Ξέρατε ότι....;

Καλα, ανακριβειες υπαρχουν παντου. Δεν τιθεται θεμα. Αλλου λιγες και αλλου πολλες. Στο συγκεκριμενο σαϊτ μιλαω για πολλες.

Καλα Χριστουγεννα και απο μενα.
 
 
Τι σας άφησε το 1965;
 
Σοφία Βέμπο:
Ο χρόνος που πέρασε ήταν πολύ καλός κι αυτός που θα έρθει θα είναι ακόμη καλύτερος
 
Τζένη Καρέζη:
Το 1965 μου χάρισε ποικίλες καταστάσεις.Θεατρικές και κινηματογραφικές επιτυχίες, μια ξένη μεγάλη ταινία, ένα όμορφο φινάλε με την υπογραφή του συμβολαίου μου με τον Μαρσέλ Καμύ και μια θλιβερή παρένθεση -τι ζωή θα ήταν αλλιώς- έναν χωρισμό....
 
Μιράντα Μυράτ:
Εγκαινίασα το καινούριο θέατρο "Αυλαία" έχοντας τη χαρά να παίξω έναν απο τους ωραιότερους ρόλους της καριέρας μου στο έργο " Ένα σταφύλι στον ήλιο" κι ακόμη γύρισα δύο ταινίες που αγάπησα,τον "Μετανάστη"απο ένα διήγημα του Παπαδιαμάντη και τον 'Επαναστάτη" βοηθώντας δύο αληθινούς μου φίλους σ ένα  τους ξεκίνημα.
 
Ζάζα Μπριλλάντη:
Δε με ενδιαφέρει τι μου άφησε το '65.Εύχομαι  το 66 και τους χρόνους που ακολουθούν να έχω γερή μνήμη για να μπορώ να θυμάμαι το θέατρο όπως το γνώρισα και το λάτρεψα και αφιέρωσα όλη μου τη ζωή σ' αυτό
 
Χριστίνα Σύλβα:
Μια μεγάλη επιτυχία με το έργο "Μιας πεντάρας νιάτα" που παίξαμε στο θέατρο Μίνωα και τη συνείδηση μου εντάξει ότι η θεατρική μου προσπάθεια είναι έντιμη, με συνέπεια και πίστη στα θεατρικά μου ιδανικά.
 
Άννα Φόνσου:
Έπαιξα έναν δύσκολο και ωραιότατο ρόλο την " Χούλου" στο Προσκήνιο και δοκίμασα απογοήτευση απο κάποιους συναδέλφους... Δε βαριέστε όμως.. εγώ τους αγαπώ και τους συγχωρώ..
 
Μάρω Κοντού:
Χαρά γιατί έπαιξα έναν ωραιότατο ρόλο στο έργο " Το στερνό καράβι" που ανέβασε ο Δ. Μυράτ, πρωταγωνίστησα στην ταινία "Επαναστάτης" που αγάπησα ιδιαίτερα και - η ζωή δεν είναι μόνο χαρές- δοκίμασα και μια απώλεια..
 
Κώστας Χατζηχρήστος- Καίτη Ντιριντάουα:
Είναι γνωστές οι θλιβερές περιπέτειες και προπάντων αυτήν της Αμερικής. Ας ελπίσουμε οτι όλα θα έρθουν πιο καλά. Ξεχωρίζουμε τη δουλειά μας του Παρκ και χαιρόμαστε την ευτυχία που μας χαρίζουν τα παιδιά μας με τα άριστα των σχολικών τετραδίων
 
Ρένα Βλαχοπούλου:
Στο χρόνο που πέρασε γνώρισα κάτι που λατρεύω αφάνταστα και έκλεισα τα 38 μου χρόνια. Όποιος δεν το πιστεύει... ο διάολος μέσα του...
 
Μπελίντα:
Ταξίδεψα με ένα πρωτοπόρο καράβι. Ίσως δεν είχε πάντα ούριο άνεμο, έμαθε όμως πιο καλά τις τικυμίες και τα πελάγη... ώστε στο άλλο του ταξίδι να μπορεί να διασχίσει ωκεανούς..
 
