XBOX ONE

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Wally
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Πολυ ενδιαφεροντα τα παραπανω και οι αποριες και οι απαντησεις.




CorinneYu1.jpg

CorinneYu2.jpg

Και εδω παλιες ενδοξες εποχες.




Capture10.jpg
 
Ρε τον άτιμο, στο τσακ ήταν να την "ρίξει"...χαχαχα
 
Δεν πειραζει Πανο...

 
Ηθικόν δίδαγμα: μην κάνετε "σημαία" σας γυναίκες. :P

@Wally: πότε είπαμε αγοράζεις PS4;
 
Είναι θέμα Αρχής Maddog. Πιο πιθανό το έχω να πάρει WiiU παρά να πάρει

 


P l a y S t a t i o n
 
Οχι. Απολυτα πιθανοτερο να παρω PS4 παρα WiiU.

Οπως ειχα πει και παλιοτερα, αν η MS συνεχιζει να το παει ως American Dream το πραμα, θα τσιμπησω PS4.

Το μονο που με κρατα μεχρι στιγμης ειναι το ανυπαρκτο game lineup της Sony και καποια MS franchises...
 
Για να σου απαντήσω πρέπει να σου μιλήσω για τρίγωνα, δεν γίνεται να τα αποφύγουμε, είναι η βασική αρχή κάθε GPU :)
Βασικές αρχές που πρέπει να γνωρίζουμε:

-Ότι εμφανίζεται στην οθόνη μας έχει φτιαχτεί από ένα σύνολο τριγώνων (όχι Θεσσαλονίκης). Ακόμα και ένα τετράγωνο είναι φτιαγμένο από τρίγωνα, δύο ή περισσότερα. Όλες οι game engines προσπαθούν να μειώσουν τον αριθμό τριγώνων τόσο ώστε να μην δείχνει άσχημα και να προλαβαίνει η GPU να τα σπρώχνει στην οθόνη.

Όσο πιο αληθινή είναι μια σκηνή από ένα παιχνίδι τόσα περισσότερα τέτοια τρίγωνα θα χρειαστεί. Ένας άνθρωπος εν κινήσει χρειάζεται πολλά περισσότερα τρίγωνα από μια πίστα του mario kart ΜΟΝΟ για τα τρίγωνα.

Το texture που θα βάλουν πάνω είναι μια άλλη ιστορία, το mario έχει αστεία textures, ένα Call Of Duty έχει 10 φορές περισσότερα σε κάθε του σκηνή (και λίγα λέω). Εδώ taxάρεται η CPU που πρέπει συνέχεια να υπολογίζει τα 3 σημεία του κάθε τριγώνου 30 φορές το δευτερόλεπτο για μερικά εκατομμύρια τρίγωνα, το ΑΙ, να σπρώχνει συνέχεια στην GPU ότι textures με τις συγκεκριμένες κάθε φορά UV συντεταγμένες (δεν κοτσάρουμε απλά μια εικόνα σε ένα τετράγωνο και τελειώσαμε, να υπολογίζει το βάθος (Ζ) ώστε να επιλέγει ΠΙΟ texture χρειάζεται (αν και τώρα τελευταία και αυτό το έχουν πάρει οι GPU).

Μετά είναι το φως, υποθέτω στο WiiU λόγω αδύναμης CPU τα φώτα είναι precalculated και τα σπρώχνουν έτοιμα, στο flower που γέλαγες την άλλη φορά όλα υπολογίζονται realtime. Υπάρχει μια γλώσσα (shading language) με την οποία περιγράφεις στην GPU (εκτός των άλλων) πως θα φωτίσει τη σκηνή σου.

Η κάθε GPU είναι χωρισμένη σε τμήματα που κάνουν συγκεκριμένες δουλειές, όπως και η CPU άλλωστε. Οι Compute Units, είναι υπεύθυνες για τις fp πράξεις που γίνονται στη σκηνή σου και οι shaders για το "rendering" που θα γίνει στη σκηνή σου. Όσο περισσότερα τέτοια components έχεις τόσο πιο φωτορεαλιστική θα είναι η σκηνή σου.

