Sega Rally 2 [PC / SuperModel]

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Wally
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Εδώ και αρκετό καιρό δεν μπορώ να μπω στο forum του Supermodel. Μάλλον το έχουν κλειδώσει για members μόνο και από ότι θυμάμαι, το δικό μου account δεν έγινε ποτέ approved.

Οπότε τώρα από που κατεβάζουμε καινούριες εκδόσεις?
 
Lancia delta και toyota celica στην arcade εκδοση του sega rally 2

Γραφει πληροφοριες κατω απο το βιντεο πως γινεται να τα ξεκλειδωσεις

 
30fps στις κονσολες. Γελοίον.

Στα PC κλειδωμενο στα 62fps internally για καποιο λογο που μονο η Sega ξερει, οποτε δεν συγχρονιζεται στα 60hz και εχεις stutters οτι και να κανεις. Γελοίον.
Γνωστό ως «aliasing”...
Απαράδεκτο να έχει κανει τέτοια πατάτα η Sega!
 
Γνωστό ως «aliasing”...
Απαράδεκτο να έχει κανει τέτοια πατάτα η Sega!
Το aliasing εχει να κανει με την ποιότητα της εικονας και τα pixels, οχι την κίνηση και το frame rate. Aυτο που εκανε η Sega στο Sega Rally 3 στο PC χαρακτηρίζεται ως κακό frame pacing ή frame timing.

Δεν μπορω να πιστεψω ότι ειναι κλειδωμένο στα 62 fps επίτηδες. Καποια γκάφα κάνανε και απλα το εχουν παρατήσει έτσι. Πάντως ακόμα και σε gsync οθόνη δεν στρώνει. Απλά απαράδεκτο.
 
Θα το ψάξω για ποιο λόγο έχει γινει ετσι. Μου κίνησε την περιέργεια πως κατέληξε σε 62fps.

Σχετικά με το aliasing, επέτρεψέ μου να διαφωνήσω.
Έχει να κανει καθαρά με το sampling rate ενός σήματος απο όσο ξέρω.


Μπορεί να εχω λαθος όμως.
Χαίρομαι πάντως την τεχνική συζήτηση όσο τίποτα!
:clap::happyjump::wave:
 
Εγώ ξέρω ότι στα games, aliasing είναι τα "σκαλοπατακια" η "jaggies" που δημιουργούνται από το sampling τελος πάντων. Γι αυτό και υπάρχει το λεγόμενο "antialiasing" που καθαρίζει την εικόνα. Αλλά τίποτα απο αυτά δεν έχει να κανει με το frame rate/pacing/κίνηση αλλά με την εικόνα καθαρά. Πέρα βέβαια ότι το antialiasing χαμηλώνει λίγο την επίδοση στο frame rate αφού είναι εξτρά δουλειά για την κάρτα γραφικών.

Το Sega Rally 3 παίζω με full antialiasing και η εικόνα ειναι πεντακάθαρη. Παλιό παιχνίδι είναι οπότε ότι και να του βάλεις η κάρτα γραφικών το τρέχει σφαίρα. Δεν έχω θέμα σε αυτό. Το θέμα είναι ότι παρόλο που στα frame rate counters δείχνει 60 fps, στην πραγματικότητα τρέχει στα 62, internally, και δεν υπάρχει τρόπος να το κλειδώσεις αλλιώς. Αυτό σημαίνει ότι δεν συγχρονίζεται καλά με το refresh rate που έχουν οι οθόνες. Ακόμα και με Gsync δεν φτιάχνεται αυτό.

Καμιά φορά αν παίξεις Time Trial mode ξεκολλάει και πάει ομαλά στα 60. Αλλά μετά από κανα δύο αγώνες ξανακολλάει. Το έψαξα όσο μπορούσα, δοκίμασα πολλές λύσεις και options αλλά τίποτα... Kαι είναι κρίμα γιατί αλλιώς το παιχνίδι μου αρέσει πολύ και είναι από τα ελάχιστα καθαρόαιμα arcade racers της γενιάς του :(
 
Δοκίμασες να εγκαταστησεις κάποιο patch?
Βλέπω οτι υπάρχουν patches για αυτο το πρόβλημα στο internet και απο αξιόπιστες πηγές κάποια.
Δυστυχώς δεν εχω εγκατεστημένο το Sega Rally όποτε δεν μπορω να το τσεκαρω.
 
Οτι patch υπηρχε και ειχα δοκιμασει πριν κανα δυο χρονια δεν διόρθωνε το προβλημα. Δεν ξερω αν βγηκε κατι αλλο απο τοτε.
 
Εδω και καμποσο καιρο παρακολουθουσα εναν τυπο που δηλωνε τρελαμενος με Sega Rally και μαθαινε την UnrealEngine5.
Δεν ειχα καποια ελπιδα οτι θα κανει κατι (δουλευει μονος του!) μεχρι που ξεκινησε να ανεβαζει καποια υποσχετικα videos.

Εχτες ανεβηκε το πρωτο alpha demo και φαινεται οτι δινει ρεστα!

Κρινοντας απο τα videos, φαινεται να εχει κανει πολυ καλυτερη δουλεια απο οτι η αθλια πουλημενη νεο-Sega των χαρτογιακαδων (κατ ευφημισμο Sega πλεον)

Δυστυχως στο PC μου πιανει καμια 20αρια καρε, οποτε δεν μπορω ουτε να το κρινω, ουτε να το απολαυσω...

Σπευστε

 
Πολυ ωραιο στην unreal engine 5 αλλα αρκετα μεγαλο ομως αυτο το demo με13,26 gb.Θελει πολλες ωρες για να κατεβουν τοσα πολλα gb.
 
