Το θαυμα δεν εγινε ουτε για τη Χρυσα, ουτε για τα διδυμα κοριτσακια, ουτε για τη γυναικα που μεσα σε ενα απογευμα εχασε τον αντρα της και τα δυο παιδια τους, ουτε για τοσους αλλους συνανθρωπους μας που πεθαναν με αυτον τον φρικτο τροπο.Τελικα δεν εγινε το θαυμα. Καλο ταξιδι
https://www.madata.gr/epikairotita/social/631899-nekrh-h-hthopoios-chrysa-sphlioth-taytopoihthhke-h-soros-ths.html
Όπως όλα δείχνουν, έχει γίνει μοναχή. Επίσης, στις 14 του μήνα συμπληρώθηκε ένας χρόνος από τη μοναχική κουρά της Ναταλίας Λιονάκη στην Κένυα από τον Πατριάρχη Αλεξανδρείας Θεόδωρο και τον αφρικανό Επίσκοπο Κισούμου Αθανάσιο και πλέον ονομάζεται μοναχή Φεβρωνία. Να και το σχετικό ρεπορτάζ. http://www.athensvoice.gr/viral/showbiz/376171_natalia-lionaki-heirotonithike-se-adelfi-fevronia-stin-kenya-video-eikonesΚρίμα πολυ για την Χρυσά μάλιστα βοήθησε να σωθούν κάποιοι που να ξέρε για την τύχη της , έσωσε και το σκυλί της , το εβαλε σε ασφαλές μερος, γύρισε για τον άνδρα της. Μαζί στην ζωή, μαζί στον θάνατο
Πολλές παραστάσεις φέτος ειδικά σε αρχαία θέατρα αφιερωθηκαν σε κείνη πολύ σωστά και στον δικό μας νόμο και κρατήθηκε ενός λεπτού σιγή στην μνήμη όλων των νεκρων !
Ή Αλεξανδριανη Σικελιανου παιδια έγινε μοναχή στα Ιεροσολυμα, ξέρουμε;
Έχεις δίκιο για το λάθος στον τίτλο του άρθρου και πολύ σωστά λες ότι οι μοναχοί/μοναχές κείρονται, δηλαδή ότι τους γίνεται η λεγόμενη μοναχική κουρά (υπάρχει μικρόσχημη και μεγαλόσχημη κουρά). Η λέξη "προχειρίζονται" χρησιμοποιείται μόνο για τους παπάδες και σημαίνει ότι τους δίνεται ένα οφίκιο, ένα ιερατικό αξίωμα (π.χ. αρχιμανδρίτης, πρωτοπρεσβύτερος, οικονόμος, πνευματικός δηλ. το δικαίωμα να εξομολογεί, ηγούμενος κλπ), ενώ σε μας τους λαϊκούς όταν π.χ. μας δίνουν το οφίκιο του αναγνώστη (αυτά είναι δηλαδή χειροθεσίες και όχι χειροτονίες). Στις μοναχές, σημαίνει την απόδοση του αξιώματος της ηγουμένης. Βέβαια ο όρος χρησιμοποιείται και στις χειροτονίες κληρικών, εκεί που λέει ο χειροτονών επίσκοπος "Η Θεία χάρις, η πάντοτε τα ασθενή θεραπεύουσα και τα ελλείποντα αναπληρούσα, προχειρίζεται (το όνομα του χειροτονούμενου, π.χ. Παύλον) τον ευλαβέστατον διάκονον εις πρεσβύτερον (τον ευλαβέστατον υποδιάκονον εις διάκονον, το θεοφιλέστατον πρεσβύτερον εις επίσκοπον της πάλαι ποτέ διαλαμψάσης επισκοπής/Μητροπόλεως [π.χ. Θαυμακού] ή εις επίσκοπον και Μητροπολίτην της Αγιοτάτης Μητροπόλεως [π.χ. Λαρίσης])". Καλά έκανες και ανέφερες αυτή την παρατήρηση. Το είχα προσέξει κι εγώ το λάθος και απάντησα λόγω γνώσεων επί των εκκλησιαστικών. Παρέλειψα να πω ότι η κουρά μοναχού/μοναχής μπορεί να γίνει και από ιερέα και από επίσκοπο.Ω αμαθές συντάκτρια (*), οι μοναχοί / μοναχές δεν χειροτονούνται. Κείρονται. (Η wikipedia έχει και τον όρο "προχειρίζονται" αλλά δεν ξέρω αν αυτός είναι τεχνικός όρος ή περιγραφή). Το καλογεριλίκι δεν είναι βαθμός ιερωσύνης για να συνοδεύεται από χειροτονία. Το σχετικό άρθρο αναφέρει μία φορά τον σωστό όρο "κουρά" και μάλιστα σε εισαγωγικά αλλά 4-5 φορές το λάθος "χειροτονία" (μεταξύ των οποίων και στον τίτλο... καλά, αν ήξερε να κλίνει το "κείρομαι" και έγραφε εκεί το σωστό "εκάρη μοναχή" θα λιποθυμούσα από έκπληξη.)
(Ως συνήθως, το σχόλιό μου είναι άσχετο με το θέμα...)
(*) Πω πω απαίσιο ακούγεται αυτό. Αφού έφτασα στο σημείο να συμβουλευτώ τον Τζάρτζανο για να σιγουρευτώ ότι θυμόμουνα σωστά την κλητική, διότι έχουν περάσει και καμιά 45αριά χρόνια από τότε που τα έμαθα αυτά.