Αγαπημένοι ηθοποιοί όπως δεν τους έχουμε ξαναδεί!

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας tonytony
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
2017 στο Π. Φάληρο, σε πάρτυ έκπληξη στα γενέθλια του άντρα μου. Δυστυχώς δεν μπορώ να δείξω όλη τη φωτογραφία.
Η ΄έκπληξη΄ ήταν ο άντρας μου που έκανε το κέικ του μόνος του χωρίς να ξέρει γιατί το κάνει!
Pari website pics 8394 (4).jpg
 
Πολύ αμφιβάλλω αν είναι όντως το αληθινό της μαλλί. Σε φωτογραφίες της ως πιτσιρίκα φαίνεται σκούρο το μαλλί της. Μπορεί να ήταν απλά καστανό, αλλά ξανθο πολύ αμφιβάλλω. Στη φωτό με τον Παπαγιαννόπουλο μάλλον φοράει περούκα.
 
Πολύ αμφιβάλλω αν είναι όντως το αληθινό της μαλλί. Σε φωτογραφίες της ως πιτσιρίκα φαίνεται σκούρο το μαλλί της. Μπορεί να ήταν απλά καστανό, αλλά ξανθο πολύ αμφιβάλλω. Στη φωτό με τον Παπαγιαννόπουλο μάλλον φοράει περούκα.
Φοραει σιγουρα περουκα και οντως ξανθια δεν υπηρξε ποτε σε οσες φωτογραφιες την εχω δει στην παιδικη της ηλικια.
 
Το ότι η Καρέζη ήταν φυσική ξανθιά είναι ακόμη ένας διαδεδομένος μύθος, που γράφτηκε από κάποιον κ κυκλοφόρησε ευρέως, μάλλον γιατί βόλευε σαν ιστορία για την ενίσχυση του δίπολου Βουγιουκλάκη- Καρέζη.
Άλλη μια τέτοια ιστορία είναι κ ο υποτιθέμενος μηδενισμός της Βουγιουκλάκη από τον Χορν στις εξετάσεις του Εθνικού. Το είχε πει η ίδια η Αλίκη σε μια συνέντευξη, υποθέτω για να δώσει έμφαση κ να δραματοποιησει λίγο την κατάσταση κατά την προσφιλή της συνήθεια. Οι πηγές πάντως λενε πως της έβαλε 9 κλείνοντας της την πόρτα του Εθνικού. Την εποχή εκείνη οι αριστούχοι απόφοιτοι της Σχολής υπέγραφαν συμβόλαιο βάση του κανονισμού με την Κρατική Σκηνή. Έτσι ο Χορν με το 9 του την πέταξε μεν έξω, χωρίς πάντως να τη μηδενίσει όπως διαδίδουν οι βαρυγδουποι τίτλοι.
 
225859270_2833248273592892_4307546359751408405_n.jpg


Πηγή εικόνας Μουσικό Θέατρο (Facebook)
 
Το ότι η Καρέζη ήταν φυσική ξανθιά είναι ακόμη ένας διαδεδομένος μύθος, που γράφτηκε από κάποιον κ κυκλοφόρησε ευρέως, μάλλον γιατί βόλευε σαν ιστορία για την ενίσχυση του δίπολου Βουγιουκλάκη- Καρέζη.
Από την ίδια την Αλίκη κυκλοφόρησε η φήμη!! Εκείνη το είχε πει πρώτη στην περιβόητη συνέντευξη της στο Ν.Χατζηνικολάου "Ενώπιος Ενωπίω" το 1993. Υπάρχει η συνέντευξη στο yt.
"Οταν ήμασταν στη σχολή του Εθνικού, μαθήτριες ακόμη, πηγαίναμε στο σινέ Βικτώρια. Ντυμένες πάντα ίδια, φροντίζαμε να φοράμε τα ίδια ρούχα κι καθόμασταν στις πίσω-πίσω θέσεις για να δούμε πόσο αρέσουμε, ποσοι γυρίζουν να μας κοιτάνε! Κι κοιτούσαν αυτά τα 2 μικρά κορίτσια, το ένα το μελαχρινό που ήμουν εγώ κι το ξανθό που ήταν η Τζένη! Ήταν προς το ξανθό το μαλλί της κι τα μάτια της γαλανά. Αλλά ο φακός ήθελε τα μάτια της Τζένης πλαισιωμένα με πιο σκούρα μαλλιά, ενώ τα μαύρα μάτια της Αλίκης με το ξανθό".
 
