Αγαπημένα κομμάτια από σειρές και ταινίες

Τελευταία επεξεργασία:
Από την ταινία "Υπολοχαγός Νατάσσα"
Κώστας Καπνίσης - Τίτλοι | Official Audio Release
 
Το πρώτο τραγούδι που έγραψε ο Κώστας Καπνίσης το 1939 σε στίχους Γιώργου Οικονομίδη
από την ταινία "Το αγόρι π' αγαπώ" (1960) σε ερμηνεία του Ανδρέα Μπάρκουλη
γελάς - Αντρέας Μπάρκουλης (Κώστας Καπνίσης)
 
Κώστας Καπνίσης - Πανικός (1969)
Η ταινία κέρδισε το βραβείο καλύτερης μουσικής στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης του 1969.
Παραγωγή:Finos Film
Σκηνοθεσία:Σταύρος Τσιώλης
Μουσική: Κώστας Καπνίσης
Πρώτη Προβολή: 20 Νοεμβρίου 1969
Ηθοποιοί:Κώστας Καζάκος, Άγγελος Αντωνόπουλος, Σοφία Ρούμπου, Ζώρας Τσάπελης, Σπύρος Καλογήρου, Νίκος Γαλανός, Ντίνος Καρύδης, Γρηγόρης Ευαγγελάτος, Νάσος Κεδράκας, Τασούλης Δαρδαμάνης, Κώστας Νάος, Γιώργος Κωβαίος, Έλια Καλιγεράκη, Μαίρη Μεταξά, Γκόλφω Μπίνη.

Πανικός (1969) - Movie instrumental mix

κι εδώ ολόκληρη η ταινία

 
Κώστας Καπνίσης. Μουσικά θέματα και τραγούδια για την ταινία: "Εκείνοι που ξέρουν ν' αγαπούν" (1968)
Μουσική: Κώστας Καπνίσης. Τραγούδι: Ζωή Κουρούκλη.

ΖΩΗ ΚΟΥΡΟΥΚΛΗ - Η ΕΡΗΜΙΑ- II -(ΚΩΣΤΑ ΚΑΠΝΙΣΗ) GREEK SLOW 68 VIDEO
 
Τελευταία επεξεργασία:
Της μιας δραχμής τα γιασεμιά | Τζένη Βάνου-Ορέστης Μακρής | 1960
το απόσπασμα από την ταινία είναι συγκλονιστικό...
Στίχοι/μουσική : Αττίκ (πραγματικό όνομα: Κλέων Τριανταφύλλου, 19 Μαρτίου 1885 - 29 Αυγούστου 1944)
Παραθέτω σχετικά σχόλια από το stixoi.info

"Το τραγούδι αυτό γράφτηκε, όπως αναφέρει η Δανάη, για το φινάλε της απιστίας της Σούρας Τριανταφύλλου, της Ρωσίδας χορεύτριας την οποία νυμφεύθηκε σε τρίτο γάμο το 1919.
Φέρει σφραγίδα της Επιτροπής Λογοκρισίας με ημερομηνία 14.4.43. Γράφτηκε το 1935 , ΑΛΛΑ για λόγους τακτ τραγουδήθηκε το 1943 ....."
.....
"
ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΓΙΑΣΕΜΙΑ

Στων ραντεβού την ερημιά
στα μακρινά καφενεδάκια
της μιας δραχμής τα γιασεμιά
που μας πουλάνε τα παιδάκια
μαθαίνουν τόσα μυστικά
που όταν χωρίζει κάθε ταίρι
μπαίνουν στον κόρφο βιαστικά
μην παραπέσουν ξαφνικά
σ' ενός αδιάκριτου το χέρι

Της μιας δραχμής τα γιασεμιά
λένε στα ξέγνοιαστα ζευγάρια
που απ' τις αγάπες τους καμιά
ποτέ δε ζει πολλά φεγγάρια
κι έχει μια μόνη ασχημιά
ο έρως που όλους περιπαίζει
πως για μια νέα γνωριμιά
τα τελευταία γιασεμιά
ξεχνιούνται πάνω στο τραπέζι

Και τα δικά μας γιασεμιά
στο τελευταίο καυγαδάκι
χωρίς συγκίνηση καμιά
τ' άφησες στο καφενεδάκι
Κρυφά από σένα,τρυφερά
εγώ τα μάζεψα,κυρία
και από ένα φάκελο ξερά
μου λένε τώρα θλιβερά
τη σύντομή μας ιστορία

Της μιας δραχμής τα γιασεμιά........
"

 
Τελευταία επεξεργασία:
3 λατρείες για σήμερα (Όταν με πιάνει το ρομαντικό μου.... Μιλάμε για πολύ ρομάντζο δηλαδή!!)

