Sonic Unleashed!

Olorin είπε:
Έχεις δίκιο... Τα 6-7 χρόνια που είπα είναι πλεονασμός...
Κανονικά έπρεπε να πω 2-3 χρόνια και πολύ είναι... Ε, δεν νομίζω να έμεινε κανένας σοβαρός άνθρωπος να ασχολείται με τη σειρά μετά τα πρώτα 2-3 2D 16-bit παιχνίδια... :D

//Όταν ακόμα κι ο Γιατρός που είναι SEGA-μανής μέχρι αηδίας, έχει δηλώσει (προς τιμήν του) πως "δεν τρελαίνεται κιόλας" για το Sonic, τότε καταλαβαίνεις πως κάτι δεν πάει καλά... :D
Συμφωνώ με τον Olorin. Το Sonic είναι μια από τις πιο υπερεκτιμημένες σειρές που υπάρχουν. Βασικά το παιχνίδι ήταν περισσότερο tech demo για τις δυνατότητες του Mega Drive. Ως παιχνίδι σίγουρα χωλαίνει. Πολύ απλοικό gameplay, τίποτα σπουδαίο.
 
Βρε παιδιά,μήπως είστε λίγο υπερβολικοί ;

Ένα platform game ήταν και μάλιστα πολύ καλό,για τα δικά μου βέβαια,απλοϊκά ίσως,γούστα.

Αλλά τότε,τι το τόσο καλύτερο είχαμε δει ;Αφήστε που και τον γρήγορο ρυθμό του Sonic,δε νομίζω να τον είχε άλλο παιχνίδι...

Once history is written,there is no erasure....
 
[ame=http://www.youtube.com/watch?v=r2g7E7yD5ME]YouTube - Sonic Unleashed: EXTREME SPEEDRUN "2:11:98"
 
manos426f είπε:
Βρε παιδιά,μήπως είστε λίγο υπερβολικοί ;Ένα platform game ήταν και μάλιστα πολύ καλό,για τα δικά μου βέβαια,απλοϊκά ίσως,γούστα.

Αλλά τότε,τι το τόσο καλύτερο είχαμε δει ;Αφήστε που και τον γρήγορο ρυθμό του Sonic,δε νομίζω να τον είχε άλλο παιχνίδι...

Once history is written,there is no erasure....
Εντάξει καλό platformer ήταν αλλά σε σύγκριση με το Super Mario World έχανε κατά κράτος. Το SMW παρόλο που ήταν "απλώς ένα platformer" είχε πολύ βάθος συγκριτικά.
 
Olorin είπε:
//Όταν ακόμα κι ο Γιατρός που είναι SEGA-μανής μέχρι αηδίας, έχει δηλώσει (προς τιμήν του) πως "δεν τρελαίνεται κιόλας" για το Sonic, τότε καταλαβαίνεις πως κάτι δεν πάει καλά... :D
Για τουλάχιστον τρίτη φορά θα σου επαναλάβω ότι το γεγονός ότι δεν τρελαίνομαι για τα Sonic games (που όντως το έχω πει) έχει απόλυτη σχέση με το απλούστατο γεγονός ότι γενικά δεν γουστάρω τα platforms ιδιαίτερα. Και εδώ και στο mame.gr το έχω ξαναγράψει, μια και "αυτό που έχω πει για τον Sonic" είναι το αγαπημένο σου επιχείρημα. Το gaming background μου και η μεγαλύτερη μου αγάπη είναι τα arcades και πρωτίστως racers και shooters.