Λίντα Άλμα:
Δοκιμασίες, που τις ξεχνούσα όταν δινόμουν στην τέχνη μου κι άκουγα μετά το χειροκρότημα του κοινού
 
Μ. Καστρινός:
Η ζωή είναι ένα κοκτέιλ συναισθημάτων. Έτσι πρέπει να τη γευτούμε όπως κι αν έρθει. 
 
Β. Αυλωνίτης:
Απολύθηκε ο γιος μου κι η κόρη μου σπουδάζει για να ακολουθήσει την τέχνη μου
" Να σου μοιάσει!" προσθέτει ο Χατζηχρήστος.
" Το ευχόμαστε ολόψυχα" προσθέτουμε εμείς. 
 
Νίκος Ρίζος:
Το 1965 μου χάρισε τη συνεργασία εκλεκτών συναδέλφων, όπως η Μάρω Κοντού και ο Κωνσταντίνου, απο τους οποίους είμαι καταγοητευμένος, και ξέρετε τι δύσκολο και τι σπάνιο είναι αυτό στο θέατρο. Και κάτι ακόμα μεγάλο: το προμήνυμα μιας νέας ζωής που θα έρθει στον κόσμο μέσα στο '66 για να συμπληρώσει την οικογενειακή μου ευτυχία.Ευχαριστώ γι' αυτό την αυριανή μητέρα του παιδιού μου, την Έλσα Ρίζου. 
 
Λευτέρης Βουρνάς:
Το χρόνο που πέρασε τον είδα σαν μια ακόμη εμπειρία ζωής. σαν μια προσπάθεια που δεν τελειώνει ποτέ και σαν έναν αγώνα που περιμένει τη δικαίωση του. 
 
Ντίνα Τριάντη:
Γιατί το '65 φάνηκε τόσο σκληρό μαζί μου και μου πρόσφερε τόσες στεναχώριες; Μήπως αυτές είναι προμήνυμα για ένα ευτυχισμένο '66;
 
Β. Σειλινός:
Το '65 με πίκραναν πολύ ορισμένοι συνάδελφοι μου. Το '66 θα ήθελα να τους πικράνω εγώ. 
 
Ζωή Φυτούση:
Το όνειρο κάθε ανθρώπου είναι ένα σπίτι. Τώρα που το απέκτησα θα θέλαμε με τον άντρα μου Δημήτρη Στάγια να αποκτήσουμε ένα παιδί, που θα γεννηθεί κάτω απ τη δική του στέγη και που θα συμπληρώσει την οικογενειακή μας ευτυχία
 
Δ. Νικολαίδης:
Η επιτυχία του έργου " Μιας πεντάρας νιάτα" που σκηνοθέτησα ήταν το δώρο του '65 που συνεχίστηκε με το " Κάθε Τετάρτη". Το '66 θα ήθελα να μου χαρίσει κι άλλες τέτοιες επιτυχίες κι ακόμα να αντηχεί στο σπίτι μου πάντα το πρόσχαρο και κεφάτο τραγούδι της γυναίκας μου, Σούλης Σαμπάχ
 
Κλέο Σκουλούδη:
Το ΄65 γνώρισα τον άνθρωπο που έπλασα στα όνειρα μου. Το '66 θα ήθελα να επισφραγισθεί η ευτυχία μου αυτή με τα άνθινα δεσμά
 
Ανδρέας Ντούζος:
Χαρές, λύπες, διάθεση για νέες προσπάθειες, κριτικές... κακές, και πολύ όρεξη για να τις μεταβάλλω σε περίφημες, αρκεί να είναι καλοπροαίρετοι οι κριτικοί..
 
Κ. Κακκαβάς:
Το '65 μου έδωσε την ευκαιρία να παίξω στο θέατρο τον περίφημο ρόλο του κοβάλσκι στο έργο " Λεωφορείο ο πόθος", τη δυνατότητα να έχω πολλά όνειρα και σχέδια για το '66, και ένα μεγάλο έρωτα..
 
Μπεάτα Ασημακοπούλου:
Όταν ο άντρας μου, ο Ορέστης Λάσκος, ο γιος μας Βασίλης και η μητέρα μου είναι καλά, η οικογενειακή μου ευτυχία είναι πλήρης. Γύρισα ταινίες που αγάπησα κι έπαιξα σαν πρωταγωνίστρια με το θίασο του Νίκου Σταυρίδη στη Θεσσαλονίκη. Το '66 είμαι βέβαιη ότι θα μου προσφέρει πολλές ευκαιρίες για καλλιτεχνικές επιτεύξεις. 
 
