Χμμμ ενταξει αυτο δε θα το ελεγα "ανατροπη", και μαλιστα με ειχε ενοχλήσει. Ειναι πιο πολυ retcon. Το πεταξε ο Παπαετρου ισα ισα για να δωσει καποιο αλλο χρωμα, αλλα τελικα δεν φαινεται πουθενα στο σεναριο ουτε εξυπηρετει κατι. Ο Αχιλλεας όντως ΗΤΑΝ ηλιθιος και αφελής αφου παντα ετσι φεροταν σε ολους, ακομα και σε σκηνες που ηταν μονος του. Το να "υποκρίνεται" τον αφελή δημιουργει πιο πολλα ερωτήματα και αντιφάσεις απο πριν. Ηταν δηλαδη κατι που σκεφτηκε τελευταια στιγμη ο Παπαπετρου αλλα χωρις να δενει και να παταει πουθενα.
Δες πχ. το Εκεινες κι Εγω οπου ο ανηψιος του Δογκανου ηταν ενας συμπαθης και σοβαρος νεος που συχνα μαλωνε τη Λίλη οταν το παρακανε. Και ξαφνικά στα 3-4 τελευταια επεισοδια, ανεξηγητα γινεται ηλιθιος και προσπαθουν να βγαλουν γελιο απο κει.
Φαντασου δηλαδη να γραφω στο τελος της σειρας οτι πχ. η Μάχη ηταν τελικα μεταμφιεσμενος εξωγήινος και κατασκοπευε τη Γη. Χωρις αυτο να προϊδεαζεται απο καπου ουτε να εξυπηρετει σε κατι το σεναριο.
Ο Παπαπετρου νομιζω το παρακανε στο Κατω Παρταλι, που ενας λογος που δεν μου αρεσε ηταν οτι ολο πηγαινε καπου το σεναριο, και ολο αλλαζε κατι με "ανατροπες", που για μενα ηταν προφανες οτι δεν ηταν καλογραμμενες ανατροπες που ειχε προσχεδιασει, αλλα προχειρα retcon της τελευταιας στιγμης, επειδη δεν του εβγαινε το σεναριο οπως ηταν πριν.
Δεν εχω υποψη για καποιο πλανο που γραφει "Ιουλιος του 1998". Παντως απαροτι εχω καιρο να δω τη σειρα νομιζω θυμαμαι ποια πλανα λες. Νομιζω σε αυτα φαινονται ολοι πολυ νεωτεροι σωστα; Παντα ειχα την εντυπωση οτι ηταν προσωπικα βιντεο των ηθοποιων που δανεισαν για τη συγκεκριμενη σκηνη. Σε καποια απο αυτα νομιζω φαινεται νεος ο Αλεκος με τη Σωσω νεοι, πραγμα που σημαινει οτι γνωριζονταν ηδη απο πριν τα γυρισματα της σειρας (ισως απο τη σχολή?).
BTW οπως πρεπει να εχω προαναφερι στο συγκεκριμενο θρεντ, με κουραζαν τα μακροσυρτα μονταζ απο διαφορες σκηνες/ονειρα/φαντασιωσεις κλπ που ειχαν μονο μουσικη (συνηθως παλια τραγουδια του 70)
Δεδομενου οτι ολοι οι ηθοποιοι ηταν διαθεσιμοι ακομα και για να φανουν ως νεκροι στον παραδεισο στο τελευταιο επεισοδιο, δεν αποκλειεται να μαζευτηκαν ολοι για να τραβηχτει η φωτογραφια ενω γυριζονταν τα τελευταια επεισοδια
Όσον αφορά το Κάτω Παρτάλι, η αλήθεια είναι ότι οι απόψεις μας συγκλίνουν, μπορεί και στα Εγκλήματα να είχαμε τις ασυνάρτητες σκηνές, στο "Κάτω Παρτάλι" όμως, ο έλεγχος ξέφυγε και πραγματικά από ένα σημείο και έπειτα δυσκολεύτηκα να παρακολουθήσω το τι συμβαίνει και εγκατέλειψα την όποια προσπάθεια, πίσω στα των Εγκλημάτων τώρα....
Σε αυτά τα πλάνα που αναφέρω, δεν αναγραφόταν "Ιούλιος του 1998". Απλώς, στα πλάνα του Αλέκου, τα οποία πιθανόν να προέρχονταν από ιδιωτική λήψη, κάτι το οποίο αναφέρεις κι εσύ, η ημερομηνία του Ιουλίου, αναγράφεται στο βίντεο, όπως στις βιντεοκάμερες, όπου δινόταν η επιλογή να αναγράφεται η ημερομηνία και η ώρα του βίντεο στο άκρο της οθόνης, εκεί αναγράφεται η ημερομηνία και μου έκανε εντύπωση η ακριβής ημερομηνία (δεν την θυμόμουν, γι'αυτό ανέφερα έτσι αόριστα το Ιούλιος 1998) που αναγραφόταν εκεί, γι'αυτό προέκυψε και η απορία μου. Επομένως ναι, για τα πλάνα όπου όλοι τους είναι νεότεροι αναφέρομαι.
Αν δεν με απατά η μνήμη μου, νομίζω ότι οι πρωταγωνιστές, είχαν ξανασυνεργαστεί πριν από τα Εγκλήματα, όπως είχε γίνει και με την αντίστοιχη ομάδα των "Απαράδεκτων" οπότε, στέκει και αυτό που αναφέρεις ότι όλοι τους, είναι εμφανώς νεότεροι στα πλάνα εκείνα, ίσως να πρόκειται για υλικό που υπήρχε από την πρότερη συνύπαρξη τους και χρησιμοποιήθηκε για αυτό το σκοπό.
Πάντως, ως σκέψη μου έχει προκύψει το εξής. Ο Παπαπέτρου, είχε γράψει πρώτα "Οικογενειακή" σειρά, με το "Πάτερ Ημών" και με το "Ντόλτσε Βίτα". Κατόπιν, γράφει κάτι σουρεαλ, τα "Εγκλήματα". Η αμέσως επόμενη δουλειά του, το "Είσαι το Ταίρι Μου", επιστρέφει σε πιο "φυσιολογικά" λημέρια και η επόμενη του, η οποία αν δεν μου διαφεύγει κάτι, ήταν το "Κάτω Παρτάλι" όπου και πάλι, είχαμε την σουρεαλιστική γραφή επομένως, καταλαβαίνω ότι στον σεναριογράφο, αρέσει η εναλλαγή μεταξύ ρεαλισμού και σουρεαλισμού επομένως, αν τυχόν ετοιμάσει κάτι καινούργιο, ίσως επιστρέψει και πάλι στα "φυσιολογικά" του.
Επίσης, μην ξεχνάμε και την εμμονή του με τη μουσική περασμένων δεκαετιών καθώς, μετά από τη συνεχή χρήση μουσικής της δεκαετίας του 70 στα "Εγκλήματα", είχαμε και τον Πασχάλη, να τραγουδάει στους τίτλους έναρξης του "Είσαι το Ταίρι Μου" ο οποίος, ήταν από τις μεγάλες μορφές εκείνης της περιόδου οπότε, μουσικά, κλείνει το μάτι σε όλους εμάς τους ρετρομανιακούς.