Emu του) ,τι GBA ,τι 6128 ,τι Game and Watch, τι DosBox.
Kαι ολα αυτα με ενα pad ,του Xbox One και τους απιστευτους Shaders.
Aμα τα λεγατε πιο απλα στο θρεντ δεν θα εκανα 5 χρονια να το τολμησω , μας εφαγε ο Γουαλη με τα επιστημονικα του.:fafoutis:

PS
Το μονο που δεν καταφερα ειναι να εμφανισω το Virtual Keyboard στην οθονη μιας και πολλοι emus (6128, dosbox) το ζητανε και του πισι ειναι καβατζα τα πληκτρα απο το retroarch.
Και Υ πατησα στο pad και μεσα απο τα hotkeys εβαλα δικο μου πληκτρο να ανοιγει το on screen keyboard αλλα ματαια.
 
Πουλαω τις κονσολες μου
Eνημερωσε μας Aardvark αν τις πουλησεις να παρουμε καμια κονσολα να εχουμε καβατζα οι υπολοιποι σε περιπτωση που μας χαλασει η ρετρο κονσολα που παιζουμε τωρα.Εξαιρετικο το retroarch:thumbup::thumbup::thumbup:
 
Εγινε Milntov αν και αστειευομαι πραγματικα μιλαω σοβαρα στο οτι δεν υπαρχει λογος για μενα να ανοιγω πλεον τις κονσολες απο αποψη κοπου να τις στησεις ,ευκολιας στην συνδεση στο ποσο χαλια δειχνουν αν δεν τις συνδεσεις σε CRT πραγμα που δεν ισχυει πλεον και αλλα.
Αλλο ενα να αναφερω ,μεσα απο το παιχνιδι λειτουργει το vibration στο pad του ΟΝΕ ,δεν ειχα rumble pack στο DC και δεν τα ειχα παιξει ποτε ετσι.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Πουλαω τις κονσολες μου!
Δεν υπαρχει λογος να τις εχω μετα το Retroarch, τι Dreamcast τι Saturn (ναι ετρεξα Saturn μετα απο τοσα χρονια που κατηγορουσα τους Emu του) ,τι GBA ,τι 6128 ,τι Game and Watch, τι DosBox.
Kαι ολα αυτα με ενα pad ,του Xbox One και τους απιστευτους Shaders.
Aμα τα λεγατε πιο απλα στο θρεντ δεν θα εκανα 5 χρονια να το τολμησω , μας εφαγε ο Γουαλη με τα επιστημονικα του.:fafoutis:

PS
Το μονο που δεν καταφερα ειναι να εμφανισω το Virtual Keyboard στην οθονη μιας και πολλοι emus (6128, dosbox) το ζητανε και του πισι ειναι καβατζα τα πληκτρα απο το retroarch.
Και Υ πατησα στο pad και μεσα απο τα hotkeys εβαλα δικο μου πληκτρο να ανοιγει το on screen keyboard αλλα ματαια.
6128 πατας start-select μαζι στο gamepad. Στο dosbox pure αν θυμαμαι ειναι το πληκτρο L στο gamepad. Μετα για να απελευθερωσεις το πληκτρολογιο του pc μπαινεις στα settings-input-hotkeys και βαζεις hotkey ενα πληκτρο που θα πρεπει να πατας για να λειτουργουν μονο μαζι του τα hotkeys εγω εχω βαλει το shift και το κουμπι L στο gamepad. Μετα configuration, save current configuration.
 
Πολλα πολλα thanks για του 6128 ,σωτηριο το tip ,μολις το δοκιμασα.
Το dosbox απο την αλλη θελουν λιγο test and drive.
 
Πολλα πολλα thanks για του 6128 ,σωτηριο το tip ,μολις το δοκιμασα.
Το dosbox απο την αλλη θελουν λιγο test and drive.
σε dosbox pure μπορει να ειναι και αυτο που πατας κατω τον αριστερο αναλογικο μοχλο (σαν κουμπι δηλαδη). Δεν θυμαμαι ακριβως δοκιμασε το.
 
Ναι τον dosbox pure εχω ,αυτο ηταν ,ηθελε το κουμπι κατω ,να εισαι καλα.
Απο οτι κατελαβα καθε emu εχει τον δικο του τροπο να εμφανιζεται το πληκτρολογιο.
 
Πίσω
Μπλουζα