Ξέρατε ότι....;

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Bambinella
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Χαχα! Μια εικονα χιλιες λεξεις, που λενε. :)

Παντως η Ρενα δεν ηταν ακομα η ηθοποιος με το μεγαλο ονομα, η σταρ που αγαπησαμε ολοι για το τεραστιο ταλεντο της. Σε δυο ταινιες ειχε εμφανιστει ολες κι ολες: Πρωτευουσιανικες περιπετειες και Οταν λειπει η γατα, οι οποιες περασανε στο ντουκου. Ο Δαλιανιδης ηταν αυτος που λιγο αργοτερα εδωσε σε εκεινη την ευκαιρια και σε εμας τη χαρα να απολαυσουμε το εκπληκτικο ταμπεραμεντο της.
 
Α, όχι. Εγώ δε θα πω πως η Βλαχοπούλου δεν ήταν ήδη εξαίρετη ηθοποιός. Αλλιώς δε θα ήταν στην Οδό. 

Εδώ όμως υπάρχει παραπλάνηση. Δε μιλάμε για παράσταση της Βουγιουκλάκη. Η Αλίκη κλήθηκε σε αντικατάσταση για ολίγες παραστάσεις του Χορν ο οποίος λένε πως έκανε τον άρρωστο γιατί βαριοτανε να παίξει. 

Έχουμε λοιπόν μια παράσταση για την οποία μιλάει όλη η Ελλάδα, και την οποία έστησαν επί της ουσίας τα φιλαράκια της Αλίκης ( Σολομός / Χατζιδάκις) αμέσως μετά την αποτυχία της Κλεοπάτρας που ανέβασε η ίδια με τους ίδιους συντελεστές. 

Και φεύγει ο Χορν, και ποιόν φωνάζουν;;;;;;;;; Ε την Αλίκη.... Γιατί;;;; Ήταν ταμάμ να κάνει τον Χόρν;;; Τροφή για σκέψη.....

Κι η Αλίκη γιατί πήγε σε αυτήν την συγκεκριμένη παράσταση; Το συνήθιζε να κάνει εξτραδακια;;;;;;;; 

Λέγεται μάλιστα ότι ούτε τον Χόρν αντικατέστησε, τον οποίο έτσι κι αλλιώς αντικαθιστούσε ο Πρωτόπαππας... Κι άλλη τροφή για σκέψη ??
 
Έχουμε λοιπόν μια παράσταση για την οποία μιλάει όλη η Ελλάδα, και την οποία έστησαν επί της ουσίας τα φιλαράκια της Αλίκης ( Σολομός / Χατζιδάκις) αμέσως μετά την αποτυχία της Κλεοπάτρας που ανέβασε η ίδια με τους ίδιους συντελεστές. 
Η Οδός Ονείρων ανέβηκε πριν από το ΚΑΙΣΑΡ ΚΑΙ ΚΛΕΟΠΑΤΡΑ...
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Σωστά!

Τι παθαίνει κανείς όταν γράφει μεταμεσονύκτιες ώρες... Η Αλίκη έκανε τις γκεστ εμφανίσεις στην Οδό το καλοκαίρι του 62 κι ενω ετοιμαζόταν η παράσταση της στο ίδιο θέατρο, με τους ίδιους συντελεστές. 

Και ερωτω φίλοι μου:

Έπαιξε η Βλαχοπούλου τον Καίσαρα; ?

Το γεγονός για μένα είναι πως δεν τόλμησε ποτέ ευθεία σύγκριση. Ούτε την περίπτωση της Μάρως Κοντού πιανω ούτε της Βαλσάμη για άλλους λόγους που δεν είναι κ του παρόντος. 

Ίσως τα σχόλια πρέπει να μεταφέρθουν μη χαλάμε το ωραίο θέμα
 
Η Αλίκη κλήθηκε σε αντικατάσταση για ολίγες παραστάσεις του Χορν ο οποίος λένε πως έκανε τον άρρωστο γιατί βαριοτανε να παίξει. 

Έχουμε λοιπόν μια παράσταση για την οποία μιλάει όλη η Ελλάδα, και την οποία έστησαν επί της ουσίας τα φιλαράκια της Αλίκης ( Σολομός / Χατζιδάκις) αμέσως μετά την αποτυχία της Κλεοπάτρας που ανέβασε η ίδια με τους ίδιους συντελεστές. 

