Είναι σίγουρα η Ελένη Φιλίνη (σε φωτογράφηση τέλη δεκαετίας '90 - αρχές 2000, εκτιμώ).
Μια άλλη επίσης ηθοποιός (αντιστοίχων προσόντων κατά την ταπεινότητά μου) είναι και η Μαρίνα Παυλίδου (στην παρακάτω φωτογραφία από την ταινία "Ο άνθρωπος ρολόι" (1972) με τους Νίκο Σταυρίδη και Σωτήρη Τζεβελέκο)
παιδια ξεχασαμε την Μαρθα Καραγιάννη και όμως ειχε από τα ομορφότερα πόδια του σινεμά και κορμί ονειρικό με καμπύλες- τα πόδια της μου θυμίζουν αυτά της Λοπεζ..
Και μία ακόμη ασπρόμαυρη, από την προσοντούχα αν μη τι άλλο Τίνα Σπάθη. Εδώ με τον Πέτρο Ζαρκάδη, (τον θυμάται άραγε κανείς ή να κάνω thread στην ταινία "Διαστροφές" (1974). Όσων πήγε το μυαλό σε exploitation καλώς πήγε...
Και για να τριτώσει το ασπρόμαυρο, πάρτε και κάτι μουσικό...
Τα ωραιότερα πόδια για μένα τα είχε η Ζωζώ Σαπουτζάκη.
Από τις ξένες η Μπριζιτ Μπαρντο ήταν θεϊκό πλάσμα. Για μένα από τις ωραιότερες γυναίκες, για να μην πω η ωραιότερη, που πέρασαν από το σινεμα, αν και δεν μου είναι συμπαθής για τις απόψεις της αλλά η αλήθεια, αλήθεια.
Επειδή δεν βλέπω κίνηση, δίνω την απάντηση. Ελένη Ερήμου και Λάκης Κομνηνός στη "Φλογισμένη Σάρκα" (1971). Cult ντύσιμο (καπέλο και ζώνη) από το Λάκη. Σκηνοθεσία: Γιώργος Παπακώστας, εισιτήρια: 55859.