Tα ωραιότερα πόδια

H αλήθεια είναι ότι φαινομενικά θα διάλεγε κανείς τη Ζωη Λάσκαρη. Έχει παίξει σε πολλές ταινίες με κοντότατο μίνι, αλλά αν προσέξετε, επειδή τα πόδια της, ναι μεν ατελείωτα αλλά είχαν και μια "στραβομάρα", μια θλάση τύπου "ψαλίδι" μετά το γόνατο, συνήθως κρύβει τις γάμπες με ψηλές μπότες. Στις πιο παλιές ασπρόμαυρες ταινίες, με πιο μάξι φούστα και ψηλό τακούνι (π.χ. "Βουτσάς-πατέρας του ο Πλατής-γυρισμένη στη θεσσαλονίκη-μου διαφεύγει το όνομα"), το σύνολο βγαίνει ωραιότερο απ' ότι π.χ. στις "Θαλασσιές της χάντρες", πολλώ δε μάλλον στον "Αστερισμό της παρθένου". Ε, ψιλοχάλαγε σιγά-σιγά η Ζωίτσα...

Άρα λοιπόν τι;

Αν και πάλι δούμε τα πόδια ως αντικείμενο στο οποίο εστίασε η ταινία, τότε τον τίτλο κερδίζει η Έλενα Ναθαναήλ. Χωρίς κι αυτή να έχει τα τέλεια πόδια (ψιλο-"παρένθεση" ήταν, αν δείτε ειδικά την εισαγωγή του "Αναζήτισις..." με τη σιλουέττα της στην παραλία), ωστόσο θέλησε να τα δείξει, της χάρισαν πολλά πλάνα, όπως η σκηνή που πατάει στα παπούτσια του Λάκη Κομνηνού, το ντους στην "Αναζήτησι", το συρτάκι στην "Επιχείρησι Απόλλων", μέσα από τα οποία η Έλενα, μόνο και μόνο γιατί τα περιποιήθηκε και δεν τα φοβήθηκε, όπως άλλες (ονόματα δε λέμε, υπολήψεις δε θίγουμε), κερδίζει δικαιωματικά τον τίτλο!

Δεν έχετε παράπονο από την τεκμηρίωση, έτσι; Άντε, να σας εξηγήσω και το υπονούμενο. Μιλάμε για την Αλίκη, η οποία είχε κόμπλεξ με τα πόδια της. Και όχι άδικα, είχε λίγο χοντρές γάμπες, που δείχναν και πιο άσχημες λόγω του χαμηλού της ύψους. Γι αυτό και, όπως έχουν εξομολογηθεί κάποιοι σκηνοθέτες, υπήρξαν σκηνές που τα πόδια της "ντουμπλαρίστηκαν" από πόδια άλλης ηθοποιού (ή ίσως και άλλης ειδικότητας...).

Επεξήγηση όρων :

-"Ψαλίδι", δηλαδή πόδια που πλησιάζουν μεταξύ τους στα γόνατα, και αποκλίνουν πιο κάτω.

-"Παρένθεση", το ακριβώς αντίθετο. Τα πόδια απέχουν το περισσότερο στο σημείο του γόνατου, όπως τα σκέλη μιας παρένθεσης. Θα μπορούσαν να λέγονται και "Δομάζος"...
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Διαφωνω panp.

Τα ποδια της Ζωης δεν ηταν απλως ωραια. Ηταν ποδια θεας και ειναι ακομα. Και φυσικα ουτε κατα διανοια στραβα!

Οτι μαλιστα θα διαβαζα πως η Ζωη τα εκρυβε εσκεμμενα μεσα σε μποτες, δεν το περιμενα ποτε. Για οποιαδηποτε αλλη ναι, για τη Ζωη οχι.

Της Αλικης στραβιζαν λιγο και ειναι παντα πολυ ασχημο αυτο σε οποιαδηποτε γυναικα, αλλα η Αλικη ηταν εξυπνη και περα απο τα ντουμπλαρισματα, ηξερε πως να στεκεται κι ετσι συνηθως το ελαττωμα αυτο δε φαινοταν ευκολα.

http://www.youtube.com/watch?v=kj5eoQRbylA&feature=g-like

http://www.youtube.com/watch?v=x_qmpaod8gE&feature=g-like
 
Bambinella, φαντάζομαι να μη θες να τραβήξω την ευθεία που ενώνει τα άκρα...

Πρόσεξε και τη βελτίωση του αποτελέσματος μεταξύ εικόνας 2 και 3...

