RetroArch (PC)

Wally

Retired Admin
Joined
19 Ιαν 2006
Μηνύματα
25.785
Αντιδράσεις
4.254
Ανοιγω αυτο το thread για 3 λογους

α)Να το διαχωρισω απο το αντιστοιχο για Android

β)Nα βοηθηθουμε νεοι χρηστες του συγκεκριμενου (δυστροπου) emulator στο σεταρισμα και στη συνδεση του με αλλα GUI (πχ LaunchBox κτλ)

γ)Να συγκεντρωθουν σκορπιες πληροφοριες που υπαρχουν για τη RetroArch στο φορουμ

Σε πρωτη φαση θα θελα αν ρωτησω πως σεταρουμε/αλλαζουμε κουμπια στο χειρηστηριο (XBOX360 και Arcade stick), πως βαζουμε shaders (με ενδιαφερουν τα scanlines), ποια τα προτεινομενα cores,αν προβαλει media
 
Ο Imgema ειναι ο ανθρωπος σου!

Το εχει καψει το Retroarch! Περιμενε οδηγιες του :p .

Εγω τον δοκιμασα σεταρα 2-3 cores ειδα λιγο τα διαφορα shaders και τον αφησα. (με την καθοδηγηση του Imgema παντα).

Τα μενου του ειναι πολυ αρχαια και δυσχρηστα , πρεπει να κανεις ξεχωριστα save file τα settings για καθε core και αλλα περιεργα.

Με δυσκολεψε αρκετα γενικα και δεν ασχοληθηκα παραπερα προς το παρον.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Λοιποοοοον

Βρισκει το 360 controller (μου αρεσει που με το Guide σε παει στο Menu). Ομως δεν καταλαβαινω γιατι εχει ως επιλογη το B και ως Cancel το A. Επισης δεν καταλαβαινω γιατι δεν παιζει ο αναλογικος μοχλος μεσα στο παιχνιδι (και στο GUI). Μονο το Dpad παιζει.

Με μια πρωτη προσπαθεια, δεν καταφερα να δει το arcade stick που ειναι εντελως Windows ο driver. Βασικα δεν ξερω και πως να το σεταρω.

Πολυ ωραια shaders και οχι οσο βαρια τα περιμενα. Πειραματιζομαι για αρχη με MegaDrive και με CRT Geom cg shader δεν χανει ποτε καρε. Δεν εχω προλαβει να το ψειρισω να τσεκαρω τα scanlines. Εχετε να προτεινετε καποιο καλυτερο crt shader?

BTW ποια ειναι πιο καλα shaders απο τα δυο? cg ή glsl?

Yποθετω οτι αν φτιαξω collections θα με πηγαινει μονο του αναλογα με το core που διαλεγω...

Media παιχνιδιων δειχνει?
 
Ωπ, τώρα είδα το thread!

Λοιπόν καταρχάς θες να κάνεις save-per core. Δηλαδή κάθε core να έχει το δικό του config. Αυτό το βρίσκεις στα settings και το ενεργοποιείς. Ετσι θα μπορείς να έχεις διαφορετικά controls, shaders και rom paths για κάθε core.

Τον χειρισμό του κάθε emulator θα τον αλλάζεις από το core input settings. Το control config έξω από τα core settings αλλάζουν τον χειρισμό στο UI (οπότε μπορείς να αλλάξεις τον "ανάποδο" χειρισμό).

Από shaders χρησιμοποιώ πολλά, για PS1 και MAME βάζω easymode-halation για τα υπόλοιπα συνήθως βάζω κάποιο NTSC-Svideo-scanline, για να μου θυμίζει την παλιά μου CRT.

cg/glsl δεν έχω δει διαφορές αλλά δεν το έχω ψάξει και πολύ.

Αμα κάποιος emulator σου πάει αργά, δοκίμασε να απενεργοποιήσεις το Hard GPU Sync στα video options. Αυτό υπάρχει για να εκμηδενίζει το input lag και δουλεύει υπέροχα! Ομως τρώει πολύ CPU και αν κάποιος emulator είναι ήδη απαιτητικός (Yabause) θα σου μειώνει τα frames.