Και φεύγει ο Χορν, και ποιόν φωνάζουν;;;;;;;;; Ε την Αλίκη.... Γιατί;;;; Ήταν ταμάμ να κάνει τον Χόρν;;; Τροφή για σκέψη.....

Κι η Αλίκη γιατί πήγε σε αυτήν την συγκεκριμένη παράσταση; Το συνήθιζε να κάνει εξτραδακια;;;;;;;; 

Λέγεται μάλιστα ότι ούτε τον Χόρν αντικατέστησε, τον οποίο έτσι κι αλλιώς αντικαθιστούσε ο Πρωτόπαππας... Κι άλλη τροφή για σκέψη ??
o tonytony ίσως τα ξερει καλυτερα,αλλα εχω την εντυπωση οτι η Οδός Ονείρων ετσι κι αλλιως ειχε προγραμματισμενους guest stars...Εμφανιστηκαν επίσης η Μουσχουρη και ο Ευγενιος Σπαθάρης... μαλιστα λεγεται ότι ο Χορν επιτηδες προφασιστηκε ασθενεια προκειμενου να μην εμφανιστει τις 4 βραδιες της Αλίκης...
 
Αν κάτι είναι λυπηρό είναι που δεν την είδαμε εστω σε βίντεο. 
 
Α, όχι. Εγώ δε θα πω πως η Βλαχοπούλου δεν ήταν ήδη εξαίρετη ηθοποιός. Αλλιώς δε θα ήταν στην Οδό.
Εξαιρετη ηθοποιος ηταν απο τοτε που γεννηθηκε. Αυτο που λεω ειναι οτι ο κοσμος δεν την ειχε μαθει ακομη και δεν ειχε διαπιστωσει με τι τεραστιο μεγεθος ταλεντου ειχε να κανει. Ισως γι' αυτο να μη φοβηθηκε η Αλικη. Απο αυτη την αποψη.
 
Ξέρετε ότι.... 
 
Η Ρένα Βλαχοπούλου, μια ανάσα πριν την κινηματογραφική της καθιέρωση δήλωνε πως δεν θα κάνει κινηματογράφο;
Αυτά, και άλλα ενδιαφέροντα, σωτήριο έτος 1959, συνέντευξη της "Καλύτερης Ελληνίδας τραγουδίστριας"...
 
 
 
- Κυρία Βλαχοπούλου πόσα τραγούδια έχετε λάνσαρε ως τώρα;

- Μα περί τα τετρακόσια...
- Και ποια θεωρείτε σαν καλύτερα; 
Τρία τραγούδια του Θεοφανίδη. Τα " Είσαι το μεγάλο μου αμόρε", " Σατράπη μου" και " Καλημέρα Αθήνα". 
 
 
- Κυρία Βλαχοπούλου, είχαμε προσέξει ότι τα τραγούδια σας πρώτα είχαν σαν " λάιτ μοτιβ" λέξεις όπως: έλα, σε περιμένω, σ' αγαπώ.... Ενώ τώρα συμβαίνει το αντίθετο. Πως να το εξηγήσουμε αυτό; 
- Είχα ένα δεσμό. Ο δεσμός αυτός κράτησε έξι ολόκληρα χρόνια. Τότε ήταν που τραγουδούσα τραγούδια που μιλούσαν για την αγάπη. Ύστερα ήρθε ο χωρισμός. Και τα τραγούδια μου πλέον άλλαξαν κι αυτά. Στην αρχή υπέφερα. Τώρα αρχίζω και βλέπω τη ζωή όμορφη...
- Σας αρέσει η οικογένεια;
Τρελαίνομαι. Δυστυχώς ο Θεός δε μου έδωσε την ευκαιρία να την απολαύσω..
 
 
- Εκτός από τις πρωτευουσιανικες περιπέτειες έχετε γυρίσει άλλη ταινία;
Όχι. Κι ούτε θέλω να γυρίσω. Με κουράζει το γύρισμα...
 
