Η Sierra χρησιμοποιούσε vector-based γραφικά για τα adventures της ήδη από την εποχή του APPLE II , καθώς έτσι εξοικονομούσε πολύτιμο χώρο στην μικρής χωρητικότητας δισκέτα αυτού του υπολογιστή.
Η ανωτέρω πρακτική συνεχίστηκε για τον ίδιο λόγο στα PCs καθ’ όλη την διάρκεια της δεκαετίας του 1980 (1985+) , με την Sierra να αναβαθμίζει σταδιακά την ανάλυση και τον αριθμό χρωμάτων των γραφικών των παιχνιδιών της ακολουθώντας την εξέλιξη της τεχνολογίας (από CGA σε EGA) αλλά και του ανταγωνισμού (βλ. Lucas Film).
Η εταιρία θα ξεκινήσει την απόσυρση των vector-based γραφικών από τους τίτλους της το 1990-91 , όποτε (περίπου) από το 1992 και πέρα οι νέοι τίτλοι και διάφορα remakes παλαιότερων χρησιμοποιούν πια bitmap γραφικά των 256 χρωμάτων (ή λιγότερων για όσους εξ αυτών μεταφερθούν στα Home Computers της εποχής [βλ. AMIGA]).
ΥΓ.
01. Δεν ήταν όλα τα γραφικά των τίτλων της vector-based , για παράδειγμα τα fonts , ο ήρωας - ήρωες , και διάφορα animations ήταν bitmap-based (pixel-art) - σε αντίθεση με τα backgrounds που ήταν εξ' ολοκλήρου vector-based.
02. Πριν καιρό είχα πετύχει ένα video στο YouTube όπου γίνεται προσπάθεια να μεταφερθούν vector-based τίτλοι της σε ανώτερες αναλύσεις (upscale) , πράγματι η προσπάθεια είναι δύσκολη καθώς το scaling δεν είναι πάντα τέλειο και οδηγεί πολλές φορές σε σφάλματα κλπ..
Για περισσότερα δείτε εδώ: