Έλληνες ηθοποιοί - Τι απέγιναν;

tzias57 είπε:
Ο πέτρος Ζαρκάδης είχε εμφανιστεί στον Κόκκινο Κύκλο στο επεισόδιο με τίτλο "το Τέρας"
Ενταξει ας πούμε σχετικά προσφατο σηριαλ.Για τον συγκεκριμένο ηθοποιο είχα και γω την απορία τι να έγινε!

Επαθα φλασιά με εναν άλλο ηθοποιο απο τη βιντεοταινία με τον Εσκενάζυ μπασκετμολίστα (μικρό σε ηλικία τότε),τον Ερμή Μαλκότση ,απο οτι βλεπω στο ytube έγινε χορευτής!

Μάλλον κανει καριέρα χορευτή ,πρεπει να ναι γύρω στα 35 σήμερα.

Εδω και το βίντεο

 
ARETARA είπε:
Πληροφορίες για τον Τέλη Ζώτο σε πρόσφατη συνέντευξή του βρίσκουμε εδώ.
Θυμαται κανεις πως λεγοταν εκεινη η παρασταση στο "Θεατρο της Δευτερας" με τον Τελη Ζωτο και το Βασιλη Τσιβιλικα, οπου ο πρωτος υποδυεται τον γοη αριστοκρατη και ο δευτερος τον υπηρετη του, και εξ αιτιας καποιου ερωτικου μπερδεματος ο αριστοκρατης ζηταει απο τον υπηρετη του να αλλαξουν ρολους;

Edit: To βρηκα, ειναι η "Νυχτερινή επίσκεψη". (Προσκυνω RetroDB!!)
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
drspiros είπε:
Θυμαται κανεις πως λεγοταν εκεινη η παρασταση στο "Θεατρο της Δευτερας" με τον Τελη Ζωτο και το Βασιλη Τσιβιλικα, οπου ο πρωτος υποδυεται τον γοη αριστοκρατη και ο δευτερος τον υπηρετη του, και εξ αιτιας καποιου ερωτικου μπερδεματος ο αριστοκρατης ζηταει απο τον υπηρετη του να αλλαξουν ρολους;
Edit: To βρηκα, ειναι η "Νυχτερινή επίσκεψη". (Προσκυνω RetroDB!!)
^ ...γνωρίζουμε αν σώζεται...;
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Παιδιά γνωρίζει κανείς πότε γεννήθηκε ακριβώς η Καλή Καλό; Σίγουρα ζει διότι εμφανίστηκε στο Αλ Τσαντίρι Νιουζ του Λάκη Λαζόπουλου. Σύμφωνα με το περιοδικό "Θέατρο" η πρώτη εμφάνιση της Καλής Καλό ήταν το 1935 στην παράσταση "Μπαμπάς εκπαιδεύεται" στο Θέατρο Αλίκης, στο ρόλο της Ντορούλας. Το 1936-1938 εμφανιζόταν στη θρυλική Μάντρα του Αττίκ. Μάλιστα, πρέπει να είναι η τελευταία επιζήσασα, μαζί με τη Ζωζώ Σαπουντζάκη, που πέρασε από τη Μάντρα του Αττίκ.
 
Πέρασε η Σαπουντζάκη από τη Μάντρα του Αττίκ;

Η Καλή Καλό εξέδωσε πρόσφατα νέο βιβλίο (έχει ήδη δώσει την αυτοβιογραφία της). Θα δω μήπως αναφέρει εκεί χρονολογία γέννησης.
 
appoul είπε:
Πέρασε η Σαπουντζάκη από τη Μάντρα του Αττίκ;
Η πιο σωστή ερώτηση είναι: Παραδέχεται η Σαπουντζάκη ότι πέρασε (αν πέρασε) από τη μάντρα του Αττίκ? (Πάντως μου φαίνεται λίγο περίεργο...δεν είναι πια και τόοοοσο μεγάλη. Επισήμως γεννήθηκε το 1933. Αν και θεωρητικά δεν είναι αδύνατο να έκανε ένα πέρασμα μικρό κοριτσάκι, αφού διαβάζω "Ξεκίνησε τη θεατρική της καριέρα από πολύ μικρή, το 1946, με την ηθογραφία του Ελευθεριάδη " Το Αγρίμι " μαζί με τη μεγαλύτερη αδελφή της, Βάσω." και ο Αττίκ πέθανε 2 χρόνια πριν, το 1944.)
 
