RetroArch (PC)

To CRT SwitchRes τι κανει;
Για CRT Monitors ειναι η για crt tv;
 
Ασε τα Switchres εσυ. Τσιμπα ενα RecalBox Dual ή κανα RGB Pi που ειναι plug n play και δεν θελουν περιπετειες.
 
Με ξερεις και για να λες εσυ αστα τοτε δεν ειναι για μενα .
Εχω καποιες γνωσεις σε καποια που εχω ασχοληθει σε καποια αλλα πληρη μεσανυχτα.
Τα RecalBox Dual ή RGB Pi θελει μελετη ,να δω σε τι λειτουργικο παιζουν τι συνδυασμο απο αξεσουαρ θελουν για να εχω αποτελεσμα .
 
περιεργα τερτίπια μου κανει.
Κανω αναβάθμιση στην 1.17 Flatpak στο Linux και οταν πατάω τα Ρ και Κ το πρόγραμμα κολλάει τελείως. Κανω εγκατάσταση την 1.17 μεσω του επισημου ΡΡΑ, κανένα θέμα με αυτά τα κουμπιά. Ομως το πρόγραμμα απο το ΡΡΑ αρνείται να εμφανιστεί κανονικά στην οθόνη CRT σε χαμηλές αναλύσεις. Οι ρυθμίσεις είναι ίδιες ακριβώς με την έκδοση flatpak. Aκομα και αν αντιγράψω το cfg του Flatpak στο φακελο config του Retroarch PPA, δεν εμφανίζεται στην οθονη με τιποτα και αυτή μαυρίζει.
Κανενα θεμα με την έκδοση flatpak.
Ετσι αναγκαστικά κάνω στο flatpak downgrade στην 1.16 και την μπλοκαρω απο αναβαθμίσεις και ολα λειτουργούν σχεδον στην εντέλεια χωρις να κολλανε τα Ρ και Κ.
 