Οπότε όταν με κάνεις quote, αποφάσισε επιτέλους να τα λες όλα. :D

Αν πάντως επιμένεις, προτιμώ οποιοδήποτε Sonic από οποιοδήποτε Mario. Αλλά αν με αναγκάσεις να παίξω platform, μάλλον στο Earthworm Jim θα καταλήξω. :)
 
Olorin είπε:
//Όταν ακόμα κι ο Γιατρός που είναι SEGA-μανής μέχρι αηδίας, έχει δηλώσει (προς τιμήν του) πως "δεν τρελαίνεται κιόλας" για το Sonic, τότε καταλαβαίνεις πως κάτι δεν πάει καλά... :D
A, μα φοβερό επιχείρημα και σαφώς αξιόπιστο δημογραφικό. "Ο κτηνίατρος του χρυσόψαρου της θείας του φίλου μου του Τάσου μου είπε ότι....".

Εγώ δεν είμαι καθόλου SEGA-μανής (το DC ήταν το πρώτο που απέκτησα πριν 3 χρόνια νομίζω), αλλά όταν προ 15ετίας είδα το Sonic στο MD της κοπέλας μου (ναι, από τότε...) έπαθα πλάκα.

Leon είπε:
Συμφωνώ με τον Olorin. Το Sonic είναι μια από τις πιο υπερεκτιμημένες σειρές που υπάρχουν. Βασικά το παιχνίδι ήταν περισσότερο tech demo για τις δυνατότητες του Mega Drive. Ως παιχνίδι σίγουρα χωλαίνει. Πολύ απλοικό gameplay, τίποτα σπουδαίο.
Δεν ξέρω από που το βγάζεις το απλοϊκό, γιατί μόνο απλοϊκό δεν ήταν με όλα τα στοιχεία που είχε. Ίσως μπερδεύεις το 'απλό' με το 'απλοϊκό'. Αν ήταν tech demo θα είχε τελειώσει με το πρώτο παιχνίδι μέσα σε 2 μήνες. Αντιθέτως το παίζουνε ακόμη και τώρα, τόσα χρόνια μετά...

Γενικά δεν μπορώ τις κρίσεις του στυλ 'εμένα δεν μου αρέσει, άρα...'. Ε, κι εμένα δεν μου αρέσει ο Μάριος, ποτέ μου δεν μπόρεσα να παίξω πάνω από 5' από οποιοδήποτε παιχνίδι του franchise. Όμως δεν λέω ότι δεν είναι καλά. Μπορώ να καταλάβω τα καλά τους στοιχεία και το τί μπορεί να αρέσει σε άλλους. Έλεος ρε παιδιά, ανοίχτε το μυαλό σας λίγο...

manos426f είπε:
Βρε παιδιά,μήπως είστε λίγο υπερβολικοί ;Ένα platform game ήταν και μάλιστα πολύ καλό,για τα δικά μου βέβαια,απλοϊκά ίσως,γούστα.

Αλλά τότε,τι το τόσο καλύτερο είχαμε δει ;Αφήστε που και τον γρήγορο ρυθμό του Sonic,δε νομίζω να τον είχε άλλο παιχνίδι...
Μάνο... Μάνο!!!
 
Βρε θα με τρελανετε?Tα SA1,SA2 του DC ηταν ρηχα tech demos??

Ας παρουμε το Sonic Adventure 1 για την οικονομια της κουβεντας.

To SA1 λοιπον ειχε

*τρελα action stages

*απειρα secrets και challenges

*πολλα mini games

*επαιζες με 6 διαφορετικους χαρακτηρες

*ειχε adventure stages για οσους ηθελαν puzzles και ψαξιμο

*τεχνολογια που κανεις δεν ονειρευοταν το 1999

*διατηρηση της Sonic "νοοτροπιας"

*απλα απιστευτη μουσικη

*τεραστιο replay value

*simple controls

*μεχρι και Virtual pets στη VMU just to name a few!!

Tι αλλο να ζητησει καποιος απο ενα arcade platform????

Οποιος θελει να παιξει "βαθυ" platform σιγουρα δεν θα διαλεξει Sonic ή Mario...
 