Το Mednafen PSX core είναι ο καλύτερος emulator για PS1, πάει και τελείωσε.

Γενικά έχει πολύ ψωμί το θέμα. Στην αρχή θα σου φανεί δύσκολο αλλά αν αντέξεις μετά δεν θα μπορείς χωρίς αυτό :p

Edit: Α ξέχασα, για να ενεργοποιήσεις τον αναλογικό, πας στα input options (του UI ή του Core) και αλλάζεις μία ρύθμιση που λέγεται "digital to analog" και διαλέγεις ποιον μοχλό θες να κανεις use
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Χτες δοκιμασα MD,SNES,PC Engine και ηταν ζουπερ...με τα scanlines τους, με τα crt geometry τους, με τα ακατεβατα καρε τους.

Σωζει configuration οποτε λαχει και εχτες πηγα να σεταρω το arcade stick και δεν ξερω τι εγινε και μετα επρεπε να ριξω το cfg απο πανω διοτι δεν μπορουσα ουτε στο μενου να μετακινηθω.

Μετα το ψιλοεστησα και ενω στο GUI επαιζε, δεν επαιζε στα cores.

Συνεχεια δοκιμων το βραδυ.

Παντως η ιδεα να εχεις ενα usb stick με εναν emulator και καμποσα cores και roms ειναι εξαιρετικη...
 
Κατ αρχην να ευχαριστησω το Imgema που εχει προσφερθει να με βοηθησει. Νομιζω οτι η τριαδα των αυτο-ταλαιπωρημενων (Imgema,Telonio,Wally) κραταμε τη σημαια ψηλα χαχαχαχαχ

Πριν πρηξω τον Imgema, παλευω καποια πραγματα μονος μου.

Χτες εφτιαξα 2 cfg. Ενα που να παιζει το 360 controller και ενα που παιζει με το Arcade Stick. Ενα βασικο που μου εφαγε πολυ ωρα μεχρι να το αντιληφθω ειναι οτι οταν πας User 1 Bind All και δηλωνεις τα κουμπια πρεπει να μετα να επιλεξεις User 1 Save Autoconfig.

Δεν εχω βρει παντως πως να χρησιμοποιω και τον αναλογικο μοχλο και στο GUI και στο παιχνιδι. Μονο στο N64 core επαιξε χωρις να κανω καμια ρυθμιση ο αναλογικος μοχλος (το 360 ερχεται pre-installed).

Εχω και κατι θεματα που δεν μου σωζει παντα τα directories αλλα μαλλον θα παω manually.

Εχω το ιδιο cfg για ολες τις cores διοτι αφενος δεν θελω να πελαγωσω και αφετερου δεν με νοιαζουν τα handhelds. Σε ολα τα παλια κονσολικα θελω crt effects/geomtery. Eιμαι απολυτα ευχαριστημενος με τις επιλογες απεικονισης!

Μολις μασησω και φτυσω και τα κουκουτσια απο αυτα, θα παω για ψαξιμο εναλλακτικων Front Ends
 
H επιλογή "digital to analog" δεν σου ενεργοποιεί τον αναλογικό?

Λοιπόν καταρχάς για μένα το καλύτερο είναι να φτιάξεις ένα config για κάθε κονσόλα που σε ενδιαφέρει έτσι ώστε να έχει το δικό του controller config και rom path και κάποια άλλα options, ακόμα και αν δεν σε νοιάζει να έχεις διαφορετικούς shaders. Αμα φτιάξουμε ένα σαν αρχικό μετά θα είναι πανεύκολο να φτιάξεις και τα υπόλοιπα. Μολις τα configs φτιαχτουν, μετά δεν θα χρειάζεται να ξαναμπεις στο menu ποτέ (ούτε να ανησυχείς για για το αν σου σώσει κάτι ή όχι). Γιατί το λέω αυτό:

Ειπες στο τέλος για εναλλακτικά frontends. Και συμφωνώ απόλυτα. Σαν frontend το RetroArch δεν είναι καλό αλλά εγώ δεν το αντιμετωπίζω σαν frtontend αλλά σαν emulator. Ολα τα "πραγματικά" frontends αναγνωρίζουν το RetroArch ως emulator. Αν, πχ, γουστάρεις Hyperspin με τα box art, videos, themes κλπ, μπορείς πολύ απλά να του πεις να χρησιμοποιεί το RetroArch σαν emulator (και έτσι να έχεις και τα Shades του ενός αλλά και τα media του άλλου) και όχι τους standalone.

