Εγκλήματα

whatohh είπε:
Πωςςςςς????
Αυτό ήταν, λοιπόν?? Και ο δεύτερος κύκλος ήταν σκάλες ανώτερος του πρώτου...Μάλιστα.

Πάντως αυτό είναι ένα βήμα πίσω για τα τηλεπεριοδικά γενικά. Έτσι ξαφνικά να κόβεται μια προσφορά??? Να μην ακολουθηθεί το παράδειγμα αυτό , μόνο, εύχομαι.
Κι εμένα μου κάνει τρομερή εντύπωση που σταμάτησε το Τηλέραμα να διαθέτει τα Εγκλήματα... Είναι δυνατόν να μην πουλούσε το περιοδικό? Δεν μπορώ να φανταστώ κάτι τέτοιο...

Έτσι και δεν συνεχίσουν με τα DVDs των Εγκλημάτων, είναι απαράδεκτοι (τύπου MEGA)...
 
Εγκλήματα

Έχει κανείς κανένα νέο από το ΤΗΛΕΡΑΜΑ σχετικά με τα Εγκλήματα?
 
Πήρα τηλέφωνο.Η απάντηση ήταν αυτή ακριβώς:"Ο 2ος κύκλος θα μπει μάλλον μετά τα Χριστούγεννα , δε γνωρίζουμε ακόμα πότε"!
 
tonytony είπε:
Πήρα τηλέφωνο.Η απάντηση ήταν αυτή ακριβώς:"Ο 2ος κύκλος θα μπει μάλλον μετά τα Χριστούγεννα , δε γνωρίζουμε ακόμα πότε"!
Ενδιαφέρον! Ο τρόπος με τον οποίο σου απάντησαν: "... δε γνωρίζουμε ακόμα πότε" υπονοεί ότι είναι βέβαιο ότι θα συμβεί, απλά η χρονική στιγμη δεν έχει καθοριστεί ακόμα! :D

Άρα να μην ανησυχούμε (φαντάζομαι...)
 
appoul είπε:
Νομίζω ότι τα επεισόδια είναι ολοκληρωμένα στα DVDs. Μάλιστα στις επαναλήψεις το επεισόδιο με το πάρτυ της Κορίννας προβαλλόταν κομμένο, γιατί στο πάρτυ συμμετείχε και ένας παπάς. Στο DVD υπάρχει ολόκληρο! Ευτυχώς.
Αυτό που φοβάμαι ότι δεν θα βάλουν είναι το εορταστικό της Παραμονής Πρωτοχρονιάς (του Μιλέννιουμ) στο οποίο συμμετείχαν η Σπείρα Σπείρα και ο Κραουνάκης, και ο Ζαχαράτος σε μια αξεπέραστη μίμηση της Ντενίση-Λασκαρίνας (συνεπικουρούμενος από την Καβογιάννη). Το είχα γραμμένο αυτό και το έχασα :( :( :(
Ποιό επεισόδιο από τα Εγκλήματα είναι αυτό; Το έχει παίξει πρόσφατα η τηλεόραση;
 
Υπάρχει ενημέρωση για το πότε θα δοθεί ο 2ος κύκλος?
 
Καμία ενημέρωση...
 
κλαπς...ακόμα τίποτα για τον 2ο κύκλο.... τι θα γίνει?? :(
 
225e90e1-a890-4511-ad65-22eddba67b03.jpg


Από την Τετάρτη 13 Οκτωβρίου 2010 ο ΑΝΤ1 ξεκινάει την επανάληψη της σειράς στις δώδεκα το βράδυ.

Ελπίζω χωρίς πετσοκοψίματα αυτή τη φορά λόγω της ώρας προβολής.

http://www.antenna.gr/tv/show?sid=84767
 
Καλα, βρε παιδια, περασαν τρεις μηνες για να το μαθουμε;
Τελος παντων, ευτυχως εφυγε πληρης ημερων και ωρα της καλη...
 