Gryzor είπε:
Δεν ξέρω από που το βγάζεις το απλοϊκό, γιατί μόνο απλοϊκό δεν ήταν με όλα τα στοιχεία που είχε. Ίσως μπερδεύεις το 'απλό' με το 'απλοϊκό'. Αν ήταν tech demo θα είχε τελειώσει με το πρώτο παιχνίδι μέσα σε 2 μήνες. Αντιθέτως το παίζουνε ακόμη και τώρα, τόσα χρόνια μετά...
Γενικά δεν μπορώ τις κρίσεις του στυλ 'εμένα δεν μου αρέσει, άρα...'. Ε, κι εμένα δεν μου αρέσει ο Μάριος, ποτέ μου δεν μπόρεσα να παίξω πάνω από 5' από οποιοδήποτε παιχνίδι του franchise. Όμως δεν λέω ότι δεν είναι καλά. Μπορώ να καταλάβω τα καλά τους στοιχεία και το τί μπορεί να αρέσει σε άλλους. Έλεος ρε παιδιά, ανοίχτε το μυαλό σας λίγο...
Α όχι παρεξήγησες. Δεν ήταν κρίση τέτοιου στυλ γιατί μου άρεσε το Sonic. Αλλά παρόλα αυτά αναγνωρίζω το γεγονός ότι ως platformer δεν έφτανε με τίποτα τα Mario. Τα levels πιο πολύ τα...προσπερνούσες παρά τα έπαιζες. Σίγουρα πολύ εντυπωσιακό τεχνικά αλλά το gameplay του δε νομίζω ότι σε κρατούσε τόσο πολύ. Δεν είναι θέμα μόνο πόσα μυστικά ή πόσες πίστες είχε αλλά ποια skills μάθαινες και πώς τα χρησιμοποιούσες για να τελειώσεις το παιχνίδι αλλά και φυσικά το level design. Σε αυτούς το τομείς το παιχνίδι δεν έφτανε το SMW (το χρησιμοποιώ ως παράδειγμα γιατί βγήκαν κοντά). Απλά δεν έδινε την ίδια ικανοποίηση ότι κατέκτησες το παιχνίδι.

Όσο για τα τρισδιάστατα Sonic έχω ανάμεικτα συναισθήματα. Ο Sonic δεν κατάφερε ποτέ να περάσει επιτυχημένα στην τρίτη διάσταση.
 
Λοιπόν, για μια ακόμα φορά, να ζητήσω συγγνώμη για όποια παρεξήγηση μπορεί να έγινε, γιατί με τη δικαιολογία ότι γνωρίζω και προσωπικά κάποιους από εσάς, ήμουν ίσως λιγάκι πιο... ελεύθερος στις εκφράσεις μου, ειρωνικός, σαρκαστικός ή ακόμα και εριστικός, αν θέλετε, στα πειράγματά μου, απέναντι σε μια σειρά παιχνιδιών που πραγματικά την θεωρούσα (και τη θεωρώ ακόμα, φυσικά) ως "πολύ κακό για το τίποτα"...

Λίγο-πολύ, με κάλυψε ο Leon με τα επιχειρήματα που έχει παραθέσει, αφού βλέπω ότι οι απόψεις μας σχεδόν ταυτίζονται στους περισσότερους τομείς του παιχνιδιού, οπότε δεν έχει νόημα να επαναλάβω κάτι... Νομίζω πως με τη φράση του "Τα levels πιο πολύ τα...προσπερνούσες παρά τα έπαιζες. Σίγουρα πολύ εντυπωσιακό τεχνικά αλλά το gameplay του δε νομίζω ότι σε κρατούσε τόσο πολύ.", αντικατοπτρίζει την αίσθηση που αποκόμισα κι εγώ από τα όποια Sonic έπαιξα... (ναι, έχω παίξει τα περισσότερα και μάλιστα έχω τερματίσει το πρώτο και 1-2 ακόμα, έστω κι αν περίπου τα μισά, το παραδέχομαι πως τα έπαιξα σε emulator)