Κούλα Αγαγιώτου:
Ο χρόνος που πέρασε με έκανε να ζήσω την πιο μεγάλη ανθρώπινη τραγωδία. Θα μου προσφέρει ο επόμενος άραγε τη δυνατότητα της ελπίδας για ένα καλύτερο αύριο;
 
Γιώργος Τζώρτζης:
Το '65 υπήρξα.... "¨όμηρος" στο Παγκράτι, μετά ανέβηκα στο " άσπρο άτι" για να μεταχειριστώ μια σύγχρονη λέξη παρκάρισα έξω απο την εταιρία του κ Λαζαρίδη. Εκεί έμπλεξα στα ¨Δίχτυα της ντροπής" που βγήκαν όμως δίχτυα χαράς..
 
Βέτα Πρόεδρου:
Έκανα μία όμορφη τουρνέ με το Άρμα Θεάτρου, έπαιξα έναν περίφημο ρόλο στο "τρελό φεγγάρι " του Περγιάλη, κι εφόρεσα έναν χρυσό κρίκο αγάπης στο δάχτυλο μου σαν επισφράγιση  μιας μεγάλης αγάπης..
 
Άννα Ματζουράνη:
Τι μου άφησε; Μα... απ'όλα...
 
Γιώργος Φόρας:
Μετά απο συνεχή ταξίδια στο εξωτερικό επανεμφανίστηκα στον κινηματογράφο μας. Ευχές σε όλους λοιπόν
 
Δ. Στυλιανοπούλου:
Συνεχής προσπάθειές για ένα όμορφο παρόν κι ένα καλύτερο μέλλον
 
Πέτρος Κυριακός:
Θα σας απαντήσω μ' ένα μου τερτράστιχο: 
Πολλοί σταυροί, ένας Χριστός, τονε σταυρώσαν οι τυφλοί κι είδαμε φως. 
1/1/1966 περιοδικό Εμπρός

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ 

.....ΚΑΙ ΕΠΙ ΓΗΣ ΕΙΡΗΝΗ....  
 
Εχω κάποιες απορίες και κάποια σχόλια για τα παραπάνω. 

1. Είχε υπογράψει η Καρέζη συμβόλαιο με τον Καμί;;;; Κι αν ναι τι απέγινε;

2. Ο Στάγιας που ήταν σύζυγος της Φυτούση ( γνωρίστηκαν στην Οδό Ονείρων) είχε καμία σχέση με τη Νάνα Μούσχουρη;

3. Είχε ο Βασίλης Αυλωνίτης κόρη ηθοποιό; Γνωρίζετε τίποτα σχετικό;

4. Παντρεύτηκε τελικώς η Σκουλούδη;;;;

Σχόλια:

- Η Βλαχοπούλου μιλάει για τον κατοπινό της σύζυγο μάλλον αν όχι σίγουρα. τώρα 38 δε νομίζω Ρένα μου αλλά δε βαριέσαι...

- Το έργο "Μιας πεντάρας νιάτα"  ανέβηκε πρώτα ως θεατρικό με πρωταγωνίστρια την Σύλβα. Υπάρχει και στο διαδίκτυο. Ο δε σκηνοθέτης του θεατρικού Δ. Νικολαίδης πρέπει όντως να λάτρευε τη γυναίκα του, Σούλη Σαμπάχ. 

- Η Κούλα Αγαγιώτου μιλάει για το γνωστό θέμα με το έγκλημα του ανιψιού της πληροφορίες εδώ:





Τα γνωστά μοιρολόγια δεν τα σχολιάζω χρονιάρες μέρες..
 
Ξέρατε ότι.....

Η Ελένη Ροδα έζησε έναν μεγάλο έρωτα που κατέληξε σε έναν σύντομο γάμο με τον ηθοποιό Γιώργο Λευτεριωτη; 

Για τη ζωή του ηθοποιού ελάχιστα είναι γνωστά.. αποτραβήχτηκε νωρίς κι ίσως κι ο ίδιος δεν ενδιαφερόταν για συνεντεύξεις.. Κάπου γύρω στο 67 αρρώστησε από φυματίωση.

