Wings Of Death...

Απ' όσο ξέρω το WoD δεν υποστηρίζει midi ήχο. Τόσο στο WoD όσο και στο LX αυτό που ακούγεται προέρχεται μόνο από το YM2149.
 
ChrisTOS είπε:
Απ' όσο ξέρω το WoD δεν υποστηρίζει midi ήχο. Τόσο στο WoD όσο και στο LX αυτό που ακούγεται προέρχεται μόνο από το YM2149.

ok. τοτε ακομα καλυτερα, δηλαδη για καποιους θα επρεπε να ακουμε ΙΔΙΟ ηχο απο ενα CPC!

τι να πω...

(χμμμ ειχα την εντυπωση οτι στα credits του WoD αναγραφει "ST Digisynth by...") Τεσπα
 
ndial είπε:
ok. τοτε ακομα καλυτερα, δηλαδη για καποιους θα επρεπε να ακουμε ΙΔΙΟ ηχο απο ενα CPC!τι να πω...
Δεν είναι δύσκολο να συμβεί. Απλά επειδή χρησιμοποιεί πολλή cpu δεν θα μπορείς να κάνεις πολλά πράγματα εκτός απο το replay. Πάντως σε πολλά παιχνίδια ο ήχος θα μπορούσε να είναι ακριβώς ο ίδιος. Υπάρχουν ST replayers για cpc και spectrum.

Edit: Digisynth είναι μια τεχνική για να παίζεις samples μέσω του YM. Πλέον χρησιμοποιημένα είναι τα digidrums. Το midi δεν έχει καμια σχεση, είναι απλά ένα πρωτόκολο μεταφοράς δεδομένων. Αν ήθελες να ακούσεις midi ήχο από τα παιχνίδια που το υποστήριζαν θα έπρεπε να συνδέσεις τον ST με κάποιο midi keyboard το οποίο θα έιχε τους απαραίτητους ήχους.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ήχους μέσω MIDI, μπορούσε να ακούει κάποιος από τα πρώτα παιχνίδια της Sierra.

Εξυπακούεται οτι θα έπρεπε να είχες και τον κατάλληλο εξοπλισμό, όπως λέει ο ChrisTOS. Ένα synth και καλώδια MIDI σύνδεσης, ήταν απαραίτητα...

Χμμμμ... Το Synth, το έχω, αλλά τα καλώδια δε θυμάμαι που είναι...

BTW, πρόσεξε κανένας το Αμιγκόκουτο που ποστάρησε ο Krhtikos πριν; :D
 
φίλε ndial έγραψα το εξής που δεν κατάλαβες:

"σε τελική ανάλυση ο ήχος του st είναι τουλάχιστον ανάλογος με του 6128 που τόσο αγαπήσαμε στα 8μπιτα βάζοντας και τον παράγοντα της συνήθειας στο παιχνίδι! Τολμώ να γράψω ότι συχνά αδικούμε τα πατάρια στον τομέα του ήχου κάνοντας σύγκριση με την ανώτερων προδιαγραφών στον τομέα του ήχου αμίγκα! Το τσιπάκι του το ξεζουμίζει ο πατάρης!"

Αυτό δεν σημαίνει ότι το cpc ή τα 128Κ σπέκτρουμ είχαν ίδιο ήχο με το st! Απλά δεν γίνεται κάτι που απολαύσαμε-λατρευσαμε στα 8μπιτα να το ρίχνουμε στα σκουπίδια στην βέλτιωμένη -ελέω δυνατοτήτων- 16μπιτη έκδοση του!

Ίσως να το κάνουμε ασυνειδητα σε σχέση με την αμίγκα που ανέβασε τον πήχυ! Αν δεν είχαμε δει την αμίγκα κανείς δεν θα χαρακτηριζε μέτριο τον ηχο του στ.

Καλή η πλάκα στους αταράδες αλλά κάποια πράγματα καλό είναι ν' αναφέρονται!
 