Τελευταία επεξεργασία:
Το ότι η Καρέζη ήταν φυσική ξανθιά είναι ακόμη ένας διαδεδομένος μύθος, που γράφτηκε από κάποιον κ κυκλοφόρησε ευρέως, μάλλον γιατί βόλευε σαν ιστορία για την ενίσχυση του δίπολου Βουγιουκλάκη- Καρέζη.
Άλλη μια τέτοια ιστορία είναι κ ο υποτιθέμενος μηδενισμός της Βουγιουκλάκη από τον Χορν στις εξετάσεις του Εθνικού. Το είχε πει η ίδια η Αλίκη σε μια συνέντευξη, υποθέτω για να δώσει έμφαση κ να δραματοποιησει λίγο την κατάσταση κατά την προσφιλή της συνήθεια. Οι πηγές πάντως λενε πως της έβαλε 9 κλείνοντας της την πόρτα του Εθνικού. Την εποχή εκείνη οι αριστούχοι απόφοιτοι της Σχολής υπέγραφαν συμβόλαιο βάση του κανονισμού με την Κρατική Σκηνή. Έτσι ο Χορν με το 9 του την πέταξε μεν έξω, χωρίς πάντως να τη μηδενίσει όπως διαδίδουν οι βαρυγδουποι τίτλοι.
Συγγνώμη, με 9 της "έκλεινε την πόρτα" ;;; Δηλαδή ήμαρτον οι αριστούχοι οι ψωνάρες. Όχι να υπερασπιστώ την Βουγιούκλω αλλά το να αποκλείεις με 9 κάποιον ακόμα κι από Εθνικό Θέατρο το βρίσκω το λιγότερο κομπλεξικό. Δεν λέω να μπαίνει η σάρα και η μάρα αλλά όχι κι έτσι.
Φοραει σιγουρα περουκα και οντως ξανθια δεν υπηρξε ποτε σε οσες φωτογραφιες την εχω δει στην παιδικη της ηλικια.
Προφανώς οπότε όποιος έγραψε το άρθρο που δίνει η/ο Always Somewhere είχε στόχο το ψάρεμα.
 
"Οταν ήμασταν στη σχολή του Εθνικού, μαθήτριες ακόμη, πηγαίναμε στο σινέ Βικτώρια. Ντυμένες πάντα ίδια, φροντίζαμε να φοράμε τα ίδια ρούχα κι καθόμασταν στις πίσω-πίσω θέσεις για να δούμε πόσο αρέσουμε, ποσοι γυρίζουν να μας κοιτάνε! Κι κοιτούσαν αυτά τα 2 μικρά κορίτσια, το ένα το μελαχρινό που ήμουν εγώ κι το ξανθό που ήταν η Τζένη! Ήταν προς το ξανθό το μαλλί της κι τα μάτια της γαλανά. Αλλά ο φακός ήθελε τα μάτια της Τζένης πλαισιωμένα με πιο σκούρα μαλλιά, ενώ τα μαύρα μάτια της Αλίκης με το ξανθό".
Όχι κουκλίτσα μου, η Καρέζη που να χτυπιέσαι ήταν στο πραγματικό της. Και πιο όμορφη και καλύτερη ηθοποιός από σένα, άσχετα αν το γύρισε στο αγωνιστικό. Εσύ μια ζωή ζούσες σε ψεύτικη φούσκα. Κοπανιόσουν για την εικόνα σου, τη στιγμή που όλοι ήξεραν ότι ήταν ψεύτικη όταν έβγαινες με εμφάνιση κομμωτηρίου αν και "φτωχιά" με αδερφάκια να θρέψεις, και απ'ό,τι φαίνεται στις συνεντεύξεις σου έλεγες κι ένα σωρό βλακείες.
Ε μα... Τα είπα και εκτονώθηκα.
 
a31.jpg


1bab386cfdaa91fc5ba8079d7b7d760a.jpg




Με τρελαίνει πάντως με ξανθά μαλλιά! :love:
 
