Sega Rally 2 [PC / SuperModel]

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Wally
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Ωραια νεα!! Θα το δοκιμασω το ΣουΚου!
 
Εχει ακομα καποια θεματακια στους καπνους και τη σκονη. Δεν μπορω να αποφασισω αν ειναι καλυτερος ο νεος renederer ή το GLSL fix.

Δεν υπαρχει πορωτικοτερη πιστα απο τη Desert*. Κριμα που τελειωνει τοσο νωρις! Μακαρι να υπηρχε ενας level editor να την καναμε ΑΤΕΛΕΙΩΤΗ!

EDIT:Μολις βγηκε το build R305 ;)

*Εχω παθει κοκομπλοκο. To Sega Rally3 που ειχε βγει για XBLA/PSN ειχε την Desert. Δυστυχως δεν υπαρχει πλεον στο XBLA/PSN...Ποιες οι διαφορες Revo και SR3?
 
Για να χρησιμοποιησετε το νεο renderer πρεπει να προσθεσετε το New3DEngine=1 στο ini

Το βρηκα βαρυ. Σε Q9400 @3.0Ghz + GTX 750ti (Storm Dual) στα 1080p δεν εβγαζε 60 καρε!
 

Συνεχιζω (που ειναι ο 1@Imgema[/USER], 1@telonio[/USER] και λοιποι συναδελφοι αυτοβασανιζομενοι?? χαχαχαχχαχα)

Τελικα ΔΕΝ ειναι θεμα φορτου. Δεν ανεβαζω 60 καρε με το νεο Renderer ΑΛΛΑ η CPU μου παιζει στα 65% και η GPU επισης γυρω στο 35%

Aρα ειτε κατι παει λαθος στον emulator ή κατι λαθος στο setup μου.

Ειναι πολυ εκνευριστικο επισης οτι οταν χρησιμοποιω το SuperModelUI, μου σβηνει την εγγραφη New3DEngine = 1 απο το ini (λογικο διοτι εχει μεινει στο 2013). Αρα οποιος θελει να τον χρησιμοποιησει ειτε τρεχει απο command line ειτε το προσθετει καθε φορα στο ini...

Γυρισα στο παλιο renderer με το glsl fix.

 
Βγηκε η 308 και τα 60 καρε επανηλθαν ;)
 
Α οκ. Ελεγα μήπως δεν κάνει χρήση των cores και κοιτάει μόνο ένα, οπότε κολλάει ενώ φαίνεται οτι κάνει μικρή χρήση της CPU. Μου τυχαίνει αυτό στον Project 64 όταν βάζω το Angrylion's plugin.
 
Wally είπε:
Ειναι πολυ εκνευριστικο επισης οτι οταν χρησιμοποιω το SuperModelUI, μου σβηνει την εγγραφη New3DEngine = 1 απο το ini (λογικο διοτι εχει μεινει στο 2013). Αρα οποιος θελει να τον χρησιμοποιησει ειτε τρεχει απο command line ειτε το προσθετει καθε φορα στο ini...



EmuLoader 8.0.8 (FRONTEND)
version 8.0.7 change log –

Fixed

Fixed read/write Supermodel settings for good! Also, custom game settings that are the same as emulator settings are no longer added to .ini files

Removed

Setting "Disable V-Sync" removed since this setting doesn't exist in Supermodel emulator (Supermode Settings screen)

version 8.0.6 change log

Fixed

The "New 3D Engine / Legacy 3D Engine" was not being correctly set in Supermodel settings screen, and when running games

Changed

Updated Supermodel XML games list file based on SVN 351 (Games.cpp), and added a new "controls" tag

version 8.0.5 change log –

Updates to Supermodel emulator (settings screen, and games list)

minimum emulator version supported is now v0.3a SVN release 335

(using older emulator builds might cause problems)

added new video setting: "3D Engine"; you can select between the new engine by Ian Curtis or the old one (legacy)

updated "SupermodelSEGAModel3_xml.dat" file with new/changed games, based on source code v0.3a SVN R335
>>> EmuLoader 8.0.8 (FRONTEND)

logo.png
 
Διαβαζω οτι στο φρεσκοτατο Supermodel build 382 διορθωνει τα skidmarks στο SegaRally 2. Δεν το εχω δοκιμασει ακομα...
 