Αυτό χωρίς να έχουμε μιλήσει ακόμα για ανάλυση, αυτό είναι το τελικό στάδιο. :)

Το Forza δεν έχει πολλά αντικείμενα ταυτόχρονα στην οθόνη, δες το

 
Τα textures θέλουν μνήμη, πρέπει κάπου να "κάτσουν". Χρειάζεται ένας χώρος δηλαδή στη μνήμη για να φορτωθούν τα textures. Συνήθως τα ομαδοποιύμε ανά "δωμάτιο" ή πίστα ώστε να μη τα φορτώνουμε όλα μαζί.

Όταν έχεις 1 GB μνήμη μιας και το δεύτερο GB το έχει πάρει το λειτουργικό, πρέπει να στριμώξεις τα textures (σε διάφορες αναλύσεις), τα sound FX, τα δεδομένα σου (objects) και φυσικά το εκτελέσιμο που ζητάει κι αυτό μνήμη για να δουλέψει. Χρειάζεσαι επίσης buffers, για ότι θα γίνει στην οθόνη και ότι γίνει allocate κατά το runtime.

Θαύματα δεν γίνονται, οπότε επιλέγεις τι θα κόψεις, το πρώτο είναι τα πολλαπλά textures ανά ανάλυση, Εκεί που οι υπόλοιπες κονσόλες θα έχουν 3-4 textures για ένα κομμάτι τοίχου για παράδειγμα και θα τα αλλάζουν ανάλογα με την απόσταση της κάμερας από τον τοίχο, στο WiiU ίσως να είναι 1-2.

Εκεί που έχεις 1-1 την ανάλυση στα textures απλά την κόβεις στο 50%. Μόνο με αυτά τα 2 έχεις κόψει ήδη το 70% των απαιτήσεων σου σε RAM όσον αφορά τα textures. Αν το παιχνίδι είναι έτσι φτιαγμένο ώστε να μην κολλάς την μούρη σου πάνω σε κάποιο αντικείμενο (3rd person προοπτική για παράδειγμα) μπορείς να κάνεις πολλά, δες για παράδειγμα την πρώτη και τελευταία σκηνή στο video που ανέβασες, παίζοντας με τα χρώματα δεν χρειάζεσαι ΤΗΝ λεπτομέρεια!

Δες την κίνηση του οχήματος στο έδαφος, το όχημα είναι μακριά σου, οπότε μπορείς να κρύψεις πολλά.

Το Design ενός παιχνιδιού είναι τέχνη. Πως θα κάνεις κάτι να φαίνεται όμορφο με τα λιγότερα resources.
 
Shock είπε:
Το Design ενός παιχνιδιού είναι τέχνη. Πως θα κάνεις κάτι να φαίνεται όμορφο με τα λιγότερα resources.
Γενικα κραταω αυτο , Ας φαινεται ωραιο και δεν με νοιαζει πως το κανανε και τι τρικ εχουνε χρησιμοποιησει για να καλυψουν τις οποιες αδυναμιες.

Παντως η αναλυση σου ειναι πολυ ενδιαφερουσα. (Μαθαινουμε κατι και εμεις που δεν ξερουμε)
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Mπορει να το κραζουμε το xbox one (με μενα πρωτο και καλητερο :P ) αλλα πραγματικα δεινω συγχαρητηρια σε οποιον βρει καποια μεγαλη διαφορα υπερ του ps4 στο παρακατω συγκριτικο βιντεο αναμεσα σε ps4 vs xbox one οσον αφορα το Call of duty: Ghosts

[video=youtube;hfOdpNxN_-w]

 
Το θέμα είναι η διαφορά με τις εκδόσεις του PS3/360 που ειλικρινά, δεν βλέπω να είναι και τόσο μεγάλη. Αν μου έλεγες ότι αυτό το video είναι από αυτές τις εκδόσεις δεν θα είχα κάποιο λόγο να μην το πιστέψω. Σίγουρα το video δεν μπορεί να είναι 100% αντιπροσωπευτικό αλά και πάλι...
 
Kαι η ιστορια συνεχιζεται ! Συγκρισεις επι συγκρισεων στα speqs και το αποτελεσμα :παιχνιδια ομοια και στις 2 κονσολες ps2 vs xbox ps3 vs xbox 360 και τωρα ps4 vs x one ....Ηταν η μεγαλη διαφορα που λεγαμε αναμεσα στα μηχανηματα ...
 
