Street Fighter IV

Εγω παλι το βλεπω σαν χρυση τομη (χωρις αυτο να σημαινει συμβιβασμο σε καμια περιπτωση!).

Ευκολοτερα combos και συστηματα απο τα EX (θυμησου τα parries) αλλα και τρελο βαθος για οποιον θελει να αποπειραθει να γινει master...

Και ας δουμε ποιος αλλος developer να κανει τετοιο breakthrough στα αναγνωρισμενα BEU franchises...

Δωστου μια ευκαιρια...αν εισαι ξυλικι-φαν ειναι ο παραδεισος κατ εμε...
 
Έχοντας να παίξω καμμιά δεκαετία παιχνίδι ξυλίκι...

Gryzor: 5 - Plink: 0

Gryzor wins: fatality!
 
Gryzor είπε:
Έχοντας να παίξω καμμιά δεκαετία παιχνίδι ξυλίκι...
Gryzor: 5 - Plink: 0

Gryzor wins: fatality!
ΡΕεεεεεΕΕΕΕΕΕΕ

πόσο χάλι είναι το SF δυστυχώς!!!

Χάλι σκίτσα, χοντροκομμένα, και άσχημα.

Οι κινήσεις πολύ δύστροπες...δεν ξέρω...

Ο Gryzor..αν και άχρηστος με ξέσκισε ....μας κοροϊδεύει ρε το ρεμάλο ότι δεν παίζει ξυλίκια...αυτός πρέπει να το έλιωσε πριν έρθει σε μένα!

#)
 
Plink είπε:
ΡΕεεεεεΕΕΕΕΕΕΕ
Ο Gryzor..αν και άχρηστος με ξέσκισε ....μας κοροϊδεύει ρε το ρεμάλο ότι δεν παίζει ξυλίκια...αυτός πρέπει να το έλιωσε πριν έρθει σε μένα!

#)
Τς, τς, μάθε να χάνεις...

Να τονίσω ότι το 5-0 αναφερόταν σε 5 ματς best of 3, και όχι σε 5 σετ. Έεεετσι.

Maddog είπε:
Fatality? Μάλλον για κρυφο-οπαδό του Mortal Kombat σε κόβω... ;)
...όπως είπα, 10 χρόνια είχα να παίξω (αλλά έτσι κι αλλιώς, ξεχνιούνται fatality και babality κτλ?)
 
100αρια,απο παντου. ;)

  • Giant Bomb (100/100): "My only real complaint about Street Fighter IV is that the trial mode represents a missed opportunity to help brand-new players get into the game, and perhaps the genre, as well. I only know what I know about Street Fighter because I've been playing and watching it since the early 1990s. Will it take 20 years for new players to acquire the same bits of knowledge that I have? The good news is that Street Fighter IV is a game so great that playing it for that long doesn't immediately sound out of the question."
  • IGN UK (95/100): "Regardless, Street Fighter IV is no less than the new standard for beat-'em-ups. It's a triumphant return for the series after an eight year hiatus and is a seamless blend of the old and new, at once accessible to lapsed pugilists while being nuanced enough for the dedicated core to wallow in its depths. What's more, Street Fighter IV takes an aging template and makes it fresh once more, offering a revival in every sense of the word."
  • Game Informer (93/100): "A distillation of everything the genre does right. It delivers the intensity of competition and the thrill of victory, all through elegant techniques that are easy to learn and difficult to master. Street Fighter IV is more than mere nostalgia - it's the best thing to happen to fighting games in years." [Mar 2009, p.82]
  • GameTrailers (92/100): "Fighting games have long been out of the spotlight, and Street Fighter IV basically carries the future of the entire genre. It refuses to make itself accessible, doling out tough love in place of true tutorials or simplified control schemes, but by proving to be deep and fundamentally enjoyable, the series has once again proven itself worthy of attention."
  • Onion AV Club (80/100) "Once fans have relived their virtual-martial-arts glory days; once they've defeated Seth, the poorly named final boss; once the patina of nostalgia has worn off, most will wonder whether they needed to spend $60 on a game they already own ... except for Street Fighter completionists, Street Fighter IV merits, at best, an afternoon rental.
Source - Metacritic: SF IV (PS3)