Ναι ρε Σπυρο έτσι ειναι. :)

"...ΟΥΧΑΧΑΧΑ...." οπως χαρακηριστηκα ακουγεται στο sampled εισαγωγικο κομματι του Wings Of Death. ;)
 
Γνωστή η ανωτερότητα της Amiga στον τομέα του ήχου. Για να μην πούμε για τα γραφικά!! hehe

Οπότε δεν χρειάζεται καν σύγκριση!! :) :p :)
 
Μη μασας...

spyros_s είπε:
φίλε ndial έγραψα το εξής που δεν κατάλαβες:
"σε τελική ανάλυση ο ήχος του st είναι τουλάχιστον ανάλογος με του 6128 που τόσο αγαπήσαμε στα 8μπιτα βάζοντας και τον παράγοντα της συνήθειας στο παιχνίδι! Τολμώ να γράψω ότι συχνά αδικούμε τα πατάρια στον τομέα του ήχου κάνοντας σύγκριση με την ανώτερων προδιαγραφών στον τομέα του ήχου αμίγκα! Το τσιπάκι του το ξεζουμίζει ο πατάρης!"

Αυτό δεν σημαίνει ότι το cpc ή τα 128Κ σπέκτρουμ είχαν ίδιο ήχο με το st! Απλά δεν γίνεται κάτι που απολαύσαμε-λατρευσαμε στα 8μπιτα να το ρίχνουμε στα σκουπίδια στην βέλτιωμένη -ελέω δυνατοτήτων- 16μπιτη έκδοση του!

Ίσως να το κάνουμε ασυνειδητα σε σχέση με την αμίγκα που ανέβασε τον πήχυ! Αν δεν είχαμε δει την αμίγκα κανείς δεν θα χαρακτηριζε μέτριο τον ηχο του στ.

Καλή η πλάκα στους αταράδες αλλά κάποια πράγματα καλό είναι ν' αναφέρονται!

divined είπε:
Γνωστή η ανωτερότητα της Amiga στον τομέα του ήχου. Για να μην πούμε για τα γραφικά!! hehe
Οπότε δεν χρειάζεται καν σύγκριση!! :) :p :)
Είναι γεγονός οτι εμείς οι Αταράδες έχουμε 4 εναλλακτικές για να ακούσουμε ήχο από το μηχάνημά μας...

1. Το τσιπάκι ΥΜ2149: Απίστευτα μελωδικός και νοσταλγικός ήχος, "κρυστάλλινος". Χρησιμοποιήθηκε κατά κόρον σε Demos και Games (κυρίως για in-game music, καθώς δεν απασχολούσε τον επεξεργαστή). Στα χέρια του τεράστιου Mad Max, κελαηδούσε!

2. Sampling: Με δυνατότητες playback samples σε μεγάλη συχνότητα δειγματοληψίας, ο Atari, έδινε ρέστα σε Demos και σε εισαγωγές παιχνιδιών κυρίως.

3. YM Music με Digi-Drum: Ότι έγραψα στο Νο1, αλλά με την προσθήκη sampled Digi-Drum, όπου απογείωνε το κομμάτι...

4. MIDI: Λιγότερο χρησιμοποιούμενη επιλογή από το μέσο χρήστη, αλλά και από τα παιχνίδια που κυκλοφορούσαν. Έπρεπε να έχεις στην κατοχή σου Synthesizer, για να ακούσεις τον ήχο μέσα από αυτό.

Τρανταχτά παραδείγματα, τα παιχνίδια της Sierra, όπως ανέφερα πιο πριν...

Τώρα, για ανωτερότητες ήχου κλπ. τα'χουμε ξαναπει... Περί ορέξεως....
 
Ξέχασες το DAC που συνδεόταν στην παράλληλη θύρα και το χρησιμοποιούσαν παιχνίδια όπως το Gauntlet.
 
Εγώ θα επαναλάβω ότι ο ήχος του αταρι στ δεν ειναι συγκρίσιμος με την αμίγκα αφού υστερεί ειδικα σε παιχνίδια μετα το 1989! Βέβαια και σε περιπτώσεις του 1987-1988 τρώει τις μάπες του από την σαδίστρια αφέντρα του home computing αλλά και από το μικρό αδερφάκι της τον c64! Κάτι έχουν εκεί στην κόμοντορ με τα "παιδιά" του τράμιελ...
 