ηταν τετοια η επιτυχια της σειρας και η φοβερη,ανεπαναληπτη ερμηνεια του αθηνοδωρου
στη καλυτερη ισως ερμηνεια του
που ειχαμε καθισει για καφε και 2 ωρες ζητημα να μας αφησαν οι θαυμαστες να σταυρωσουμε 2 λεξεις
 
Πάντως, τώρα που προβάλλεται σε επανάληψη η σειρά, έχω παρατηρήσει μια αδυναμία του σεναριογράφου προς τον αείμνηστο πια Δάκη καθώς, σε επεισόδια της σειράς, έχω ακούσει δύο τραγούδια του, το "Κι όλο ψάχνω να σε βρω" και το "Μαίρη". Δεν ξέρω αν γίνεται εσκεμμένα, αν εξηγείται κάπως σεναριακά αλλά, αν δεν με απατά η μνήμη μου, δεν ξέρω αν έχει ακουστεί άλλος καλλιτέχνης παραπάνω από μια φορά στα επεισόδια.

Ίσως λόγω των αναδρομών σε άλλες εποχές, γίνεται και το ανάλογο flashback μουσικά αλλά, μου κάνει εντύπωση για τον Δάκη. Επίσης, στην αμέσως επόμενη δουλειά του σεναριογράφου, το "Είσαι το Ταίρι μου", ο Πασχάλης τραγουδάει το τραγούδι των τίτλων, του οποίου τραγούδια έχουμε ακούσει και στα "εγκλήματα". Μήπως έχει να κάνει με συμπάθεια του δημιουργού προς τη μουσική της δεκαετίας του 70; Για πείτε τη γνώμη σας επ'αυτου.

Επίσης, μου κάνει εντύπωση και ο σχολιασμός της τότε επικαιρότητας, με κορυφαίο παράδειγμα τη σκηνή όπου ο παππούς Αριστείδης πανηγυρίζει τη νίκη της ΝΔ στις εκλογές ενώ τελικά, το αποτέλεσμα ήταν διαφορετικό, όπως είχε γίνει και στην πραγματικότητα τότε στις περιβόητες εκλογές του 2000.

Γενικά, η σειρά αποκτά και ένα ακόμα ενδιαφέρον, για αυτό το λόγο και μόνο, επειδή με τον τρόπο της, σχολίαζε την τότε επικαιρότητα, είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον καθώς, είναι προϊόν της εποχής η σειρά και δεν είναι κακό αυτό για έναν Ρετρομανιακό όπως εμείς....
 
Ολοκληρώθηκε σήμερα ακόμα μια επανάληψη του σίριαλ και ειλικρινά, μπορεί σε ένα σημείο κάπου να με "έχασε" το σίριαλ αλλά το καλύτερο το φύλαγε για τα τελευταία επεισόδια και ναι, δικαίως κατατάσσεται στα καλύτερα φινάλε σίριαλ.

Η απόλυτη ανατροπή με τον Αχιλλέα τελικά να φανερώνει ότι υποκρινόταν τον αφελή και ήταν πραγματικά μαχαιριά στην καρδιά ο χορός υπό το "Βαλς των Χαμένων Ονείρων", αμφότεροι είχαν όνειρα για τη ζωή τους αλλά τελικά, η ζωή τα έφερε όλα ανάποδα και τελικά, έμειναν με απωθημένα, κάτι που είναι πάρα πολύ σκληρό και το οποίο αντιλαμβάνεται και ο Αλέκος.

Επίσης, δεν θα κρύψω το ότι ένα δάκρυ κύλησε με το αντάμωμα της παλιοπαρέας, όπου χορεύουν όλοι μαζί υπό τους ήχους του "Τόσα Καλοκαίρια", αυτή και αν ήταν συναισθηματικά φορτισμένη σκηνή, πόσα καλοκαίρια χάθηκαν από τότε που έφυγαν τα πρόσωπα αυτά για έναν τόπο χλοερό και οι αγαπημένοι τους, έμειναν πίσω, μοιραία μπήκα στη θέση των πρωταγωνιστών και αντίστοιχες σκέψεις μπήκαν στο νου μου, ότι τα αγαπημένα πρόσωπα που ήδη έχουν φύγει, αναμένουν το αντάμωμα μας, είναι πραγματικά συγκλονιστική η σκέψη και πραγματικά βλέπω τη σειρά με άλλο μάτι πλέον.