Changes in version 1.17.0​

5 days ago
(Built 4 days ago)
  • ACCESSIBILITY/TTS: fix target language and missing espeak handling on Linux
  • AI: AI service reworked: performance increase, automatic translation, configurable subtitle placement, and more
  • AUDIO/SYNC: Handle Hz skew adjustment for high refresh rates better (BFI, swap interval)
  • AUDIO/MIXER: Separate ffmpeg/mpv and audiomixer conditionals
  • AUDIO/WASAPI: Reworked shared buffer operation for more flexibility, fixed exclusive mode last buffer looping when entering menu
  • CONFIG/OVERRIDES: Fix setting savefile_directory in override file
  • CONFIG: Force fixed locale for numbers
  • CHEEVOS: Upgrade to rcheevos 11.0
  • CHEEVOS: Use rc_client for state management
  • CHEEVOS: Don't track disc changes when achievements are disabled
  • CHEEVOS: Reinitialize rewind buffer after loading game with achievements
  • CHEEVOS: Inform user when server is unreachable
  • CHEEVOS: Fix crash on first load of game with achievements with threaded video
  • INPUT: Fix ghost input when setting RETROK_UNKNOWN
  • INPUT: Default 'Bind Hold' to 0 to prevent problems with controllers not resting at null state
  • INPUT: Add a setting to allow turbo d-pad directions
  • INPUT: Don't save mouse buttons to autoconfig
  • INPUT/MENU: Add option for merging 'Hotkey Enable' device types
  • INPUT/mFI: disable secondary_joypad to prevent issues with controllers detected both as HID and mFI
  • INPUT/UDEV: Change event detection to polling in udev_joypad
  • INPUT/WAYLAND: Use unaccelerated pointer motion to prevent mouse dead zone
  • LIBRETRO: Add environment command to get playlist path
  • LIBRETRO/NETPACKET: Switch environment call number from 76 to 78 (retire 76 as it was never used by any core)
  • MENU: Fix menu analog stick navigation (1.16.0.1)
  • MENU: Add option to find thumbnail images by playlist rom filename (1.16.0.2)
  • MENU: Don't process menu events while input is being flushed (1.16.0.2)
  • MENU: Prevent proceeding to next bind when single binding (1.16.0.3)
  • MENU: Fix touchscreen menu false positives in case of overlap
  • MENU: Sort playlists ignoring extension (Playstation 2 should come after Playstation)
  • MENU: Treat System Volume Information folder as hidden on all platforms
  • MENU: Add Belarusian language option
  • MENU: Fix savestate thumbnail behavior when navigating back to playlist while content is still running
  • MENU: Fix word wrapped widget length
  • MENU: Add help text to controller drivers
  • MENU: Fix quit on content close option
  • MENU: Fix thumbnails in History for content loaded through Load Content
  • MENU: Flexible thumbnail matching (ROM name - database name - short name)
  • MENU: Remove legacy thumbnail pack downloader
  • MENU/GLUI: Icon corrections
  • MENU/OZONE: Thumbnail related fixes (missing thumbnail bar, fullscreen thumbnail flashing, sidebar focus)
  • MENU/RGUI: Fix text scaling in 16:9
  • MENU/XMB: Background images take precedence over color themes, default image opacity set the same as color theme opacity
  • MENU/XMB: Fix segmentation fault when background image is missing
  • MENU/XMB: Several corrections and cleanups
  • MENU/XMB: Layout/thumbnail fixes - Thumbnail layout adjustments, Header title improvements, Handheld layout adjustments
  • NETWORKING/NETPLAY: Add support for joining MITM servers from command line
  • NETWORKING/NETPACKET: Interface connection flow improvements
  • PATCHES: Add support for XDelta-formatted patches.
  • PATCHES: Fix patching for cores that support contentless mode
  • RUNLOOP: Frame Rest, experimental sleep feature aiming to lower CPU usage and temperature when using certain CPU hungry vsync modes
  • RPI: Fix videocore + switchres compile failure
  • SCAN: Do CRC check on PSP/PSP(PSN) content
  • VIDEO/GLSL: Add FinalViewportSize support to GLSL
  • VIDEO/GLSL: Change rotation type to int to maximize compatibility
  • VIDEO: Use video refresh rate instead of core refresh rate for menu frame limiting
  • VIDEO: Limit paused video refresh rate
  • VIDEO: Enforce swap interval 1 in menu if vsync is on
  • WAYLAND: Enable fallback for screensaver inhibit via D-Bus
  • WAYLAND: Introduce wp_fractional_scale_v1 protocol for proper fractional scaling
  • WAYLAND: Update wayland-protocols version to 1.31
 
τελικά στο Linux εμεινα στην 1.16 και απενεργοποιησα τις αναβαθμίσεις. Με το παραμικρό χαλάει η 1.17 στις χαμηλες αναλύσεις.


Βγηκε και core αποκλειστικά για τo neo geo (geolith) που το καλό είναι πως έχει το δικό του format και έτσι δεν θα χρειάζεται να αλλάζεις τα roms καθε φορα όπως γίνεται στο mame.

Πρέπει να τα μετατρέψεις σε .neo που γίνεται με το neobuilder ευκολα.
 
Βγηκε και core αποκλειστικά για τo neo geo (geolith) που το καλό είναι πως έχει το δικό του format και έτσι δεν θα χρειάζεται να αλλάζεις τα roms καθε φορα όπως γίνεται στο mame.
Πάντως παρόλο που έχω "κλειδώσει" στο MAME 0.257 romset, το FBNeo συνεχίζει να τρέχει τα ίδια roms ενώ αναβαθμίζω το core. Δεν έχει χρειαστεί να κλειδώσω και το FBNeo δηλαδή όπως έχω κάνει με το MAME.