Δεν νομίζω να είπα ποτέ "Δεν μου αρέσει, άρα δεν είναι καλό...". Ποτέ δεν το έπαιξα αυθεντία... Άλλωστε πολλές φορές έχω αναφέρει παιχνίδια, είδη παιχνιδιών κ.λπ. για τα οποία έλεγα πως "δεν είναι του γούστου μου, αλλά τα σέβομαι" ή "τα θεωρώ αντικειμενικά ποιοτικά". Πέρα από τα σημεία που ήταν φανερό πως αστειευόμουν, νομίζω πως προσπάθησα να εκφράσω κάποια αντικειμενικά επιχειρήματα για να αιτιολογήσω την άποψή μου πως τα Sonic συγκέντρωσαν πολύ περισσότερο τα φώτα της δημοσιότητας από όσο θα έπρεπε...

Αλήθεια, το θεωρείτε τυχαίο ότι μετά τα χρόνια της ακμής (κυρίως δηλαδή των 16-bit 2D Sonic), η σειρά πήγε άπατη και (αν εξαιρέσουμε τα συμπαθητικότατα Sonic Adventure του DC, που πολύ σωστά σημείωσε ο Wally -αν και διαφωνώ κάθετα με την άποψή του πως "Οποιος θελει να παιξει "βαθυ" platform σιγουρα δεν θα διαλεξει Mario"-) όλα σχεδόν τα παιχνίδια της μάζευαν 5-6άρια στα reviews, ενώ πλην των φανατικών της σειράς, δεν ασχολήθηκε σχεδόν κανείς μαζί τους, παρά μόνο για να τα χλευάσει???

Ούτε θεωρώ πως είναι fanboy-στική στάση όταν λέω πως "Η σύγκριση μεταξύ Super Mario Galaxy και Sonic Unleashed είναι αστεία"...

@Maddog: Ειλικρινά, δεν το θυμόμουν ότι ο λόγος που δεν τρελαίνεσαι για τη σειρά Sonic είναι επειδή δεν σου αρέσουν τα platform γενικότερα ως είδος. Απλώς μου είχε έρθει αυτή η ατάκα σου από παλιότερη συζήτησή μας, δεν είχα κανέναν σκοπό να διαστρεβλώσω τα λεγόμενά σου και για να το λες πως το είπες έτσι, σε πιστεύω... (επιλεκτική μνήμη θες, Alzheimer θες, ειλικρινά όμως δεν το έκανα κακοπροαίρετα... Άλλωστε αυτή τη συζήτηση την είχαμε κάνει πριν χρόνια...). Ουσιαστικά, σε "χρησιμοποίησα" ως παράδειγμα (για να εξηγήσω στον Gryzor γιατί σε ανέφερα) για να "αποδείξω" πως κι άλλοι με αξιοσέβαστη θεωρώ άποψη εδώ μέσα, έχουν την εντύπωση πως η SEGA έχει βγάλει άπειρα πολύυυ καλύτερα παιχνίδια, τα οποία όμως δεν απόλαυσαν ούτε το 1% της δημοτικότητας των παιχνιδιών της μασκότ της εταιρείας...
 
Σου είχα γράψει ακριβώς τα ίδια πριν λίγο καιρό και πάλι στο GRM (είναι στο topic για το καλύτερο παιχνίδι του 1991 αν θες να φρεσκάρεις καλύτερα την -ανύπαρκτη- μνήμη σου) :diablotin:

Επειδή πάντως έχεις απόλυτο δίκιο ότι έχουμε αρκετό καιρό να πλακωθούμε live, πότε θα κανονίσουμε κανάν καφέ για να γίνει μια σωστή διαμάχη; :)
 
και εμένα πάντως που λατρεύω τα παιχνίδια της σεγκα και τα πλατφρομ ο σονικ ποτέ δεν με συγκίνησε για τον λόγο που ανέφεραν και άλλοι ποιο πάνω... ότι δηλαδή "Τα levels πιο πολύ τα...προσπερνούσες παρά τα έπαιζες. Σίγουρα πολύ εντυπωσιακό τεχνικά αλλά το gameplay του δε νομίζω ότι σε κρατούσε τόσο πολύ."