Δεν το κρύβω ότι βλέποντας την συστηματικά όντας μικρότερος, πολλά από τα νοήματα μου είχαν διαφύγει αλλά τώρα που την ξαναείδα ως "μεγάλος", έχω εντυπωσιαστεί από το πόσο πολύπλευρη ήταν η οπτική αυτής της σειράς, πόσα επίπεδα ανάγνωσης είχε πίσω από τον άκρατο σουρεαλισμό και ναι, ξεκάθαρα μιλάμε για μια πρωτοποριακή προσέγγιση για το τότε και πραγματικά μπορώ να καταλάβω γιατί αυτή η σειρά είναι μοναδική. Μπορεί μετά από χρόνια να έκανε κάτι σε αντίστοιχο επίπεδο ο σεναριογράφος αλλά, τα επίπεδα των "Εγκλημάτων", δύσκολα τα έπιασε και νομίζω ότι, δύσκολα προσεγγίζεται ο πήχης.

Ως μικρός που την έβλεπα, αγαπημένος μου ήταν ο παππούς Αριστείδης, με εκείνον διασκέδαζα πραγματικά πολύ, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν διασκεδάζω και τώρα μαζί του.

Πάντως, κορυφαία ανακούφιση πριν το δράμα του φινάλε οι ατάκες της Σωσώς προς το τέκνο της: "Κανόνισε να μην μου ξαναπεί η δασκάλα σου ότι είσαι υπόδειγμα" και φυσικά η επική στιχομυθία με τον μικρό για την Πέπη:
- Η θεία Πέπη Πέθανε;
- Κοίταξε, πως να το πούμε και με παιδαγωγικό τρόπο, η θεία Πέπη, πήγε ένα μεγααααααααλο ταξίδι προς κάπου αλλού....
- Η θεία Πέπη πέθανε;
- ....πήγε να βρεί κάποια αγαπημένα πρόσωπα που είχε καιρό να δει και τα είχε πεθυμησει
- Η θεία Πέπη πέθανε;
- Ε ΝΑΙ, ΠΕΘΑΝΕ, ΛΥΣΣΑΞΕΣ ΠΙΑ!

Θα την ξαναδώ ολόκληρη τη σειρά αλλά, πραγματικά μιλάμε για ένα από τα καλύτερα φινάλε σειράς, δεν φάνηκε ούτε βιαστικό, ούτε πιεσμένο, υπήρχε αρκετός χρόνος για να φανεί το πώς κατέληξαν όλοι οι ήρωες μας, από καιρό είχε προοικονομηθεί ότι οδεύουμε προς το τέλος οπότε, πραγματικά η πλοκή εξελίχθηκε με τους ρυθμούς που έπρεπε, χωρίς βιασύνη, χωρίς τίποτα.

Απορία που γεννήθηκε, ίσως και παρατραβηγμένη. Μετά τη σκηνή της έκρηξης, βλέπουμε ένα μοντάζ από διάφορα πλάνα των πρωταγωνιστών να περνάνε στιγμές μαζί, να περνάνε καλά και αν θυμάμαι καλά, σε ένα από τα πλάνα, γραφόταν ως ημερομηνία Ιούλιος του 1998, η σειρά ξέρουμε ότι ξεκίνησε να προβάλλεται την τηλεοπτική σεζόν 1998-1999, οπότε, τα πλάνα αυτά, προέκυψαν από την πρώτη συνάντηση των πρωταγωνιστών και κυρίως, υπήρχαν για να χρησιμοποιηθούν για το φινάλε η απλά υπήρχαν στο αρχείο της παραγωγής; Ξεκάθαρα μιλάμε για πλάνα που προέκυψαν πριν αρχίσει η σειρά καθώς, ο Αλέκος, στα πλάνα αυτά, είναι με μακρύ μαλλί, όπως ήταν και στην πρώτη σεζόν της σειράς. Έχουμε κάποια ιδέα για αυτά τα πλάνα το πώς προέκυψαν, πότε κτλ;

Την ίδια απορία έχω και για την φωτογραφία που είναι όλοι μαζί την οποία έχουν ως ασπρόμαυρη πλέον στο Μητροπουλέϊκο. Λογικά πρέπει να έγινε η λήψη στις αρχές της 2ης σεζόν καθώς, οι πρωταγωνιστές που βλέπουμε, είναι όσοι ήταν στη 2η σεζόν οπότε, η λήψη έγινε για να χρησιμοποιηθεί για το φινάλε, έγινε επί τούτου επειδή ο Παπαπέτρου (όχι η γνωστή "λατρεία", ο σεναριογράφος) είχε από καιρό αποφασίσει το φινάλε της σειράς;

Οποιαδήποτε πληροφορία σχετική έχουν οι αγαπητοί συμφορουμίστες, είναι πολύτιμη.
 