To Geolith είναι ενδιαφέρον για μένα μονο και μονο γιατι από ότι λέει είναι το πιο accurate. Βέβαια δεν ξέρω κατά πόσο αυτό πρακτικά έχει κάποια διαφορά μιας και το MAME είναι και αυτό accurate υποτίθεται.
 
μάλλον το fb neo τρέχει και τα παλιά γιατί θυμάμαι έγραφε στο changelog πως αναβαθμιζε σταδιακα τα roms στο 0.260
 
Η μεγάλη διαφορά που κανει ένας shader, ειδικα ntsc, aka composite σε παλιά συστήματα όπως c64, εδώ ntsc-mini με comb filter και fake-crt-geom που τους έχω γράψει και τους δυο


Heli-Rescue-240227-150417.png

Heli-Rescue-240227-150425.png
 
στα καλά καθούμενα όλα τα retroarch στο linux (flatpak, appimage, ppa) αρνούνται να τρέξουν ιαπωνικα παιχνίδια cue/bin sega saturn.
Και έχουν και εντελώς ξεχωριστό φάκελο config.Aντι να τρέξει το παιχνίδι μου παρουσιάζει το μενου cd.
Και οταν πηγα να κανω νεα εγκατασταση μπας και εχει προβλημα το config, κρασαρει εντελώς. Περιεργο γιατι τα αμερικανικα cue/bin τα παιζει μια χαρα.
Στα Windows δεν υπαρχει θέμα.
Στο log διαπιστωσα πως εχει θεμα με το game id.

