Αγαπημένοι ηθοποιοί όπως δεν τους έχουμε ξαναδεί!

Τελικά το δικαστήριο ζήτησε την αφαίρεση των επίμαχων σημείων κι επέβαλε ποινή φυλάκισης 50 ημερών και χρηματικό πρόστιμο 16.000 δραχμών στον καθένα, τα οποία το ζεύγος δώρισε στο Αντικαρκινικό Νοσοκομείο Αθηνών.
Πρωτοπόρα η Αλίκη και σε αυτό. Πλέον είναι συνηθισμένο μάρκετινγκ από τους διάσημους να δωρίζουν τα ποσά που κερδίζουν ως αποζημιώσεις από δικαστήρια. Το 1968 όμως; πάρα πολύ μπροστά η κίνηση τους. Τώρα το κάνει όλο το Χόλιγουντ
 
Η Αλίκη Βουγιουκλάκη, η Σοφία Ρούμπου και η Τζόλυ Γαρμπή στο θεατρικό έργο "Αυτό που ξέρει κάθε γυναίκα" του συγγραφέα J.M. Barrie σε σκηνοθεσία Δημήτρη Παπαμιχαήλ τη θεατρική περίοδο 1969 - 1970. Πηγή.

roumpou.jpg
 
Ωστόσο λίγα χρόνια αργότερα, στην επιθεώρηση του ΕΙΡΤ "Χαρούμενη Κυριακή - Κυριακή χωρίς σύννεφα" είχα δει τη Μιράντα Κουνελάκη με ξανθειά περούκα να τραγουδάει στον σκοπό του "Κυπαρισσάκι αψηλό" "Κι είναι χοντρό, τόσο χοντρό, να τ' αγκαλιάσω δεν μπορώ" και δεν έγιναν μηνύσεις.

Αστείο για τα πάχητα του Παπαμιχαήλ ήταν νομίζω αποδεκτό, ειδικά την εποχή εκείνη που δεν ήταν καθόλου politically correct. Ήταν νέος, ζεν πρεμιέ, και δεν υπήρχε λόγος να νομίζει κανείς ότι είχε κάποια ορμονική διαταραχή ή φαρμακευτική αγωγή για κάποια πάθηση που τον έκανε να πάρει κιλά. Και τα λέω αυτά παρόλο που στα 34 μου είχα μπόλικα κιλά ήδη και ξέρω πόσο δύσκολη προσπάθεια απαιτείται για να χάσεις βάρος.

Αλλά αστεία για τη δυσκολία να μείνει έγκυος η Α.Β. ή οποιαδήποτε γυναίκα, διάσημη ή όχι, ξεπερνούσαν τα εσκαμμένα ακόμη και για κείνη την εποχή.
 
«Ο,τι ξύλο έχετε δει με εμένα και τον Κούρκουλο στις ταινίες ήταν πέρα ως πέρα αληθινό! Στο φιλμ ”Ορατότης μηδέν”, την πιο σκληρή σκηνή τη γυρίσαμε στη Χαλυβουργική κατακαλόκαιρο. Το σενάριο έλεγε πως έπρεπε να κυλιστούμε παίζοντας ξύλο από έναν λόφο. Ο λόφος αυτός ήταν από ρινίσματα σιδήρου, που έκαιγαν από τον ήλιο. Ο Κούρκουλος φορούσε ένα παντελόνι κι ένα μπλουζάκι. Εμένα, όμως, ο Φώσκολος με ήθελε γυμνό από τη μέση και πάνω. Όταν τελείωσα και πήγα σπίτι μου, όλο το σώμα μου ήταν καμένο από τον καυτό σίδηρο όπου κυλιόμασταν και η πλάτη μου ήταν γεμάτη αμυχές, σαν να με είχαν γδάρει. Έκανα πολλές μέρες για να φορέσω μπλούζα."
Νίκος Γαλανός Πηγή.

galanos.jpg
 
Καλέ ο Γαλανός είναι αυτός; Νόμισα προς στιγμήν ότι ο Κούρκουλος είχε γυρίσει ταινία με τον Μπρους Λη.
 