Η απόλυτη ανατροπή με τον Αχιλλέα τελικά να φανερώνει ότι υποκρινόταν τον αφελή
Χμμμ ενταξει αυτο δε θα το ελεγα "ανατροπη", και μαλιστα με ειχε ενοχλήσει. Ειναι πιο πολυ retcon. Το πεταξε ο Παπαετρου ισα ισα για να δωσει καποιο αλλο χρωμα, αλλα τελικα δεν φαινεται πουθενα στο σεναριο ουτε εξυπηρετει κατι. Ο Αχιλλεας όντως ΗΤΑΝ ηλιθιος και αφελής αφου παντα ετσι φεροταν σε ολους, ακομα και σε σκηνες που ηταν μονος του. Το να "υποκρίνεται" τον αφελή δημιουργει πιο πολλα ερωτήματα και αντιφάσεις απο πριν. Ηταν δηλαδη κατι που σκεφτηκε τελευταια στιγμη ο Παπαπετρου αλλα χωρις να δενει και να παταει πουθενα.

Δες πχ. το Εκεινες κι Εγω οπου ο ανηψιος του Δογκανου ηταν ενας συμπαθης και σοβαρος νεος που συχνα μαλωνε τη Λίλη οταν το παρακανε. Και ξαφνικά στα 3-4 τελευταια επεισοδια, ανεξηγητα γινεται ηλιθιος και προσπαθουν να βγαλουν γελιο απο κει.

Φαντασου δηλαδη να γραφω στο τελος της σειρας οτι πχ. η Μάχη ηταν τελικα μεταμφιεσμενος εξωγήινος και κατασκοπευε τη Γη. Χωρις αυτο να προϊδεαζεται απο καπου ουτε να εξυπηρετει σε κατι το σεναριο.

Ο Παπαπετρου νομιζω το παρακανε στο Κατω Παρταλι, που ενας λογος που δεν μου αρεσε ηταν οτι ολο πηγαινε καπου το σεναριο, και ολο αλλαζε κατι με "ανατροπες", που για μενα ηταν προφανες οτι δεν ηταν καλογραμμενες ανατροπες που ειχε προσχεδιασει, αλλα προχειρα retcon της τελευταιας στιγμης, επειδη δεν του εβγαινε το σεναριο οπως ηταν πριν.

Απορία που γεννήθηκε, ίσως και παρατραβηγμένη. Μετά τη σκηνή της έκρηξης, βλέπουμε ένα μοντάζ από διάφορα πλάνα των πρωταγωνιστών να περνάνε στιγμές μαζί, να περνάνε καλά και αν θυμάμαι καλά, σε ένα από τα πλάνα, γραφόταν ως ημερομηνία Ιούλιος του 1998, η σειρά ξέρουμε ότι ξεκίνησε να προβάλλεται την τηλεοπτική σεζόν 1998-1999, οπότε, τα πλάνα αυτά, προέκυψαν από την πρώτη συνάντηση των πρωταγωνιστών και κυρίως, υπήρχαν για να χρησιμοποιηθούν για το φινάλε η απλά υπήρχαν στο αρχείο της παραγωγής; Ξεκάθαρα μιλάμε για πλάνα που προέκυψαν πριν αρχίσει η σειρά καθώς, ο Αλέκος, στα πλάνα αυτά, είναι με μακρύ μαλλί, όπως ήταν και στην πρώτη σεζόν της σειράς. Έχουμε κάποια ιδέα για αυτά τα πλάνα το πώς προέκυψαν, πότε κτλ;
Δεν εχω υποψη για καποιο πλανο που γραφει "Ιουλιος του 1998". Παντως απαροτι εχω καιρο να δω τη σειρα νομιζω θυμαμαι ποια πλανα λες. Νομιζω σε αυτα φαινονται ολοι πολυ νεωτεροι σωστα; Παντα ειχα την εντυπωση οτι ηταν προσωπικα βιντεο των ηθοποιων που δανεισαν για τη συγκεκριμενη σκηνη. Σε καποια απο αυτα νομιζω φαινεται νεος ο Αλεκος με τη Σωσω νεοι, πραγμα που σημαινει οτι γνωριζονταν ηδη απο πριν τα γυρισματα της σειρας (ισως απο τη σχολή?).