Καλά πιστεύετε σοβαρά ότι σήμερα θα κάτσει κάποιος σε multiplatform παιχνίδι να φάει κανά εξάμηνο κάνοντας optimizations ανά πλατφόρμα;

Στον ελάχιστο κοινό παρονομαστή θα βγαίνουν όλα, ίσως με λίγες εξαιρέσεις έτσι για να χαίρονται οι fanz. Και αυτό μόνο εάν η Sony/Microsoft τα έχει σκάσει έξτρα στον publisher για να αυξήσει το πρεστίζ.
 
2.000.000 πωλησεις το PS4 να και η Μ$ ξετσουτσουνωσε.




xbox-one-numbers-by-microsoft.jpg
 
Ε φυσικα και οχι .Δεν χρειαζεται να περασει αρκετος καιρος για να καταλαβουμε οτι και αυτες οι 2 κονσολες θα ειναι οπτικα στα ιδια επιπεδα ..Οτι εγινε και με τις 2 προηγουμενες γενιες .Και οπως ειπε ο Τρελος Σκυλος οποτε σκανε καλα φραγκα για αποκλειστικοτητες θα εχουμε μετρα συγκρισης .Κατα τα αλλα στους multiplatform τιτλους ΞΑΝΑ συνεχιζεται η ιδια ιστορια (το βιντεο του candyman ειναι χαρακτηριστικο παραδειγμα ) Λετε πλεον οι fanboyz να κανουν συγκρισεις αναλογως το framerate ? Ρε τι καταντια ειναι αυτη ? :P
 
Psy_Danis_3 είπε:
Ε φυσικα και οχι .Δεν χρειαζεται να περασει αρκετος καιρος για να καταλαβουμε οτι και αυτες οι 2 κονσολες θα ειναι οπτικα στα ιδια επιπεδα ..Οτι εγινε και με τις 2 προηγουμενες γενιες .Και οπως ειπε ο Τρελος Σκυλος οποτε σκανε καλα φραγκα για αποκλειστικοτητες θα εχουμε μετρα συγκρισης .Κατα τα αλλα στους multiplatform τιτλους ΞΑΝΑ συνεχιζεται η ιδια ιστορια (το βιντεο του candyman ειναι χαρακτηριστικο παραδειγμα ) Λετε πλεον οι fanboyz να κανουν συγκρισεις αναλογως το framerate ? Ρε τι καταντια ειναι αυτη ? :P
Ως αυτή την στιγμή είναι η γενιά που ασχολούμαστε με νούμερα.... Πάσης φύσεως.. :P
 
Psy_Danis_3 είπε:
Ε φυσικα και οχι .Δεν χρειαζεται να περασει αρκετος καιρος για να καταλαβουμε οτι και αυτες οι 2 κονσολες θα ειναι οπτικα στα ιδια επιπεδα ..Οτι εγινε και με τις 2 προηγουμενες γενιες .Και οπως ειπε ο Τρελος Σκυλος οποτε σκανε καλα φραγκα για αποκλειστικοτητες θα εχουμε μετρα συγκρισης .Κατα τα αλλα στους multiplatform τιτλους ΞΑΝΑ συνεχιζεται η ιδια ιστορια (το βιντεο του candyman ειναι χαρακτηριστικο παραδειγμα ) Λετε πλεον οι fanboyz να κανουν συγκρισεις αναλογως το framerate ? Ρε τι καταντια ειναι αυτη ? :P
Οπως εγινε και με το Wii U στην αρχη κατι... Κατι για frame rate λεγανε παντως... :P
 
Στο GAMEREACTOR ανεβηκε σημερα μια φημη οτι το xbox one στην χωρες την σκανδιναβιας θα κυκλοφορησει η κονσολα το τριτο τριμηνο του 2014 ιουλιο-αυγουστο-σεπτεμβριο δηλαδη οποτε αν ισχυει αυτο το πραγμα να δουμε ποτε θα ρθει στην τελευταια τρυπα του ζουρνα που ειναι η ελλαδα την στιγμη που σε χωρες πολυ σημαντικοτερες για την M$ οπως ρωσια,ολλανδια,βελγιο κ.α η M$ δεν εχει ανακοινωση απολυτως τιποτα για το ποτε θα κυκλοφορησει η κονσολα.

http://www.gamereactor.eu/news/102544/Source:+Xbox+One+hitting+delayed+regions+Q3+2014/
 
Νομιζω πως ετσι και αλλιως οποιος θελει να το παρει μπορει πολυ ευκολα απο καποιο e-shop του εξωτερικου οπως το Amazon....
 
Πίσω
Μπλουζα