Έχεις δίκιο, ίδιοι κι απαράλλαχτοι ήταν.
1601996738791.png1601996778895.png

Ο Γεωργίτσης δεν φαίνεται να περνούσε καλά στη ΣΝΔ. Αν περίμενε λίγα χρόνια ακόμη θα μπορούσε να παίξει κομπάρσος στην Αλίκη στο Ναυτικό.
 
Χα χαχα. Σε λάθος σημείο επικεντρώθηκες ελέφαντα. Ή μάλλον για να ακριβολογώ εγώ κοίταξα το πρόσωπο και σε συνδυασμό με το ημίγυμνο του πράγματος και των καταστάσεων τρόπον τινά, βλέπεις η πάλη σε βιομηχανικό χώρο μου θύμησε λίγο το Big Boss. Δεν υπολόγισα ότι θα μου την έλεγες για το στέρνο του Γαλανού
 
Προσωπικά προτιμώ το στέρνο του Γαλανού. Του άλλου είναι τρομακτικό, άσε που είναι σα ζωγραφιστό.

Ο Φώσκολος τους συμπαθούσε ΠΟΛΥ φαίνεται.
 
Είπα εγώ ότι του Μπρους ήταν καλύτερο από του Γαλανού ελληνόπαιδος? Απλώς ήταν διαφορετικό. Αφήστε όλα τα στέρνα να ανθίσουν (εκτός του Κόκκοτα).
 
Θυμάσαι bambinella που είχα πει τον Φούντα τάπα και μου είπες ότι μάλλον είναι πανύψηλος; Εδώ δίπλα στη Ναθαναήλ, μη σου πω ότι είναι και οριακά πιο κοντός αν λάβουμε υπ'όψιν και την διαφορά απόστασης. Εκτός αν η Ναθαναήλ ήταν πρώτο μπόι, οπότε πάω πάσο.
 
Ναι, εχεις δικιο σ' αυτο. Ουτε κι εμενα μου φαινεται ιδιαιτερα ψηλος εδω. Η Ελενα ηταν 1,70 και ισως λιγο παραπανω.
Αλλα κι αυτο που σου ειπα για το μποϊ του Φουντα δεν το εβγαλα απ' το νου μου. Εχω διαβασει γι' αυτον αρκετες φορες τον χαρακτηρισμο "ντερεκι" "ψηλος" κ.α. Και περαν αυτου, στις ταινιες του μου φαινεται κι εμενα ψηλοτερος απο τους αλλους αντρες ηθοποιους.
Στο Πολυ αργα για δακρυα δε, περναει μεχρι και τη Μαιρη Χρονοπουλου. :D
 
Τελευταία επεξεργασία:
Φαντάσου πόσο τάπες ήταν οι άλλοι...
 
Στις ταινίες με τη Μερκούρη προσπαθώ να θυμηθώ πόσο ψηλός φαινόταν σε σχέση μ' αυτή. Απ' όσο θυμάμαι δεν την περνούσε πολύ στο ύψος, και η Μελίνα ήταν ψηλή μεν αλλά όχι πανύψηλη.

Πάντως το ύφος του δείχνει ότι κάνει αγγαρεία. Συνόδευε τη Ναθαναήλ ή απλώς βρέθηκαν κοντά όταν βγήκε η φωτό?
 
"Χίλιες δυο ακόμη δουλειές". Τι άλλο πράμα να κάνεις με το ΤΡΥΛ πέρα από καθάρισμα?

Καλά που μας λένε ότι είναι "σουλφονωμένο" για να καταλάβουν όλες οι νοικοκυρές τα πλεονεκτήματά του.

Δεν είναι ιδιαίτερα επιτυχημένη η φωτογραφία της Παπανίκα.
 
όταν η μάνα μου ήταν παιδί στο χωριό στην Τρίπολη κοντά πλέναν τα πιάτα με νερό απ το πηγάδι που το ζεσταίναν με φωτιά με ξύλα, και με πράσινο σαπούνι!όταν βγήκε το απορρυπαντικό για πλύσιμο στο χέρι ήταν πραγματική επανάσταση!
 
Πίσω
Μπλουζα