ενώ θα έλεγα ότι τα Mario αλλά και τα Μαριο-clones τα είχα ευχαριστηθεί ..

πιστεύω δεν είναι τυχαίο ότι όλα τα πλατφρμος είναι στυλ μαριο και στυλ σονικ δεν υπάρχει κανένα..
 
Δεν θελω να την πω ουτε να ειρωνευτω κανεναν, αλλα δεν μπορω να καταλαβω πως ενω καποιος, δηλωνει φιλος των παιχνιδιων Sonic, μεταξυ αυτων και εγω, και να υπερασπιζεται την τωρινη sega, με τα τωρινα απαραδεκτα παιχνιδια που βγαζει με τον μπλε ηρωα, αντι να βλεπει τα αυτονοητα..

Και για να μην βγω περισσοτερο εκτος θεματος, πιστευω πως το sonic unleashed εχει παρα πολλα μειονεκτηματα, που του αφαιρουν οσες ελπιδες ειχαμε για ενα καλο παιχνιδι, τουλαχιστον στα πλαισια των sonic adventure..
 
Δεν νομιζω καποιος να υπερασπιστηκε συνολικα και απολυτα την τωρινη Sega αλλα

-Το οτι το Unleashed ειναι το καλυτερο Sonic 3D απο την εποχη του SA1-SA2 δεν χωραει αμφιβολια.

-Οτι εστω στα action stages ειναι τεχνικα εξαιρετικο,δεν χωραει αμφιβολια.

-Το οτι φυσικα και στα Sonic δεν χρειαζοταν να πας μονο γρηγορα μιας και εμπλεκονταν απειρα secrets και challenges στη διαδρομη με αντιστοιχες επιβραβευσεις,δεν χωραει αμφιβολια.

-Οτι τα releases της Sumo και της AM2 αν και λιγα (μιας και μιλαμε για Sega),σκοτωνουν...δεν χωραει αμφιβολια.

Και μιας και το συζηταμε,οταν ειχε πρωτοβγει το SA1 ειχαν βγει καποιοι "hardcore sonic-αδες" (με πολλα εισαγωγικα μιας και δεν μου επιτρεπεται να πω καμια βαρια κουβεντα) οι οποιοι το απαξιωσαν συνολικα!

Φυσικα οταν εκαναν καμια οικονομια και πηραν Dreamcast, τα γυρισαν και τα εκαναν γαργαρα τα ποστακια που ειχαν κανει (αλλα...μεγαλη εφευρεση το Quoting :D )
 
Wally επετρεψε μου να διαφωνησω ως προς το οτι ειναι καλυτερο απο το secret of rings.

Προσωπικη αποψη, αλλα την βλεπω και απο πολυ κοσμο που εχουν ασχοληθει και με τα δυο.

Απο εκει και περα, ενα πολυ καλο και αντικειμενικο, Ελληνικο review για την 360 εκδοση, εδω: http://www.gamelife.gr/cPages/reviews/547/Sonic-Unleashed.htm
 
Maddog είπε:
Επειδή πάντως έχεις απόλυτο δίκιο ότι έχουμε αρκετό καιρό να πλακωθούμε live, πότε θα κανονίσουμε κανάν καφέ για να γίνει μια σωστή διαμάχη; :)
Ναι, αυτό είναι αλήθεια... Έχουμε καιρό να τα πούμε και να... "διαφωνήσουμε" από κοντά. Αλλά δεν φταίω εγώ... Εσείς πέρσι κανονίζετε τα "Me(a)tings" τις μέρες που ήμουν μέσα σε συνεννόηση με τους Αξιωματικούς στο εκάστοτε στρατόπεδο...