Με 100αρα cosmote εμενα θελει περιπου 19 λεπτα. :happyjump:

 
Το καλο: οτι υπαρχει αυτο το πραγμα! :headbang:

Το κακο: οτι δεν εχει ακομα περισσοτερο περιεχομενο! :cry:
Το ασχημο: οτι το καημενο το σαραβαλακι μου δεν μπορει να ανταπεξέλθει... :banghead::bananafuck:

... οταν ανεβαζω την ποιοτητα!
  • Intel I5 7600K στα 4.6GHz
  • Gigabyte Z270-Gaming K3
  • RAM G-Skill 32GB DDR4-2400
  • Gigabyte Geforce GTX 1660 TI
  • Samsung 970 EVO 1ΤΒ M.2 SSD
Στην εποχη που τα παιχνιδια σχεδιάζονται απο επιτροπές και κατασκευάζονται απο στρατούς, ειναι απλα απιστευτο το τι εχει καταφερει ενας ανθρωπος μονος του. :bow:
 
Τελικα για ενα αξιοπρεπες gaming pc ωστε να μην εχουμε τετοια θεματα που δεν μπορουμε να παιζουμε τα συγχρονα παιχνιδια της νεας γενιας με τα παρακατω specs σημερα πιστευω θα ειναι ολα οκ.Λογικα ακομη και για τα επομενα 2-3 χρονια.

RTX 3090 24GB GDDR6X

12πυρινος i7-12700K 2.7GHz

32 gb ram ddr4 3,600MHz
 
Ωπα ρε παιδιά, 10GB VRAM usage σε 1080p?

Ηρεμήστε λίγο :icon_lol:

Εμένα πάντως αυτό που μου αρέσει απο το demo είναι ο γαλανός ουρανός και η έλλειψη camera effects όπως όταν τα βλέπεις όλα άσπρα καθώς βγαίνεις από ένα τούνελ, λες και βλέπεις τον κόσμο από κάμερα φτηνού κινητού. Μόνο και μονο γι αυτό, θεωρώ το demo αυτό καλύτερο σε γραφικά από το κάκιστο Forza Horizon 5.
 
Ωπα ρε παιδιά, 10GB VRAM usage σε 1080p?
Εν ετη 2022 υπαρχουν τελικα ακομα gamers που παιζουν συγχρονα παιχνιδια σε συγχρονη οθονη με 1080p αναλυση??χαχαχα!!!

Και νομιζα οτι θα ειμαι ο μοναδικος αρχαιος που εχω μεινει 15 χρονια πισω με τις αρχαιες αναλυσεις 1080p του xbox 360 και του παλιου υπολογιστη.Κοντευει να γινει ρετρο η 1080p αναλυση αν δεν ειναι ηδη.

Για 4κ μιας και ειναι και της μοδας εν ετη 2022 λογικα με τα specs που εγραψα παραπανω θα παιζει καλα το παιχνιδι.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Εν ετη 2022 υπαρχουν τελικα ακομα gamers που παιζουν συγχρονα παιχνιδια σε συγχρονη οθονη με 1080p αναλυση??χαχαχα!!!
Η τηλεόρασή μου έιναι 4Κ αλλά 60hz, χωρίς VRR οπότε σχεδόν άχρηστη για gaming. Ενώ το PC monitor μου μπορεί να είναι 1080p και μόνο 25 ίντσες αλλά είναι στα 240hz + Gsync. Πολύ καλύτερο για gaming.
 
Η τηλεόρασή μου έιναι 4Κ αλλά 60hz, χωρίς VRR οπότε σχεδόν άχρηστη για gaming. Ενώ το PC monitor μου μπορεί να είναι 1080p και μόνο 25 ίντσες αλλά είναι στα 240hz + Gsync. Πολύ καλύτερο για gaming.
Eτσι ναι μετα παιζεις σε 1080p στα 240hz + Gsync.Και σε 4K αναλυση παντως εννοειται και εκει χρειαζονται τα 240hz για να παιξεις οπως πρεπει το παιχνιδι.
 
Ο SegaLordX αναφερε σε ενα τελευταιο του video οτι το Sega Rally Revo εχει το Desert Stage του Sega Rally 2
Δεν θυμαμαι κατι τετοιο. Μαλιστα φορτωσα το Revo στο 360 και δεν μπορω να εντοπισω κατι τετοιο.

Παιζει να?
 
Δεν το είδα το βίντεο, αλλά νομίζω είναι για πισι.

By swapping the files of a track (Safari 1 in this case) with the Desert track files from SEGA Rally 3, it's possible to play the classic track from SR3 (that origined from the original SRC) in Revo, as normally this track isn't present in the game. This means that it can be possible too to import the other SR3 tracks to Revo too, and stuff like car models. Also, the minimap actually seems to be a unused leftover or placeholder, as while Revo uses a minimap, Sega Rally 3 didn't use one, and as the Desert track is from SR3 it's a kind of interesting placeholder.
Relive the original desert track from Sega Rally Championship ’95.
● Now remodeled in glorious High Definition.
● Experience those infamous jumps like never before with the new motion simulation.
● Race with the original, iconic cars; the Toyota Celica ST205 or the Lancia Super Delta HF Integrale.
● Race head to head against your friend or the computer. Or for the first time ever race against up to 5 of your friends!
Edit: ok τώρα είδα το βίντεο και μιλάει για το sega rally online του Xbox live ότι έχει το desert stage.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Ωραιος.
Αρα τελικα φυτευουμε στο Revo 360 τo Desert track του Sega Rally 3 που ειναι remake του Desert track απο το Sega Rally 1.
Θα το δοκιμασω αργοτερα και θα επανελθω
 
Πίσω
Μπλουζα