"τρώει μαπες", "σαδίστρια αφέντρα"..... Με θάμπωσαν τα επιχειρήματά σου!!! :p
 
το ήξερα ότι θα "πιαστείς" από αυτά... :) :p
 
Μπορείτε να αναφέρετε μερικά παιχνίδια με εξίσου εντυπωσιακό ήχο και παιχνίδια που εκμεταλλεύονται τις ηχητικές και γραφικές δυνατότητες του STE;

Συνεχίστε…εγώ τουλάχιστον διαβάζω πράγματα που δεν γνωρίζω…

Τι είναι το DAC;;;
 
για αυτό που ζητάς θα σου πρότεινα να δεις τα φόρουμ των αταράδων παγκοσμίως και ιδιαίτερα εκείνα που εχουν και τοπ 100 παιχνιδιών! Σίγουρα αυτά που θα προτείνουν θα είναι τα καλύτερα για τον συγκεκριμένο υπολογιστή( ο Θεός να τον κάνει τέτοιο...)
 
grinder είπε:
Μπορείτε να αναφέρετε μερικά παιχνίδια με εξίσου εντυπωσιακό ήχο και παιχνίδια που εκμεταλλεύονται τις ηχητικές και γραφικές δυνατότητες του STE;
Συνεχίστε…εγώ τουλάχιστον διαβάζω πράγματα που δεν γνωρίζω…

Τι είναι το DAC;;;

Good things come to those who wait ;)

DAC= Digital to Analog Converter.
 
ναι βεβαιως, Sleepwalker και Stardust... (ιδιως το 2ο).
 
grinder είπε:
...και εγώ που νόμιζα ότι η μουσικάρα της εισαγωγής είναι τόσο καλή λόγω STE...Η μόνη διαφορά είναι στο stereo! Ο ήχος δεν θα μπορούσε και μέσα στο παιχνίδι να είναι τέτοιας ποιότητας;;;
οχι δεν θα μπορουσε διοτι τοτε θα εσπαγε η κινηση στο gameplay.... μην ξεχνας οτι το εισαγωγικο κομματι ειναι sampled (digitized κτλ) και δεν μπορουσε ευκολα να σηκωσει ο ST ταυτοχρονα sampled music + smooth scrolling. Αν παρατηρησεις στα παιχνιδια του ST συνηθως εχουν ωραια γραφικα, sampled sfx ΑΛΛΑ μαπα μουσικη.

δυστυχως το wings of death βγηκε πριν κυκλοφορησει ο STE που ειχε τον Blitter (για ομαλη κινηση των sprites, αφου ο Blitter εστελνε μεγαλα κομματια γραφικων στο chip γραφικων με μεγαλη ταχυτητα χωρις καθυστερησεις με τον cpu κτλ).

Σημειωσε επισης οτι ο STE εκτος απο το stereo εβγαζε νοιμιζω και ενα καναλι παραπανω απο τον απλο ST (4 αντι για 3).

αλλα ακομα κι ετσι το παιχνιδι ηταν ακρως εντυπωσιακο.
 
“4. MIDI: Λιγότερο χρησιμοποιούμενη επιλογή από το μέσο χρήστη, αλλά και από τα παιχνίδια που κυκλοφορούσαν. Έπρεπε να έχεις στην κατοχή σου Synthesizer, για να ακούσεις τον ήχο μέσα από αυτό.

Τρανταχτά παραδείγματα, τα παιχνίδια της Sierra, όπως ανέφερα πιο πριν...”

“Optional MIDI support for Roland MT-32 and Casio CZ-101”

Αυτό γράφει η ετικέτα στο Police Quest 2 (που μου ήρθε σήμερα σφραγισμένο αλλά δεν τρέχει...ελπίζω λόγω STE) Μάλλον αυτό εννοεί ο DINO...

ndial...επίτηδες το κάνουν στο youtube, μόνο για A τα έχουν...
 
Πίσω
Μπλουζα