Η ΡΕΝΑ ΒΛΑΧΟΠΟΎΛΟΥ
.... Γράφει με το αριστερό χέρι...
... ποιήματα που δεν δείχνει πότε σε κανένα....
... αμείβεται δια κάθε εμφάνιση της εις το θέατρο και το κέντρο που τραγουδά με 600 και 1.500δρ αντιστοίχως....
...άρα τα ετήσια έσοδα της ανέρχεται εις επτακοσιας περίπου χιλιάδας...
.... έχει φύλακα άγγελο του σπιτιού της τον Νίκο τον καμαριερη της ...
.... Ο οποίος της " απαγορεύει" την είσοδο εις την κουζίνα....
 
* Ευτυχώς και για εκείνη και για εμάς, η Βλαχοπούλου θριάμβευσε τα επόμενα χρόνια στο σινεμά... κι όσο για την ερωτική απογοήτευση έξι περίπου χρόνια αργότερα, παντρεύτηκε απο κεραυνοβόλο έρωτα τον Γ. Λαφαζάνη, ο οποίος έμεινε δίπλα της ως το τέλος. 
 
Ξέρατε ότι.....

 
Ο Δημήτρης Χορν ( εκτός από πιθανολογούμενο κρυφό γάμο) είχε και κρυφές χάρες; 
 
Το 1962, ο θιασάρχης Χορν ανέβασε ένα έργο με τον τίτλο " ο ανθρωπάκος", αγνώστου " πατρός". 
Οι εφημερίδες της εποχής γραφαν πως συγγραφέας του έργου ήταν ο ίδιος ο ηθοποιός. Ο Χορν δήλωνε πως βρήκε το έργο ανάμεσα σε χειρόγραφα που του στέλνανε κατά καιρούς για να παίξει κι αγνοούσε τον συγγραφέα. 
Η υπόθεση, θυμίζει μελό, αν και χωρίς το κείμενο, δύσκολο να βγάλουμε συμπεράσματα. 
 
" Η υπόθεσις του μια φορά ξετυλίγεται σε φτωχογειτονιές της Πλάκας. Κεντρικοί του ήρωες είναι οι κάτοικοι μιας γραφικής αυλής. Εκεί κατοικεί μια χήρα λοχαγού ( Σμάρω Στεφανίδου) με την κόρη της ( Βέρα Ζαβιτσιάνου) που τη χτύπησε κάποιο φορτηγό και οχτώ και παραπάνω μήνες είναι κατάκοιτη, καταδικασμένη από την επίστημη, παρόλες τις προσπάθειες, να μη γιατρευτεί. Άκαρπες οι προσπάθειες για την θεραπεία της. Μια συγκάτοικος της ( Νάνα Σκιαδά) κοπέλα από το Βόλο, της κάνει παρέα στο κρεβάτι. Συντροφιά της κρατάει επίσης κι ένας ταμίας ενεχυροδανειστηριου, ο Σταμάτης ( Χορν). Μια μέρα η μάνα φέρνει την είδηση ότι στην Ελβετία υπάρχει κάποιος διάσημος γιατρός, ορθοπαιδικός, που είναι σε θέση να κάμει καλά την κόρη της. Εκεί αρχίζει και η άλλη πλευρά του έργου, μας λέγει ο Χορν, που δε μπορώ να σας αποκαλύψω, όπως και το τέλος. Η συνέχεια επί της .... σκηνής, όπως λένε...".
 
* Είχα κάπου διαβάσει πως ο Χορν είχε γράψει κι ένα ακόμη έργο με τον τίτλο 'Η Καλή Καρδιά Της Λεονόρας".Δεν έχω βρει άλλες πληροφορίες όμως για αυτό το έργο.
 
Ξέρατε ότι.....

 
Ο Δημήτρης Χορν ( εκτός από πιθανολογούμενο κρυφό γάμο) είχε και κρυφές χάρες; 
 
Το 1962, ο θιασάρχης Χορν ανέβασε ένα έργο με τον τίτλο " ο ανθρωπάκος", αγνώστου " πατρός". 
Οι εφημερίδες της εποχής γραφαν πως συγγραφέας του έργου ήταν ο ίδιος ο ηθοποιός. Ο Χορν δήλωνε πως βρήκε το έργο ανάμεσα σε χειρόγραφα που του στέλνανε κατά καιρούς για να παίξει κι αγνοούσε τον συγγραφέα. 
Η υπόθεση, θυμίζει μελό, αν και χωρίς το κείμενο, δύσκολο να βγάλουμε συμπεράσματα. 
 