300.jpg

200.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Bambinella, φαντάζομαι να μη θες να τραβήξω την ευθεία που ενώνει τα άκρα... Την έκανε και εξώφυλλο δίσκου, τρομάρα μου...

Πρόσεξε όμως και τη βελτίωση του αποτελέσματος μεταξύ εικόνας 1 και 2, με τις μπότες...

attachment.php


attachment.php


Παραπέμπω επίσης εδώ και εδώ.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Η Μεμα όμως πόδια- τυφλα να'χει η Ουρσουλα Αντρες :) !!!! νομιζω δικαιουται ψηφο για μις καλλιγραμμα πόδια.

Ψαχνω να βρω την διαφημηση της Κρουσκας με το καλτσον αλλά δεν...
 
Panp, τα δυο συνημμενα αρχεια για καποιο λογο δεν μπορω να τα δω, μπορω να δω ομως τις αλλες δυο φωτογραφιες.

Στραβα ποδια δε βλεπω πουθενα, παντως.

Τωρα, οσον αφορα εμενα, τραβα οποια γραμμη θες. Δεν εχω κανενα προβλημα.
 
αριαδνη είπε:
Ψαχνω να βρω την διαφημηση της Κρουσκας με το καλτσον αλλά δεν...
Αριαδνη τη διαφημιση την ειχα βρει στο γιουτιουμπ σε ενα πακετακι διαφημισεων,το προσθεσα εδω αλλά δυστυχως ο uploader εσβησε το βιντεο
 
bambinella 100 είπε:
Panp, τα δυο συνημμενα αρχεια για καποιο λογο δεν μπορω να τα δω, μπορω να δω ομως τις αλλες δυο φωτογραφιες.Στραβα ποδια δε βλεπω πουθενα, παντως.

Τωρα, οσον αφορα εμενα, τραβα οποια γραμμη θες. Δεν εχω κανενα προβλημα.
Για δες τώρα...
 
Να βοηθήσω κι εγώ στην οικονομία της συζήτησης...

1

ZOE1.jpg

2

ZOE2.jpg

3

ZOE3.jpg

4

ZOE4.jpg

5

ZOE6.jpg
 
Συγνώμη που επεμβαίνω και διακόπτω τη ροή της συζήτησης.

Οι υπόλοιποι βλέπετε κανονικά τα συνημμένα του Panp στο ποστ #61?

Παρακαλώ ενημερώστε με, μήπως χρειαστεί να τ' αντικαταστήσω.

Ευχαριστώ! :)
 
D@redevil είπε:
Συγνώμη που επεμβαίνω και διακόπτω τη ροή της συζήτησης.
Οι υπόλοιποι βλέπετε κανονικά τα συνημμένα του Panp στο ποστ #61?

Παρακαλώ ενημερώστε με, μήπως χρειαστεί να τ' αντικαταστήσω.

Ευχαριστώ! :)
ολα ενταξει τωρα :)

δε χρειαζεται να κανεις αντικατασταση
 
Άλλαξα τα αρχεία από jpeg σε png, εδώ και 10 λεπτά. Μέχρι τότε μάλλον μόνο εγώ τα έβλεπα...
 
Ευχαριστώ Panp & Katerinak! :)

Θα περάσω ξανά σε λίγο να καθαρίσω τα offtopics! :)

P.S. Τα png, εγώ τα έβλεπα κανονικά και πριν τ' αλλάξεις & σήμερα δουλεύω σε Windows & όχι σε Mac... :xm:

Τέλος πάντων, αφού είμαστε εντάξει, όλα καλά! :)
 
Τώρα, άμα πω την Έλενα Στρατή (Η γυναικάρα απ'το Κιλκίς), στη σκηνή στο σταθμό του τρένου με τον Θ. Μάνεση και για Μάρα Θρασυβουλίδου, θα σας κάνω τη συζήτηση, άνω κάτω; :D
 
Λοιπον για να το ξεκαθαρισουμε.

Ολα μα ολα τα ανθρωπινα ποδια, γυναικεια και αντρικα, εχουν στην περιοχη της γαμπας μια κλιση προς τα μεσα.

Αυτο δεν τα κανει στραβα, απλως ετσι ειναι απο τη φυση τους.

Οσοι και οσες πιστευετε οτι εχετε ισια ποδια χωρις ψεγαδι στο εν λογω ζητημα, σταθειτε εντελως ευθεια, φατσα σε εναν ολοσωμο καθρεφτη και θα δειτε οτι και παλι κοιτανε λιγο προς τα μεσα.