Source - Metacritic: SF IV (Xbox 360)
 
ρε παιδιά μια ερώτηση, αυτό έρχεται με διαμάντια και είναι τόσο ακριβό;
 
Οχι απλα ειναι συλλεκτικο και εχει εξαντληθει.Οποτε οποιοι το εχουν το βαρανε αλυπητα.Προσφορα και ζητηση (Smith :D )
 
Wally είπε:
Οχι απλα ειναι συλλεκτικο και εχει εξαντληθει.Οποτε οποιοι το εχουν το βαρανε αλυπητα
=κοροϊδία απλούστατα δηλαδή... ;)
 
Γι αυτό εγώ ούτε καν κοιτάω τίποτα στο play.

Μέχρι και πριν από 5 μέρες υπήρχε stock για το παραπάνω προιόν στο game.co.uk

Αν είσαι τυχερός και ξαναφέρουν και θες να το αγοράσεις,δοκίμασέ το από εκεί.

Έχω παραγγείλει αρκετά παιχνίδια και όλα έχουν έρθει χωρίς πρόβλημα. ;)
 
Πλακα πλακα,το chart δεν απεχει πολυ απο τη πραγματικοτητα :)

kenflow.png
 
Ντρέπομαι που το λέω αλλά αυτό το chart είναι πολύ κοντά στον τρόπο παιχνιδιού μου :eek: . Εντάξει δεν είμαι και τόσο "φτηνιάρης" αλλά πλησιάζω. Δεν φταίω εγώ η κακιά συνήθεια φταίει, από το SF2 που ο P1 έπαιρνε τον Ryu και έτσι ξέμενα με τον ξανθομάλλη φλώρο στο διπλό. :)
 
Wally είπε:
Αν και δεν ειμαι βετερανος στο SF τολμω να πω οτι εχουμε μπροστα μας το καλυτερο και αρτιοτερο SF ever και για να το παω και λιγακι παρακατω το καλυτερο BEU ever.
Όχι δεν το έχουμε. Πολλοί χαρακτήρες είναι imba, σε τέτοιο βαθμό που κάποιος σχετικά αρχάριος δεν έχει καμία ελπίδα εναντίων του. Π.χ. ο Zangief έχει σπάσει πολύ, γιατί πλέον το piledriver καλύπτει μεγαλύτερη απόσταση (πιάνει από αρκετά πιο μακρυά τον αντίπαλο) και επιπλέον μπορεί να κάνει την κίνηση που σπάει τις φωτιές για να πλησιάσει τον αντίπαλο, και στο καπάκι piledriver. H Ultra του Sagat χτυπάει τον αντίπαλο στον αέρα, και συνεχίζει μέχρι τέλους. Ο Fei Long μπορεί πάλι να μαζεύει γρήγορα τα χέρια του. Balance δεν υπάρχει σε καμία περίπτωση. Για να επιβεβαιώσετε αυτά που λέω, μπορείτε να δείτε και τα tier lists στο shoryuken.com ή σε αντίστοιχα sites.

Wally είπε:
Τερμα τα ελιτιστικα parries των EX. Πλεον εχουμε εμφαση στο επιθετικο παιχνιδι και με τη χρηση των Focus κινησεων πραγματικα ακομα και τα νεουδια "χορογραφουν" chains. Οπως ειχα διαβασει καπου "easy to pick up and play, yet near-impossible to master"
Τα ΕΧ δεν είχαν parry. Parry υπήρχε στο Street Fighter 3 μόνο. Όσο για αν ήταν ελιτίστικο, φυσικά και δεν ήταν. Ελίτ σημαίνει ότι είναι μόνο προνόμιο κάποιον. Την κίνηση αυτή (από neutral μπροστά για ψηλό ή μεσαίο χτύπημα, κάτω μπροστά για χαμηλό λίγο πριν φτάσει η επίθεση του αντιπάλου) την είχαν όλοι οι χαρακτήρες. Το εάν μπορούσε κάποιος να την χρησιμοποιήσει ή όχι ήταν θέμα προπόνησης όχι ελιτισμού.