Παράτησε το θέατρο κι αφοσιώθηκε στη ζωγραφική και στη γλυπτική.. 

Δε γνωρίζω αν παντρεύτηκε ξανά ή αν απόκτησε απογόνους, έφυγε απ' τη ζωή το 1994. 

Η Ελένη Ροδα είπε πως τον ερωτεύτηκε τρελά κι εξαιτίας του δεν ακολούθησε τον Δ. Ροντήρη στην Αμερική... 

Πρώτος πάντως έρωτας της καλής αυτής τραγουδίστριας και ηθοποιού ήταν ο Νότης Περγιάλης. 
 
Ξέρατε ότι Η Βούλα Ζουμπουλάκη είχε πρωταγωνιστήσει στην ταινία "όχι κύριε Τζόνσον". Σε συνέντευξή της είχε αναφέρει ότι όταν της είχαν προτείνει τον ρόλο της είχαν πει ότι τα τραγούδια της ταινίας θα τα τραγουδούσε η Δούκισσα. Αυτή τότε απάντησε "τότε βάλτε την Δούκισσα να παίξει"
Ξέρατε ότι η Ρίκα Διαλυνά γλίτωσε από την Σφαγή στο σπίτι του Ρομάν Πολάνσκι

https://www.zappit.gr/psychagogia/sokarei-i-apokalypsi-tis-rikas-dialyna-itan-i-vradia-pou-ti-sfaksane-itan-anatrichiastiko/2807175
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Γιατί εγώ νομίζω ότι η κυρία Διαλυνά έχει κάνει λίγο μασάζ στην αλήθεια?  Μπορεί να ήταν γνωστοί με το ζεύγος Πολάνσκι, άντε μπορεί να την προσκάλεσαν καμιά φορά να μείνει σπίτι τους, αλλά τη μέρα της σφαγής? Θα παραήταν σύμπτωση. Ειδικά άν το λέει τώρα που έχουν περάσει δεκαετίες κι όχι τότε.
 
 
Τι σας άφησε το 1965;
 
 
 
Μάρω Κοντού:
Χαρά γιατί έπαιξα έναν ωραιότατο ρόλο στο έργο " Το στερνό καράβι" που ανέβασε ο Δ. Μυράτ, πρωταγωνίστησα στην ταινία "Επαναστάτης" που αγάπησα ιδιαίτερα και - η ζωή δεν είναι μόνο χαρές- δοκίμασα και μια απώλεια..
 
 
Νίκος Ρίζος:
Το 1965 μου χάρισε τη συνεργασία εκλεκτών συναδέλφων, όπως η Μάρω Κοντού και ο Κωνσταντίνου, απο τους οποίους είμαι καταγοητευμένος, και ξέρετε τι δύσκολο και τι σπάνιο είναι αυτό στο θέατρο. Και κάτι ακόμα μεγάλο: το προμήνυμα μιας νέας ζωής που θα έρθει στον κόσμο μέσα στο '66 για να συμπληρώσει την οικογενειακή μου ευτυχία.Ευχαριστώ γι' αυτό την αυριανή μητέρα του παιδιού μου, την Έλσα Ρίζου. 
 
 
Χαχαχ τελειο...ο μεν ενθουσιασμενος απο τη συνεργασια,η δε ουτε να τον αναφερει ????

Και γενικώς η Βουγιουκλάκη ήταν τόσο ανασφαλές άτομο, που θα ήταν απόλυτα ευχαριστημένη αν ήταν η μοναδική γυναίκα πάνω στη γη.
Πως εξηγειται ομως το γεγονος οτι επαιξε με πολλες απο τις ομορφοτερες γυναικες της Ελλαδος? Να αναφερουμε ενδεικτικα Μιμη Ντενιση,Νορα Βαλσαμη,Αντζελα Γκερεκου,Ελενη Ερημου,Κοραλια Καραντη,Μαρια Τζομπανακη,Ρικα Διαλυνα,Μπετυ Αρβανιτη και τοσες αλλες. Συν το γεγονος οτι τα τελευταια δεκα χρονια της ζωης της εμφανιζοταν παντου διπλα στη θεά Νόρα,με την οποια εκανε και εξωφυλλο ειδικα για τις ΕΙΚΟΝΕΣ.

