To θέμα για μένα είναι να αποφύγεις αυτό:
Προβολή συνημμένου 268749
Και να πετύχεις έστω αυτό:
Προβολή συνημμένου 268750
Και ας μην είναι τα scanlines 100% ίδια με την CRT του καθένα. Το θέμα είναι το filtering/blending. Αυτή είναι η απεικόνιση που ο developer ήθελε να πετύχει όταν έφτιαχνε τα γραφικά. Αυτός μπορεί να έβλεπε ένα μάτσο τετράγωνα pixels αλλά ήξερε ότι στην CRT TV θα είχες το αποτέλεσμα της κάτω φωτογραφίας. Δηλαδή στρογγυλεμένα γραφικά και μείξη χρωμάτων και όχι τετράγωνα pixels.
Μπορεί σε μία μικρούλα LCD οθόνη απο πολύ μακριά να μην φαίνεται η διαφορά, σε κάθε άλλη περίπτωση όμως κάνει μπαμ. Μπορεί να μην συμφωνούν όλοι με αυτό και ειδικά όσοι μεγάλωσαν με DOS παιχνίδια σε PC monitors, όπου εκεί μπορεί να έβλεπαν κοφτερά pixels. Oμως οι κονσολάδες αυτό βλέπαμε. Composite και RF είχαμε, ελάχιστοι είχαν RGB ή οτιδήποτε άλλο. Και οι devs το ήξεραν αυτό και έφτιαχναν τα γραφικά αναλόγως, έχοντας υπόψιν ότι το color blending/dithering μπορει να βγάλει στην τηλεόραση εξτρά αποχρώσεις και fake transparencies.
Ας είναι λοιπόν τα γραφικά σωστά και ολα τα άλλα ειναι λεπτομέρειες για μένα.