BTW οπως πρεπει να εχω προαναφερι στο συγκεκριμενο θρεντ, με κουραζαν τα μακροσυρτα μονταζ απο διαφορες σκηνες/ονειρα/φαντασιωσεις κλπ που ειχαν μονο μουσικη (συνηθως παλια τραγουδια του 70)
Την ίδια απορία έχω και για την φωτογραφία που είναι όλοι μαζί την οποία έχουν ως ασπρόμαυρη πλέον στο Μητροπουλέϊκο. Λογικά πρέπει να έγινε η λήψη στις αρχές της 2ης σεζόν καθώς, οι πρωταγωνιστές που βλέπουμε, είναι όσοι ήταν στη 2η σεζόν οπότε, η λήψη έγινε για να χρησιμοποιηθεί για το φινάλε, έγινε επί τούτου επειδή ο Παπαπέτρου (όχι η γνωστή "λατρεία", ο σεναριογράφος) είχε από καιρό αποφασίσει το φινάλε της σειράς;
Δεδομενου οτι ολοι οι ηθοποιοι ηταν διαθεσιμοι ακομα και για να φανουν ως νεκροι στον παραδεισο στο τελευταιο επεισοδιο, δεν αποκλειεται να μαζευτηκαν ολοι για να τραβηχτει η φωτογραφια ενω γυριζονταν τα τελευταια επεισοδια
 
Τελευταία επεξεργασία:
Χμμμ ενταξει αυτο δε θα το ελεγα "ανατροπη", και μαλιστα με ειχε ενοχλήσει. Ειναι πιο πολυ retcon. Το πεταξε ο Παπαετρου ισα ισα για να δωσει καποιο αλλο χρωμα, αλλα τελικα δεν φαινεται πουθενα στο σεναριο ουτε εξυπηρετει κατι. Ο Αχιλλεας όντως ΗΤΑΝ ηλιθιος και αφελής αφου παντα ετσι φεροταν σε ολους, ακομα και σε σκηνες που ηταν μονος του. Το να "υποκρίνεται" τον αφελή δημιουργει πιο πολλα ερωτήματα και αντιφάσεις απο πριν. Ηταν δηλαδη κατι που σκεφτηκε τελευταια στιγμη ο Παπαπετρου αλλα χωρις να δενει και να παταει πουθενα.

Δες πχ. το Εκεινες κι Εγω οπου ο ανηψιος του Δογκανου ηταν ενας συμπαθης και σοβαρος νεος που συχνα μαλωνε τη Λίλη οταν το παρακανε. Και ξαφνικά στα 3-4 τελευταια επεισοδια, ανεξηγητα γινεται ηλιθιος και προσπαθουν να βγαλουν γελιο απο κει.

Φαντασου δηλαδη να γραφω στο τελος της σειρας οτι πχ. η Μάχη ηταν τελικα μεταμφιεσμενος εξωγήινος και κατασκοπευε τη Γη. Χωρις αυτο να προϊδεαζεται απο καπου ουτε να εξυπηρετει σε κατι το σεναριο.

Ο Παπαπετρου νομιζω το παρακανε στο Κατω Παρταλι, που ενας λογος που δεν μου αρεσε ηταν οτι ολο πηγαινε καπου το σεναριο, και ολο αλλαζε κατι με "ανατροπες", που για μενα ηταν προφανες οτι δεν ηταν καλογραμμενες ανατροπες που ειχε προσχεδιασει, αλλα προχειρα retcon της τελευταιας στιγμης, επειδη δεν του εβγαινε το σεναριο οπως ηταν πριν.


Δεν εχω υποψη για καποιο πλανο που γραφει "Ιουλιος του 1998"
. Παντως απαροτι εχω καιρο να δω τη σειρα νομιζω θυμαμαι ποια πλανα λες. Νομιζω σε αυτα φαινονται ολοι πολυ νεωτεροι σωστα; Παντα ειχα την εντυπωση οτι ηταν προσωπικα βιντεο των ηθοποιων που δανεισαν για τη συγκεκριμενη σκηνη. Σε καποια απο αυτα νομιζω φαινεται νεος ο Αλεκος με τη Σωσω νεοι, πραγμα που σημαινει οτι γνωριζονταν ηδη απο πριν τα γυρισματα της σειρας (ισως απο τη σχολή?).