Θεατρικά ποτέ όντως , κινηματογραφικά και στο Ταξίδι αλλά και στις Ερωτικές ιστορίες το 1958
Αλίκη - Κούρκουλος συνεργάστηκαν και ραδιοφωνικα το 1959,στην ΑΛΙΚΗ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΘΑΥΜΑΤΩΝ.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πως εξηγειται ομως το γεγονος οτι επαιξε με πολλες απο τις ομορφοτερες γυναικες της Ελλαδος? Να αναφερουμε ενδεικτικα Μιμη Ντενιση,Νορα Βαλσαμη,Αντζελα Γκερεκου,Ελενη Ερημου,Κοραλια Καραντη,Μαρια Τζομπανακη,Ρικα Διαλυνα,Μπετυ Αρβανιτη και τοσες αλλες. Συν το γεγονος οτι τα τελευταια δεκα χρονια της ζωης της εμφανιζοταν παντου διπλα στη θεά Νόρα,με την οποια εκανε και εξωφυλλο ειδικα για τις ΕΙΚΟΝΕΣ.
Οταν ηταν ηδη φτασμενη και επι πολλα χρονια καταξιωμενη και νομιζω πως μαλλον το εκανε για να δειξει πως δεν ειχε προβλημα να παιζει και με ωραιες.

Για την ιστορια, την Αρβανιτη τη χαστουκισε μεσα στο θεατρο που επαιζε η Μπετυ με τον Παπαμιχαηλ και καποια χρονια αργοτερα εκαψε με τσιγαρο το φορεμα που φορουσε η Ντενιση σε παρασταση που επαιζε μαζι της επειδη θεωρησε πως ηταν πιο εντυπωσιακο απο τα δικα της.
 
Εγώ αυτά δεν τα καταλαβαίνω για θρύλους που έχουν φτάσει στο αποκορύφωμα της δόξας τους δεν έχει πιο πάνω θαρρώ και γιατί να ζηλέψεις αφού έχεις τον θρόνο πια.
 
Εγώ αυτά δεν τα καταλαβαίνω για θρύλους που έχουν φτάσει στο αποκορύφωμα της δόξας τους δεν έχει πιο πάνω θαρρώ και γιατί να ζηλέψεις αφού έχεις τον θρόνο πια.
Γιατι οταν εχεις κατακτησει τον θρονο, ανησυχεις πλεον για το εαν και για ποσο θα μπορεσεις να βρισκεσαι πανω του.
 
Δε νομιζω οτι το εκανε μονο οταν ηταν ωριμη σε ηλικια αυτο. Μην ξεχναμε την Μαρω Κοντου το 64, Μπετυ Αρβανιτη το '71, Διαλυνα το '66 κλπ κλπ. Επίσης αν εισαι τοσο  ανασφαλης γυναικα,θεωρω οτι δεν παιρνεις μια πρωην Μις Ελλας στο θιασο σου (Τζομπανακη) και ταυτοχρονα στην ιδια παρασταση ακομα μια κουκλαρα (Καραντη). Αν το εκανε για να αποδειξει αυτο που λες,ε τοτε νομιζω το τερματισε!

Τα περιστατικα που λες με την Αρβανιτη και την Ντενιση δεν τα εχω ξανακουσει,σουπερ τα βρισκω! Εχουμε καποιο λινκ κλπ??
 
Γιατι οταν εχεις κατακτησει τον θρονο, ανησυχεις πλεον για το εαν και για ποσο θα μπορεσεις να βρισκεσαι πανω του.
Είναι σαν να λέμε ότι η Γουίτνεϊ Χιούστον ζήλεψε κάποια ποτέ για την φωνή της η η καρντναλε κάποια για την ομορφιά της η η Μπιγιονσέ κάποια για την κίνηση της
 
Τα περιστατικα αυτα κι εγω εδω μεσα τα διαβασα πριν απο ελαχιστους μηνες.

Δε νομιζω αλλωστε πως το τερματισε γιατι ολες αυτες ηταν μεν ομορφες, αλλα ελαφρως κρυομπλαστρες. Δεν ειδα να βαζει διπλα της καμια σεξοβομβα στυλ Φιλινη, Ασικη, Μπαρμπα.