[ERROR] [Thumbnail]: Download "/home/petros/.var/app/org.libretro.RetroArch/config/retroarch/thumbnails/Slayers Royal 2 (Japan)/Named_Snaps/Slayers Royal 2 (Japan).png" failed: File not found.
[ERROR] [Thumbnail]: Download "/home/petros/.var/app/org.libretro.RetroArch/config/retroarch/thumbnails/Slayers Royal 2 (Japan)/Named_Titles/Slayers Royal 2 (Japan).png" failed: File not found.
[ERROR] [Thumbnail]: Download "/home/petros/.var/app/org.libretro.RetroArch/config/retroarch/thumbnails/Slayers Royal 2 (Japan)/Named_Boxarts/Slayers Royal 2 (Japan).png" failed: File not found.
[INFO] [Playlist]: Written to playlist file: "/home/petros/.var/app/org.libretro.RetroArch/config/retroarch/content_history.lpl".
[INFO] [Core]: Using content: "/mnt/7571a82e-f4bb-4ae8-90aa-252228c292c7/playstation/Slayers Royal 2 (Japan)/Slayers Royal 2 (Japan).cue".
[INFO] [Core]: Content ran for a total of: 00 hours, 00 minutes, 00 seconds.
[INFO] [PulseAudio]: Pausing.
[INFO] [Core]: Unloading core..
[INFO] [Core]: Unloading core symbols..
[INFO] [XINERAMA]: Xinerama version: 1.1.
[INFO] [XINERAMA]: Xinerama screens: 1.
[INFO] [XINERAMA]: Saved monitor #0.
[INFO] [Video]: Does not have enough samples for monitor refresh rate estimation. Requires to run for at least 4096 frames.
[INFO] RetroArch 1.16.0 (Git 6c2cc45)
[INFO] === Build =======================================
[INFO] CPU Model Name: Intel(R) Core(TM) i7-6700HQ CPU @ 2.60GHz
[INFO] Capabilities: MMX MMXEXT SSE SSE2 SSE3 SSSE3 SSE4 SSE42 AES AVX AVX2
[INFO] Version: 1.16.0
[INFO] Git: 6c2cc45
[INFO] Built: Jan 22 2024
[INFO] =================================================
[INFO] [Input]: Found input driver: "x".
[INFO] [Core]: Loading dynamic libretro core from: "/home/petros/.var/app/org.libretro.RetroArch/config/retroarch/cores/mednafen_saturn_libretro.so"
[INFO] [Environ]: GET_CORE_OPTIONS_VERSION.
[INFO] [Environ]: GET_LANGUAGE: "0".
[INFO] [Environ]: RETRO_ENVIRONMENT_SET_CORE_OPTIONS_V2_INTL.
[INFO] [Environ]: GET_VFS_INTERFACE. Core requested version >= V2, providing V3.
[INFO] [Environ]: GET_LED_INTERFACE.
[INFO] [Environ]: SET_CONTROLLER_INFO.
[INFO] [Overrides]: Redirecting save file to "/home/petros/.var/app/org.libretro.RetroArch/config/retroarch/saves/Beetle Saturn/Slayers Royal 2 (Japan).srm".
[INFO] [Overrides]: Redirecting save state to "/home/petros/.var/app/org.libretro.RetroArch/config/retroarch/states/Beetle Saturn/Slayers Royal 2 (Japan).state".
[INFO] [Environ]: GET_LOG_INTERFACE.
[INFO] [Environ]: SYSTEM_DIRECTORY: "/home/petros/.var/app/org.libretro.RetroArch/config/retroarch/system".
[INFO] [Environ]: GET_SAVE_DIRECTORY.
[INFO] [Environ]: GET_DISK_CONTROL_INTERFACE_VERSION.
[INFO] [Environ]: SET_DISK_CONTROL_EXT_INTERFACE.
[INFO] [Environ]: GET_PERF_INTERFACE.
[INFO] [Environ]: PERFORMANCE_LEVEL: 15.
[INFO] [Content]: Content loading skipped. Implementation will load it on its own.
[INFO] [Environ]: SET_INPUT_DESCRIPTORS:
[INFO] [Environ]: SET_PIXEL_FORMAT: XRGB8888.
[INFO] [Environ]: SET_CONTROLLER_INFO.
[INFO] [Environ]: SET_CONTROLLER_INFO.
[libretro INFO] Loading "/mnt/7571a82e-f4bb-4ae8-90aa-252228c292c7/playstation/Slayers Royal 2 (Japan)/Slayers Royal 2 (Japan).cue"
[libretro INFO] Calculating game ID (1 discs)
[libretro INFO] Game ID is: 0000000000000000
[libretro INFO] [Mednafen]: CPU Cache Emulation Mode: Data only
[libretro INFO] [Mednafen]: Region: 0x1.
[libretro INFO] [Mednafen]: Cart: 4MiB Extended RAM.
[INFO] [Replay]: Found last replay slot: #0
[INFO] [SRAM]: Skipping SRAM load.
[INFO] [Core]: Version of libretro API: 1, Compiled against API: 1
[INFO] [Core]: Geometry: 320x240, Aspect: 1.333, FPS: 59.83, Sample rate: 44100.00 Hz.
[INFO] [Audio]: Set audio input rate to: 44100.00 Hz.