Έχοντας τα έτοιμα configs (τα οποία θα είναι ονομασμένα με συγκεκριμένο όνομα) θα μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις σε ότι frontend θες, χωρίς να ξανα αγγίξεις configurations. Και χωρίς τις ασυμβατότητες των δεκάδων διαφορετικών standalone με τα διαφορετικά options. Και χωρίς να ανησυχείς αν κάνεις update κάποιον emulator να πρέπει να τον ξανασετάρεις αφού στο RetroArch το μόνο που κάνεις είναι να αντικαθιστάς τα παλιά core με νέα και έτσι έχεις νέες εκδόσεις των emulators χωρίς να ξαναφτιάχνεις configs. Αυτό γίνεται στην κυριολεξία με το πάτημα ενός κουμπιού.

Εγώ έχω στήσει δύο διαφορετικά frontends (LaunchBox και Hyperspin) και έχω το RetroArch σαν πρώτη επιλογή emulator για κάθε σύστημα, εκτός αυτών που δεν υποστηρίζει, πχ PS2 και Gamecube (δεν έχουν βγάλει cores ακόμα). Και πραγματικά δεν μπορώ να γυρίσω πίσω στις παραξενιές του κάθε standalone emulator ξεχωριστά. Ασε που το RetroArch setup είναι και portable.

Tα standalones πλέον τα χρησιμοποιώ σαν test πιο πολύ ή αν είναι καλύτερα από τα cores. Μέχρι στιγμής μόνο τα PS2, Gamecube, Saturn, N64 και PSP χρησιμοποιώ σαν standalone. Τα δύο πρώτα λόγω του ότι δεν έχουν cores. Το N64 γιατί το PJ64 standalone είναι καλύτερο από το Mupen Core και το Saturn γιατί το SSF είναι καλύτερο από το Yabause core. Και το PSP γιατί το standalone είναι πιο νέα έκδοση και το core είναι bugged νομίζω για την ώρα. Ολα τα υπόλοιπα συστήματα που κάνω emulate (40+) είναι μέσω του RetroArch, του καλύτερου emulator (οχι frontend) που υπάρχει αυτή την στιγμή :)

Περιμένω να βοηθήσω.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Nα αναφέρω μόνο πως ο imgema είναι ένας άνθρωπος με γνώσεις για emulators και ιδιαίτερα πρόθυμος να βοηθήσει. Προσφάτως μου έλυσε μερικές απορίες για τον m2 τηλεφωνικά τον οποίο ευχαριστώ και δημόσια.

Πάνο έλιωσα :rofl:
 
[TO ΠΑΡΟΝ TUTORIAL ΙΣΧΥΕΙ ΜΟΝΟ ΕΝ ΜΕΡΕΙ ΔΙΟΤΙ ΕΝ ΤΩ ΜΕΤΑΞΥ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ Η RETROARCH]

Κάποια πρώτα βήματα για το πως να σώζουμε τα configs για το κάθε σύστημα και να μην χρειαστεί να ξανασχοληθούμε με αυτό.

Το πρώτο πράγμα που κάνουμε είναι να κατεβάσουμε τα cores που θέλουμε καθώς και τα shaders. Αυτά υπάρχουν στο "online updater" οταν ανοίγουμε το RetroArch. Αφού γίνει αυτό φτιάχνουμε το βασικό config, αυτό δηλαδή που θα ανοίγει όταν ανοίγουμε το πρόγραμμα και θα αποτελεί την βάση για όλα τα συστήματα.

Αυτό που έχει σημασία είναι τα directories να είναι σωστά και συγκεκριμένα το system/bios dir να είναι στο /system (που βρίσκεται στο root folder). Μέσα εκεί θα πετάμε όλα τα bios files. Προς το παρόν δεν μας νοιάζουν τα rom paths.