" Η υπόθεσις του μια φορά ξετυλίγεται σε φτωχογειτονιές της Πλάκας. Κεντρικοί του ήρωες είναι οι κάτοικοι μιας γραφικής αυλής. Εκεί κατοικεί μια χήρα λοχαγού ( Σμάρω Στεφανίδου) με την κόρη της ( Βέρα Ζαβιτσιάνου) που τη χτύπησε κάποιο φορτηγό και οχτώ και παραπάνω μήνες είναι κατάκοιτη, καταδικασμένη από την επίστημη, παρόλες τις προσπάθειες, να μη γιατρευτεί. Άκαρπες οι προσπάθειες για την θεραπεία της. Μια συγκάτοικος της ( Νάνα Σκιαδά) κοπέλα από το Βόλο, της κάνει παρέα στο κρεβάτι. Συντροφιά της κρατάει επίσης κι ένας ταμίας ενεχυροδανειστηριου, ο Σταμάτης ( Χορν). Μια μέρα η μάνα φέρνει την είδηση ότι στην Ελβετία υπάρχει κάποιος διάσημος γιατρός, ορθοπαιδικός, που είναι σε θέση να κάμει καλά την κόρη της. Εκεί αρχίζει και η άλλη πλευρά του έργου, μας λέγει ο Χορν, που δε μπορώ να σας αποκαλύψω, όπως και το τέλος. Η συνέχεια επί της .... σκηνής, όπως λένε...".
 
* Είχα κάπου διαβάσει πως ο Χορν είχε γράψει κι ένα ακόμη έργο με τον τίτλο 'Η Καλή Καρδιά Της Λεονόρας".Δεν έχω βρει άλλες πληροφορίες όμως για αυτό το έργο.
Το έργο "Η καλή καρδιά της Ελεωνόρας" ανέβηκε τον Ιανουάριο 1969 στο θέατρο Βρετάνια. Ο Χορν ισχυρίστηκε ότι συγγραφέας του ήταν ο Βρετανός Τζων Κρομστάιλ, ενώ στην πραγματικότητα το είχε γράψει ο ίδιος. Πρωταγωνιστούσαν  ο Δημήτρης Χορν και η Γκέλυ Μαυροπούλου και συμμετείχαν η Βάσω Μεταξά, ο Χρήστος Τσαγανέας, η Νόνικα Γαληνέα και ο Θεόδωρος Κατσαδράμης. Ο Χορν είχε κάνει και τη σκηνοθεσία.
 
Η υπόθεση, θυμίζει μελό,
Καθόλου δεν θυμίζει μελό! Αν θύμιζε, η ιστορία θα συνέχιζε ως εξής:  Η πονεμένη χήρα λοχαγού παίρνει γράμμα από την Ελβετία  που της λέει πόσα ζητάει ο διάσημος Ελβετός γιατρός για να εγχειρήσει τη Ζαβιτσιάνου. Αμέσως μετά έρχεται ένας μικρότερος φακελος με το υστερόγραφο "Αυτό είναι ανά πόδι και αν θέλετε να μην περπατάει πηδώντας κουτσό το κόστος είναι διπλάσιο". Η Σκιαδά που είναι ώς συνήθως κρεββατωμένη με τη Ζαβιτσιάνου παθαίνει σοκ από το ποσό και συνέρχεται από την αμνησία της που την είχε κάνει να ξεχάσει ότι ήταν στην πραγματικότητα ο Γιώργος, πρώην γκόμενος της Ζαβιτσιάνου, που είχε κάνει εγχείρηση αλλαγής φύλου (*). Την αμνησία την είχε πάθει από το σοκ όταν ξύπνησε από τη νάρκωση και είδε τον γιγαντιαίο λογαριασμό της κλινικής και του γιατρού για την εγχείρηση. ( Επειδή πιο εύκολα αλλάζεις φύλο από χούι, παρόλη τη μετατροπή του σε γυναίκα, είχε συνεχίσει να κάνει παρέα στο κρεββάτι με τη Ζαβιτσιάνου όπως και πριν, μόνο που τώρα δεν ξέρανε τι να κάνουν οι δυό τους κρεββατωμένες). Έχοντας βρει πια το χαμένο μνημονικό του η Γεωργία ανακράζει "Εγώ ειμ' ο Γιώργος π' αγαπούσες μια φορά". Από το σοκ της αποκάλυψης η Ζαβιτσιάνου θεραπεύεται  και αρχίζει να περπατάει. Βλέποντάς την θεραπευμένη η Γεωργία παθαίνει κι άλλο σοκ με αποτέλεσμα να αναστραφεί αυθορμήτως η αλλαγή φύλου και να ξαναγίνει Γιώργος που αγκαλιάζεται με τη Βέρα και της υπόσχεται ότι θα παραμείνει άντρας και θα παντρευτούν. Ο Σταμάτης από το σοκ που έχασε τη Ζαβιτσιάνου τυφλώνεται και χάνει τη δουλειά του διότι πώς να μετράει λεφτά χωρίς να βλέπει? (**) Αόμματος πια φεύγει παραπατώντας και σκοντάφτοντας ενώ πίσω του ο ενεχυροδανειστής κρεμάει ταμπέλα που λέει "Ζητείται μικρός που να ξέρει πρόσθεση κι αφαίρεση". Ο Βασιλάκης Καΐλας που δούλευε λουστράκος απέναντι πετάει το κασελάκι του και τρέχει να πάρει τη δουλειά, οπότε ο ενεχυροδανειστής ξεκρεμάει και αναποδογυρίζει την ταμπέλα, όπου διαβάζουμε "ΤΕΛΟΣ"