[INFO] [Video]: Set video size to: fullscreen.
[ERROR] [Wayland]: Failed to connect to Wayland server.
[INFO] [Vulkan]: Vulkan dynamic library loaded.
[INFO] [Vulkan]: Found vulkan context: "vk_x".
[INFO] [Vulkan]: Detecting screen resolution: 600x240.
[INFO] [XINERAMA]: Xinerama version: 1.1.
[INFO] [XINERAMA]: Xinerama screens: 1.
[INFO] [X/Vulkan]: Using Xinerama on screen #0.
[INFO] [X/Vulkan]: X = 0, Y = 0, W = 600, H = 240.
[INFO] [X/Vulkan]: Using windowed fullscreen.
[INFO] [Vulkan]: Found GPU at index 0: "NVIDIA GeForce GTX 1060".
[INFO] [Vulkan]: Found GPU at index 1: "llvmpipe (LLVM 17.0.6, 256 bits)".
[INFO] [Vulkan]: Using GPU index 0.
[INFO] [Vulkan]: Using fences for WSI acquire.
[INFO] [Vulkan]: Using GPU: "NVIDIA GeForce GTX 1060".
[INFO] [Vulkan]: Queue family 0 supports 16 sub-queues.
[INFO] [Vulkan]: Got 3 swapchain images.
[INFO] [Vulkan]: Using resolution 600x240.
[INFO] [Vulkan]: Using BGRA8888 format.
[INFO] [Vulkan]: Loading stock shader.
[INFO] [Joypad]: Found joypad driver: "sdl2".
[INFO] [Video]: Found display server: "x11".
[INFO] [PulseAudio]: Requested 24576 bytes buffer, got 26112.
[INFO] [Audio]: Started synchronous audio driver.
[INFO] [ALSA] Using ALSA version 1.2.9
[INFO] [Microphone]: Initialized microphone driver.
[INFO] [Display]: Found display driver: "vulkan".
[libretro INFO] Controller 1: Control Pad
[libretro INFO] Controller 2: Control Pad
[INFO] [Playlist]: Loading history file: "/home/petros/.var/app/org.libretro.RetroArch/config/retroarch/content_history.lpl".
[INFO] [Playlist]: Loading history file: "/home/petros/.var/app/org.libretro.RetroArch/config/retroarch/content_music_history.lpl".
[INFO] [Playlist]: Loading history file: "/home/petros/.var/app/org.libretro.RetroArch/config/retroarch/content_video_history.lpl".
[INFO] [Playlist]: Loading history file: "/home/petros/.var/app/org.libretro.RetroArch/config/retroarch/content_image_history.lpl".
[INFO] [Playlist]: Loading favorites file: "/home/petros/.var/app/org.libretro.RetroArch/config/retroarch/content_favorites.lpl".
[INFO] [Environ]: SET_GEOMETRY: 352x240, Aspect: 1.257.
[libretro INFO] input_set_geometry: 330x240
[INFO] [X/Vulkan]: Resized fullscreen resolution to 600x240.
[INFO] [CRT]: Requested Resolution: 330x240@59.826504 orientation: normal
[INFO] [CRT] Video context is: vk_x
[INFO] [CRT]: CRT Mode: 3 - pc_31_120
[INFO] [CRT]: Monitor Index Auto: auto
[ERROR] XRANDR: <2> (xrandr_timing) [ERROR] missing X11_LIBRARY library
[ERROR] sr_init_disp: error, couldn't init the display
[INFO] [CRT]: SR rtn -1
[ERROR] [CRT]: error at init, CRT modeswitching disabled
[INFO] [CRT]: Aspect ratio forced by user: 2.500000
[INFO] [X/Vulkan]: Resized fullscreen resolution to 600x240.
[INFO] [X/Vulkan]: Resized fullscreen resolution to 600x240.
[INFO] [X/Vulkan]: Resized fullscreen resolution to 600x240.
[INFO] [Config]: Saved new config to "/home/petros/.var/app/org.libretro.RetroArch/config/retroarch/retroarch.cfg".
[INFO] [Core]: Content ran for a total of: 00 hours, 00 minutes, 13 seconds.
[INFO] [Runtime]: Saving runtime log file: "/home/petros/.var/app/org.libretro.RetroArch/config/retroarch/playlists/logs/Beetle Saturn/Slayers Royal 2 (Japan).lrtl".
[INFO] [Core]: Unloading game..
[INFO] [PulseAudio]: Pausing.
[INFO] [Core]: Unloading core..
[INFO] [Core]: Unloading core symbols..
[INFO] [Core]: Saved core options file to "/home/petros/.var/app/org.libretro.RetroArch/config/retroarch/config/Beetle Saturn/Beetle Saturn.opt".
[INFO] [XINERAMA]: Xinerama version: 1.1.
[INFO] [XINERAMA]: Xinerama screens: 1.
[INFO] [XINERAMA]: Saved monitor #0.
[INFO] [Video]: Does not have enough samples for monitor refresh rate estimation. Requires to run for at least 4096 frames.
 
