Shadow of the beast

Οπως είπε και ο ΧρησTOS, είναι ένα πολύ καλό demo. Κι εγώ θέλω να συμπληρώσω ότι είναι το καλύτερο DEMO που έχει βγει ποτέ και που δείχνει τί μπορούσε να κάνει το 1989 ένα σύστημα που κυκλοφόρησε το 1987. Τότε που τα πισί δεν είχαν ούτε καν μπιπ. (μπιπ πραγματικό, δεν υποννοώ κάτι άλλο :D )

Οπως και να έχει το review του Μαριου είναι ολα τα λεφτά. Χαίρομαι που η πλειοψηφία ΔΕΝ το έχει τελειώσει ποτέ, χωρίς cheat. :D
 
!!

telonie...άλλο ένα εξαιρετικό review στο βιογραφικό σου...μπράβο...με κάνεις να θέλω να το ξαναπαίξω!!
 
iakovos είπε:
Συγγραφεας εισαι??? ΤΕΛΕΙΟ !!! Μπαραβο και για την αφηγηματικη ικανοτητα και για την συνεχεια και ρευστοτητα του λογου σου, καθως και για την απεικονιστικη δεινοτητα που διακρινει το λογο σου. ΜΠΡΑΒΟ!!!

Είναι θέμα καταγωγής :goit:

:clap: Μπραβο telonie για το άριστο reveiw σου :clap:
 
Rygar είπε:
Οπως είπε και ο ΧρησTOS, είναι ένα πολύ καλό demo. Κι εγώ θέλω να συμπληρώσω ότι είναι το καλύτερο DEMO που έχει βγει ποτέ και που δείχνει τί μπορούσε να κάνει το 1989 ένα σύστημα που κυκλοφόρησε το 1987. Τότε που τα πισί δεν είχαν ούτε καν μπιπ. (μπιπ πραγματικό, δεν υποννοώ κάτι άλλο :D )
Oxi... An milame gia Amiga ECS einai kata thn proswpikh mou apopsh

pali apo TBL.
 
Φοβερόοοοοοοο αυτό για ECS!!!! Είδα τα γατίσια μάτια στην αρχή που ανοιγοκλείνουν και αναρρωτιόμουν που τα είχα ξαναδεί. Και θυμήθηκα ότι το είχα τρέξει προτού πουλήσω το αμιγκάκι. Βέβαια το SOTB είναι και παιχνίδι εκτός από DEMO γι'αυτό και το θεωρώ το καλύτερο DEMO. Δηλαδή τα DEMO φτιάχτηκαν ως demo ενώ το SOTB ως παιχνίδι που, εκ των δεδομένων, είναι και φοβερό demo.
 
...telonio, ΕΓΡΑΨΕΣ !! :)

H εισαγωγή σου θα μπορούσε να είχε συμπεριληφθεί ΚΑΛΛΙΣΤΑ στο manual του παιχνιδιού, ενώ το review αυτό καθεαυτό είναι πληρέστατο.

Το πρώτο review που διάβασα γι' αυτό το φοβερό παιχνίδι ήταν στο Sprite - όπου είχαμε άλλη μία περιπτωση αντιγραφής (θυμηθείτε το Rocket Ranger), και το δεύτερο λίγο αργότερα στο Pixel (τεύχος 63).

Πάντως, ποτέ δεν θα συγχωρέσω την mother που μου έχασε το μπλουζάκι !! :(

Ευτυχώς το υπόλοιπο παιχνίδι βρίσκεται ασφαλές στην κουτάρα του. :D
 
Ευχαριστώ παιδιά να είστε όλοι καλά! Το παιχνίδι είναι πραγματικά ένα ορόσημο για την Amiga περα βέβαια της αυξημένης δυσκολίας του. Το σημαντικότερο πιστεύω είναι η εποχή που βγήκε στην αγορά αυτό το παιχνίδι. Μιλάμε για το 1989!
 
Ακόμη ένα update αυτή τη φορά για το Shadow of the beast.
 
Πολύ ωραία δουλειά! :thumbup:

Έτοιμος για περιοδικό!
 
Απίστευτο review!! Η ατμόσφαιρα του παιχνιδιού δεν παίζεται όπως και ο ήχος του. Στα πιο τρυφερά μου χρόνια το είχα ξετινάξει. Για τα τερματίσει θέλει να κρατάς σημειώσεις στην κυριολεξία όπως και χάρτες με τις πίστες. Θυμάστε στα Pixel τους 'χάρτες'?? Καλό τριήμερο σε όλους
 
Η ποιότητα των reviews έχει ανέβει κατακόρυφα....τι να πω ....ένα ή δύο μπράβο είναι πολύ λίγα ! Ευχαριστώ !
 
Και πλεον δεν θα ειναι χαμενα μεσα στο φορουμ,θα βγουν "βιτρινα"

Και παλι συγχαρητηρια Μαριε
 
Φοβερό το review σου telonio!!! Μπράβο! Το SOTB ήταν ένα πραγματικό "διαμάντι" από την πλευρά γραφικών και ήχου. Γιατί από απόψεως gameplay, ήταν για τα μπάζα....Ειδικά το sprite collision.....Και οι περισσότεροι φίλοι μου που είχαν Α500, μου έδειχναν μόνο το game intro...I never wondered why...

