Έξοδος Κινδύνου (1980)

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας ARETARA
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Ο Μιχαλόπουλος είναι ο ένας από τους δύο ληστές/μοτοσυκλετιστές ο οποίος σκοτώνεται στη συμπλοκή που ακολουθεί στην τράπεζα...
 
είδα την ταινία το βράδυ της Παρασκευής (18/11) και για πρώτη φορά την είδα προσεκτικά και ολόκληρη, χωρίς διακοπές (να σαι καλά ΔΤ!). Ομολογώ ότι, αν και όντως λίγο υπερβολική, ήταν ωραία ταινία. Εμένα μου άρεσε τόσο η Καρλάτου ως αστυνόμος Αλεξίου και ο Εσκενάζυ ως Τάσος το πρεζόνι και "προτεζέ" της αστυνόμου. Αυτό που σου μένει από την Καρλάτου πάντως είναι τα μάτια της. Και για όσους αναρωτιούνται τι απέγινε, τους λέω ότι σήμερα ζει στις Βερμούδες με τον δεύτερο σύζυγό της, τον Άρθουρ Ράνκιν ΙΙ, με τον οποίο έχει μία σημαντική διαφορά ηλικίας (23 χρόνια) και ασκεί το επάγγελμα της δικηγόρου, έχοντας πάρει το πτυχίο της από το πανεπιστήμιο του Κεντ, στα 60 της, το 2007. Ο δεύτερος σύζυγος είναι παραγωγός σκηνοθέτης και σεναριογράφος που δουλεύει κυρίως με τα κινούμενα σχέδια. Δηλ. έριξε η γυναίκα οριστικά μαύρη πέτρα πίσω της
 
LadyNaty είπε:
... Αυτό που σου μένει από την Καρλάτου πάντως είναι τα μάτια της...
Κάτι τέτοιο θα σκοφτόταν και ο Lucio Fulci, όταν την έβαλε να παίξει στο ZOMBIE.

Απλά, έδωσε τη δική του "πινελιά" ... :darkglasses:
 
@ exetlaios: μάλλον. Και ίσως το ότι έπαιξε στο ZOMBIE εξηγεί ότι αργότερα η Ὀλγα Βλασσοπούλου (σ.σ. το πραγματικό της όνομα) παντρεύτηκε έναν άντρα που το χρόνο που θα μας έρθει θα συμπληρώσει τα 90 και θα καταστεί ζόμπι λόγω ηλικίας! Φαίνεται ότι τα ψυχικά τραύματα από τις ταινίες σπλάτερ σημαδεύουν πολύ άσχημα ;)
 
Ίσως για αυτό και να αποσύρθηκε σε ερημικό νησί. Στην ταινία (Zombie), ήταν κάπου στις Αντίλλες και στην πραγματικότητα πήγε στις Βερμούδες...
 
Για του λόγου το αληθές, εδώ και το δημοσίευμα με πρόσφατη φωτογραφία της Όλγας. Από τα γραφόμενα είχε πολύ δύσκολα παιδικά χρόνια, όπως και τα περισσότερα παιδιά της γενιάς της...Καλή σου τύχη αγαπημένη μας Όλγα !

http://bernews.com/2010/10/65-year-old-called-to-bermuda-bar/
 
Ξέρει κανείς που είναι το σπίτι που υποτίθεται ότι μένει η Όλγα Καρλάτου στην ταινία αυτή;
 
100.jpg
100.jpg
 
Άλλο ένα ενσταντανέ της ταινίας με τον ταμία της τράπεζας (Κώστας Φλωράτος) να ανοίγει πολιτική συζήτηση κάνοντας κριτική εξ ευωνύμων στο σύστημα.

Αμίμητοι φωσκολικοί διάλογοι:

- Μουτάφης: Αλλά εσείς οι αστυνομικοί δεν πρέπει να παραπονιέστε. Το σύστημα στηρίζεται στις πλάτες σας.

- Μάρκος: Τελικά Μουτάφη τι θα γίνει; Γραμμάτιο θα πάρω ή πολιτική γραμμή;







moutafis.jpg
 
Είναι μία από τις αγαπημένες μου ταινίες εκείνης της εποχής και αυτό γιατί είχε το κάτι διαφορετικό σε σχέση με τις περισσότερες άλλες Ελληνικές ταινίες που έχω παρακολουθήσει.Θέλω να σταθώ σε μερικά πράγματα(καθαρά υποκειμενικές δικές μου παρατηρήσεις):

1)Η Όλγα Καρλάτου(Ντάιζη Αλεξίου)είναι η μοναδική Ελληνίδα που μου θυμίζει έως ένα βαθμό τη Gillian Anderson(Dana Scully)από τα X-Files.Ίσως το βλέμμα με τα ανοιχτόχρωμα μάτια,η σοβαρή συμπεριφορά,η θηλυκότητα μέσα από το δύσκολο επάγγελμα.Καμία άλλη μέχρι σήμερα δε την έχει πλησιάσει τόσο.

