Αλίκη: Εθνική σταρ ή όχι;

Αυτο που με τρελαινει ειναι εκει που η σταρ λεει στον δημοσιογραφο με τρισμεγιστη θρασυτητα "η υποθεση που τοσο με ταλαιπωρησε..."
Δηλαδη τι να πει τοτε ο αμοιρος ο Παλιερακης που η Βουγιουκλω του εσβησε το τσιγαρο κατω απο το ματι;
Δεν γραφω αλλα γιατι θα παρεκτραπω.

Για τασάκι τον πέρασε τον άνθρωπο;
 
1. Οι ερωτευμένοι όμως δεν ήταν χωρίς ηλικία.
2. Γιατί " έστω και του ...σωλήνα"? Παρακατιανού είδους ανθρωπάκια παρασκευάζονται έτσι, σαν ρόλεξ-μαϊμούδες από ασιατική χώρα?
 
δεν μου άρεσε...υπερβολική στις ερμηνείες της και μεγάλη ιδέα για τον εαυτό της...
 
Περίμενα κάτι περισσότερο από το ότι η Βουγιούκλω ήταν κολλημένη με τα νούμερα.
 
Να πούμε κι του στραβού το δίκιο, εν μέρει λογικό να κοιτάει κάθε μέρα τις εισπράξεις. Από τη στιγμή που ήταν παραγωγός-επιχειρηματίας-θιασάρχης κι ξόδευε χρήματα σε υπερπαραγωγές, φυσικά την ένοιαζε κι το οικονομικό σκέλος, πόσα εισιτήρια έκοψε κι αν το θέατρο της έρχεται πρώτο σε εισπράξεις (ανεξάρτητα απο την ανασφάλεια της μη τυχόν χάσει το κοινό της). Δεν νομίζω να υπάρχει επιχειρηματίας που δεν θελει απόσβεση των χρημάτων που ξόδεψε.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Πολύ καλή η Βουγιουκλάκη όσο μπορούσε ακόμη να παίζει τη γατούλα, όταν έγινε μαμά και επιχειρηματίας λογικό ότι έχασε τη νεανική της φρεσκάδα. Το Αχ αυτή η γυναίκα μου είναι η τελευταία ταινία της που μου άρεσε πολύ, μετα από αυτήν αρχίζουν οι βαρετές.
 
Να πούμε κι του στραβού το δίκιο, εν μέρει λογικό να κοιτάει κάθε μέρα τις εισπράξεις. Από τη στιγμή που ήταν παραγωγός-επιχειρηματίας-θιασάρχης κι ξόδευε πολλά χρήματα κάνοντας υπερπαραγωγές, φυσικά κι την ένοιαζε πόσα εισιτήρια έκοψε κι αν το θέατρο της έρχεται πρώτο σε εισπράξεις (ανεξάρτητα απο το άγχος κι την ανασφάλεια μη τυχόν αλλάξει μανιέρα χάσει το κοινό). Δεν νομίζω να υπάρχει επιχειρηματίας που δεν θελει απόσβεση των χρημάτων που ξόδεψε.
Γι'αυτό και είπα ότι περίμενα κάτι περισσότερο. Ίσως η Ντενίση να εννοούσε ότι είδε κάποια αρρωστημένη εμμονή; Γιατί όντως ο επιχειρηματίας θέλει να δει την απόδοση, αλλά γιατί να είπε ότι την τρόμαξε αυτό που είδε; Ίντριγκα: κυρία Ντενίση εξηγηθείτε παρακαλώ. :cool:
 
Γι'αυτό και είπα ότι περίμενα κάτι περισσότερο. Ίσως η Ντενίση να εννοούσε ότι είδε κάποια αρρωστημένη εμμονή; Γιατί όντως ο επιχειρηματίας θέλει να δει την απόδοση, αλλά γιατί να είπε ότι την τρόμαξε αυτό που είδε; Ίντριγκα: κυρία Ντενίση εξηγηθείτε παρακαλώ. :cool:
Νομίζω οτι εννοούσε πως η Αλίκη είχε αρρωστημένο άγχος. Ο φόβος του επιχειρηματία που φυσικά αναζητά την απόσβεση των εξόδων του κι η ανασφάλεια του καλλιτέχνη μην τυχόν χάσει το κοινό του. Συνδυασμός μπαρούτι, που γίνεται εμμονή απο ενα σημείο κι μετά... Κι ίσως αυτό φόβισε τη Ντενίση...
 