Αυτό το αγόρι με τα μάτια τα μελιά - Αλέκα Μαβίλη ( Από την ταινία Βέγγος Φανερός Πράκτωρ 000)


Στον ουρανό είναι ένα αστέρι - Καίτη Χωματά (Από την ταινία Όλοι οι άντρες είναι ίδιοι)



Τι σου' κανα και πίνεις - Πόλυ Πάνου (Από την ταινία Όλγα αγάπη μου)

 
3 λατρείες για σήμερα (Όταν με πιάνει το ρομαντικό μου.... Μιλάμε για πολύ ρομάντζο δηλαδή!!)

Αυτό το αγόρι με τα μάτια τα μελιά - Αλέκα Μαβίλη ( Από την ταινία Βέγγος Φανερός Πράκτωρ 000)

Στον ουρανό είναι ένα αστέρι - Καίτη Χωματά (Από την ταινία Όλοι οι άντρες είναι ίδιοι)

Τι σου' κανα και πίνεις - Πόλυ Πάνου (Από την ταινία Όλγα αγάπη μου)
Αυτό το αγόρι με τα μάτια τα μελιά - Αλέκα Μαβίλη
Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Μουσική: Μάνος Λοΐζος
Δίσκος Vinyl 7", 45στρ , Parlophone – GDSP 3120 , 1966

Στον ουρανό είναι ένα αστέρι - Καίτη Χωματά
Στίχοι: Αλέκος Σακελλάριος
Μουσική: Γιάννης Σπανός
Δίσκος Vinyl 7", 45 στρ, Lyra – LS 1215, 1967

Τι σου' κανα και πίνεις - Πόλυ Πάνου
Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας
 
Τελευταία επεξεργασία:
Να κάνω μια παρασπονδία? Δεν είναι από σειρά ή ταινία αλλά από θεατρική παράσταση, όμως είναι αγαπημένο κομμάτι. Από τη Μήδεια του Μποστ, στο πρώτο της ανέβασμα από τη "Στοά" (το είδα στο Λυκαβηττό τότε, και καμιά δεκαριά χρόνια αργότερα όταν ήμουν στη Ζάκυνθο για διακοπές έτυχε να παίζεται σε περιοδεία πάλι από τη Στοά αλλά σε διαφορετική παραγωγή και το ξαναείδα). Η εικόνα είναι κακή αλλά το (ταιριαστότατο, για Μήδεια) χασάπικο είναι ξεκαρδιστικό. Όλη η μουσική του Βασίλη Δημητρίου για την παράσταση είναι εξαιρετική αλλά αυτό είναι το αγαπημένο μου κομμάτι.


Το δεύτερο στην προτίμησή μου: "Οι πιο κακοί οι μαθηταί ήταν αυτοί στην τάξη / γι' αυτό κι η μάνα τους καλά έκανε να τα σφάξει" (ακατάλληλο για ανηλίκους)
 
Τι έβαλες τώρα Ελέφαντα. Το ψάχνω πριν τις γιορτές στα κατάβαθα της μνήμης. Δεν θυμόμουν ακριβώς τους στίχους, δεν θυμόμουν καθόλου την παράσταση, είχα την ισχυρή υποψία ότι ήταν μποστ απλά δεν έψαχνα στην Μήδεια.
Γιατί είναι ακατάλληλο για ανηλίκους; Μια χαρά τους τα λέει από τα 15 και πάνω. Μια χαρά το άκουσε και ο γιος μου. Ακατάλληλο για ενηλίκους είναι. Για μάνες όπως εγώ. Που έχω γιο στα 17 του. Ακατάλληλο λοιπόν για μάνες γιατί μπορεί να μας βάλει και καμμια περίεργη ιδέα...
 
"Ποια νύχτα σ' έκλεψε;" τραγούδι των Μίμη Πλέσσα - Λευτέρη Παπαδόπουλου στην ταινία του Γιάννη Δαλαινίδη "Ο κατεργάρης" (1971). Ερμηνεία: Γιάννης Πουλόπουλος.

 
Γιατί είναι ακατάλληλο για ανηλίκους; Μια χαρά τους τα λέει από τα 15 και πάνω.
Διότι χρησιμοποιεί λέξεις που όταν γράφονται στο φόρουμ θέλουν αστεράκια. Οι ανήλικοι βέβαια μια χαρά τις ξέρουν και δεν κομπλάρουν, είναι οι γονείς των ανηλίκων που χρειάζονται προειδοποίηση διότι θέλουν να προστατέψουν τα τρυφερά αυτάκια των αγγελουδιών τους.