Φυσικά και πέρασε από τη μάντρα του Αττίκ. Αυτό είναι γνωστό. Μαζί με την αδερφή της αποτελούσαν τα Σαπουντζάκια (όπως Νεζεράκια, Καλουτάκια) και τους πρωτοέβγαλε ο Αττίκ. Το 1933 δεν πιστεύω πως είναι αληθές, διότι την έχω δει στην πρώτη της κινηματογραφική εμφάνιση (ο Μπαμπάς εκπαιδεύεται το 1953) και δε μου μοιάζει 20 χρονών κοπέλα! appoul σε παρακαλώ δες πότε γεννήθηκε η Καλή Καλό, διότι είναι ένα μυστήριο.
 
Φίλε μου, δυστυχώς στο νέο βιβλίο της δεν αναφέρει χρονολογία γέννησης. Πρέπει τώρα να ξεθάψω την αυτοβιογραφία της και να δω τι γράφει εκεί. Σίγουρα δεν θα λέει ρητά το πότε γεννήθηκε, αλλά θα λέει πόσο χρονών ήταν στο ντεμπούτο της για να το υπολογίσουμε.

Όσο για τη συνεργασία της Ζωζώς με τον Αττίκ, επίτρεψέ μου να αμφιβάλω. Στη βιογραφία της Ζωζώς δεν γίνεται, από ό,τι θυμάμαι, καμιά αναφορά σε συνεργασία με τον Αττίκ αλλά ούτε και σε άλλη πηγή το έχω συναντήσει ως τώρα. Εκτός αν είναι κάτι που εκείνη έχει διαλέξει να το αποσιωπήσει. Τα Σαπουντζάκια σίγουρα διέπρεψαν στη Θεσσαλονίκη στα χρόνια της Κατοχής, εποχή που ο Αττίκ εργαζόταν στην Αθήνα σε βαριετέ άλλων επιχειρηματιών (η Μάντρα του έπαψε να υφίσταται γύρω στο 1940), σε δύσκολες συνθήκες, δεν είχε πλέον την παλιά του αίγλη και μάλλον δεν "έβγαζε" πλέον νέα ταλέντα.

Κρατώ βέβαια μια επιφύλαξη για κάποια τυχαία τους συνάντηση σε σκηνή βαριετέ, αλλά έως τώρα εγώ δεν έχω βρει κάποια σχετική πηγή. Αν εχεις εσύ, σε παρακαλώ μοιράσου τη μαζί μας!
 
Φίλε μου δυστυχώς δε θυμάμαι πού το είχα δει, αλλά είμαι σίγουρος ότι έλεγε πως τα Σαπουντζάκια τα έβγαλε ο Αττίκ. Όταν βρω την πηγή μου θα τη μοιραστώ μαζί σας. Θέλω να σε ρωτήσω κάτι, επειδή φαίνεται να γνωρίζεις για εκείνην την περίοδο. Ψάχνω να βρω 2 τραγούδια της τραγουδίστριας Καίτης Ντένις (που έχει πει σε πρώτη εκτέλεση το "Τι είν' αυτό που το λένε αγάπη") είτε σε δίσκους ή ακόμα και σε ψηφιακή μορφή (mp3). Πρόκειται για τα εξής:

1) "Το αγόρι μου" σε μουσική Γιώργου Μουζάκη και στίχους Αλέκου Σακελλάριου. Κυκλοφόρησε γύρω στο 1948-1949 σε δίσκους Columbia.

2) "Αν είχα φτερά" σε μουσική Κώστα Καπνίση και στίχους Γιάννη Φερμάνογλου. Κυκλοφόρησε το 1948.

Αν μπορείς να με βοηθήσεις θα το εκτιμούσα πάρα πολύ!
 
bambinella 100 είπε:
τον Κωστα Κακκαβα τον ειχα δει πριν απο τρια - τεσσερα χρονια σε κατι θεατρικα μονοπρακτα που εβαζε η ΕΤ1. Το συγκεκριμενο ειχε τιτλο Η Αγγελια, και ειδα εναν Κακκαβα γερο, αδυνατο, με μουσι, και λιγα μαλλια.Σκετη απογοητευση δηλαδη για εναν αντρα που καποια εποχη υπηρξε το ονειρο πολλων κοριτσιων και γυναικων.

Ο Κωστας Κακκαβας σημερα...

veggos3_494x320.jpg

Δηλαδη πως επρεπε να ειναι σημερα, 50 χρονια μετα, για να μην απογοητευτεις? Ελεος :D

Εγω νομιζω οτι εχει μεγαλωσει πολυ ωραια σε σχεση με πολλους αλλους. Μακαρι να γερασεις κ εσυ ωραια.
 
Η φαλάκρα προφανώς είναι που τις χαλάει...
 
