Πολύ καλή ταινία της δεκαετίας του '60 με πολύ πιασάρικο θέμα που ιντριγκάρει όπως είναι οι απιστίες στην υψηλή κοινωνία, όπου η σύζυγος του ευκατάστατου και αξιοπρεπούς συζύγου και οικογενειάρχη πλήν όμως ανιαρού και αντιερωτικού συντρόφου, ενδίδει μάλλλον εύκολα στην γοητεία και τον ερωτισμό ενός νεώτερου και προικισμένου από την φύση με εντυπωσιακά εξωτερικά χαρίσματα άντρα.
Ο ερωτισμός και η χημεία μεταξύ Καρέζη και Κούρκουλου κυριολεκτικά τα σπάει και χτυπάει κόκκινο. Το δέσιμο τους απίστευτο και οι θεατές απολάμβαναν έως επιδοκίμαζαν το παράμονο ζευγάρι νιώθοντας την ασύλληπτη ερωτική έλξη μεταξύ τους. Το είχαν φαίνεται αυτοί οι δυο κορυφαίοι μας ηθοποιοί και από την εξίσου εντυπωσιακή συνεργασία τους στην ''Λόλα''.
Από τους υπόλοιπους ηθοποιούς ξεχωρίζει μακράν ο Μηνάς Χρηστίδης στον ρόλο του απατημένου συζύγου. Ανταποκρίθηκε στις δύσκολες ανάγκες του ρόλου με απόλυτη επιτυχία και πειστικότητα. Και είναι εντυπωσιακό γιατί ο ίδιος δεν είχε και την πολυετή κινηματογραφική πείρα γυρίζοντας ελάχιστες ταινίες. Κρίμα γιατί πιστεύω σαν ηθοποιός το ΄΄είχε΄΄, η παρουσία του επιβλητική όσο χρειαζόταν, έγραφε στον φακό και του άξιζε να παίξει σε πολλές ταινίες . Εδώ έπαιξαν σε πολλές ταινίες αντικειμενικά κατώτεροι του ηθοποιοί.
Ειδικά η τελευταία σκηνή του έργου μακράν η πιο συγκλονιστική. Ο Χρηστίδης αγκαλιάζει την ετοιμοθάνατη Καρέζη, την συγχωρεί για την απιστία της, ακουμπάει το κεφάλι του στοργικά στο σώμα της, και δακρύζει τόσο ανθρώπινα όταν φεύγει στην αγκαλιά του. Ίσως η πραγματική αγάπη συγχωρεί ακόμα και την απστία όταν αυτή η αγάπη διακρίνεται από ανιδιοτέλεια. Ίσως πάλι η απώλεια του ανθρώπου και μάλιστα μπροστά στα μάτια του, αυτόματα ελαχιστοποιεί την σημαντικότητα όλων όσων έγιναν, γιατί όλα μοιάζουν ασήμαντα, φθαρτά και αναλώσιμα μπροστά στην απώλεια.