Νομίζω οτι εννοούσε πως η Αλίκη είχε αρρωστημένο άγχος. Ο φόβος του επιχειρηματία που φυσικά αναζητά την απόσβεση των εξόδων του κι η ανασφάλεια του καλλιτέχνη μην τυχόν χάσει το κοινό του. Συνδυασμός μπαρούτι, που γίνεται εμμονή απο ενα σημείο κι μετά... Κι ίσως αυτό φόβισε τη Ντενίση...
Ναι αλλά αν την φόβιζε τόσο πολύ δεν θα επιχειρούσε και η ίδια το ίδιο τόλμημα.
 
Ναι αλλά αν την φόβιζε τόσο πολύ δεν θα επιχειρούσε και η ίδια το ίδιο τόλμημα.
Η Ντενίση;;; δεν ξέρω αν εκτός από θιασάρχης είναι κι παραγωγός των θεατρικών της έργων. Μπορεί να κάνω λάθος, αλλά έχω την αίσθηση πως δεν είναι δικές της παραγωγές...πχ: το "Σμύρνη μου αγαπημένη" κι το "Απο Σμύρνη, Σαλονική" είναι παραγωγές του Ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού....η "Άννα Καρέννινα" ήταν συμπαραγωγή Παρίση-Τάγαρη...ίσως κι άλλα έργα της ομοίως..
Ενω η Αλίκη ήταν η ίδια κι παραγωγός...
 
Η Ντενίση;;; δεν ξέρω αν εκτός από θιασάρχης είναι κι παραγωγός των θεατρικών της έργων. Μπορεί να κάνω λάθος, αλλά έχω την αίσθηση πως δεν είναι δικές της παραγωγές...πχ: το "Σμύρνη μου αγαπημένη" κι το "Απο Σμύρνη, Σαλονική" είναι παραγωγές του Ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού....η "Άννα Καρέννινα" ήταν συμπαραγωγή Παρίση-Τάγαρη...ίσως κι άλλα έργα της ομοίως..
Ενω η Αλίκη ήταν η ίδια κι παραγωγός...
Νόμιζα πως και η Ντενίση ήταν παραγωγός η ίδια στα έργα της.
 
Νόμιζα πως και η Ντενίση ήταν παραγωγός η ίδια στα έργα της.
Ειμαι σιγουρη οτι οι μεγάλες της επιτυχίες "Άννα Καρένινα", "Θεοδώρα" κι "Μπουμπουλίνα" ήταν παραγωγή Παρίση-Τάγαρη. Κι τα 2 θεατρικά για τη Σμύρνη, παραγωγή του Ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού. Ως θιασάρχης βέβαια φέρεις το βάρος της ευθύνης, επιτυχίας ή αποτυχίας, αλλά το οικονομικό σκέλος είναι αποκλειστικά της παραγωγής. Δεν ξέρω αν κάποιο θεατρικό ήταν δική της παραγωγή, αυτά που αναφέρω πάντως σιγουρα δεν ήταν.
 
Ειμαι σιγουρη οτι οι μεγάλες της επιτυχίες "Άννα Καρένινα", "Θεοδώρα" κι "Μπουμπουλίνα" ήταν παραγωγή Παρίση-Τάγαρη. Κι τα 2 θεατρικά για τη Σμύρνη, παραγωγή του Ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού. Ως θιασάρχης βέβαια φέρεις το βάρος της ευθύνης, επιτυχίας ή αποτυχίας, αλλά το οικονομικό σκέλος είναι αποκλειστικά της παραγωγής. Δεν ξέρω αν κάποιο θεατρικό ήταν δική της παραγωγή, αυτά που αναφέρω πάντως σιγουρα δεν ήταν.
Mεγαλο βάρος , μεγάλη ευθύνη και σε αυτό η Αλίκη ήταν άσσος στα οικονομικά ενός θιάσου.
 
Mεγαλο βάρος , μεγάλη ευθύνη και σε αυτό η Αλίκη ήταν άσσος στα οικονομικά ενός θιάσου.
Μα νομίζω ότι ίσως ήταν η μοναδική ηθοποιός που έβγαλε λεφτά κι ως παραγωγός, δλδ έκανε απόσβεση των χρημάτων που ξόδευε κι είχε κι κέρδος. Συνάδελφοι της που επίσης έκαναν παραγωγές (βλέπε Βέγγος, Χατζηχρήστος κ.α.) καταστράφηκαν οικονομικά.
Να εξηγηθώ, δεν μιλάω για θιασάρχες. Ως θιασάρχες διέπρεψαν πολλοί ηθοποιοί. Μιλάμε για παραγωγή, δλδ αυτός που βάζει το χρήμα. Κι σε αυτό δεν έχω ακουσει άλλη περίπτωση ηθοποιού να πλουτίσει ως παραγωγός.
 
Πίσω
Μπλουζα