Nα σου πω την αλήθεια δεν είδα διαφορά, εκτός και αν δεν κατάλαβα καλά τι ακριβώς διορθώνει
 
Οντως :(

Παντως στο site του SuperModel εχουν ανεβει κανα δυο build απο εκει χρηστες στα οποια ο ηχος ειναι πλεον καθαρος.
 
Wally είπε:
Οντως :(
Παντως στο site του SuperModel εχουν ανεβει κανα δυο build απο εκει χρηστες στα οποια ο ηχος ειναι πλεον καθαρος.
Δεν τα βρίσκω :xm:

Είναι εύκολο κανένα link?

Μέχρι στιγμής από EmuCR κατεβάζω.

Edit: Το "new engine" δεν δουλευει ούτε με τον Emu Loader. μου βγάζει error "ignoring unrecognized option: -new3D" και τα γραφικά δεν έχουν διαφορά. Μάλιστα είναι πιο χάλια στην τελευταία έκδοση "r-290".
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Τελικα το πρόβλημα με το new engine ήταν η 64bit έκδοση από EmuCR.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ετοιμες και οι σκιες και οι προβολεις στη φρεσκια εκδοση του SuperModel (430)
 
Wally είπε:
Ετοιμες και οι σκιες και οι προβολεις στη φρεσκια εκδοση του SuperModel (430)
Καλό το αποτέλεσμα. Λίγο ακόμη και θα φτάσει το τέλειο (το περιμένω αυτό από το 1999 που πρωτοξεκίνησα να ασχολούμαι με emulators) :)

Edit: Οι σκιές φαίνεται να βελτιώθηκαν και στο Virtua Striker 2 αλλά πάλι είναι κατάμαυρες δεν θυμάμαι αν στο πραγματικό hardware είχαν διαφάνεια.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Βασικά αμα διορθώσουν το εφέ του χώματος που φεύγει από τις ρόδες, τι άλλο μένει?
 
Νομιζω στον ηχο υπαρχουν καποια θεματα, κυριως στην εισαγωγη και στη δευτερη πιστα οπου ειναι δυο tracks που παιζουν ταυτοχρονα.

Ειναι παντως απολαυση να διαβαζεις την τεχνικη συζητηση και να δοκιμαζεις τα φρεσκα builds
 
Ναι παίζανε 2 κομμάτια ταυτόχρονα.

Σε κάποια φάση κάποιος πείραξε μία από τις roms του παιχνιδιού και έσβησε τελείως το ένα κομμάτι ωστε να παίζει το άλλο και το ανέβασε αλλά δεν ξέρω αν υπάρχει ακόμα γιατί ήταν εκτός κανονισμού. Εγώ το πρόλαβα πάντως.
 
Αυτο που με προβληματισε ειναι οτι επεφανθησαν οτι τα Model3 παιχνιδια τρεχουν στα 57.5 καρέ!

Και να το φτιαξουν (που θα το φτιαξουν, και οι δυο τυπαδες ειναι αστερια)...δεν ξερω αν εχουμε θεμα με τα monitor μας που επι τω πλειστω τρεχουν στα 60hz.
 
Wally είπε:
Αυτο που με προβληματισε ειναι οτι επεφανθησαν οτι τα Model3 παιχνιδια τρεχουν στα 57.5 καρέ!
Και να το φτιαξουν (που θα το φτιαξουν, και οι δυο τυπαδες ειναι αστερια)...δεν ξερω αν εχουμε θεμα με τα monitor μας που επι τω πλειστω τρεχουν στα 60hz.
Λογικά αυτό θα διορθώνεται με v-sync ON και ξεκλείδωτο frame rate, εφόσον η οθόνη μας είναι στα 60hz. Υπάρχει ήδη μία επιλογή "disable throttle" οταν ανοίγω τα options του supermodel μέσω EmuLoader.

Αν όχι, το μόνο που μένει είναι να τα σκάσουμε για οθόνη G-Sync (που κάποια στιγμή πρέπει να γίνει)
 
Πίσω
Μπλουζα