Οχι πως εχει ιδιαιτερη σημασια, αλλα η Τζομπανακη δε βγηκε ποτε Μις Ελλας. Μονο Αναπληρωματικη το 1975.
 
Μπαμπι ειναι λίγο δύσκολο να πιστέψεις για την Αλίκη ότι είχε συμπεριφορά ντίβας λόγω ότι ήταν γατούλα πχ για την Κάλλας το πιστεύεις πιο πολύ 
 
Τα περιστατικα αυτα κι εγω εδω μεσα τα διαβασα πριν απο ελαχιστους μηνες.

Δε νομιζω αλλωστε πως το τερματισε γιατι ολες αυτες ηταν μεν ομορφες, αλλα ελαφρως κρυομπλαστρες. Δεν ειδα να βαζει διπλα της καμια σεξοβομβα στυλ Φιλινη, Ασικη, Μπαρμπα.

Οχι πως εχει ιδιαιτερη σημασια, αλλα η Τζομπανακη δε βγηκε ποτε Μις Ελλας. Μονο Αναπληρωματικη το 1975.
Με την Βίνα Ασίκη έπαιξαν μαζί στο "Βίκτωρ Βικτώρια" στο ανέβασμα της Θεσσαλονίκης. Ας μην την παρουσιάζουμε και σκύλα όμως. Και να ήταν και να έγιναν όλα αυτά που δε μπορούμε να το διασταυρώσουμε αν όντως έγιναν , από τη στιγμή που δεν είναι εδώ για να υπερασπίσει τον εαυτό της (όχι μόνο αυτή ο οποιοσδήποτε) καλό είναι νομίζω να μην λέγονται ή γράφονται. 
 
Ενταξει. Εφυγε ο ενας καλλιτεχννης, εφυγε ο αλλος, θα φυγουν κι αλλοι ακομα και στο τελος θα πρεπει να σχολιαζουμε ολους αυτους εδω μεσα μονο καλλιτεχνικα και να μη λεμε μια κουβεντα παραπανω για τον χαρακτηρα τους και την συμπεριφορα τους.

Νομιζω οτι σε ενα φορουμ μπορεις να πεις και καποια πραγματα εξωκαλλιτεχνικα, αλλα αν αρχισετε να μετρατε την καθε κουβεντα με τη μεζουρα, τοτε θα κραταω κι εγω την οποια γνωμη μου για τετοιου ειδους θεματα μονο για τον εαυτο μου. Οχι τιποτε αλλο, αλλα δεν θελω να πικραινω τα παιδια που γραφουν εδω μεσα και συμπαθουν καποιους καλλιτεχνες. Εγω παλι που ειμαι δεδηλωμενη λατρις της Λασκαρη, την κραζω συχνα για διαφορα. Ακομα και προ ολιγου εγραψα σχολιο για την κακοφωνια της στο τραγουδι. Δεν εχω λοιπον τετοια θεματα, αλλα αν εσεις ενοχλειστε, το σεβομαι.
 
Ενταξει. Εφυγε ο ενας καλλιτεχννης, εφυγε ο αλλος, θα φυγουν κι αλλοι ακομα και στο τελος θα πρεπει να σχολιαζουμε ολους αυτους εδω μεσα μονο καλλιτεχνικα και να μη λεμε μια κουβεντα παραπανω για τον χαρακτηρα τους και την συμπεριφορα τους.

Νομιζω οτι σε ενα φορουμ μπορεις να πεις και καποια πραγματα εξωκαλλιτεχνικα, αλλα αν αρχισετε να μετρατε την καθε κουβεντα με τη μεζουρα, τοτε θα κραταω κι εγω την οποια γνωμη μου για τετοιου ειδους θεματα μονο για τον εαυτο μου. Οχι τιποτε αλλο, αλλα δεν θελω να πικραινω τα παιδια που γραφουν εδω μεσα και συμπαθουν καποιους καλλιτεχνες. Εγω παλι που ειμαι δεδηλωμενη λατρις της Λασκαρη, την κραζω συχνα για διαφορα. Ακομα και προ ολιγου εγραψα σχολιο για την κακοφωνια της στο τραγουδι. Δεν εχω λοιπον τετοια θεματα, αλλα αν εσεις ενοχλειστε, το σεβομαι.
καλά δε το είπα προσωπικά για σένα ξέρεις πόσο σε συμπαθώ , η αφορμή ίσως ήσουν αλλά γενικότερα αναφέρθηκα. Ότι με στεναχωρεί λίγο ναι και με στεναχωρεί ακόμη περισσότερο αν είναι όντως αλήθεια , πραγματικά δε θέλω να τα ξέρω , αλλά οκ όλα καλά από μεριάς μου!☺️
 