Καλά δεν μιλάμε για την έκδοση για Atari ST....H Psygnosis χαλαρά την έβγαλε για να "μειώσει" το κακόμοιρο το atarάκι...

Αυτά όμως ΔΕΝ μειώνουν την αξία του review σου φίλε μου. Και πάλι ΜΠΡΑΒΟ!

ChrisTOS είπε:
An eixan ISO tha tous to afairousan.
+10000000000000000000 :) :) :) :) :) :) :) :)
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Σας ευχαριστώ όλους για τα καλά σας λόγια. Να είστε όλοι καλά!

falcon030gr είπε:
Γιατί από απόψεως gameplay, ήταν για τα μπάζα....Ειδικά το sprite collision.....Και οι περισσότεροι φίλοι μου που είχαν Α500, μου έδειχναν μόνο το game intro...I never wondered why...
Στο gameplay όντως έπασχε. Το sprite collision δεν έχει πρόβλημα τουλάχιστο εκτός από μία περίπτωση στην αρχή με μία νυχτερίδα εχθρό που ερχόταν επάνω σου από όσο θυμάμαι. Λόγο πολύ κακού gameplay (ή πολύ σκληρού κατ' άλλους) τα χτυπήματα ενάντια στους πολυάριθμους αντιπάλους χρειάζονταν μεγάλη ακρίβεια. Αυτό δεν σημαίνει πως υπάρχει πρόβλημα με το sprite collision. Φαντάσου πως είχα φίλο που το είχε τελειώσει χωρίς άπειρες ζωές. Δεν θα ήταν δυνατό σε καμία περίπτωση αν με τέτοια δυσκολία είχε και κακό sprite collision. Πάντως πολύ κακώς που δεν σου έδειχναν και την συνέχεια οι φίλοι σου. :)

falcon030gr είπε:
Καλά δεν μιλάμε για την έκδοση για Atari ST....H Psygnosis χαλαρά την έβγαλε για να "μειώσει" το κακόμοιρο το atarάκι...
Αμφιβάλλω λίγο αλλά μπορεί και να έχεις και δίκιο. Δεν ξέρω. Προσωπικά πάντα πίστευα πως αυτό το παιχνίδι ήταν ένα δυνατό στοίχημα μεταξύ των προγραμματιστών για να φτάσουν το hardware στα άκρα και όχι κόντρα με τα Atari.
 
Όχι είναι απλά ανικανότητα... αρκεί να το δει κανένας με έναν disassembler... Είναι μια διδακτική εμπειρία: How to waste clock cycles.
 
Εγω πιστευω οτι η ιδιοτροπια του σπριτe collision ειναι μερος της δυσκολιας του παιχνιδιου, και μαλιστα ειναι αρκετα ρεαλιστικο

Για να χρυπησεις τον αντιπαλο, πρεπει να υπολογισεις ωστε να τον χτυπησεις στα εκατοστα του δευτερολεπτου οπου η γροθιά φεύγει απο το χέρι σου, όχι όταν επιστρέφει
 
@telonio

Την συνέχεια την είδα κάποια στιγμή, αν και δεν ήταν ΚΑΘΟΛΟΥ αντάξια της "μυθικής" εισαγωγής....όπως και τα περισσότερα games της Psygnosis. Full gfx & soundtrack, αλλά από gameplay.....Και πάλι, αυτή είναι η άποψή μου.

@Rakeesh

Τον αντίπαλο θέλω να χτυπήσω, όχι να απογειώσω πύραυλο για την NASA....Kαι πίστεψέ με, υπάρχει διαφορά αν ένα παιχνίδι είναι δύσκολο (κάτι που δέχομαι και πρέπει να'ναι) ή στο να είναι εκνευριστικά ηλίθιο (αυτό δεν αποτελεί στοιχείο ενός καλά προγραμματισμένου παιχνιδιού).

Εν πάσει περιπτώσει, δείτε και το Enchanted Land στον ST. Πιστεύω πως είχε καλό gameplay, φοβερά γραφικά και επίσης φοβερό parallax scrolling (κάτι που η Psygnosis δεν μπόρεσε να βγάλει στον ST) Όχι επειδή δεν μπορούσε το hardware, αλλά επειδή βαριόντουσαν να ασχοληθούν λίιιιιγο παραπάνω για να κάνουν ένα conversion της προκοπής. Βέβαια, αυτοί που έβγαλαν το Enchanted Land, δεν ήταν τίποτε τυχαίοι οι άνθρωποι, αλλά demo coders.

ChrisTOS είπε:
Όχι είναι απλά ανικανότητα... αρκεί να το δει κανένας με έναν disassembler... Είναι μια διδακτική εμπειρία: How to waste clock cycles.
+1000000000:D:D:D:D:D:D:D
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Enchanted Land == Unplayable crap. Καλύτερο από το SOTB βέβαια, αλλά unplayable crap.
 
Χαρακτηριστικό παράδειγμα της βαρεμάρας των προγραμματιστών της Psygnosis, στον ST ήταν και η απουσία της εισαγωγής του Blood Money όπως ήταν στην Amiga, αλλά και το soundtrack (ένα απλό module ήταν)...

Πάντως γενικώς, η Psygnosis/Psyclapse τότε, ήταν φως φανάρι πως αβάνταρε την Amiga...
 
Πίσω
Μπλουζα