Μια που τίποτε από αυτά δεν φαίνεται να συνέβαινε στο Χόρνειον πόνημα, αβιάστως εξάγεται το συμπέρασμα ότι δεν ήταν μελό.

(*) αν ήταν κωμωδία, ο Γιώργος θα ήταν απλώς μεταμφιεσμένος σε Νανά Σκιαδά και θα τον έπαιζε ο Παράβας

(**) Ο  Μποστ στη "Μήδεια" βάζει τον τυφλό Οιδίποδα να κάνει αίτηση να προσληφθεί σε Τράπεζα η οποία λόγω απανωτών ληστειών δεν είχε λεφτά να πληρώσει τη ΔΕΗ με αποτέλεσμα να της κόψουν το ρεύμα και να ζητάει τυφλό ταμία να μετράει λεφτά στο σκοτάδι. Αλλά αυτά δεν είναι ρεαλιστικά κι έτσι δεν μπορούν να εφαρμοστούν σε μελό τα οποία ως γνωστόν παρουσίαζαν απλές καθημερινές ιστορίες βγαλμένες από τη ζωή.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Θα συνεχίσω...

Η χήρα λοχαγού, βλέποντας την κόρη να περπατάει, παθαίνει σοκ κι συνέρχεται απο την αμνησία που την ταλαιπωρούσε απο την κατοχή. Πατέρας της κόρης κι πρώτος σύζυγος της είναι ο ενεχυροδανειστης ο οποίος πάσχει κι αυτός απο αμνησία κι δεν θυμόταν οτι είχε γυναίκα κι παιδι. Παει λοιπον κι τον βρίσκει, κι ο ενεχυροδανειστής απο το σοκ της αποκαλυψης, χάνει τα μυαλά του κι τον κλείνουν σε ψυχιατρική κλινική. Ο γιατρός ομως της κλινικης αποδεικνύεται οτι είναι ο πατέρας του τυφλού Χορν, ο οποίος βρίσκει ξανά ως δια μαγείας την όραση του με την ανακαλυψη του πατρός του. Έτσι ο Χορν αναλαμβάνει ξανά το ενεχυροδανειστήριο με υπάλληλο τον Βασιλάκη.
 
Αυτά όμως ήταν στο sequel με ΄τίτλο "Ο ανθρωπάκος ήταν λεβεντιά" που δεν είχε το σουξέ του πρώτου ίσως διότι δεν είχε αρκετά σοκ.
 
Μήπως δασκαλάκος αντί ανθρωπάκος;
 
Ο "δασκαλάκος" είναι υπαρκτή ταινία. Αυτές που περιγράφουμε με τη hanelle είναι υποθετικά μελό.
 