Μετά πάμε στο settings/configuration και βάζουμε το "configuration per core" και το "load remap files automatically"στο ON. Τέλος, πάμε στα video options και επιλέγουμε αν θέλουμε Hard GPU sync ή όχι. Αυτό είναι για το input lag και είναι καλό να το έχουμε για τα περισσότερα συστήματα αν το σηκώνει το PC. Αλλιώς το απενεργοποιούμε αν είναι ON. Επίσης αν θέλουμε να αλλάξουμε τα κουμπιά για τον έλεγχο του UI πάμε settings/input και τα αλλάζουμε από εκεί. Αυτό θα είναι μόνο για το UI και όχι για τα συστήματα.

Κάνουμε save current config και quit. Καλό θα είναι το "retroarch.cfg" από το root, να το κάνουμε ένα backup εφόσον είμαστε ευχαριστημένοι με τα όσα κάναμε μέχρι τώρα.

.................................................. .................................................. ..................

Μετά ας πούμε ότι θέλουμε να φτιάξουμε ένα config για το SNES. Ανοίγουμε το RetroArch και όλες οι ρυθμίσεις μας ισχύουν αλλά τώρα θέλουμε να φτιάξουμε ένα σύστημα.

Πάμε "load core" Και φορτώνουμε, πχ το "SNES9x". Θα μας δείξει κάτω στην οθόνη ότι το φόρτωσε.

Μετά πάμε στα "directories" και του λέμε που είναι τα roms για το SNES.

Μετά πάμε στo "open content" και επιλέγουμε να μας ανοίξει ένα rom, ώστε να εμφανιστούν τα Core Options.

Αφού φορτώσει το παιχνίδι, μόλις πατήσουμε για το Menu, θα μας εμφανιστούν κάποια νέα options. Αυτά που μας ενδιαφέρουν είναι τα "core input options" και "shader options"

Στο "core input options" αλλάζουμε τα κουμπιά για την συγκεκριμένη κονσόλα που φτιάχνουμε. Οταν είμαστε ευχαριστημένοι με το αποτέλεσμα, πατάμε "save core remap file". Εχει και επιλογή για game αλλά εμείς θέλουμε core.

Μετά πάμε "shader options" και βάζουμε τον shader που θέλουμε για το συγκεκριμένο σύστημα.

Και τώρα προσοχή. Αφού λοιπόν δούμε ότι όλα είναι OK και θέλουμε το SNES μας να μείνει έτσι, πάμε πίσω στο αρχικό menu και πατάμε "save new config" και μετά quit.

Θα δούμε ότι μέσα στον φάκελο "configs" υπάρχουν κάποια νέα αρχεία. Ενα "retroarch-core-options" το οποίο δεν μας πολυενδιαφέρει και ένα για το SNES9x. Αυτό είναι το config που φτιάξαμε και προτείνω να το κάνουμε backup αλλά και read only. O λόγος για το read only είναι γιατί μετά μπορούμε να κάνουμε πειράματα και να μην φοβόμαστε αν σωθεί κάτι πάνω από κάτι άλλο και μας χαλάσει το config. Κατι πολύ εύκολο να συμβεί στο περίπλοκο menu του RetroArch. Το λέω σαν παθών και από τότε που το κάνω έτσι έχω γλυτώσει ταλαιπωρία (είχα να στήσω και 50 συστήματα).

Αφού το κάνουμε αυτό, μετά η διαδικασία είναι η εξής: Ανοίγουμε το RetroArch και το μόνο που κάνουμε είναι να πηγαίνουμε στο "Load Configuration" και να ανοίγουμε τα configς που φτιάξαμε. Και μόλις φορτώσει το config (δηλαδή η κονσόλα που στήσαμε) τότε πάμε open content και ανοίγουμε το rom που θέλουμε. Ολα τα υπόλοιπα θα γίνονται αυτόματα. Τα input μας, τα shaders, τα paths κλπ θα φορτώνουν αυτόματα, ανάλογα με το config πoυ κάνουμε load και δεν χρειάζεται να τα ξαναπειράζουμε.