BTW οπως πρεπει να εχω προαναφερι στο συγκεκριμενο θρεντ, με κουραζαν τα μακροσυρτα μονταζ απο διαφορες σκηνες/ονειρα/φαντασιωσεις κλπ που ειχαν μονο μουσικη (συνηθως παλια τραγουδια του 70)

Δεδομενου οτι ολοι οι ηθοποιοι ηταν διαθεσιμοι ακομα και για να φανουν ως νεκροι στον παραδεισο στο τελευταιο επεισοδιο, δεν αποκλειεται να μαζευτηκαν ολοι για να τραβηχτει η φωτογραφια ενω γυριζονταν τα τελευταια επεισοδια
Όσον αφορά το Κάτω Παρτάλι, η αλήθεια είναι ότι οι απόψεις μας συγκλίνουν, μπορεί και στα Εγκλήματα να είχαμε τις ασυνάρτητες σκηνές, στο "Κάτω Παρτάλι" όμως, ο έλεγχος ξέφυγε και πραγματικά από ένα σημείο και έπειτα δυσκολεύτηκα να παρακολουθήσω το τι συμβαίνει και εγκατέλειψα την όποια προσπάθεια, πίσω στα των Εγκλημάτων τώρα....

Σε αυτά τα πλάνα που αναφέρω, δεν αναγραφόταν "Ιούλιος του 1998". Απλώς, στα πλάνα του Αλέκου, τα οποία πιθανόν να προέρχονταν από ιδιωτική λήψη, κάτι το οποίο αναφέρεις κι εσύ, η ημερομηνία του Ιουλίου, αναγράφεται στο βίντεο, όπως στις βιντεοκάμερες, όπου δινόταν η επιλογή να αναγράφεται η ημερομηνία και η ώρα του βίντεο στο άκρο της οθόνης, εκεί αναγράφεται η ημερομηνία και μου έκανε εντύπωση η ακριβής ημερομηνία (δεν την θυμόμουν, γι'αυτό ανέφερα έτσι αόριστα το Ιούλιος 1998) που αναγραφόταν εκεί, γι'αυτό προέκυψε και η απορία μου. Επομένως ναι, για τα πλάνα όπου όλοι τους είναι νεότεροι αναφέρομαι.

Αν δεν με απατά η μνήμη μου, νομίζω ότι οι πρωταγωνιστές, είχαν ξανασυνεργαστεί πριν από τα Εγκλήματα, όπως είχε γίνει και με την αντίστοιχη ομάδα των "Απαράδεκτων" οπότε, στέκει και αυτό που αναφέρεις ότι όλοι τους, είναι εμφανώς νεότεροι στα πλάνα εκείνα, ίσως να πρόκειται για υλικό που υπήρχε από την πρότερη συνύπαρξη τους και χρησιμοποιήθηκε για αυτό το σκοπό.

Πάντως, ως σκέψη μου έχει προκύψει το εξής. Ο Παπαπέτρου, είχε γράψει πρώτα "Οικογενειακή" σειρά, με το "Πάτερ Ημών" και με το "Ντόλτσε Βίτα". Κατόπιν, γράφει κάτι σουρεαλ, τα "Εγκλήματα". Η αμέσως επόμενη δουλειά του, το "Είσαι το Ταίρι Μου", επιστρέφει σε πιο "φυσιολογικά" λημέρια και η επόμενη του, η οποία αν δεν μου διαφεύγει κάτι, ήταν το "Κάτω Παρτάλι" όπου και πάλι, είχαμε την σουρεαλιστική γραφή επομένως, καταλαβαίνω ότι στον σεναριογράφο, αρέσει η εναλλαγή μεταξύ ρεαλισμού και σουρεαλισμού επομένως, αν τυχόν ετοιμάσει κάτι καινούργιο, ίσως επιστρέψει και πάλι στα "φυσιολογικά" του.