Αυτος ειναι και ο λογος που οι καλλιγραμμες φιναλιστ των καλλιστειων φωτογραφιζονται παντα ελαφρως στο πλαι και με το ενα ποδι λιγακι πιο μπροστα και λυγισμενο.

Δεν ειναι στραβοκανες, αλλα αν σταθουν οπως να' ναι, ετσι θα δειχνουν.

Τα συνημμενα αρχεια μια χαρα.

Και η Ζωη επισης.
 
bambinella 100 είπε:
Διαφωνω panp. Τα ποδια της Ζωης δεν ηταν απλως ωραια. Ηταν ποδια θεας και ειναι ακομα. Και φυσικα ουτε κατα διανοια στραβα!

Οτι μαλιστα θα διαβαζα πως η Ζωη τα εκρυβε εσκεμμενα μεσα σε μποτες, δεν το περιμενα ποτε. Για οποιαδηποτε αλλη ναι, για τη Ζωη οχι.

Της Αλικης στραβιζαν λιγο και ειναι παντα πολυ ασχημο αυτο σε οποιαδηποτε γυναικα, αλλα η Αλικη ηταν εξυπνη και περα απο τα ντουμπλαρισματα, ηξερε πως να στεκεται κι ετσι συνηθως το ελαττωμα αυτο δε φαινοταν ευκολα.

Θα συμφωνήσω με την ...διαφωνία της Bambinella. :D

Η Ζωή ήταν χάρμα ιδέσθαι αρκεί να μην άνοιγε το στόμα της (με αποκορύφωμα τον "Ατσίδα")!!!

Είναι μία από τις πιο όμορφες γυναίκες!!! :flower: :flower:
 
Δεν είμαι άνθρωπος ισχυρογνώμων, αλλά με βάλατε, μια που δεν έβρισκα μεγαλύτερη φωτογραφία, να τραβάω το δίσκο βραδιάτικα. Για δείτε από κοντα λοιπόν τι συνέβαινε την εποχή που δεν είχαμε photoshop, και ο φακός δε θέλει να είναι καλός με τη Ζωίτσα...

(την άτιμη, έχει και αυτό το φούσκωμα στο μέσα μέρος του γόνατου, της "χωριάτισσας", εκεί που σκαλώνει το ημι-καλσόν...)

Προβολή συνημμένου 55824 Προβολή συνημμένου 55825

Ήθελε λίγο πιο φουσκωτή γάμπα ή λίγο πιο αδύνατο γόνατο. Σαν τη Brigitte Nielsen που έχει παραπάνω, ένα πράγμα...
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
panp είπε:
Δεν είμαι άνθρωπος ισχυρογνώμων, αλλά με βάλατε, μια που δεν έβρισκα μεγαλύτερη φωτογραφία, να τραβάω το δίσκο βραδιάτικα. Για δείτε από κοντα λοιπόν τι συνέβαινε την εποχή που δεν είχαμε photoshop, και ο φακός δε θέλει να είναι καλός με τη Ζωίτσα...(την άτιμη, έχει και αυτό το φούσκωμα στο μέσα μέρος του γόνατου, της "χωριάτισσας", εκεί που σκαλώνει το ημι-καλσόν...)

Προβολή συνημμένου 55824 Προβολή συνημμένου 55825

Ήθελε λίγο πιο φουσκωτή γάμπα ή λίγο πιο αδύνατο γόνατο. Σαν τη Brigitte Nielsen που έχει παραπάνω, ένα πράγμα...

Αν είχε πιο "φουσκωτή" γάμπα, δεν θα ήταν η Λάσκαρη, αλλά ο ...Στράτος Αποστολάκης!!!!! :p

Μην στέκεσαι σε μια κακή φωτογραφία που η κοπέλα είναι εν κινήσει... Και μάλιστα σε άσχημη κίνηση.

Παρατήρησε την Λάσκαρη στην ταινία "Κορίτσια για φίλημα", που επίσης δεν υπάρχει πρόγραμμα επεξεργασίας φωτογραφίας.

Αλλά όταν στέκεται. Όχι όταν ανεβαίνει σκάλες, τρέχει, κλωτσά κ.λπ.
 
Διαφωνησα πρωτη με τον panp και ο αγραφος νομος του διαλογου λεει πως ο θιγεις πρεπει να εχει τον τελευταιο λογο.