Με τον ίδιο ακριβώς τρόπο φτιάχνουμε τα configs για όλα τα συστήματα. Εννοείται ότι τα configs αυτά μπορούμε τα τα μετονομάσουμε σε ότι θέλουμε (πχ αντί για "SNES9x_libretro" σε SNES ή Super Nintendo κλπ). Ετσι θα μπορούμε να σώσουμε διαφορετικά configs για κάθε core, αφού μερικά cores χρησιμοποιούνται για παραπάνω από 1 σύστημα.

Αυτά τα βασικά για αρχή, υπάρχουν πολλά ακόμα αν θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε το RetroArch με άλλα frontends αλλά βλέπουμε.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πολυ πολυ χρησιμο tutorial!

Νομιζω οτι περα απο MAME (ελεω TATE και αιματηρων HLSL ρυθμισεων) και Spectaculator (πληρωμενος) + και καποιους "εξωτικους" emulators, τα υπολοιπα θα τα παω μεσω RetroArch.

Ειναι αυτο που περιμενα στο PC απο την εποχη του Xport στο XBOX. Ενα κοινο GUI. Το RetroARch το πηγε καμποσα βηματα μακρυτερα απο οτι ο Xport μιας και τα εχουμε ολα σε ενα.

Τα cores που με ενδιαφερουν (χρονολογικα εως και SNES, 32X) παιζουν με CRT shaders ανετα και στο "επισημο" laptop μου (Dell Inspiron 7537 - i7 - 1080 αλλα με την Intel καρτα γραφικων) το οποιο το κοτσαρα πανω στην Samsung TV στο σαλονι. Eιναι συνδεδεμενη με τον ενιχυτη. Το χειρηστηριο του 360 εχει εξαιρετικα μακρυ καλωδιο (και ασφαλεια για τους σκουντουφληδες). Αραζω καναπε και τα εχω ολα υπο τον ελεγχο του controller.

Η απεικονιση χωρις πειραματισμους ακομα, ειναι τουμπανο (crt geometry, scanlines, σωστο aspect ratio)

Κατι πολυ κοντινες φωτοζ σε sprites που τραβηξα με το κινητο (προχειρατζα) απο το PC Engine core
 
To ΜΑΜΕ core όντως δεν είναι και πολύ εύχρηστο στο RetroArch γιατί δεν υποστηρίζει κάποιο naming conversion database και αντί για, ας πούμε, "Golden Axe" βλέπεις "gldnaxe", δηλαδή το όνομα του zip. Και από ότι είπε ένας από τους devs στο NeoGaf όταν ρώτησα για αυτό, μάλλον έτσι θα μείνει.

Το MESS core επίσης έχει θέμα με το ότι θέλει ντε και καλά τα softlist roms για να τρέξει, αν έχεις άλλα roms ονομασμένα αλλιώς δεν τα τρέχει, εκτός και αν χρησιμοποιήσεις κάποιο άλλο frontend. Δηλαδή μέσα από το GUI του RetroArch δεν τα τρέχει αλλά αν ένα άλλο frontend χρησιμοποιεί το MESS core του RetroArch, τα τρέχει κανονικά και χωρίς να είναι τα softlist. Μπέρδεμα. Αλλά εγώ έτσι το έκανα (τρέχω το RetroArch μέσω άλλων frontend) γιατί θέλω τα shaders και με το MESS.

Πολύ καλές οι φωτογραφίες που πόσταρες με τα scanlines. Ποια shader presets χρησιμποιείς γενικά?

Και ναι, η δυνατότητα "couch gaming" ήταν ο πρώτος λόγος που ήθελα να δοκιμάσω το πρόγραμμα αυτό. Πλέον το keyboard/mouse με κουράζει. Θέλω να τα κάνω όλα από τον καναπέ/κρεβάτι.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ακομα ειναι με τον CRT Geom ομως βλεπω οτι εχει πολυ ψωμι το θεμα απεικονιση!

Θελω να τα δω και για το πως δειχνουν και για το αν εχω την ισχυ να τα χρησιμοποιησω.

ReddIt

Καποια συγκριτικα

μοντα για CRT Royale ωστε να δειχνει σαν Sony Trinitron!