Easy pick up to play πράγματι είναι. Όποιος έχει ιδέα από τη σειρά μπορεί εύκολα να παίξει.

Η άποψη για το παιχνίδι.

Για μένα θα έπρεπε να λέγεται Street Fighter 2.5 ή κάτι τέτοιο. Σεναριακά τοποθετείται μετά το 2, οπότε άνετα θα μπορούσαν να έχουν συμπεριλάβει και από το 3 κάποιους χαρακτήρες. Υπάρχουν γενικότερα κάποια κενά στο σενάριο. Το 4 δηλώνει συνέχεια.

Από γραφικά, gameplay, κίνηση, combo και ήχο δεν έχω παράπονο. Νομίζω ότι η Capcom σιγά σιγά θα βγάζει και άλλους χαρακτήρες για κατέβασμα, οπότε θα αυξηθεί ο αριθμός των παικτών. Το online επίσης είναι απίστευτο. Έχει την αίσθηση του arcade, όπως λέει και ο Wally παραπάνω.

Αν θέλετε να παίξουμε, κάντε με add. To tag είναι namidairis. Περιμένω προκλήσεις!

Εδιτ. Ta pad της Hori είναι πολύ καλά. Έχω δοκιμάσει και ανταποκρίνονται άμεσα, ακόμα και χωρίς κάποιο modification
 
Οταν λες οτι δεν υπαρχει balance λογω Zangief και Fei να υποθεσω οτι χρησιμοποιεις αυτους τους χαρακτηρες για να παιζεις? Μαλλον οχι ;)

Ελιτιστικο εννοω οτι επρεπε να ησουν ελαφρως χταποδι για να τα βγαλεις (pad) και μιας και υπερασπιζεσαι τους αρχαριους στο θεμα του Zangief, θεωρω οτι συμφωνεις.

Επισης λογικο ειναι οτι οταν το roster ειναι πολυπληθεστερο,ειναι ευκολοτερο να υπαρχουν μικρες ατελιες.Η Capcom δηλωσε παντως οτι θα κανει συνεχεις βελτιωσεις.

Απο σεναριο...περιμενες κατι καλυτερο? :D
 
kapamaru είπε:
Τα ΕΧ δεν είχαν parry. Parry υπήρχε στο Street Fighter 3 μόνο. Όσο για αν ήταν ελιτίστικο, φυσικά και δεν ήταν. Ελίτ σημαίνει ότι είναι μόνο προνόμιο κάποιον. Την κίνηση αυτή (από neutral μπροστά για ψηλό ή μεσαίο χτύπημα, κάτω μπροστά για χαμηλό λίγο πριν φτάσει η επίθεση του αντιπάλου) την είχαν όλοι οι χαρακτήρες. Το εάν μπορούσε κάποιος να την χρησιμοποιήσει ή όχι ήταν θέμα προπόνησης όχι ελιτισμού.
Το πρόβλημα με τα parries είναι ότι αχρήστευαν τα projectiles. Τα projectiles είναι απαραίτητο στρατηγικό στοιχείο των SF για έλεγχο χώρου και στο SFIII ουσιαστικά εξαφανίζονται. Αν δεις ματς του SF III:TS κανένας δεν χρησιμοποιεί projectiles. Άσε που όσο καλός και αν είσαι στο SF και χρησιμοποιείς ένα κάρο τεχνικές και στρατηγικές αν κάποιος είναι master των parries (χωρίς καν άλλες ιδιαίτερες ικανότητες στο παιχνίδι) ακυρώνει όλες σου τις προσπάθειες και μετά εξαπολύει ένα combo και σε διαλύει, κάνοντας το παιχνίδι περισσότερο τεχνικής παρά στρατηγικής. Στο SFIII έπρεπε να μάθεις parry τέλεια ή ήσουν τελειωμένος. Βέβαια έχουμε και μερικά εντυπωσιακά παραδείγματα χρήσης parry όπως αυτό το οποίο σε αφήνει με το στόμα ανοικτό:

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=ptjfRIhf9us]YouTube - SFIII: 3rd Strike - Evo 2004 Moment #37
 
Wally είπε:
Απο σεναριο...περιμενες κατι καλυτερο? :D
Mπα όχι, είμαι υπέρ ευχαριστημένος που έχει άνιμε εισαγωγές και τερματισμούς. Αλλά ξενέρωσα χθες που είδα την εισαγωγή του Gouken:cry:

Όσο για χαρακτήρα που επιλέγω, προσπαθώ να παίζω με όλους σχεδόν. Ειδικά στο 4 επιλέγω Ryu, Ken, Chun-Li, Cammy, Blanka, Honda, Guile, Sakura, Dan, Zangief, Vega, Sagat, Dan, Rose στα online παιχνίδια, και σιγά σιγά παίρνω και τους υπόλοιπους για να μαθαίνω στρατηγικές και συνδυασμούς.

Όσο για τα projectiles που λες φίλε Leon, αυτά έχουν αχρηστευθεί από το Alpha 3 και μετά. Στο συγκεκριμένο παιχνίδι έκοβαν πολύ λίγη ενέργεια. Αυτό μάλλον έγινε επειδή πολλοί παίκτες επέλεγαν κάποιον χαρακτήρα με φωτιές, και πετούσαν μόνο από μακρυά φωτιές, πράγμα "άδικο" αν ο αντίπαλος δεν είχε και κείνος φωτιές. Το parry και γω ελάχιστα ξέρω να το χρησιμοποιώ, αλλά είναι εκείνο το στοιχείο που έδωσε στο SF3 το βάθος που έλειπε. Πλέον ο αντίπαλος δεν ήταν τρωτός στο αέρα, απέναντι σε άπερκτα ή ανάλογες κινήσεις, και για αυτό και οι δύο παίκτες έπρεπε να σκέφτονται πολύ περισσότερο από πριν. Δλδ, ένα άπερκατ ενάντια σε ένα αντίπαλο που πηδάει, σήμαινε σιγουριά παλιότερα, ενώ στο 3 είχε το ρίσκο του εναέριου parry από τον αντίπαλο, που θα σε άφηνε ακάλυπτο.

Συγνώμη που ξεφύγαμε από το θέμα.

Και ένα τελευταίο. Στα online παιχνίδια, θα δείτε ότι πολλοί αντίπαλοι περιμένουν να επιλέξετε πρώτα εσείς τον παίκτης σας, και μετά διαλέγουν αυτοί. Είναι σπαστικό από τη μια, αλλά από την άλλη κάνει τη νίκη πιο γλυκεία.
 
Μπορείτε να μου πείτε όσοι το έχετε σε PS3 άν υποστηρίζει remap στα controls ? Θα ήθελα να δοκιμάσω μερικά joysticks που ήδη έχω για να παίξω :)
 
Aardvark είπε:
Kαποια επετειος παιζει και η Capcom εβγαλε φλασακι με το παιχνιδι.Εδω για να το παιξετε.

Street Fighter II CE Flash Game
Εντυπωσιακό για flash παιχνίδι, πολύ καλή μεταφορά! Μακάρι να μπορούσαμε να το βάλουμε και στα arcades του GRM...
 
Πίσω
Μπλουζα