Πάντως, πλέον εσύ είσαι αυτός που έχει τις περισσότερες υποχρεώσεις ελέω οικογένειας και δουλειάς (κάτι που ισχύει και για τους περισσότερους από τους υπόλοιπους, φυσικά), οπότε το αφήνω πάνω σας να προτείνετε μέρα, ώρα, μέρος (λέμε τώρα...) που σας βολεύει...
 
Εχτες ειχαμε μια μικρη βομβα που αφορουσε τη SonicTeam,τη σχεση της με τη Sega Japan,το Nights και το Sonic Unleashed.

Καποιος υπαληλος της Sega (Ben Andac) ειχε εως τις αρχες του 2007 ενα blog το οποιο δεν ειχε γινει ιδιαιτερα γνωστο και αποκαλυπτε καποια κακως κειμενα μεσα στη εταιρεια.

Το Μαρτη του 2007 εγινε καποιο ποστ περι αυτων που περιγραφω στην αρχη και μετα ως δια μαγειας,το ιστολογια χαθηκε.

Ευτυχως καποια τσακαλια(kudos στα παιδια του tssznews) το εντοπισαν σε archived μορφη και κοινοποιησαν το link.

Περιγραφει πολλα ενδιαφεροντα πραγματα:

Το Nights Journey of Dreams ηταν 360/PS3 τιτλος σε αρκετα playable μορφη που η Sega Japan αποφασισε να γινει downgrade και να βγει για Wii!! (μα ολοι θυμαμαι οτι σταυροκοπιομασταν οταν ειδαμε οτι δεν παει nextgen...)

In particular, it reveals an internal strife between Sonic Team and Sega of Japan, highlighted by the fact that NiGHTS: Journey of Dreams was originally developed as an Xbox 360 and Playstation 3 title - going so far as to say he (Ben Andac) played an Xbox 360 build of NiGHTS at one point. Upon witnessing the overnight success of the Wii, Sega of Japan apparently forced Sonic Team to retool the game for Nintendoʼs lower-spec platform, something its producer (Takashi Iizuka) was not happy about. Despite the shift in platform, the gameʼs fast-approaching release date and limited development budget remained firmly unchanged, giving Sonic Team roughly one year to rebuild NiGHTS exclusively for the Wii (when most games typically take two years or more to develop).
Αποκλυπτει 1 χρονο+ πριν την κυκλοφορια του, οτι το Unleashed λογω βαρεμαρας θα εχει καποια stages με λυκανθρωπο με χερια Dhalsim!!

“Sonic Team are a relic from a past age who have overstayed their welcome. For the same marketing reasons that their name was initially kept (and has since backfired) they should be dissolved - it may already be too late for NiGHTS (and I really hope it isnʼt and they manage to turn it around, which with Iizuka-sanʼs passion for the project is a possibility), but for the good of the companyʼs image; for the future of Segaʼs other prestigious IPs and lastly for its iconic mascot it needs to be done… before they release another Sonic game with a transforming Evil ʽNightʼ Sonic who looks like a werewolf and can stretch his arms out Dhalsim-style. It will happen, mark my words.“
O λογος παραιτησης του Naka

Sega of Japan had intended NiGHTS: Journey of Dreams as a brief rest from the never-ending onslaught of Sonic game after Sonic game. In Benʼs own words: “Thereʼs no doubt that Sonic Team have lost their quality touch. They are worse than talentless: they are without passion. Bored, weary, closed-minded and out of touch with any sense of what makes games good anymore.” Quite simply put, after making so many of them, Sonic Team is tired of Sonic games - something Ben cites as a reason for Yuji Nakaʼs resignation in 2006.
Διαβαστε το blog.Περιεχει και αλλα πραγματα που θα σας εκπληξουν

Ολο το archived blog

tssznews

Edit

Συζητηση στο NeoGaf
 
Μαλιστα,οντως πολυ ενδιαφεροντα ολα αυτα.

Υποθετω οτι αυτος ο υπαληλος τωρα θα βρισκεται σε κανα βυθο με κανα τσιμεντολιθο στα ποδια. :precry:
 
Πίσω
Μπλουζα