μοντα για να δειχνει σαν BVR!!

Τρελο pack

Ενα πραγμα δεν πρεπει να εχει φτιαχτει...και ειναι (φυσικα) αυτο που εψαχνα...ενα καλο vector shader με ψαρωτικα glow για το Vectrex
 
Αυτό για το Vectrex που ψάχνεις το έχω δει μόνο στον ParaJVE emulator
 
Κάνω ένα bump για να πω πως το tutorial στην προηγούμενη σελίδα δεν ισχύει πια. Από τότε το RetroArch έχει αλλάξει πολύ (προς το καλύτερο IMO) και το να έχεις ένα cfg για κάθε σύστημα δεν είναι καλή λύση. Πλέον παίζουμε μόνο με overrides και τα shaders πλέον σώζονται σε core/game presets, όπως και τα input options.

Ο μόνος λόγος να φτιάχνουμε ξεχωριστό cfg για κάποιο σύστημα είναι αν θέλουμε να τα κάνουμε load με κάποιο άλλο frontend (Hyperspin/Launchbox) και μόνο αν κάποιο core υποστηρίζει περισσότερα από 1 συστήματα και θέλουμε ξεχωριστό shader, πχ το Gambatte είναι για Game Boy Classic και Game Boy color οπότε εκεί θέλουμε 2 διαφορετικά shaders για το ίδιο core (το RetroArch δεν βλέπει systems αλλά cores οπότε ο μόνος τρόπος να διαφοροποιήσεις συστήματα στο ίδιο core είναι τα custom cfgs).

Γενικά είναι καλύτερα έτσι γιατί δεν χρειάζεται να έχεις 50+ διαφορετικά cfgs για να κάνεις παιχνίδι. Εγώ τώρα έχω μόνο το default και 2 ξεχωριστά cfg για το Gambatte (ώστε να ξεχωρίσω το Game Boy Classic με το Game Boy color). Οτι άλλο ξεχωριστό option για κάθε άλλο core σώζεται ξεχωριστά σαν override και είναι πολύ πιο εύχρηστο γιατί σώζονται μόνο οι διαφορές απo το default.cfg, και δεν κάνει copy ολόκληρο το default.cfg. Ετσι, ανοίγοντας το override με το notepad βλέπεις μόνο τις διαφορές από το default και ξέρεις αμέσως τι έχεις αλλάξει.

.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

1@Imgema[/USER] Ξεκινησα παλι την ενασχοληση μου με την RetroArch μιας και νομιζω οτι δεν εχω κατι περαιτερω να ψαξω στο RetroPie.

Kολλαω λιγο στα εξης (για αρχη):

*Θελω να βαλω ξεχωριστα Shaders για καθε core και δεν καταλαβαινω πως. Βασικα θελω να εχω παντου το CRT-Royal-Kurozumi εκτος απο το Vectrex (θελω καποιον vector shader), Saturn(μαλλον ειναι βαρια για αυτη την κορα...θα παω για εναν απλο CRT scanline shader). Επισης δεν ξερω τι shader να χρησιμοποιησω στα handhelds :(

*Δεν υπαρχει 5200 emulator :(

*Προσπαθω να βαλω σαν Menu στο 360 pad μου το Guide ή τον συνδυασμο Start+Select οπως στη RetroPie αλλα δεν βρηκα τροπο. Κατεληξα στο right pad click.

*Δεν ξερω αν εχω πραξει σωστα με τα rom dirs. Πηγα και εκαναα scan directory στους φακελους με roms που με ενδιεφεραν (επαιξα με No-Intro εκτος απο το 2600 που τοσα χρονια το No-Intro επιμενει να μην το περιλαμβανει! Χρησιμοποιησα τα σετ του RomHunter για το 2600). Aυτο εφτιαξε κατι σαν το RetroPie με εικονιδιο του συστηματος και απο κατω τα roms. Πολλες φορες ομως μπαινω σε καποιο rom και μου προτεινει και εξτρα emulators που δεν ειναι του συστηματος.

Ανυπομονω να ξεκινησω να δοκιμαζω την Saturn κορα του Mednafex.