1@tonytony[/USER] Εχουμε γνωριστει απο κοντα, με ειδες, σε ειδα και μεσα στο βλεμμα σου φανηκε η ευγενεια που υπαρχει στην ψυχη σου. Δεν τιθεται καν θεμα συμπαθειας απο την πλευρα μου γιατι μου φανηκες προσφιλης και γλυκος ανθρωπος απο την πρωτη στιγμη. Σου το εχω ξαναπει αυτο, αλλωστε.

Απλως εγω μαλλον ειμαι πολυ διαφορετικος χαρακτηρας, αποτομος θα ελεγα, και πολλες φορες μιλαω και γραφω ακριβως οπως εχω τα πραγματα μεσα στο κεφαλι μου. Ξερω ποσο πολυ αγαπας την Αλικη και δεν θελω να σε στεναχωρω. Θα προσεχω τι λεω. :)

 
Τι ευχάριστο να βρίσκω τόσα σχόλια!!!!!!! 

Σε ότι αφορά την Αλίκη αν μπορώ να πω κάτι είναι πως κι εμείς άνθρωποι είμαστε κ μπαίνουμε στη διαδικασία να σκεφτούμε πως μπορεί να ήταν αυτοί οι χαρακτήρες. Αν έχεις μια συνολική εικόνα του έργου τους και έχεις διαβάσει κ τριακόσιες πληροφορίες για τη ζωή τους λογικό το βρίσκω. 

Εμένα ας πούμε μου έχει κάνει εντύπωση ο βιαστικος της γάμος με τον Παπαμιχαήλ, οι φωτογραφίες ευτυχίας στα περιοδικά, που εμείς τώρα ξέρουμε πως δεν ήταν έτσι, άλλωστε μόνοι τους τα είπαν. Ξέρουμε ότι λίγο μετά τη γέννηση του παιδιού τους τράβηξαν χωριστούς δρόμους, τα ονόματα γνωστά, δεν έχει σημασία, αυτό που θέλω να πω είναι πως όπως φάνηκε και με το πολύκροτο διαζύγιο οι άνθρωποι αυτοί δε ζούσαν τη ζωή που παρουσίαζαν. Φυσικά δεν ήταν οι μόνοι 

Αν ήταν ζηλιάρα; Μα ποια δεν ήταν;;;;;;; 

Είναι αλήθεια πως έπαιξε κ με όμορφες γυναίκες αλλά η Αλίκη δεν ήταν χαζή. Μπορεί μεν να ήταν όμορφες αλλά δεν μπορούσαν οι κυρίες αυτές ούτε να συγκριθούν μαζί της ούτε να την απειλήσουν. Γνώμη μου.

Πάντως εγώ δε μπορώ να τη φανταστώ να παίζει λχ με τη Βλαχοπούλου που θα της έπαιρνε το χειροκρότημα. 

Το γεγονός είναι πως επειδή φιλτραρω τις ειδήσεις στο κινητό μπορώ να σας βεβαιώσω πως δεν περνάει βδομάδα χωρίς τουλάχιστον τρία άρθρα για την Αλίκη. Τοοοοοοοσα χρόνια μετά το χαμό της. Άλλη τέτοια περίπτωση δεν ξέρω, ούτε νομίζω να υπάρχει. 
 
Πάντως εγώ δε μπορώ να τη φανταστώ να παίζει λχ με τη Βλαχοπούλου που θα της έπαιρνε το χειροκρότημα. 

2a49ae62e30342cd0543c9be6c3bfcb6_M.jpg
 
Οδός Ονείρων 1962
 
Πίσω
Μπλουζα