2)Moυ αρέσει πολύ το κλίμα στην ταινία,όσο κι αν φαίνονται αστείοι κάποιοι πυροβολισμοί και πιο πολύ οι ήχοι από τα όπλα,έχει κάτι ιδιαίτερο που επειδή αρκετοί από εμάς έτυχε να την παρακολουθήσουνε σε μικρή ηλικία,σίγουρα δε τη ξεχάσαμε μέχρι σήμερα.

3)Δε μου αρέσει τα τραγούδι που άκουσα στην ταινία,δεν είναι καθόλου του στυλ μου και ίσως είναι από τα πράγματα που δε κράτησα καθόλου.

4)Με ενοχλεί αφάνταστα αυτός ο Σωτήρης Τζεβελέκος στους ρόλους του(όχι στην προσωπική του ζωή).Δεν τον αντέχω ούτε σαν φάτσα ηθοποιού,ούτε σαν ερμηνεία.

5)Τέλος,μέσα από τα πολλά μηνύματα που περνάει η ταινία με πολύ ωραίο τρόπο,συμφωνώ απόλυτα με το κλασικό περί επιλογών των περισσοτέρων γυναικών.Που πάντα,όπως λέω οι περισσότερες(όχι όλες)έλκονται από ανθρώπους που έχουνε κάποιο"μυστήριο",εγώ θα έλεγα από τους λαθος ανθρώπους(γι αυτό μετά βρίσκονται μπλεγμένες ή δεινοπαθούνε) και αυτούς που έχουνε μπροστά στα μάτια τους και τις αγαπάνε πραγματικά,τους θέλουνε σαν "φίλους".Σε αυτό ο Φώσκολος έχει πέσει διάνα από τότε.
 
SurvivalHorror είπε:
5)Τέλος,μέσα από τα πολλά μηνύματα που περνάει η ταινία με πολύ ωραίο τρόπο,συμφωνώ απόλυτα με το κλασικό περί επιλογών των περισσοτέρων γυναικών.Που πάντα,όπως λέω οι περισσότερες(όχι όλες)έλκονται από ανθρώπους που έχουνε κάποιο"μυστήριο",εγώ θα έλεγα από τους λαθος ανθρώπους(γι αυτό μετά βρίσκονται μπλεγμένες ή δεινοπαθούνε) και αυτούς που έχουνε μπροστά στα μάτια τους και τις αγαπάνε πραγματικά,τους θέλουνε σαν "φίλους".Σε αυτό ο Φώσκολος έχει πέσει διάνα από τότε.
Δεν γνωρίζω αν είσαι αντρας ή γυναίκα, αλλά στην συγκεκριμένη περίπτωση της ταινίας, δεν υπάρχει καμια αμφιβολία γιατί η Νταίζη Αλεξίου έλκεται από τον Εσκενάζη και βάζει τον Φούντα στη "Friend's zone". O πρώτος είναι ένας κούκλος νεαρός, και ο δεύτερος ένας σιτεμένος-στραπατσαρισμένος :P Όσο για την επιλογή της για τον Κούρκουλο (πιστολέρο με το ελικόπτερο), ε, ο Κούρκουλος δεν θέλει και πολλές συστάσεις ;) Άλλωστε ο ελληνικός κινηματογράφος δεν είχε και πολλούς "ζεν πρεμιέ" :darkglasses:
 
domniki είπε:
Δεν γνωρίζω αν είσαι αντρας ή γυναίκα, αλλά στην συγκεκριμένη περίπτωση της ταινίας, δεν υπάρχει καμια αμφιβολία γιατί η Νταίζη Αλεξίου έλκεται από τον Εσκενάζη και βάζει τον Φούντα στη "Friend's zone". O πρώτος είναι ένας κούκλος νεαρός, και ο δεύτερος ένας σιτεμένος-στραπατσαρισμένος :P Όσο για την επιλογή της για τον Κούρκουλο (πιστολέρο με το ελικόπτερο), ε, ο Κούρκουλος δεν θέλει και πολλές συστάσεις ;) Άλλωστε ο ελληνικός κινηματογράφος δεν είχε και πολλούς "ζεν πρεμιέ" :darkglasses:
Άντρας είμαι,Γιώργο με λένε,χάρηκα :)

Διάβασα με προσοχή αυτά που λες,αλλά επειδή φυσικό είναι να μη γνωριζόμαστε και να μην ξέρεις τις απόψεις μου,παρά μόνο απ ό,τι διαβάζεις,θα σου εξηγήσω οτι το 5 γράφω οτι γενικά ισχύει στη ζωή,μη μένεις σε πρόσωπα(ο ένας σιτεμένος,ο άλλος George Clooney κτλ).Απλώς στη συγκεκριμένη ταινία,τονίζεται πολύ πιο έντονα η διαφορά λόγω ηλικίας και εμφάνισης των 2 αντρών που προτιμά η Νταίζη.Με αφορμή την ταινία και το συγκεκριμένο μήνυμα εστιάζω και στην αληθινή ζωή,όπου από μικρές πολλές(όχι όλες)γυναίκες προτιμούσανε τον πιο"αλήτη,δήθεν,με μηχανάκι"κι ένα σωρό άλλα και στο τέλος καταντούσανε να χτυπάνε το κεφάλι τους,να είναι μπλεγμένες(όπως στην ταινία με τον Εσκενάζυ)και να τρώνε κέρατο σύννεφο ή και ξύλο φυσικά.