Θα επανελθω με νεες αποριες χαχαχαχα

 
Wally είπε:
Λοιπόν καταρχάς να υποθέσω ότι χρησιμοποιείς κάποια ψιλό πρόσφατη έκδοση. Ας πούμε ότι έκανες update τους τελευταίους 4-5 μήνες.

-Για να έχεις ξεχωριστά shaders ανά core είναι πολύ απλό αν έχεις πρόσφατη έκδοση. Ξεκινας το παιχνίδι που θες με το core που θες. Πας και διαλέγεις το shader που θες. Kαι στο ίδιο menu υπάρχει η επιλογή "Save core preset". Αν το πατήσεις, τότε αυτό το shader που διάλλεξες θα ανοίγει πάντα με αυτό το core. Για handhelds υπάρχει ο φάκελος "handhelds" όταν ψάχνεις για shaders.

-Για να έχεις ένα default shader άνοιξε το "retroarch.cfg" και στην γραμμή video_shader = "" βάλε το shader που θες. Πχ:

video_shader = "C:\RetroArch\shaders\Geom.cgp"

Οταν κάνεις save κάποιον άλλον shader για κάποιο συγκεκριμένο core, με το "Save core preset" όπως σου έγραψα στην αρχή, απλά o default θα γίνεται override.

-Για Atari 2500 δυστυχώς όντως δεν υπάρχει κάτι καλό στο RetroArch.

-Για το menu στο guide button κάνε το εξής: Άνοιξε το RetroArch χωρίς κάποιο core και πήγαινε Input και μετά "Input Hotkey Binds". Κάτω κάτω θα δεις το "Menu Toggle" εκεί βάλε το guide.

Δώσε μου λίγα λεπτά να επανέλθω για τις λοιπές σου απορίες.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Οσον αφορά τα directories δεν μπορώ να δώσω κάποια συμβουλή γιατί εγώ δεν χρησιμοποιώ το RetroArch menu για να κάνω load τα games. Χρησιμοποιώ Hyperspin/RocketLauncher ή Launchbox και απλά τους έχω δώσει το RetroArch ως emulator. Τα directories τα κανονίζουν τα Hyperspin/RocketLauncher και Launchbox.

Να σου πω και ποια shaders χρησιμοποιώ για handhelds:

-Game Boy: shaders/shaders_cg/handheld/gb-shader.cgp (ο καλύτερος shader ever!)

-Game Boy color: shaders\shaders_cg\handheld\shaders\lcd_cgwg\lcd-grid-v2.cg

-GBA: shaders/shaders_cg/handheld/lcd-grid-v2-gba-color-motionblur.cgp

Για Game Gear και Lynx δεν με νοιάζει, απλά βάζω ένα scanline με λίγο motion blur. Στα πιο νέα handheld δεν βάζω shaders.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

Σε ευχαριστω 1@Imgema[/USER] θα το δοκιμασω το βραδυ.

Θελει δουλεια αλλα - οπως και η RetroPie - αν στηθει καλα το αποτελεσμα σε ανταμοιβει. Ειναι μεγαλο πραγμα να εχεις σε μια μερια πολλους emulators στημενους.

Προθεση μου ειναι να κρατησω στο PC μονο MAME,SuperModel,WinUAE,Spectaculator (και καποια εξωτικα συστηματα) και ολα τα υπολοιπα να τα παιζω με RetroArch

Μακαρι να προστεθουν και αλλα cores. Περα απο το 5200, νομιζω οτι ουτε CPC υπαρχει.

 
Κι εγώ αυτο θέλω να πετύχω. Να έχω το RetroArch για τα πάντα, εκτός αυτών που δεν υποστηρίζει.

Σχετικά με το Atari 5200, δεν υπάρχει καποιο καλό core αλλά μπορεί να δουλέψει μέσω MESS. Βεβαια το να τρέξει το MESS μέσω RA είναι μία αρχαία ιστορία πάθους, μίσους και περιπετειών από όπου δεν γύρισαν πολλοί ζωντανοί για να διηγηθούν. Εγώ το κατάφερα αλλά μόνο μέσω RocketLauncher στην μέση (τρέχα γύρευε)... Πάντως έτσι τρέχω πολλά συστήματα παλιότερα από NES με shaders :)

Να σου πω κάποια συστήματα που ή δεν υπάρχουν στο RA, ή είναι καλύτερα εκτός RA.