τελικά έχει θέμα με μερικά ιαπωνικά παιχνίδια σε bin/cue.
Η λύση είναι, αν θες να χρησιμοποιείς το Beetle Saturn, είτε να τα κάνεις Mount εκτός Retroarch και να φορτώσεις το δίσκο από εκεί, είτε να τα μετατρέψεις σε chd. Toτε τρέχει κανονικά το παιχνίδι και αναγνωρίζει το game id ως Sega Saturn.

Mπορείς να φορτώσει αντ'αυτού μόνο το bin αρχείο αλλά τότε φορτώνει μόνο το yabause.

H εκδοση Windows πάντως τα τρέχει κανονικά απο το cue
 
με αφορμή την παρακάτω παρουσίαση, υπάρχει τρόπος να παίξεις παιχνίδια MD+ με ήχο CD αλλά από Sega32x;
Για τα κανονικά παιχνίδια mega drive, φορτώνει το gx plus που παίζει τα αρχεία ήχου wav. To ίδιο και στο SNES με το bsnes

Oμως για τα παιχνίδια 32Χ φορτώνει μόνο το Picodrive που δεν το υποστηρίζει. Εχουν κάνει μίξη της 32Χ έκδοσης του Golden Axe 32x με ενορχηστρωμένο ήχο.
Παίζει μόνο στο everdrive και megasd?

 
με αφορμή την παρακάτω παρουσίαση, υπάρχει τρόπος να παίξεις παιχνίδια MD+ με ήχο CD αλλά από Sega32x;
Για τα κανονικά παιχνίδια mega drive, φορτώνει το gx plus που παίζει τα αρχεία ήχου wav. To ίδιο και στο SNES με το bsnes

Oμως για τα παιχνίδια 32Χ φορτώνει μόνο το Picodrive που δεν το υποστηρίζει.
Δεν γίνεται... δοκίμασα με PicoDrive σε RA και Fusion standalone. Τζίφος.
 
Θέλω να απεμπλακώ από το Reddit αλλά να, όλοι πήγαν εκεί και για τεχνικά θέματα είναι πλέον μονόδρομος. Ενα θέμα που το άφησα γιατί δεν ήξερα πώς να το αντιμετωπίσω, ήταν η μικρή παραμόρφωση στα παιχνίδια SNES/NES λογω της ιδιαίτερης ανάλυσης των 256χ240.
Μου έλεγαν να βάλω ανάλυση πολλαπλάσια του 256, όπως 512, 1024, μέχρι και...2560. Σε ανάλυση 320x240 ήταν κάπως καλύτερο αποτέλεσμα, όμως η συχνότητα έπρεπε να είναι 160 χερτζ. Ηθελα όμως παράλληλα να έχω και συχνότητα 120 χερτζ για το Retroarch για ομαλή κίνηση στα παιχνιδια των 60 καρέ. Ομως τζίφος, υπήρχε παραμόρφωση πάλι είτε με 512χ240, είτε με 2560χ240. Και έτσι μέσω πειραματισμών, βρήκα το καλύτερο αποτέλεσμα:
Ανάλυση 640χ224, ενεργοποιημένο το integer scale ενώ και η συχνότητα είναι στα 120 χερτζ. Και με 240 λειτουργεί το integer scale αλλά γεμίζει μέρος της οθόνης με μαύρες μπάρες, ενώ στα 224 τη γεμίζει ολόκληρη. Οπως βλέπετε πολύ καλύτερο το αποτέλεσμα.
Σύγκριση μεταξύ της παλιάς οθόνης και της νέας lcd με shaders sonkun 1440.

20240414-210316.jpg

20240414-210328.jpg

Δεν γίνεται... δοκίμασα με PicoDrive σε RA και Fusion standalone. Τζίφος.
ναι, μου απάντησαν και στο libretro forum πως μόνο με hardware είναι εφικτό.
 
Πίσω
Μπλουζα