Επίσης, μην ξεχνάμε και την εμμονή του με τη μουσική περασμένων δεκαετιών καθώς, μετά από τη συνεχή χρήση μουσικής της δεκαετίας του 70 στα "Εγκλήματα", είχαμε και τον Πασχάλη, να τραγουδάει στους τίτλους έναρξης του "Είσαι το Ταίρι Μου" ο οποίος, ήταν από τις μεγάλες μορφές εκείνης της περιόδου οπότε, μουσικά, κλείνει το μάτι σε όλους εμάς τους ρετρομανιακούς.
 
Πάντως, ως σκέψη μου έχει προκύψει το εξής. Ο Παπαπέτρου, είχε γράψει πρώτα "Οικογενειακή" σειρά, με το "Πάτερ Ημών" και με το "Ντόλτσε Βίτα". Κατόπιν, γράφει κάτι σουρεαλ, τα "Εγκλήματα". Η αμέσως επόμενη δουλειά του, το "Είσαι το Ταίρι Μου", επιστρέφει σε πιο "φυσιολογικά" λημέρια και η επόμενη του, η οποία αν δεν μου διαφεύγει κάτι, ήταν το "Κάτω Παρτάλι" όπου και πάλι, είχαμε την σουρεαλιστική γραφή επομένως, καταλαβαίνω ότι στον σεναριογράφο, αρέσει η εναλλαγή μεταξύ ρεαλισμού και σουρεαλισμού επομένως, αν τυχόν ετοιμάσει κάτι καινούργιο, ίσως επιστρέψει και πάλι στα "φυσιολογικά" του.
Νομιζω το Πατερ, καθως και το Ντολτσε Βιτα, τα εχει γραψει μαζι με τον Ρηγα. Το Ταιρι οντως ειναι εξαιρεση απο οσα εχει γραψει μονος του ο Παπαπετρου

Επισης θα θελα να προσθεσω οτι ειναι ενδιαφερον, και καλο, που αρεσουν σε καποιον πραγματα που εμενα με ενοχλουσαν η με κουραζαν, οπως η μουσικη 70ς και οι σκηνες χωρις λογια. Επισης η "ανατροπη" του Αχιλλεα που δεν μνε επεισε και με ενοχλησε, επεισε εσενα και σου εκανε εντυπωση.
 
Νομιζω το Πατερ, καθως και το Ντολτσε Βιτα, τα εχει γραψει μαζι με τον Ρηγα. Το Ταιρι οντως ειναι εξαιρεση απο οσα εχει γραψει μονος του ο Παπαπετρου

Επισης θα θελα να προσθεσω οτι ειναι ενδιαφερον, και καλο, που αρεσουν σε καποιον πραγματα που εμενα με ενοχλουσαν η με κουραζαν, οπως η μουσικη 70ς και οι σκηνες χωρις λογια. Επισης η "ανατροπη" του Αχιλλεα που δεν μνε επεισε και με ενοχλησε, επεισε εσενα και σου εκανε εντυπωση.

οχι οχι πιστευω δεν ειναι καν ανατροπη,οπως σωστα ειπατε ο χαρακτηρας αυτος φεροταν ετσι και οταν ηταν μονος
αρα δεν το εχιε λογικα προγαμματισει εξ αρχης ο σεναριογραφος
εμενα οχι μονο δεν μου αρεσει αλλα δεν την θεωρω και ανατροπη
 
Ίσως δεν το εξέφρασα σωστά, δεν ήταν ανατροπή ακριβώς, απλώς, φάνηκε ότι τελικά, ο Αχιλλέας ήταν παρών στη ζωή του, δεν είναι ότι είχε πλήρη άγνοια και όπως έτυχε διάβασα σε κάποιο σχόλιο, πιθανόν δεν ήθελε να πει τίποτα πιο πριν, επειδή ήθελε τη γυναίκα του να είναι πραγματικά ευτυχισμένη και αυτό, επειδή την αγαπούσε και ήθελε το καλό της, απλώς, ίσως μπορεί να θεωρηθεί ανατροπή, με την έννοια ότι τελικά ο Αχιλλέας, δεν ήταν τόσο αφελής, το έπαιζε αφελής επειδή όπως είπε, συνέφερε τους άλλους.

Βέβαια, το πόσο την αγαπούσε όταν της φόρτωσε τον παππού Αριστείδη με τις ιδιαιτερότητες του είναι ένα άλλο θέμα αλλά ναι, καταλαβαίνω το γιατί δεν το θεωρείτε ανατροπή
 
Πίσω
Μπλουζα