Στη Ζάκυνθο αγόρασα και το πρόγραμμα της παράστασης που είχε ολόκληρη τη Μήδεια, και ήταν να χτυπιέσαι από τα γέλια διότι έβλεπες και τις μεγαλοφυείς ανορθογραφίες του Μποστ. Όταν διάβασα "Η γραία μύτηρ" αμέσως σκέφτηκα μια γριά με μια γαμψή μύτη μεγέθους μελιτζάνας. Άσε τα λογοπαίγνια με Μήδεια και μύδια και τον Γιάννη τον Κρητικό που ήτο κριτικός.

Το μόνο πρόβλημα είναι ότι το έργο έχει πολλές αναφορές σε θέματα της επικαιρότητας του τότε, από τον Κούρκουλο που διαφήμιζε οδοντόκρεμα


, μέχρι τις ληστείες τραπεζών (που έκαναν τον Οιδίποδα να πιάσει δουλειά ως ταμίας σε τράπεζα που είχε ληστευτεί τόσες φορές που δεν είχαν να πληρώσουν τη ΔΕΗ και τους έκοψε το ρεύμα οπότε κι αυτοί προσέλαβαν τυφλό ταμία) και τα containers που φυγαδεύτηκαν από το Τατόι επί Μητσοτάκη του Α'. Οι παλιοί τα καταλαβαίνουν αυτά, αλλά οι νεότεροι?
 
Τελευταία επεξεργασία:
Διότι χρησιμοποιεί λέξεις που όταν γράφονται στο φόρουμ θέλουν αστεράκια. Οι ανήλικοι βέβαια μια χαρά τις ξέρουν και δεν κομπλάρουν, είναι οι γονείς των ανηλίκων που χρειάζονται προειδοποίηση διότι θέλουν να προστατέψουν τα τρυφερά αυτάκια των αγγελουδιών τους.

Στη Ζάκυνθο αγόρασα και το πρόγραμμα της παράστασης που είχε ολόκληρη τη Μήδεια, και ήταν να χτυπιέσαι από τα γέλια διότι έβλεπες και τις μεγαλοφυείς ανορθογραφίες του Μποστ. Όταν διάβασα "Η γραία μύτηρ" αμέσως σκέφτηκα μια γριά με μια γαμψή μύτη μεγέθους μελιτζάνας. Άσε τα λογοπαίγνια με Μήδεια και μύδια και τον Γιάννη τον Κρητικό που ήτο κριτικός.

Το μόνο πρόβλημα είναι ότι το έργο έχει πολλές αναφορές σε θέματα της επικαιρότητας του τότε, από τον Κούρκουλο που διαφήμιζε οδοντόκρεμα


, μέχρι τις ληστείες τραπεζών (που έκαναν τον Οιδίποδα να πιάσει δουλειά ως ταμίας σε τράπεζα που είχε ληστευτεί τόσες φορές που δεν είχαν να πληρώσουν τη ΔΕΗ και τους έκοψε το ρεύμα οπότε κι αυτοί προσέλαβαν τυφλό ταμία) και τα containers που φυγαδεύτηκαν από το Τατόι επί Μητσοτάκη του Α'. Οι παλιοί τα καταλαβαίνουν αυτά, αλλά οι νεότεροι?
Ναι υπάρχει ένα ζήτημα... Μιλάμε για την περίοδο '91-'92 από ότι κατάλαβα ή μάλλον απ' ότι θυμάμαι. Τότε που ακούστηκε και το περίφημο "books, books, books" του Παλαιοκρασσά. Εκείνη την εποχή ήμουν στα είκοσί μου και με ενδιέφερε τόσο η πολιτική κατάσταση της εποχής όσο και των προηγούμενων δεκαετιών. Οι σημερινοί νέοι αμφιβάλλω αν ενδιαφέρονται. Ας μην είμαι αυστηρή, ίσως έχουν και πιο ουσιαστικές οικονομικές δυσκολίες να αντιμετωπίσουν.
 
"Ήλιε φονιά" των Μίμη Πλέσσα-Τάσου Λειβαδίτη από την ταινία "Ο Αστραπόγιαννος" (1970) του Νίκου Τζήμα. Ερμηνεία: Καίτη Αμπάβη.

 
Πίσω
Μπλουζα