Μη μασας...
spyros_s είπε:
φίλε ndial έγραψα το εξής που δεν κατάλαβες:
"σε τελική ανάλυση ο ήχος του st είναι τουλάχιστον ανάλογος με του 6128 που τόσο αγαπήσαμε στα 8μπιτα βάζοντας και τον παράγοντα της συνήθειας στο παιχνίδι! Τολμώ να γράψω ότι συχνά αδικούμε τα πατάρια στον τομέα του ήχου κάνοντας σύγκριση με την ανώτερων προδιαγραφών στον τομέα του ήχου αμίγκα! Το τσιπάκι του το ξεζουμίζει ο πατάρης!"
Αυτό δεν σημαίνει ότι το cpc ή τα 128Κ σπέκτρουμ είχαν ίδιο ήχο με το st! Απλά δεν γίνεται κάτι που απολαύσαμε-λατρευσαμε στα 8μπιτα να το ρίχνουμε στα σκουπίδια στην βέλτιωμένη -ελέω δυνατοτήτων- 16μπιτη έκδοση του!
Ίσως να το κάνουμε ασυνειδητα σε σχέση με την αμίγκα που ανέβασε τον πήχυ! Αν δεν είχαμε δει την αμίγκα κανείς δεν θα χαρακτηριζε μέτριο τον ηχο του στ.
Καλή η πλάκα στους αταράδες αλλά κάποια πράγματα καλό είναι ν' αναφέρονται!
divined είπε:
Γνωστή η ανωτερότητα της Amiga στον τομέα του ήχου. Για να μην πούμε για τα γραφικά!! hehe
Οπότε δεν χρειάζεται καν σύγκριση!!
Είναι γεγονός οτι εμείς οι
Αταράδες έχουμε
4 εναλλακτικές για να ακούσουμε ήχο από το μηχάνημά μας...
1. Το τσιπάκι ΥΜ2149: Απίστευτα μελωδικός και νοσταλγικός ήχος, "κρυστάλλινος". Χρησιμοποιήθηκε κατά κόρον σε
Demos και
Games (κυρίως για in-game music, καθώς δεν απασχολούσε τον επεξεργαστή). Στα χέρια του τεράστιου
Mad Max, κελαηδούσε!
2. Sampling: Με δυνατότητες playback samples σε μεγάλη συχνότητα δειγματοληψίας, ο
Atari, έδινε ρέστα σε
Demos και σε εισαγωγές παιχνιδιών κυρίως.
3. YM Music με Digi-Drum: Ότι έγραψα στο
Νο1, αλλά με την προσθήκη
sampled Digi-Drum, όπου απογείωνε το κομμάτι...
4. MIDI: Λιγότερο χρησιμοποιούμενη επιλογή από το μέσο χρήστη, αλλά και από τα παιχνίδια που κυκλοφορούσαν. Έπρεπε να έχεις στην κατοχή σου
Synthesizer, για να ακούσεις τον ήχο μέσα από αυτό.
Τρανταχτά παραδείγματα, τα παιχνίδια της
Sierra, όπως ανέφερα πιο πριν...
Τώρα, για ανωτερότητες ήχου κλπ. τα'χουμε ξαναπει... Περί ορέξεως....