Όλα αυτά είναι προσωπικά πιστεύω,απ΄'οσα 'εχω δει 'εξω και δε προσπαθώ να πείσω κανέναν.
 
Τελικά μια παλιά μου απορία σχετικά με το που γυρίστηκαν οι σκηνές των τίτλων της ταινίας και που βρίσκεται το σχετικό μεγάλο κτίριο φαίνονται να λύνεται. Σύμφωνα με αυτήν την πηγή, τα γυρίσματα έγιναν στην Παλιά Σχολή Υπαστυνόμων στην Κηφισίας, δίπλα από το Υγεία. Από μια γρήγορη αναζήτηση στον χάρτη δεν φαίνεται τα κτίρια αυτά να υφίστανται πλέον.
 
SurvivalHorror είπε:
.Θέλω να σταθώ σε μερικά πράγματα(καθαρά υποκειμενικές δικές μου παρατηρήσεις):
1)Η Όλγα Καρλάτου(Ντάιζη Αλεξίου)είναι η μοναδική Ελληνίδα που μου θυμίζει έως ένα βαθμό τη Gillian Anderson(Dana Scully)από τα X-Files.Ίσως το βλέμμα με τα ανοιχτόχρωμα μάτια,η σοβαρή συμπεριφορά,η θηλυκότητα μέσα από το δύσκολο επάγγελμα.Καμία άλλη μέχρι σήμερα δε την έχει πλησιάσει τόσο.
Μάλλον εννοείς ότι η Τζίλιαν Άντερσον σου θυμίζει την Καρλάτου.

Βλέπεις, όταν γεννιόταν η Άντερσον, η Καρλάτου είχε ήδη παίξει στους Βοσκούς, του άντρα της τότε, Παπατάκη...

Αυτή είναι το "πρωτότυπο" :D
 
SurvivalHorror είπε:
1)Η Όλγα Καρλάτου(Ντάιζη Αλεξίου)είναι η μοναδική Ελληνίδα που μου θυμίζει έως ένα βαθμό τη Gillian Anderson(Dana Scully)από τα X-Files.Ίσως το βλέμμα με τα ανοιχτόχρωμα μάτια,η σοβαρή συμπεριφορά,η θηλυκότητα μέσα από το δύσκολο επάγγελμα.Καμία άλλη μέχρι σήμερα δε την έχει πλησιάσει τόσο.
ns.jpg
(Ναταλία Στυλιανού)

???
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Deathshadow είπε:
Το ''Εξοδος Κινδυνου'' αν γυριζοταν στην ιταλια θα το θεωρουσαμε ενα απο τα καλυτερα euro-crime action movies.
Συμφωνώ. Την ταινία αυτήν την πέτυχα τυχαία σε κάποια από τις προβολές της στην ΕΡΤ πριν αρκετά χρόνια χωρίς να την ξέρω και χωρίς να έχω ακούσει κάτι για αυτήν. Κόλλησα και την είδα μέχρι τέλους και δηλώνω κι εγώ φαν και της ταινίας και της πρωταγωνίστριας αν και δεν την έχω δει κάπου αλλού.

Δε ξέρω αν το έχετε παρατηρήσει αλλά κάποια στιγμή στην ταινία εμφανίζεται κι ο ίδιος ο Φώσκολος στο ρόλο ενός ιδιοκτήτη μαγαζιού και μιλάει με την Καρλάτου αν και δεν ακούγονται γιατί παίζει μουσική από πάνω.
 
domniki είπε:
Δεν γνωρίζω αν είσαι αντρας ή γυναίκα, αλλά στην συγκεκριμένη περίπτωση της ταινίας, δεν υπάρχει καμια αμφιβολία γιατί η Νταίζη Αλεξίου έλκεται από τον Εσκενάζη και βάζει τον Φούντα στη "Friend's zone". O πρώτος είναι ένας κούκλος νεαρός, και ο δεύτερος ένας σιτεμένος-στραπατσαρισμένος :P Όσο για την επιλογή της για τον Κούρκουλο (πιστολέρο με το ελικόπτερο), ε, ο Κούρκουλος δεν θέλει και πολλές συστάσεις ;) Άλλωστε ο ελληνικός κινηματογράφος δεν είχε και πολλούς "ζεν πρεμιέ" :darkglasses:
,ωστε μονο η ηλικια και η εμφανηση εχουν σημασια

και οχι εκεινος αν την αγαπουσε

αααα

σας πληροφορω ομως οτι και με τις 4 ιδιοτητες μου (αντρας,θεατης,ηθοποιος,συγγραφεας)

οτι σφαλετε,αμ πως;

οταν ενας δημιουργος εχει και αυτος φατσα σαν στρανζοχαρτο και εχει κανει σχεσεις με γυναικες και με 20 κ 25 χρονια διαφορα

η αναγνωση του συνφορουμητη ειναι η σωστη και οχι η δικη σας
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πίσω
Μπλουζα