Συνεπως ο τελευταιος λογος ανηκει στον panp που εχει οχι μονο δικαιωμα, αλλα και υποχρεωση να υποστηριξει τη θεση του.

Εγω λοιπον δε θα προσθεσω τιποτα για τις δυο παραπανω φωτογρφιες και θα σιωπησω τελειως.
 
bambinella 100 είπε:
Διαφωνησα πρωτη με τον panp και ο αγραφος νομος του διαλογου λεει πως ο θιγεις πρεπει να εχει τον τελευταιο λογο.Συνεπως ο τελευταιος λογος ανηκει στον panp που εχει οχι μονο δικαιωμα, αλλα και υποχρεωση να υποστηριξει τη θεση του.

Εγω λοιπον δε θα προσθεσω τιποτα για τις δυο παραπανω φωτογρφιες και θα σιωπησω τελειως.
Θα μου επιτρέψεις να έχω και εγώ λόγο, αφού άπτεται της ειδικότητας μου. Και δεν είμαι καν φαν της Ζωίτσας... :)

panp είπε:
Δεν είμαι άνθρωπος ισχυρογνώμων, αλλά με βάλατε, μια που δεν έβρισκα μεγαλύτερη φωτογραφία, να τραβάω το δίσκο βραδιάτικα. Για δείτε από κοντα λοιπόν τι συνέβαινε την εποχή που δεν είχαμε photoshop, και ο φακός δε θέλει να είναι καλός με τη Ζωίτσα...(την άτιμη, έχει και αυτό το φούσκωμα στο μέσα μέρος του γόνατου, της "χωριάτισσας", εκεί που σκαλώνει το ημι-καλσόν...)
Εγώ που έβγαλα το Paint Shop Pro βραδιάτικα τι να πω; ;)

Λοιπόν, σαν φυσίατρος πρέπει να πω ότι κάνεις λάθος. Κατά την γνώμη μου, ο φακός απεικονίζει αυτά που πρέπει και επομένως είναι μια χαρά με την Ζωή. Λοιπόν...

Κατ' αρχήν, η κνήμη στις γυναίκες δεν είναι ευθεία προς την γη αλλά έχει λίγο κλίση προς τα μέσα, λόγω της ευρύτερης λεκάνης και της μεγαλύτερης γωνίας του μηριαίου οστού. Σύμφωνα με το κλασσικό σύγγραμα Gray's Anatomy (όχι αυτήν την χαζοβιόλα της τηλεόρασης...) συμβαίνει το εξής:

In the male, its direction is vertical, and parallel with the bone of the opposite side; but in the female it has a slightly oblique direction downward and lateralward, to compensate for the greater obliquity of the femur.
http://www.theodora.com/anatomy/the_tibia.html

Δεύτερον, η αξιολόγηση του άξονα του ποδιού (που είναι ο επίσημος τρόπος να διαγνωστούν τα "στραβά πόδια") πρέπει να γίνεται από την άρθρωση του μηριαίου με την λεκάνη μέχρι τον αστράγαλο. Μπήκα στον κόπο να δείξω στην εικόνα σου τον χοντρικό άξονα στο πόδι της Ζωής (θα μπορούσα να τον κάνω καλύτερο αν μου φέρετε μια ακτινογραφία :p ), ο οποίος είναι μια χαρά. Η γραμμή που έχεις σχεδιάσει είναι ανατομικά τελείως λάθος, καθώς πιάνεις ένα μέρος από τον μηρό μαζί με την κνήμη.

attachment.php


Τέλος, αυτό το άτιμο το "χωριάτικο" φούσκωμα στο μέσα μέρος είναι ο έσω πλατύς μυς (μέρος του τερακεφάλου) που ενεργοποιείται για να διατηρήσει το γόνατο εκτεταμένο σε μια αρκετά δύσκολη στάση με μονοποδική στήριξη και σε φάση χορού, όπως αυτή που έχουμε εδώ (Vastus medialis στην εικόνα της ανατομίας). Μπορείς να δεις και μόνος σου αν το δοκιμάσεις, ότι είναι αδύνατο να σταθείς όρθιος στο ένα πόδι χωρίς να ενεργοποιήσεις αυτό τον μυ. Αν κάποιος από εσάς μπορέσει να το καταφέρει, να έρθει να τον παρουσιάσω στο επόμενο συνέδριο Φυσικής Ιατρικής. Αν και πιό πιθανό είναι να πέσετε στο πάτωμα προσπαθώντας κάτι τέτοιο. :D
 
Πίσω
Μπλουζα