- Γενικά, ότι έχει να κάνει με home computers δεν το δοκιμάζω στο RA αφού ξέρω ότι πολλά games θέλουν να έχεις και το πληκτρολόγιο δίπλα. Και εγώ πλέον είμαι μόνο για couch gaming. Και γενικά δεν την πολύ παλεύω με τα homes. Οπότε μόνο κονσόλες και arcade για μένα.

- ΜΑΜΕ υποστηρίζει τo RA. Αλλά μην περιμένεις full artworks ή ευκολίες που σου δίνει το κανονικό MAME. Εγώ το έχω στήσει μέσω Hyperspin+RA και έτσι έχω 3000+ games με wheels, art και σωστή ονομασία. Αλλά δεν είναι όλα τα games και τα roms που του έχω δώσει είναι version 0.160. Εκεί θα το αφήσω και έχω και το κανονικό MAME για πιο πρόσφατη έκδοση με full roms.

- 3D arcades (Model 3, Model 2, Naomi) δεν υποστηρίζονται από τίποτα στο RetroArch. Οπότε τα standalone είναι μονόδρομος.

- To ίδιο ισχύει και για άλλους emulators όπως Dolphin, PCSX2, Cemu, Citra, Demul. Για το τελευταίο υπάρχει βέβαια το Reicast σαν δεύτερη επιλογή Dreamcast αλλά είναι μάπα. Το Demul είναι πολύ καλύτερος emulator.

- Υπάρχουν επίσης κάποια συστήματα με ψιλό broken cores. 4DO, VirtualJaguar και PPSSPP έχουν προβλήματα που δεν υπάρχουν στους standalone. Ο 4DO μου κάνει ένα κόλλημα σε ένα game που δεν το κάνει στο standalone αλλά κατα τα άλλα είναι καλός. Οι άλλοι δύο έχουν πολλά θέματα αλλά αν βρεις κάποιες πιο παλιές εκδόσεις των cores λύνονται και έρχονται πιο κοντά στην ποιότητα των standalone (εγώ έχω αν θες να σου ανεβάσω κάπου).

- Ν64. Το προβληματικό παιδί του Emulation. Οπου εμφανιστεί δημιουργεί διλήμματα και προβλήματα. Στο RetroArch υπάρχουν 3 cores. Mupen, ParaLLEl και Glupen. Δυστυχώς όλα είναι απλά "OK". Το ParaLLel είναι ακόμα σε νηπιακή μορφή και προς το παρών dead. Το Μupen πες θα σου παίξει το 60% των roms καλά και το Glupen παραπάνω, πες 75% άντε με το ζόρι 80%. Το πρόβλημα είναι ότι όλα τα cores χρησιμοποιούν Mupen σαν βάση. Απλά το Glupen χρησιμοποιεί το νεοτερο GlideN64 plugin (όχι Glide64), οπότε είναι το καλύτερο από τα τρία προς το παρών. Αλλά και πάλι δεν φτάνει το PJ64 2.3 με το ίδιο plugin. Γενικά θα είσαι OK με Glupen αλλά αν θες full roms να παίζει το 95%+ τότε πας PJ64 standalone μεριά.

Αυτά. Οτι άλλο είναι μου λες. Εδώ θα τα λύσουμε όλα.

Θα ήθελα επίσης να παρακαλέσω κάποιον Mod να κάνει edit στην προηγούμενη σελίδα, το tutorial που έγραψα (ποστ #9) δεν ισχύει πια, είναι ξεπερασμένο. Εχουν αλλάξει πολλά από τότε και δεν θα δουλέυει. Οπότε αν δεν γίνεται delete, για να μην πέσει κάποιος πάνω και μπερδευτεί, ας μπει κάποιο warning πάνω πάνω ευδιάκριτο να προειδοποιεί.

Ευχαριστώ

.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πίσω
Μπλουζα