η χριστινα η δελαβινια που επαιζε στο ογδοντα τις εκατο των ταινιων του μουστακα τι να απεγινε?? (κυριακατικη απορια)
 
BA2037, καποια πραγματα αρνουμαστε να τα δεχτουμε οσο και να φωναζει η λογικη μας για το αντιθετο.

Το να βλεπω ενα πλασμα που καποτε ελαμπε απο ομορφια και νιατα, να εχει μετατραπει σε ενα αγνωριστο γεροντακι, ειναι απολυτα λογικο υστερα απο μισον αιωνα.

Ελα ομως που δεν το αντεχει αυτο η καρδια! Βλεπεις, η ατιμη μια ζωη κοντρα στο μυαλο πηγαινει.....
 
o χρόνος καταστρέφει τα πάντα.... :(
 
Σκετη απογοητευση δηλαδη για εναν αντρα που καποια εποχη υπηρξε το ονειρο πολλων κοριτσιων και γυναικων.

Δηλαδή τι να πω για τη Μαίρη Χρονοπούλου που ζει λες και τη βάφτισε ο Μητσοτάκης κι έχει σοβαρά προβλήματα υγείας; Η για κάποιες αλλες που δεν σεβονται το χρονο και χτιζονται σαν το Τζενγκα; Μια χαρα κουκλακι ειναι ο Κακαβας. Αξιοπρεπεια πανω απολα!!!
 
Μπαμπινέλα, όπως είπα και πριν, μάλλον η φαλάκρα του είναι που σε χαλάει τόσο πολύ, και εσένα, και πιθανώς και άλλες γυναίκες. Λογικόν, αλλά με μια πιο ψύχραιμη ματιά, η φωτογραφία της προηγούμενης σελίδας, αποπνέει κατά τ' άλλα έναν γοητευτικό άντρα, που ούτε υπερήλικα δεν τον λες, κι ας είναι πάνω από τα 70 του. Κάτι σαν "ώριμο μεσήλικα" θα τον χαρακτήριζα. Και σε καμμία περίπτωση "αγνώριστο...ΓΕΡΟΝΤΑΚΙ", άσχετα που η εικόνα δε συγκρίνεται -δε θα γινόταν άλλωστε να συγκριθεί- με αυτήν των 20-30 χρόνων του.

(...τί να έλεγε δηλαδή, κι ο πχ Παπαμιχαήλ ας πούμε, που "χάλασε" απ' το '70 ακόμα...)

Δε μου κάνει για "γεροντάκι", αυτό το στυλάκι, πχ :

1abc3a.jpg


...μια χαρά κωτσονάτος μου φαίνεται...

Το βλέμμα του είναι πάντα έτοιμο να...γονιμοποιήσει τα απανταχού πέριξ του θηλυκά... :p

1abc3a.jpg
 
Το νεανικο ντυσιμο στους υπερηλικες το βρισκω φαιδρο. Η ματια του Κακκαβα καθε αλλο απο ερωτικη ειναι, κατα τη γνωμη μου. Και οσον αφορα εμενα, δε θα τον γνωριζα αν δεν ηξερα εξ' αρχης το ονομα του.

Τελος, η φαλακρα σε εναν αντρα, περα απο μερικες εξαιρεσεις, εμενα δε με χαλαει καθολου. Ισα - ισα που εχω δει στη ζωη μου αμετρητους φαλακρους και ταυτοχρονα πολυ γοητευτικους αντρες.
 
Σωστα, αλλωστε στο επεισοδιο Σεξουαλικη παρενοχληση των Μεν και Δεν (3η σαιζον) επαιζε ο Τσακωνας το ερωτικο αντικειμενο του ποθου!!!!! :)
 
Γούστα βέβαια ειν' αυτά, και βεβαίως αν μια φορά το γούστο είναι υποκειμενική ιστορία, πόσο μάλλον όταν μιλάμε για υπαρκτή διαφορά φύλου.

Παρ' ολ' αυτά, σε βρίσκω γι' άλλη μια φορά άδικη, μια και η κορμοστασιά και το βλέμμα που έχει (ακόμα) ο Κακαβάς, μόνο φαιδρό δεν καθιστούν το "σπορτίφ" του ντύσιμο. Αντίθετα του πάει τέλεια θα έλεγα - ε εκτός κι αν ντε και καλά, λόγω ταυτότητας το θεωρείς δεδομένο ότι θα πρέπει να ντύνεται με γεροντογιλέκα και τραγιάσκες (στο στυλ των τελευταίων χρόνων του Βέγγου για παράδειγμα...).
 
Λυπαμαι που η γνωμη μου δε συμβαδιζει με τη δικη σου, αλλα τι να κανουμε; Ετσι εχει η κατασταση.
 
Πίσω
Μπλουζα