Τελευταία επεξεργασία:
Συγγνώμη, με 9 της "έκλεινε την πόρτα" ;;; Δηλαδή ήμαρτον οι αριστούχοι οι ψωνάρες.
Μάλλον δεν τα εξήγησα καλά. Οι μαθητές που κάνανε συμβόλαια ήταν ελάχιστοι και χρησιμοποιούταν για τα χαμαλικια του Εθνικού κυρίως, μέλη του χορού, υπηρέτριες χωρίς ατάκες κλπ. Αυτό που έκανε τη διαφορά ήταν ότι υπέγραφαν ένα συμβολαιακι έπαιρναν Κάτι ψίχουλα για μισθό, αλλά είχαν την ευκαιρία να δουλέψουν με καλούς σκηνοθέτες κ ίσως να αναδειχθούν. Επειδή οι περισσότεροι ηθοποιοί τότε ( όπως δλδ κ τώρα) πεινουσαν, κάνανε κρα να μείνουν στο Εθνικό, τουλάχιστον μέχρι να φανούν κι αυτοί κάπως και να τους ζητήσει κανένας θίασος.
Βέβαια, επειδή Η Ελλάδα είναι πάντοτε Ελλάδα, πολλές φορές υπήρχαν αδικίες, κυρίως από μαθήτριες που τα φτιαχναν με παλιούς ηθοποιούς, ή σκηνοθέτες κ τελικά έμεναν ως αριστούχοι, παραγκωνιζοντας άλλους, σχετικά με μια τέτοια περίπτωση Έχει γράψει η Ελένη Ζαφειριου.
Από την άλλη υπήρχε το φαινόμενο οι ηθοποιοί που έμεναν κ ήταν νέοι να μην αξιοποιούνται λόγω των " δεινοσαύρων " που έκαναν κουμάντο κ δεν παρέδιδαν σκυτάλη. Το πιο χαρακτηριστικό είναι πως πάντοτε το Εθνικό είχε πρόβλημα καθώς δεν είχε ζεν πρεμιέ ηθοποιό. Κράτησε πχ τον Παπαμιχαήλ, αλλά έφυγε πολύ νωρίς καθώς οι μισθοί του Ε.θ ήταν χαμηλοί κ οι περιορισμοί πολλοί. Το πρόγραμμα ήταν σκληρό, έπρεπε να μαθητευσουν στα κλασικά έργα, κ είχαν περιορισμούς για τον κινηματογράφο, καθώς και για καλοκαιρινές αρπαχτές στην επαρχία. Έτσι, όποιος έκανε λίγο όνομα έφευγε. Διότι αν έμενε υπήρχε περίπτωση να γίνει σαν τον Καλογιάννη, έναν μεγάλο κωμικό, ο οποίος είχε την ατυχία να πέσει την ίδια περίοδο με τον γέρο Νεζερ κ δεν του δίναν να παίξει τίποτα παρά μόνο τις αντικαταστάσεις.
Οι καρεκλοκένταυροι έκαναν κουμάντο κι ήταν δύσκολο να αναδειχθεί νέος ηθοποιός. Τα περιγράφει όλα αυτά πολύ γλαφυρά ο Βασίλης Κανάκης στο βιβλίο του.
Φυσικά το ότι κάποιος δε μπήκε ως αριστούχος δε σήμαινε πως δε θα μπει κ ποτέ. Πολλοί αποφοίτησαν, έφυγαν κι αργότερα τους κυνηγούσαν να γυρίσουν όπως πχ τον Κουρκουλο, ο οποίος πάντως προτίμησε Φυσικά το ελεύθερο.
Και για Βουγιουκλάκη υπήρχαν συζητήσεις να επιστρέψει το 64 αλλά τελικά δεν έγινε πρόταση, καθώς θεωρήθηκε πολύ εμπορική κ μάλλον λαικια. Εγώ πιστεύω φοβήθηκαν μη σπάσει τα ταμεία κ γίνουν ρεζίλι από την εμπορικια, αλλά Αυτό είναι δική μου θεωρία...
 
Πως με εκνευρίζουν κάτι τέτοια κολλήματα των ποιοτικών... Θαρρείς κι ο ηθοποιός δεν φαίνεται ούτε στο σινεμά ούτε στην τηλεόραση. Τότε είναι που φαίνεται, με την κάμερα μέσα στη μούρη του. Αλλά οι γέροι που έχουν βιδωμένες ρίζες στις καρέκλες κάνουν πάντα τη ζημιά χωρίς να είναι και τίποτα το ιδιαίτερο σαν επαγγελματίες.
 
Αν ΑΥΤΗ είναι η δόξα της Ελλάδος και αν όταν σκέφτεται έχει τέτοιο νυσταλέο και βαρεμένο ύφος, αλίμονό μας! Γι'αυτό καταντήσαμε έτσι.
Η προσωποποίηση της βαρεμάρας.
 
Πίσω
Μπλουζα