Αυτά όμως ήταν στο sequel με ΄τίτλο "Ο ανθρωπάκος ήταν λεβεντιά" που δεν είχε το σουξέ του πρώτου ίσως διότι δεν είχε αρκετά σοκ.
Ε πως! Κι τύφλωση έχει, κι ανάκτηση φωτός ως δια μαγείας έχει, κι αμνησια εχει, κι τρέλα με ψυχιατρείο έχει...έχει σεβαστεί όλες τις προδιαγραφές για να είναι επιτυχημένο μελό! 
 
Χμμμμμ....δεν είδα τα προηγούμενα μηνύματα και τα παιχνίδια που κάνατε με τον/την hannele. Ωραία σενάρια για την "κλαψ φιλμ" λοιπόν...
 
Ξέρατε ότι.....

Πολλοί -οι περισσότεροι - από τους νεαρούς σταρ του '60 αντιμετωπίστηκαν από τον τύπο της εποχής με ειρωνίες και χοντραδες είτε για την προσωπική τους ζωή είτε για τις καλλιτεχνικές τους επιδόσεις. Ωστόσο, κάποιοι ξεχώρισαν εξαρχής κι οι δημοσιογράφοι τους φερόταν ' με το γάντι'. 

Ανάμεσα σε αυτούς βρίσκουμε τον Λευτέρη Βουρνα αλλά και την Έλλη Φωτίου, που γοήτευαν αμφότεροι με τις θεατρικές τους επιδόσεις, τον Χρήστο Πάρλα, που τον καλολογουσαν τόσο οι δημοσιογράφοι όσο και οι συνάδελφοι του, την Νίκη Λινάρδου, που γράφονταν πως ήταν ταλαντούχα και πως αθόρυβα και μόνη της ανέβαινε τα σκαλιά της επιτυχίας ( αυτό το μόνη της είναι υπό συζήτηση, όχι ότι δεν ήταν ταλαντούχα αλλά όταν γραφόταν ήταν και ζευγάρι με τον Σακελλαρίο).
 
Ωραίες οι πληροφορίες. Για τους Χορν, Κωνσταντάρα και Μάρω Κοντού 100% ηταν δεξιοί, ενω αριστεροί ηταν στάνταρ οι Μιμης Φωτόπουλος, Θανάσης Βέγγος απο τα λιγα που γνωρίζω. Ο Χορν ηταν επίσης πολύ φίλος με τον Κωνσταντίνο Καραμανλή φαντάζομαι θα έχει γραφτεί στο θέμα. Ο γιος του Κωνσταντάρα πρεπει να ηταν και υποψήφιος με την ΝΔ μια εποχή αν θυμάμαι καλά. Πάντως το 90% των ηθοποιων ηταν αριστεροί.
 
Eλπίζω να μην προκαλέσει τυχόν  εντάσεις το θέμα ( γιατί άλλωστε ),  αλλά οι περισσότεροι παλιοί ηθοποιοί ( τουλάχιστον τα πρωτοκλασάτα ονόματα ) ήταν δεξιοί. Η νέα γενιά ηθοποιών που ήρθε  κυρίως προς τα τέλη του '70,  άνηκαν στην αριστερά. Πχ   Μακρής,  Λογοθετίδης,  Λιβυκού, Χορν,  Λαμπέτη, Καλουτά, Κωνσταντάρας, Ρίζος, Χατζηχρήστος,  Βλαχοπούλου,  Αυλωνίτης,  Παπαγιαννόπουλος, Κοντού,  Παντελής Ζερβός,  Φέρμας,  Πλατής,  Γιάννης Μιχαλόπουλος, Ευθυμίου, Κώστας  Καρράς  κλπ,  ήταν γνωστοί δεξιοί. Στον Λογοθετίδη είχε γίνει και πρόταση από την ΕΡΕ του Καραμανλή να πολιτευθεί.  Αριστεροί γνωστοί ήταν οι  Αλεξανδράκης, Βέγγος,  Φωτόπουλος  ( αν και είχε θυμώσει από κάτι και δεν ασχολούνταν ), Κατράκης, Μυράτ, Βασιλειάδου, Καζάκος, Τσαγανέας  κλπ. Ένωση  Κέντρου ψήφιζε ο Σταυρίδης   και μάλιστα ήταν πολύ φίλος με τον Γεώργιο Παπανδρέου ( τους φαντάζομαι να κουβεντιάζουν και να λένε ατάκες) . 
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πίσω
Μπλουζα